شلوارک اسپرت زنانه در خانه
معرفی 5 شلوارک شیک اسپرت زنانه مناسب استفاده در خانه

شلوارک اسپرت زنانه در خانه بیشتر پوشیده می شود ولی برای باشگاه هم قابل استفاده است. چه برای خانم هایی که اهل ورزش کردن هستند و چه خانم هایی که به دنبال لباس راحتی هستند، می توانند یک شلوارک اسپرت زنانه در خانه و باشگاه برای خود تهیه نمایند. چون که شلوارک اسپرت هم برای داخل منزل و هم برای باشگاه بسیار مناسب طراحی شده است. از این رو این مدل لباس ورزشی، به یک لباس کارآمد زنانه، در منزل و باشگاه تبدیل می شود. همانطور که می دانید، یکی از لباس های راحتی که می توان در منزل پوشید، شلوارک اسپرت زنانه است.

شلوارک اسپرت را می توان در کنار مصارف خانگی به راحتی برای ورزش در باشگاه هم در نظر گرفت. چرا که شلوارک اسپرت به طور کلی از جنس و مدلی برخوردار می باشند که برای ورزش کردن یا حتی مصرف روزانه، مناسب می باشد. به همین سبب فروشگاه ریبون، به معرفی شیک ترین شلوارک ورزشی زنانه در خانه و باشگاه در این مقاله پرداخته است. شما می توانید از بین این مدل های خاص، زیباترین را برای خود از فروشگاه ریبون، تهیه نمایید.

شلوارک ورزشی زنانه کد 403045

شلوارک ورزشی زنانه کد 403045

مشاهده و خرید

پنج مدل از شیک ترین انواع شلوارک اسپرت زنانه خانگی

پنج مدل از شیک ترین انواع شلوارک اسپرت زنانه خانگی

همانطور که می دانید شلوارک خانگی اسپرت به عنوان یک لباس راحتی می تواند در قد های بلند، کوتاه یا تا زانو طراحی شده باشد. در ادامه با جزییات بیشتری، به شیک ترین شلوارک راحتی اسپرت زنانه پرداخته ایم.

  • مدل اول از شلوارک اسپرت زنانه در خانه: یکی از مدل های شلوارک ورزشی زنانه که می توان در منزل از آن استفاده کرد، شلوارک دو خط می باشد. این مدل از راحتی، تنخور زیبایی برخوردار است. به همین دلیل یکی از بهترین و شیکترین انتخاب های شلوارک اسپرت برای منزل به حساب می آید. طراحی شیک و منحصر به فرد، این شلوارک را هم برای مصرف خانگی و هم برای کلاس باشگاه مناسب کرده است.
  • مدل دوم از شلوارک اسپرت زنانه در خانه: شلوارک مدل کمر کشی یا بندی، می تواند به عنوان شلوارک اسپرت زنانه در خانه قابل استفاده باشد. این مدل به دلیل کشی بودن کمر، برای روزانه پوشیدن به عنوان لباس خانگی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.
  • مدل سوم از شلوارک اسپرت زنانه در خانه: مدل شلوارک کشاله دار را می توان به عنوان یک مدل مناسب لباس خانگی راحتی، هم در نظر گرفت. این مدل لباس ورزشی زنانه برای انواع فعالیت های روزانه ی مثل ورزش کردن، مناسب می باشد.
  • چهارمین مدل از شلوارک اسپرت زنانه در خانه: مدل شلوارک گشاد یکی از انواع شلوارک اسپرت راحتی به شمار می رود. شلوارک های مدل آزاد و گشاد نسبتاً به شلوارک های چسبناک، گزینه ی مناسب تری به عنوان لباس خانگی می باشند. چون که آزادی عمل بیشتری را با پوشیدن شلوارک راحتیِ گشاد، تجربه خواهید کرد. می توان گفت حتی با پوشیدن این مدل شلوارک، از تمام خستگی های طول روز، رها می شوید. راحتیِ خوشایندی را با این مدل شلوارک خانگی احساس خواهید نمود.
  • پنجمین مدل از شلوارک اسپرت زنانه در خانه: شلوارک های طرح دار، یکی از شیک ترین مدل هایی است که به عنوان شلوارک اسپرت در خانه می توان استفاده کرد. طرح های مثل خال خالی، طرح های گل های متنوع، طرح ویکتوریا سکرت و طرح برند های معروف و دیگر موارد برای پوشیدن خانه، طرح شیک و پرطرفداری می باشند.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403033

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403033

مشاهده و خرید

ویژگی شلوارک اسپرت زنانه در خانه

ویژگی شلوارک اسپرت زنانه در خانه

در کل، شلوارک اسپرت زنانه در خانه یا همان شلوارک راحتی، ممکن است در طرح ها و مدل های متنوعی برای بانوان طراحی و تولید شده باشد. اما باید دارای ویژگی و خصوصیاتی که در ادامه به آن پرداخته ایم باشد تا از آن به عنوان یک شلوارک راحتی و اسپرت خانگی یاد کرد. شلوارک زمانی به عنوان لباس خانگی، انتخاب مناسبی است که از خصوصیات متناسبی برخوردار باشد. در ادامه به خصوصیات و ویژگی شلوارک اسپرت زنانه در خانه به پرداخته ایم.

  • سبک اسپرت: باید شلوارک از سبک و استایل اسپرت و ورزشی پیروی کرده باشد. در واقع می توان گفت که سایر سبک ها، برای لباس خانگی مناسب نمی باشد.
  • راحتی: در عموم، از لباس خانگی به عنوان لباس راحتی هم یاد می شود. این موضوع اهمیت راحت بودن یک لباس خانگی را نشان می دهد. پس به دنبال شلوارک اسپرتی باشید که در لحظات استراحت در منزل، مناسب و بسیار راحت طراحی شده باشد.
  • زیبا: تنخور شلوارک اسپرت برای مصرف خانگی، در عین راحتی، بایستی زیبا و دلربا باشد.
  • لطیف: جنس شلوارک اسپرت زنانه در خانه باید نرم و لطیف باشد.
  • جنس کِشی: شلوارک اسپرتی که برای خانه انتخاب می نمایید، بهتر است کشی و منعطف باشد. تا بدون نگرانی بتوانید به فعالیت های روزانه ی خود در منزل بپردازید.
  • فاق مناسب: در خانه ممکن است نیاز به انجام فعالیت های مختلفی باشد. پس باید بدون نگرانی لباس راحتی را پوشید که از فاق مناسبی برخوردار باشد.
  • مُرغک: یکی از مهم ترین ویژگی لباس خانگی در دوخت شلوارک، قرار دادن مرغَک در زمان دوخت و دوز است. اگر با مرغک آشنایی داشته باشید، می دانید که برای آزادی عمل دادن به مصرف کننده قرار داده می شود. به همین دلیل برای اینکه بانوان به راحتی بلند شوند، بنشینند و یا هر فعالیت دیگری، در هنگام دوخت، یک مرغک را به شلوارک متصل می نمایند. با این نوع دوخت و دوز راحتی لباس خانگی دو برابر می شود.

مطالعه کنید: راهنمای پوشیدن شورتک و شلوارک ورزشی زنانه

جنس شلوارک اسپرت زنانه در خانه

جنس شلوارک اسپرت زنانه در خانه

شلوارک اسپرت زنانه در خانه بهتر است، از جنس های الیاف طبیعی مانند نخ پنبه انتخاب شود. شلوارک نخی، حس مطبوعی را برای شما به همراه می آورد، چرا که از ویژگی های یک لباس خانگی مناسب برخوردار می باشد. بهترین جنسی که می توان برای مصارف خانگی در نظر گرفت، با توجه به پوست لطیف و حساس بانوان، پارچه ی نخی می باشد.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403030

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403030

مشاهده و خرید

ویژگی شلوارک نخی اسپرت زنانه برای مصرف در خانه

  • شلوارک نخی، دمای بدن را خنک نگه می دارد.
  • این جنس پارچه، از ویژگی ضد تعریق برخوردار می باشد.
  • این جنس شلوارک، مانع از عرق سوز شدن می شود.
  • پارچه از الیاف طبیعی است، پس به هیچ عنوان حساسیت زا نخواهد بود.
  • پارچه ی شلوارک نخی، به قدری نرم و لطیف است که به پوست هیچ بانویی آسیب نخواهد زد.

شلوارک اسپرت زنانه در خانه

کلام آخر

به طور کلی برای خرید شلوارک اسپرت زنانه در خانه دستتان باز است. این که کدام مدل، در چه طرح و رنگی را برای خود انتخاب می نمایید، کاملاً به نظر و سلیقه ی شخصیِ شما بستگی دارد. در این زمینه فروشگاه ورزشی ریبون، برای شما یک پیشنهاد در نظر گرفته است. شما می توانید از پیشنهاد ریبون به نفع خود بهره ببرید. با توجه به هزینه های انواع لباس خانگی یا انواع لباس ورزشی بهتر است، با یک تیر دو نشان بزنید. بدین گونه که هنگام خرید، شلوارک اسپرت زنانه در خانه را به شکلی انتخاب نمایید که برای ورزش در باشگاه هم کارآمد باشد. مخصوصاً اگر اهل ورزش کردن در منزل هستید، بهتر است از این پیشنهاد استفاده کنید.

یعنی شلوارک اسپرت زنانه را به گونه ای انتخاب نمایید که هم برای مصرف خانگی و هم برای انجام تمرینات ورزشی مناسب باشد. به همین منظور، باید با ویژگی های یک شلوارک ورزشی زنانه آشنا باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی برای خود رقم بزنید. در صورت تمایل می توانید به مقاله های صفحه ی فروشگاه ریبون سر بزنید، تا به اطلاعات دقیقی در زمینه ی خصوصیات لباس ورزشی مثل شلوارک دست پیدا کنید. در هر صورت می توانید بهترین و شیک ترین شلوارک اسپرت را از فروشگاه ریبون خریداری نمایید. محصولات ورزشی ریبون با نازل ترین قیمت اما بالاترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار دارد. فقط کافی است یکبار از فروشگاه ریبون، خرید اینترنتی داشته باشید، تا به عضو مشتریان دائمی ما تبدیل شوید.

مطالعه کنید: راهنمای سایزبندی شلوارک ورزشی زنانه