معرفی برندهای معتبر کفش چرم زنانه

در بسیاری از کشورهای جهان همانند ایران، ترکیه و ایتالیا صنعت دامداری یکی از زمینه های فعالیت اصلی مردم در طول تاریخ بوده است. برندهای فوق العاده در زمینه تولید محصولات چرمی در این کشورها متولد شده اند. امروز با چندی از این برندها آشنا می شویم.

برندهای خارجی تولید کفش چرم زنانه

 

برند چرم اله Elle

برند چرم اله Elle

بسیاری تصور می کنند برندهای خارجی کفش چرم زنانه، یا قیمت های بسیار بالایی محصولاتشان را عرضه می کنند. تا حدودی این صحبت صحیح است اما وفتی درباره برند کفش اله _ELLE SHOES_ صحبت می کنیم ماجرا متفاوت می شود. محصولات این برند ترکی نسبت به کیفیت، قیمت مناسبی دارند.

برند اله فراز و نشیب هایی را در طول زمان از سر گذارنده است با این حال دوام محصولاتش هرگز افت پیدا نکرد. به همین دلیل این برند، محبوب ترین برند کفش چرم زنانه در سطح اروپا و در خاورمیانه است.

محصول پیشنهادی: کفش زنانه

گوچی

 گوچی

شاید از بودن نام گوچی در هر لیستی خسته شده باشید. اما این یک واقعیت است که گوچی جهان مد را به تصرف خود در آورده است. گوچی بهترین محصولات پوشاک را تولید می کند و حتی در لیست های برند تولید کننده کفش چرمی نیز، جزو بهترین ها طبقه بندی می شود. در کفش های گوچی، جزییات زیبایی طراحی و اعمال می شود.

گوچی بهترین مدل های کفش چرمی را تولید می کند. اگر یکی از محصولات این برند را در دست بگیرید، متوجه تفاوت کفش گوچی با سایر برندها می شوید.

پوما

پوما

پوما از ابتدا کارش را به عنوان برند تولید پوشاک ورزشی شروع کرد؛ اما امروزه، یکی از محبوب ترین برندهای کفش چرم زنانه است. به خصوص که پوما انواع اسنیکر چرمی زنانه را نیز برای مشتریان ورزشکار و فوتبالیستش تولید می کند. البته لازم به ذکر است پوما به عنوان یک برند حامی محیط زیست، از چرم مصنوعی برای تولید این اسنیکرها استفاده می کند.

برند کفش  Berluti

برند کفش  Berluti

برلوتی یک تولید کننده چرم برای لباس های مردانه است. اما به عنوان یک برند کفش چرم زنانه، از محبوبیت فراوانی برخوردار است. به ویژه برلوتی در زمینه صندل، انواع چکمه و پوتین بیشتر فعال است. این برند ایتالیایی از با مرغوب ترین متریال اولیه استفاده می کند تا محصولاتی بادوام و فوق العاده زیبا به مشتریان تحویل دهد.

محصول پیشنهادی: کفش چرم زنانه
برند کفش  Bueno

برند کفش Bueno

بیونو یک برند ترک بی نظیر است که تمامی محصولاتش حاصل دست دوزی هنرمندان ترکی است. در زمینه کفش چرم زنانه بیونو برندی است که با اله رقابت می کند و هر دو بازار کفش برند چرمی اروپایی را در دست گرفته اند.

بیشترین تمرکز این برند بر زیبایی شناسی محصولاتش و تلفیق رنگ های اصیل چرمی است. به علاوه محصولات این برند بیشتر شامل پوشاک مخصوص پا مانند کفش، بوت، نیم بوت، صندل و کفش های پاشنه دار است.

برندهای ایرانی تولید کفش چرم زنانه

چرم، یکی از هنرهای اصیل ما ایرانیان نیز هست. بنابراین تعجبی ندارد که برندهای ایرانی نیز از نظر کیفیت حرفی برای گفتن داشته باشند. برخی از این برندها، در صادرات محصولاتشان به کشورهای خاورمیانه در رتبه های نخستین قرار دارند.

قیمت حدودی این برندها نیز علی رغم طبیعی بودن محصولات و لاکچری بودن نوع محصول بسیار منطقی است. بنابراین برای ما استفاده از محصولات چرمی ایرانی بسیار به صرفه تر است.

برند چرم درسا

برند چرم درسا Dorsa

برند درسا یکی از بهترین برندهایی است که در تولید محصولات و اکسسوری های اصل و طبیعی در ایران فعالیت می کند. برای مثال این برند در زمینه اکسسوری ها از نقره اصل و در زمینه محصولات چرمی نیز از مرغوب ترین چرم های طبیعی استفاده می کند.

برخی از هموطنان ما اعتقاد دارند این برند، رتبه اول اکسسوری های لاکچری ایرانی را به خود اختصاص می دهد.

مشاهده کنید: خرید صندل زنانه

برند چرم شیفر Shifer

برند چرم شیفر Shifer

شیفر یک برند کفش چرم زنانه فوق العاده جذاب و ساده است. محصولات این برند، زیبا، راحت و مقاوم هستند و مشتریان شیفر، این کفش ها را به عنوان شیک ترین انواع کفش زنانه می شناسند.

شیفر بیشتر از آن که تمرکزش را بر زیبایی محصولاتش قرار دهد، تلاش می کند محصولاتی با کیفیت و استاندارد تولید کند.

 

برند چرم دگرمان Degerman

برند چرم دگرمان Degerman

دگرمان یکی از برندهای ویژه تولید کننده کفش چرمی رنانه است. محصولات این برند به خارج از کشور نیز صادر می شوند و همین گویای کیفیت بالای این محصولات است. تمامی کفش های این برند از چرم اصل تهیه شده و دست دوز هستند. آنچه دگرمان را در میان مشتریان محبوب می کند سادگی محصولاتش است.

برند چرم لیبرتو libertoe

برند چرم لیبرتو libertoe

لیبرتو یک برند دو ملیتی ایرانی و ترک است. این برند محصولاتش را از یک برند ترک با طراحی کفش های برفوت الهام گرفته است. در این برند استادکارانی برای تولید کفش هایی استاندارد و متفاوت فعالیت می کنند. افتخار این برند تولید محصولاتی است که به مفاصل انگشتان پا صدمه وارد نمی کنند. بنابراین می توان گفت برند لیبرتو سالم ترین انواع کفش چرمی زنانه را تولید می کند.

برند چرم بونتی bonetti

برند چرم بونتی bonetti

بونتی از قدیمی ترین برند های کفش چرم زنانه فعال در ایران است. محصولات این برند هم از جنس طبیعی و هم از جنس مصنوعی تولید و عرضه می شوند. میتوان گفت در میان تمامی این برندها، بونتی بهترین تنوع و ارزانترین قیمت را دارد. به همین دلیل رتبه نخست عمده فروشی در این لیست به بونتی تعلق دارد.

مشاهده کنید: کفش چرم بونتی

کفش چرم زنانه نوین چرم

کفش چرم زنانه نوین چرم

اگر قرار باشد یک برند کفش چرم زنانه را به عنوان جذاب ترین برند انتخاب کنیم، نوین چرم می تواند این برند باشد. محصولات نوین چرم ویژه نسل z تولید می شود. می توان امروزی ترین استایل ها را با کیف و کفش چرمی این برند ست کرد.

محصولات نوین چرم نیز کاملاً طبیعی، دست ساز و با کیفیت هستند.

مارال چرم

مارال چرم

در میان این برندهای کفش چرم زنانه که تا حال معرفی کردیم، مارال چرم بهترین وبسایت اینترنتی را دارد. در این سایت شما می توانید چند از رنگ های فوق العاده شیک کیف و کفش چرمی را ببینید. این برند برای لاکچری ها تولید محصول می کند با این وجود قیمت محصولاتش کاملاً منصفانه است.

مشاهده کنید: خرید کفش روزمره زنانه

کاکتوس چرم

چرم کاکتوس

برند چرم کاکتوس نیز یک برند کفش چرم زنانه فعال در زمینه عمده فروشی و صادرات است. محصولات این برند زیبا، شیک، مقاوم و مرغوب هستند. این برند حتی در آستر کفش هایش نیز از چرم استفاده می کند و بنابراین یک محصول فوق العاده و کاملاً طبیعی به مشتریان تحویل می دهد.

مطالعه کنید: تفاوت کفش چرم زنانه دست دوز و صنعتی

حال که با این برندها و محصولاتشان آشنا شدید می دانید برای تهیه هر نوع محصولی به سراغ کدام بروید. اگر نظری ذر رابطه با هر برند کفش چرم زنانه دیگری دارید نیز با ما در میان بگذارید.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.