یوزهای ایرانی
نتیجه بازی های تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا 2023 قطر

در جام ملت های آسیا 2023 ایران در بازی خود با فلسطین، توانست 4 بر 1 برنده بازی در زمین باشد و در گروه خود، توانست سه امتیاز را از آن خود کند. در این ترکیب، تیم ملی، لژیونرها را در ترکیب اصلی به همراه داشت. کریم انصاری فرد گل اول را در دقیقه یک به ثمر رساند و گل های بعدی را به ترتیب شجاع خلیل زاده و مهدی قائدی و سردار آزمون داخل دروازه حریف قرار دادند. ما در این مقاله می خواهیم بازی های بعدی تیم ملی را پیش بینی کنیم که در مقابل تیم هنگ کنگ در 29 دی ماه ساعت 21 به وقت ایران چند گل می توانند به تیم حریف بزنند. پس برای پیش بینی بازی ایران با هنگ کنگ ادامه مقاله را مطالعه کنید.

بازی بعدی تیم ملی ایران با تیم امارات خواهد بود در تاریخ 3 بهمن ماه ساعت 18:30، پیش بینی ما از این بازی ایران امارات، 1 بر 0 به نفع ایران، با توجه به بازی مقابل هنگ کنگ کمی ضعیف عمل کردند و موقعیت های زیادی را از دست دادند، احتمال دیگر که می توانیم بدهیم این است که این بازی شاید تساوی هم داشته باشد.

شعار بچه های تیم ملی، برای ایران تا پای جان، به این معنی می باشد که آن ها خواهان قهرمانی در آسیا هستند.

 برد ایران

دغدغه بازیکنان تیم ملی فوتبال چیست؟

بچه های تیم ملی در زمین بازی نباید دغدغه ای به جز بردن بازی در مقابل تیم حریف را داشته باشند. بعضی از افراد می گویند، لباس ورزشی آن ها باید به قدری خوب و راحت باشد که احساس راحتی کنند. آن ها نباید سنگینی لباس را در هنگام تعریق احساس کنند. زیرا بی کیفیت بودن لباس ورزشی، می تواند در نتیجه بازی ها تاثیر داشته باشد. نتیجه بازی های تیم ملی فوتبال، برای هر کشوری مهم است. پس بنابراین نباید بازیکنان به حاشیه توجه کنند و تمرکز خود را به جز برد به چیز دیگری بپردازند.

پیشنهاد ریبون: کیفیت لباس ورزشی تیم ملی ایران چگونه است؟

 برد ایران مقابل فلسطین

بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2023

برای بازی بعدی بچه های تیم ملی بدون هیچ دغدغه ای باید خود را آماده کرده تا بتوانند در مقابل تیم هنگ کنگ به نتیجه ی دلخواه برسند. ما در این مقاله پیش بینی خود را اعلام می کنیم تا امیدواریم این بازی نیز همانند بازی قبل بردی شیرین و پر گل باشد. نتیجه ای که ما در مقابل بازی با هنگ کنگ داریم این است که ایران 2 بر 1 می تواند تیم هنگ کنگ را نیز شکست دهد و امتیاز کامل را در این گروه به دست بیاورد. امیدوار هستیم نتیجه بازی های تیم ملی فوتبال در بازی با امارات نیز بردی شیرین را به ایران تقدیم کند و با همین روند، با برد های متوالی رو به جلو حرکت کند.

با توجه به توقعاتی که ما از تیم ملی فوتبال داشته ایم، پیش بینی ما درست از آب در نیامد، چون ما بر حسب بازی هایی که در جام جهانی کرده اند، این پیش بینی را کرده ایم. درست است که ما این بازی هنگ کنگ را برده ایم ولی نتیجه و موقعیت هایی را نباید ازدست می دادیم. نتایج بازی با امارات برای ما دیگر آن چنان اهمیت ندارد، چون که ایران صعود کرده است، اگر این بازی را نیز ببریم بدون شکست وارد مرحله ی دیگری می شویم.

بچه های تیم ملی بعداز برد هنگ گنگ و امارات به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا راه یافتند، بعد از این، بازی کمی برایمان حساس تر خواهد شد، باید بیشتر از موقعیت های حساس استفاده کنند تا بتوانند گل بیشتری بزنند تا خیالشان راحتر شود. بازی ای که در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوریه انجام دادند کمی دور از انتظار بچه های تیم ملی بود. سوریه تیمی نسبتا ضعیفی است به همین دلیل بچه های تیم ملی تیم سوریه را دست کم گرفته بودند و از این رو بازی کم برای ما سخت پیش رفت. با درایت دروازبان تیم, علیرضا بیرانوند با گرفتن یک پنالتی در ضربات پنالتی 4 بر 5 پیش افتادیم و توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنیم و بازی بعدی تیم ملی ایران مقابل ژاپن در روز شنبه در تاریخ 11/14 ساعت 15 خواهد، این بازی می تواند برای ایران کمی سخت باشد چون تیم ژاپن بازیکنان خوب با دونده ای دارد. بچه های تیم ملی باید تمام خود را بگذارند تا بتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم. متاسفانه یکی از بهترین بازیکن خود یعنی مهدی طارمی را مقابل تیم ژاپن نداریم، به دلیل اینکه بازی مقابل سوریه کارت قرمز دریافت کردند.
 برد ایران

نتیجه مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا

ایران با بازی در مقابل ژاپن نشان داد که می تواند از پس تیم های سخت نیز برآید، فراموش نکنید که ایران بخواهد می تواند از پس هر تیمی بر آید. با بازی خوب بچه ها اللخصوص علیرضا جهانبخش و رامین رضاییان که از جون و دل مایه گذاشتن توانستند تیم ژاپن را شکست دهند و به مرحله نیم نهایی راه یابند.

بازی بعدی ایران مقابل میزبان جام ملتهای آسیای 2023 یعنی تیم قطر خواهد بود، امیدوار هستیم بچه های تیم بتوانند همانند تیم ژاپن، تیم قطر را نیز شکست دهند. بازی این دوتیم در مقابل هم در تاریخ 11/18 در روز چهارشنبه ساعت 18:30 خواهد بود.

 برد ایران

امیدوار هستیم با تشویق مردم بتوانند از این مرحله نیز عبور کنند. با آرزوی قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا.

سایت فروشگاهی ریبون، برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی های پیش رو، آرزوی موفقیت می کند. در زیر می توانید جدول امتیازات گروه ایران را مشاهده کنید.

 جدول تیم ملی فوتبال 2023