تیشرت ورزشی مردانه تابستانی
معرفی چند تیشرت ورزشی مردانه تابستانی

با گرم شدن هوا، تیشرت ورزشی مردانه تابستانی بسیار کاربرد پیدا می کند. مولفه اصلی یک تیشرت ورزشی مردانه تابستانی خنک بودن پارچه آن می باشد. برای هوای گرم تابستان، نیاز است لباسی به تن داشته باشید که مطبوع و خنک باشد. هنگامی که اسم تیشرت ورزشی مردانه تابستانی به گوش می خورد، ناخودآگاه به یاد پارچه های نخ پنبه می افتیم. اما تیشرت ورزشی مردانه تابستانی خلاصه به همین نوع جنس پارچه نمی شود. فناوری جدید در تولید پارچه، سبب تولید پارچه هایی شده است که توانایی خنک نگه داشتن بدن در تابستان را به همراه دارند. در همین راستا شما را با چند مدل و جنس از تیشرت ورزشی مردانه تابستانی آشنا می نمایم.

جنس تیشرت ورزشی مردانه تابستانی

جنس تیشرت ورزشی مردانه تابستانی

شما برای خرید تیشرت ورزشی مردانه در هر مدل، باید بدانید که چه جنسی مناسب است؟ به طور کلی لازم است بدانید که تیشرت با چه نوع جنسی برای گرمای تابستان عملکرد مناسبی به همراه دارد؟ شناخت کافی دنیای پارچه تیشرت ورزشی، سبب خواهد شد که شما در تصمیم گیری انتخاب تیشرت ورزشی مردانه تابستانی، به خوبی عمل نمایید.

به طور کلی تولید کنندگان لباس، از دو نوع الیاف مصنوعی و طبیعی برای تولید تیشرت ورزشی مردانه استفاده می نمایند. پس لازم است بدانید که بین این الیاف، کدامیک برای تیشرت ورزشی مردانه تابستانی مناسب می باشد.

اگر پارچه به کار رفته در تیشرت از الیاف طبیعی مثل نخ پنبه باشد، می توان گفت که برای گرمای تابستان مناسب است. شما می توانید برای خرید تیشرت ورزشی مردانه تابستانی به سمت چنین جنس هایی بروید اما لازم است یک نکته را در نظر داشته باشید. پارچه های تمام نخ می تواند دمای بدن را در گرما متعادل نماید اما نمی تواند تغییری در رطوبت ناشی از تعریق اعمال نماید. پس اگر تیشرت ورزشی مردانه تابستانی نخی انتخاب می کنید، بهتر است به دنبال تنخوری باشید که در قسمت زیر بغل به قدری آزاد باشد تا رطوبت تعریق تا حد ممکن اتفاق نیفتد.

در کنار تیشرت های نخی، برخی پارچه های لباس ورزشی مردانه دارای قابلیتی هستند که برای آب و هوای گرم تابستان بسیار می تواند ایده آل عمل نماید. ترکیباتِ الیاف صنعتی در صنعت نساجی، می تواند دمای بدن را رو به خنکی ببرد. فناوری این نوع پارچه ها به گونه ای عمل می کند که از عرق کردن در گرمای هوا و تمرینات تناسب اندام تا حد ممکن جلوگیری می نماید.

انواع تیشرت ورزشی مردانه تابستانی

انواع تیشرت ورزشی مردانه تابستانی

دنیای تیشرت ورزشی مردانه به قدری متنوع شده است که می توانید برای تابستان از برخی مدل ها و برای زمستان، از مدل های دیگری انتخاب داشته باشید. یکی از معضلات ورزشکاران و اسپرت پوشان در تابستان، مشکلِ تعریق، بوی نامطبوع و لکه ناشی از آن است. پس لازم است تیشرت ورزشی مردانه تابستانی را به شکلی انتخاب نمایید که شما را از این مشکلات در گرما رهایی دهد. در ادامه، فروشگاه معتبر ریبون، به معرفی چند مدل پیشنهادی از انواع تیشرت ورزشی مردانه تابستانی در جنس های مختلف پرداخته است. می توانید به راحتی مدل دلخواه از تیشرت تابستانی مردانه را در فروشگاه ریبون خریداری نمایید.

تیشرت ورزشی مردانه تابستانی نخی

تیشرت ورزشی مردانه تابستانی نخی

تیشرت تمام نخ، به راحتی می تواند دمای بدن را در گرمای تابستان رو به خنکی ببرد. این نوع جنس تیشرت می تواند گزینه بسیار خوبی در تابستان باشد. اما اگر اهل فعالیت های پر جنب و جوش هستید، بهتر است این نوع جنس پارچه را انتخاب نکنید، چون میزان کشسانی کمتری نسبت به سایر پارچه ها به همراه دارد. اما اگر به دنبال خنک ترین و مناسب ترین تیشرت اسپرت مردانه برای تابستان هستید، قطعاً تیشرت نخی مناسب شما خواهد بود. در تیشرت ورزشی مردانه تابستانی نخی، تعریق قابل کنترل می باشد. پس به عنوان یک تیشرت خنک، می تواند لحظات تمرینی لذت بخشی در گرمای تابستان برای شما به همراه داشته باشد.

تیشرت ورزشی مردانه ON کد 301114

تیشرت ورزشی مردانه ON کد 301114

مشاهده و خرید

خصوصیات تیشرت ورزشی مردانه تابستانی نخی

  • این نوع تیشرت تابستانی در آب و هوای فصلِ گرم تابستان، عملکردی همانند عایق حرارت و گرما می باشد. در همین راستا با جذب گرما در بین بافت پارچه، سبب می شود که گرمای تابستان قابل تحمل شود.
  • به طور کلی تیشرت نخی مردانه ویژگی در خود جای داده است که با برخورد نسیم یا هوایی آزاد، خنک مطبوعی را تجربه خواهید نمود.

تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس آیرو

تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس آیرو

اگر می خواهید تابستان به تمرینات ورزشی خود ادامه دهید، این نوع تیشرت می تواند به کارتان بیاید. تیشرت ورزشی مردانه از پارچه آیرو به قدری می تواند دمای بدن را متعادل نماید که با هیچ گونه تعریقی مواج نشوید. پارچه آیرو خنک و ایده آل برای روز های گرم و طاقت فرسای تابستان می باشد. اگر تمرینات ورزشی را در فضای باز انجام می دهید، بهتر است تیشرت آیرو را انتخاب نمایید.

مطالعه کنید: انواع بهترین تیشرت ورزشی مردانه شیک

خصوصیات تیشرت ورزشی مردانه تابستانی آیرو

خصوصیات تیشرت ورزشی مردانه تابستانی آیرو

بهتر است ابتدا از ویژگی منحصر به فرد تیشرت آیرو، آشنا شوید سپس بین مدل های پیشنهادی یکی را به عنوان بهترین برای خود انتخاب نمایید. لازم است بدانید یکی از بهترین های لباس تابستانی، تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس آیرو می باشد. چرا که دارای ویژگی هایی است که برای تابستان بسیار می تواند عملکرد خوبی به همراه داشته باشد.

  • تیشرت آیرو دارای وزنی فوق العاده سبک است. از این رو در تابستان، با گرمای کمی مواجه خواهید شد.
  • تیشرت ورزشی تابستانی مردانه آیرو، می تواند با خاصیت تنفس پذیری مانع از گرما و تعریق شود. این نوع پارچه از جنس الیاف پلی استر است، به همین دلیل از خصوصیات پارچه های پلی استر هم برخوردار می باشد.
  • جنس آیرو با خنکی همراه است. حتی اگر این تیشرت را نپوشید، با یک دست کشیدن ساده، می توانید متوجه میزان خنک بودن جنس به کار رفته در آن بشوید. به همین خاطر بهتر است برای خنک ماندن در روز های گرم تابستان، تیشرت ورزشی مردانه تابستانی آیرو را انتخاب نمایید.

تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس فلامنت

تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس فلامنت

یکی از خنک ترین انتخاب های آقایان برای آب و هوای گرم تابستان، تیشرت از جنس فلامنت می باشد. اگر با این نوع جنس به کار رفته آشنایی ندارید، شما را با ویژگی های اصلی جنس تیشرت فلامنت آشنا می نماییم. ظاهر و طراحی تیشرت فلامنت در فروشگاه ریبون متنوع می باشد، می توانید بعد از مطالعه مشخصات این تیشرت، برای ثبت سفارش به وبسایت فروشگاه ریبون مراجعه نمایید.

تیشرت مردانه پنبه کریستال نایکی کد 301097

تیشرت مردانه پنبه کریستال نایکی کد 301097

مشاهده و خرید

خصوصیات تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس فلامنت

  • فلامنت از ترکیبات اصلی الیاف صنعتی به نام پلی استر تولید شده است، بنابراین با ویژگی پارچه های پلی استر هم سو می باشد.
  • تیشرت ورزشی مردانه تابستانی فلامنت یکی از ایده آل ترین پارچه ها برای تابستان می تواند باشد، چرا که به خوبی می تواند از تعریق بدن جلوگیری نماید. فلامنت خاصیت ضد تعریق و ضد بوی نامطبوع را به همراه دارد.
  • مقدار وزن پارچه فلامنت به اندازه ای سبک است که در گرما می تواند سبب کم شدن تعریق شود. اگر وزن تیشرت سنگین باشد، هنگام گرما موجب می شود که انرژی بیشتری برای تحمل کردن آن صرف نمایید، در نتیجه با گرمای بیشتری هم مواجه خواهید شد.
  • این پارچه در حالت کلی خنکی مطبوع را به همراه دارد، در نتیجه هنگامی هم که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند این میزان خنکی مطبوع را به بدن شما منتقل نماید. در نتیجه با تیشرت ورزشی مردانه تابستانی از جنس فلامنت، گرما برایتان آزاردهنده نخواهد بود.