نحوه ست کردن بارانی
نحوه ست کردن بارانی

نحوه ست کردن بارانی را بررسی می کنیم تا ببینیم در این فصل زیبا چگونه می توانیم استایل زیبایی با بارانی داشته باشیم.

بارانی از سال 1820 به صنعت مد و لباس ورود پیدا کرد. این لباس برای اولین بار توسط چارلز میکنتاش شیمیدان اسکاتلندی طراحی شد. از آن سال به بعد به تدریج تغییراتی در طراحی بارانی حاصل شد که موجب زیباتر شدن این لباس شد.

بارانی ، لباسی مناسب پاییز

پیش از بررسی نحوه ست کردن بارانی ، به شما برای انتخاب این لباس تبریک می گوییم. زیرا بارانی ، یکی از بهترین لباس ها برای فصل پاییز است که نه تنها گرمای بسیار خوبی دارد بلکه از ظاهری فوق العاده شیک و زیبا برخوردار است.

با یک بارانی شیک و زیبا می توانید در سردترین و پربارش ترین روزهای پاییزی به پیاده روی و گشت و گذار بروید و اصلاً نگران خیس شدن و سرما خوردن نباشید. اگر بارانی خود را ست کنید ، جذابیت استایل شما چندین برابر خواهد شد.

انواع بارانی های مناسب فصل پاییز

برای فصل پاییز ، انتخاب های متعددی پیش روی شما است. یکی از این گزینه ها ، بارانی است که در این مقاله قصد بررسی نحوه ست کردن بارانی را داریم. بارانی ها در چندین نوع طراحی و تولید می شوند که پرطرفدارترین آنها شامل موارد زیر است :

بارانی کلاسیک

یکی از انواع بارانی های زیبا ، بارانی کلاسیک است که رسمیت بیشتری نسبت به سایر مدل های بارانی دارد. البته میزان اسپرت یا رسمی بودن این بارانی به سایر لباس هایی که به آن ست می کنید ، بستگی دارد. اگر می خواهید یک استایل رسمی با این بارانی داشته باشید ، شلوار پارچه ای را برای آن درنظر بگیرید. در صورتی که می خواهید استایل اسپرت تری داشته باشید ، شلوار جین را برای آن در نظر بگیرید. برای استایل رسمی ، کفش کالج یا مجلسی را انتخاب کنید. برای استایل اسپرت ، کتونی یا دیگر کفش های اسپرت را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

پالتو بارانی و نحوه ست کردن بارانی از نوع پالتو

پالتو بارانی ، ترنج کت های بلندی هستند که قد آنها تا زیر زانو یا قوزک پا است. این بارانی ها به دلیل گرمای بسیار زیادی که دارند برای زمستان مناسب هستند. این بارانی ها دارای یک آستر بسیار گرم هستند. بلندی این بارانی ، آنها را برای خانم های قد بلند بسیار زیبا و مناسب کرده است. البته منظورمان این نیست که خانم های قد کوتاه به این نوع بارانی فکر نکنند. بالعکس ، این بارانی به شما هم بسیار می آید و شما را کشیده تر نشان می دهد. پالتو بارانی ، یک ترنج کت بسیار شیک و بی نظیر است.

کت بارانی

تفاوت این بارانی با سایر بارانی ها به قد آن مربوط می شود. کت بارانی ، کوتاه است. نحوه ست کردن بارانی کوتاه ، بسیار آسان است. در واقع گزینه های زیادی برای ست کردن این نوع بارانی ، دارید. کت بارانی به اندازه ای زیبا و جذاب است که توصیه می کنیم حداقل یک نمونه از آن را خریداری کنید تا یک استایل بسیار شیک و زیبا را در فصل پاییز با آن رقم بزنید.

پانچوها ، نحوه ست کردن بارانی پانچو

بارانی پانچو مانند شنل است و ظاهر بسیار جذابی دارد. بنابراین اگر به فکر یک بارانی متفاوت و بسیار شیک هستید ، پانچو را انتخاب کنید. پانچوها بسیار زیبا و جذاب هستند و به اکثر بانوان می آیند. مزیت مهم پانچوها ، راحتی بسیار زیاد آنها است. معمولاً اغلب لباس های آزاد و گشاد ، راحت هستند.

استایل شما با یک پانچو ، اسپرت خواهد بود. بنابراین باید برای ست کردن آن به سراغ شلوار جین ، کتانی ، کالج ، شال و … بروید. ترکیب پانچو با لگ چرم و بوت های بلند ، فوق العاده خواهد بود. از آنجایی که پانچو به صورت آزاد است ، می توانید هودی و دورس زیر آن بپوشید تا گرمای بیشتری را حس کنید. این استایل برای روزهای سرد ، بسیار مناسب خواهد بود.

 اکسسوری ورزشی زنانه و مردانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع

نکات خرید و نحوه ست کردن بارانی

– نخست یک بارانی شیک و خوش مدل را خریداری کنید که بر تن شما به خوبی نشسته و با لباس های مختلف به زیبایی ست شود. بنابراین گام اول برای داشتن یک استایل شیک با بارانی ، خرید یک بارانی شیک و زیبا است.

– به گرمای بارانی توجه داشته باشید و صرفاً مبهوت زیبایی آن نشوید. ممکن است برخی از بارانی ها ، زیبا باشند اما گرمای زیادی نداشته باشند و خرید آنها بی فایده باشد.

– در صورت خرید بارانی های رنگ خنثی ، برای ست کردن آن باید از لباس هایی با تن رنگی خاکی استفاده کنید تا یک استایل بی روح نداشته باشید و کمی به استایل خود ، روح ببخشید.

– نحوه ست کردن بارانی به گونه ای است که با شلوارهای جذب بیشتر تناسب دارد. شلوارهای جذب را می توانید داخل بوت یا نیم بوت کنید تا استایل شیکی داشته باشید. شلوارهای آزاد ، آنچنان مناسب این استایل نمی باشند.

– بارانی را با کفش هایی مانند بوت ، نیم بوت ، کتونی های لژدار ، بوت های بلند و … ست کنید. با توجه به مکانی که قرار است به آنجا بروید ، نوع کفش مناسب استایل با بارانی را انتخاب کنید.

– برای استایل های مجلسی می توانید بارانی چرم مشکی را با بوت چرم پاشنه دار مشکی ست کنید تا یک استایل خیره کننده ایجاد کنید.

– نوع روسری یا شال مناسب استایل با بارانی ، با توجه به سلیقه شما تعیین می شود. اما برای بارانی ، انتخاب شال یا کلاه بهتر از انتخاب روسری می باشد. حتماً یک شال پاییزه شیک برای این استایل انتخاب کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

کلام آخر

بارانی ، یکی از لباس های دوست داشتنی فصول سرد است که ظاهر و گرمای خوبی دارد. هر آنچه لازم بود برای خوش تیپی با بارانی بیان نمودیم. امیدواریم با توجه به این نکات بتوانید یک تیپ بسیار جذاب برای خود رقم بزنید و در روزهای پاییزی ، بسیار خوش بدرخشید. حتماً برای خوش تیپی با بارانی به جزئیات استایل خود توجه داشته باشید و اکسسوری های مناسبی برای آن انتخاب کنید. در روزهای پاییز ، شیک و خوش تیپ باشید.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.