شلوارک ورزشی جذب
 معرفی 5 مدل شلوارک ورزشی زنانه بهاری 1403

با ورود به فصل زیبای بهار، بازار خرید شلوارک ورزشی زنانه بهاری بین انواع لباس ورزشی حسابی داغ می شود. یکی از دغدغه ی خانم های ورزشکار در فصل بهار، خرید و انتخاب بهترین و شیک ترین شلوارک ورزشی زنانه بهاری می باشد. اما بهتر است قبل از هرگونه خرید و انتخاب، با ویژگی های یک شلوارک ورزشی زنانه مناسب بهاری آشنا شوید. با کسب اطلاعات کافی در این زمینه، می توانید بین این همه شلوارک متنوع، بهترین را برای فصل بهار انتخاب کنید. لازم است بدانید که هر لباس ورزشی زنانه ای برای خود، یکسری ویژگی های خاصی را دارا می باشد؛ که این خصوصیات، شامل شلوارک ورزشی زنانه بهاره هم می شود. اما مهم ترین تفاوتی که باید شلوارک تابستانی یا بهاره با سایر شلوارک ها داشته باشند، در خنک نگه داشتن بدن است. در ادامه به طور کامل درباره ی خصوصیات و ویژگی های یک شلوارک زنانه ی ورزشی در فصل بهار پرداخته ایم.

 شورتک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه بهاری:

هر سال با ورود به فصل بهار، تقاضای لباس های بهاری بالا می رود. خانم های ورزشکار هم از بین لباس های کمد، لباسی را برای ورزش خود انتخاب می کنند که مناسب هوای بهاری یا تابستانی باشد. اگر تصمیم به پوشیدن شلوارک در فصل بهار را دارید، بهتر است از مدل های مختلف شلوارک ورزشی زنانه بهاری، انتخاب داشته باشید. اگر با این مدل ها آشنایی ندارید، در انتها چند مدل پیشنهادی برای بهار را در اخیتارتان گذاشته ایم.

همانطور که می دانید، شلوارک در واقع ورژن شلوار با قدِ کوتاه شده است، این میزان کوتاهی کاملاً بر حسب سلیقه و نیاز شخصی شما، انتخاب می شود. باید در هنگام انتخاب شلوارک ورزشی زنانه بهاری، قدی را انتخاب کنید که شما را خنک نگه دارد. شلوارک زنانه بهاری با قد بالاتر از زانو برای این فصل مناسب است. البته یک مورد را باید حتماً در نظر داشت که هوای بهار مانند پاییز گاهی رو به سرد شدن می رود. برای اینکه هنگامی که شلوارک بهاری پوشیده اید با مشکل سرما مواجه نشوید، بهتر است قد شلوارک را متناسب تر انتخاب کنید. مثلاً شلوارک ورزشی زنانه بلند در این شرایط می تواند گزینه مناسبی باشد.
 شلوارک زنانه جذب و راحت

ویژگی شلوارک ورزشی زنانه بهاری:

با آمدن فصل خوش آب و هوای بهاری همه ی لباس ها رنگ و بوی این فصل را می گیرند. شلوارک ورزشی هم از این حس و حال بهاری مستثنی نیست. شلوارک ورزشی زنانه بهاری باید حتماً ویژگی های که در ادامه ذکر شده را دارا باشد تا بتوان آن را در فصل بهار و تابستان بدون نگرانی از گرم شدن پوشید. اگر برای سفر های تابستانی به دنبال شلوارک تابستانی هستید، پیشنهاد می کنیم این مقاله از فروشگاه ریبون ” راهنمای پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه در هوای تابستانی” را حتماً قبل از خرید مطالعه کنید. اگر هم برای هوای مطبوع بهاری می خواهید شلوارک مناسبی را داشته باشید، بهتر است به هنگام خرید شلوارک، به دنبال خصوصیات زیر باشید:

  • یک شلوراک ورزشی بهاره باید در این هوای بهاری، بتواند دمای بدن را خنک نگه دارد. پس به دنبال جنسی بروید که بتوانید با پوشیدن شلوارک از هوای بهاره لذت کافی را ببرید.
  • یکی دیگر از ویژگی های شلوارک مناسب برای فصل بهاره، سبک بودن و راحتی می باشد. اگر درفصل بهار، شلوارکی را انتخاب کنید که سبک یا راحت نباشد، نمی توانید از لحظاتتان در این هوای مطبوع لذت ببرید.
  • همه به دنبال شلوارکی در فصل بهار و تابستان می گردند که بدن در این هوای گرم، به هیچ عنوان تعریق نداشته باشد. این که تعریق در هنگام ورزش در فصل بهاره اصلاً اتفاق نیافتد، امری محال است. اما با پوشیدن جنس های مخصوص فصل بهار، می توان این میزان تعریق بدن را به حداقل رساند. پس جنسی را برای ورزش در بهار انتخاب کنید که ازعرق کردن و بوی بد ناشی از آن جلوگیری کند.
  • برخی خانم ها در فصل تابستان یا بهار از مشکل عرق سوز شدن شکایت می کنند. با پوشیدن شلوارک نامناسب برای بهار، ممکن است در اثر سایدگی ران ها حین ورزش، دچار عرق سوز شدن شوید. پس شلوارک ورزشی زنانه هم از لحاظ سایز بندی و هم از لحاظ جنس پارچه ی به کار رفته باید به گونه ای باشد تا مانع از عرق سوز شدن در بهار شود.
  • شلوارک ورزشی زنانه مانند سایر لباس ورزشی در این فصل، حتماً باید دارای ویژگی تنفس پذیری باشد. شاید با اصطلاح تنفس پذیری آشنا شوید؛ تنفس پذیری در واقع به فرایندی گفته می شود که لباس به تن اجازه ی نفس کشیدن بدهد، اما چگونه این اتفاق می افتد؟ اگر جنس لباس به صورتی باشد که بتواند در فضای خالیِ بین پوست و لباس، به هوا اجازه ی چرخیدن بدهد، اصطلاحاً پوست در حال نفس کشیدن است. وقتی هم تنفس پذیری اتفاق بیافتد، اگر تعریق و رطوبتی ایجاد شده باشد، با گردش هوا ،رطوبت ناشی از تعریق بدن به راحتی خشک می شود. توجه داشته باشید اگر جنس شلوارک تنفس پذیر باشد، حتماً ویژگی ضد تعریق را هم دارا می باشد.
  • فصل بهار، زمان حساسیت های فصلی است. از این رو بهتر است لباستان، از موادی تولید شده باشد که برای شما ایجاد حساسیت نکند.
  • فصل بهار زمان جنب و جوش فعالیت های بالاست، پس باید جنس شلوراک ورزشی برای بهار به قدری مقاوم و انعطاف پذیر باشد تا حین ورزش به هیچ عنوان پاره نشود.
  • شلوارک ورزشی بهاره باید کشی باشد و به میزان زیادی کش بیاید.
  • یکی دیگر از ویژگی های ظاهری یک شلوارک ورزشی زنانه بهاری، داشتن حس و حال رنگ وطرح های این فصل زیباست.

 شلوارک بلند مشکی

جنس مناسب شلوارک ورزشی زنانه بهاری 1403:

مهم ترین و اساسی ترین بخشی که در شلوارک ورزشی زنانه باید بررسی کنید، جنس پارچه ی به کار رفته در آن است. آیا با انوع پارچه های ورزشی یا پارچه های بهاره و تابستانی آشنا هستید؟ لازم است به طور کلی برای خرید در هوای گرم از جنس هایی خریداری کنید که برای این فصل مناسب باشند. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی ریبون با عنوان “جنس به کار رفته شده در شلوارک ورزشی زنانه چیست؟” مراجعه کنید.

  • شلوارک ورزشی زنانه نخی: شلوارکی که از جنس های نخ پنبه می باشند، بهترین انتخاب برای فصل بهار و تابستان می باشند. این پارچه به راحتی می تواند در حین ورزش کردن، حس خنکی مطبوعی به همراه داشته باشد. شلوارک نخی ورزشی به هیچ عنوان بر روی پوست حساسیتی ایجاد نمی کند، چرا که کاملاً از الیاف طبیعی ساخته شده است. همچنین به خوبی می تواند عرق را به خود در هنگام ورزش کردن جذب کند، پس با شلوارک ورزشی نخی در بهار دغدغه ی تعریق را نخواهید داشت. اگر به انتخاب سایر خانم ها در فصل بهار توجه داشته باشید، متوجه خواهید شد که انتخاب همه، شلوارک از جنس نخ پنبه ای است. این انتخاب به این دلیل است که با پوشیدن این جنس پارچه ی لطیف و خنک در بهار، بسیار حس خوشایندی در شما ایجاد می شود.
  • شلوارک ورزشی زنانه بامبو: بامبو یکی دیگر از پارچه های الیاف طبیعی در بازار لباس ورزشی است. قیمت این پارچه کمی از پارچه های نخی گران تر است، چرا که دارای ویژگی های مناسب تری نسبت به شلوارک های نخی می باشد. شلوارک ورزشی از جنس بامبو علاوه بر خصوصیات پارچه نخی، دارای خاصیت آنتی باکتریال و لطافت بالایی می باشد. اگر به فکر حفاظت از محیط زیست هستید، می توانید برای شلوارک ورزشی بهاره از جنس بامبو انتخاب داشته باشید. زیرا این جنس کاملاً بازیافتی است و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیبی نمی زند.
  • انواع جنس الیاف صنعتی: از الیاف صنعتی در ساخت انواع لباس ورزشی استفاده می شود. اینکه شما کدام جنس را برای شلوارک در بهار انتخاب کنید کاملاً بستگی به خودتان دارد. لازم است بدانید که جنس هایی مثل پلی استر، اسپندکس و فلامنت، سیملس و آیرو و مواردی شبیه به این ها، علاوه بر خصوصیات یک پارچه ی پنبه ای، عمر مصرفی بهتری دارند. پس می توانید با انتخاب شلوارک ورزشی بهاره از بین این پارچه ها در چندین بهار، این شلوارک را بپوشید و ورزش کنید.

 شلوارک های پایین کش زنانه

معرفی 5 مدل شلوارک ورزشی زنانه بهاری 1403:

مدل های شلوارک ورزشی زنانه بهاری هم مانند سایر لباس های ورزشی، بسیار متنوع می باشد. مدل بهاری را انتخاب کنید که از رنگ های شاد بهاری مثل صورتی و سبز در آن استفاده شده باشد. همچنین طرح و نقش های بهاری در شلوارک بهاره، می تواند انرژی و حس مطلوبی را حین ورزش کردن برای شما به ارمغان بیاورد. می توانید برای خرید شلوارک ورزشی زنانه به سایت فروشگاه ریبون سر بزنید. فروشگاه ریبون در زمینه ی پوشاک ورزشی زنانه و مردانه، طی چندین سال در حال فعالیت است؛ پس بهترین جنس های ورزشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید. بدین سبب برای راحتی شما چند مدل پیشنهادی از بین مدل های متنوع فروشگاه ریبون، مناسبِ فصل بهار و تابستان برای شما آماده کرده ایم.

  • اولین مدل: شلوارک کشاله دار می تواند برای بهار یا تابستان مدل کارآمدی باشد. طراحی این مدل شلوارک، به دلیل آزاد بودن در قسمت کشاله ها، مانع از تعریق هنگام ورزش بهاری می شود.
  • دومین مدل: شلوارک ورزشی سیملس یکی از انتخاب های بسیار عالی در همه ی فصل ها می باشد. اگر می خواهید هم زیبا دیده شوید و هم راحت در بهار ورزش کنید، جنس سیملس برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. تنخور این شلوارک به دلیل دوخت فلت بسیار جذاب می باشد. خاصیت ضد تعریق و تنفس پذیر فوق العاده بالای این شلوارک، آن را برای ورزش کردن در هوای بهاره، تبدیل به شلوراک ایده آلی می کند.
  • سومین مدل: شلوارک ورزشی نخی مدل هاوایی یکی از مدل های مناسب فصل بهار و تابستان است. چون که در طراحی و تولید آن، هم از جنس نخ پنبه و هم از طرح های مناسب بهاری استفاده شده است.
  • چهارمین مدل: شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر با طرح آبرنگی می تواند یک لباس مناسب بهاره و تابستان باشد. این مدل شلوارک با این طرح، تنخور زیبایی دارد و هم نقش وخطوط رنگی این شلوارک در هنگام ورزش کردن، می توانند انرژی و حس و حال خوبی به شما ببخشد.
  • پنجمین مدل: شلوارک ورزشی زنانه بلند از جنس آیرو، می تواند یک شلوارک بهاری به حساب آید. چرا که جنس آیرو بسیار خنک و راحت با وزنی سبک می باشد.