نحوه ست کردن اورشرت یا بالاپوش

ست کردن اورشرت یا بالاپوش با لباس های مختلفی انجام می شود. برای ساختن زیباترین استایل ها با اورشرت، این مطلب را مطالعه بفرمایید.

بالاپوش یا اورشرت برای فصول مختلف کاربرد دارد. با این لباس زیبا می توان استایل های مختلفی ایجاد نمود. از این لباس به شکل های مختلف می توان استفاده کرد. اورشرت بسیار سبک است و لباس راحتی می باشد. این لباس هم برای بانوان و هم برای آقایان، قابل استفاده می باشد.

آشنایی با انواع اورشرت ها

نحوه ست کردن اورشرت یا بالاپوش برای مدل های مختلف، متفاوت است. اورشرت در چندین نوع وجود دارد. اورشرت های ساده، اورشرت های جین، اورشرت های گرانچ و … از جمله این اورشرت ها هستند. هر یک از انواع اورشرت ها در رنگ های مختلفی وجود دارند. اورشرت به صورت جذب نمی باشد. زیر این لباس می توان لباس های مختلفی پوشید. جنس و ضخامت اورشرت به گونه ای است که برای هر فصلی می توان از اورشرت استفاده نمود. تنها نحوه ست کردن آن برای هر فصل متفاوت خواهد بود. ظاهر اورشرت به گونه ای است که به اغلب افراد با هر استایل و فرم هیکلی می آید.

روش های ست کردن اورشرت

برای ست کردن انواع اورشرت ها باید به شکل مختلفی اقدام کرد.

 لباس جین

استایل با اورشرت جین

اورشرت جین را می توان با پیراهن جین ست کرد. با این لباس ها، یک استایل اسپرت خواهید داشت. ترکیب اورشرت جین با شلوار جین زاپ دار بسیار ایده آل خواهد بود. برای این استایل می توانید یک کتانی سفید انتخاب کنید. بوت ها و نیم بوت های رنگی برای این استایل بسیار مناسب هستند. یک تیشرت سفید با اورشرت جین، ترکیب خوبی می شود به شرطی که با یک شلوار جین ست شود.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

ست کردن اورشرت گرانچ

یکی از اورشرت های زیبا، اورشرت گرانچ می باشد. اورشرت چهارخونه را با کت و شلوار جین بپوشید. اگر در فصل سرما است، یک شال گردن بیاندازید تا استایل جذاب تری داشته باشید. ترکیب اورشرت گرانچ با کت کوتاه کتان و شلوار راسته ، بسیار زیبا خواهد شد. فقط کافیست که چندین ثانیه این استایل را در ذهن متصور شوید، تا متوجه شوید که چقدر زیباست.

 

استایل با اورشرت ساده

اورشرت های ساده در عین سادگی، بسیار شیک هستند. برخی ها گمان می کنند که لباس های ساده، شیک و زیبا نیستند. اما در اغلب اوقات آنقدر که لباس های ساده جلوه می کنند، لباس های دیگر زیبا به نظر نمی رسند. بنابراین این طرز فکر را کنار بگذارید. اورشرت ساده را می توان با انواع شلوارهای کتان و جین ست کرد. اورشرت ها در رنگ های مختلف را می توان با شلوار جین یا کتان مشکی ست کرد و ترکیب بسیار زیبایی را خلق کرد.

چندین پیشنهاد برای ست کردن اورشرت یا بالاپوش

اگر می خواهید استایل های زیبایی را با اورشرت ایجاد کنید، چندین پیشنهاد خوب برای شما داریم :

اورشرت و سویشرت

برای ست کردن اورشرت، یک سویشرت سبک را انتخاب کنید. اگر سویشرت های بدون دکمه را انتخاب می کنید ، حتماً اورشرت انتخابی باید اسپرت باشد. در صورتی که سویشرت زیپ دار را انتخاب کنید، باید به فکر استفاده از یک اورشرت طرح دار و کلاه دار باشید. برای این استایل باید به فکر جین مشکی و یک جفت کتانی باشید. البته رنگ شلوار جین را می توانید با توجه به رنگ اورشرت یا سویشرت انتخاب کنید. ما فقط یک پیشنهاد به شما می دهیم. در انتها، شما تصمیم گیرنده هستید که با توجه به لباس اصلی خود، رنگ سایر لباس ها را انتخاب کنید.

اورشرت با پالتو

ست کردن اورشرت یا بالاپوش با پالتو، نتیجه بسیار خوبی دارد. از این استایل می توانید برای فصول پاییز و زمستان استفاده کنید. ترکیب این لباس ها به گونه ای است که انگار شما استایل رسمی و کژوال را با یکدیگر ترکیب نموده اید. نگران نباشید چرا که این ترکیب زیبا خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد. فرض کنید که یک اورشرت مشکی را با پالتوی طوسی و شلوار جین مشکی ست کنید. یک شال طوسی موجب زیباتر شدن این استایل می شود. برای این استایل می توانید یک کتونی لژدار یا یک بوت و نیم بوت درنظر بگیرید تا استایل را تکمیل و جذاب کنید.

مشاهده محصول: سویشرت ورزشی مردانه

ست کردن اورشرت با کاپشن

پیشنهاد دیگر ما برای ست کردن با اورشرت، ترکیب اورشرت و کاپشن است. اغلب دختران و پسران، این استایل را دوست دارند. دقت کنید که اورشرت و کاپشن موردنیاز برای این استایل را به گونه ای انتخاب کنید که فقط یکی از آنها، کلاه داشته باشد. اگر در انتخاب رنگ این دو لباس توجه داشته باشید، ترکیب زیبایی را بوجود خواهید آورد. ترکیب اورشرت خاکستری با کاپشن طوسی و شلوار جین سورمه ای، بسیار زیبا است. بوت یا نیم بوت این استایل را می توانید طوسی یا سفید انتخاب کنید.

 لباس چهار خونه

اورشرت و ژاکت

یک ایده دیگر برای ست کردن اورشرت، ترکیب اورشرت و ژاکت می باشد. این استایل بسیار گرم است و برای فصل زمستان، انتخاب بسیار خوب و مناسبی است. درنظر بگیرید که یک ژاکت سورمه ای را با اورشرت طوسی یا جین به همراه یک شلوار جین سورمه ای ست کنید. این استایل فوق العاده محشر خواهد بود و شما را شیک و باکلاس می کند. کلاه و شال گردن، یکی از آیتم های ضروری برای این استایل می باشد که آن را تکمیل می کند و بر جذابیت آن می افزاید.

کلام آخر

با چندین مورد از روش های ست کردن اورشرت یا بالاپوش آشنا شدیم. اگر در خرید اورشرت دقت کنید و اورشرت زیبا و مناسبی را خریداری کنید و سپس آن را به درستی با سایر آیتم های استایل خود ست کنید، یک استایل جذاب را ایجاد خواهید کرد. توصیه هایی که به شما کردیم، حتماً مفید خواهد بود و به شما برای استایل سازی کمک خواهد کرد. استفاده از اکسسوری های مناسب به جذابیت این استایل کمک می کند. انتخاب اکسسوری به عوامل مختلفی بستگی دارد. اکسسوری های انتخابی باید با لباس های شما، تناسب و هماهنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ست کردن لباس های زمستانی مردانه