ست کردن شلوار جاگر
نحوه ست کردن شلوار جاگر

ست کردن شلوار جاگر به شکل های مختلفی انجام می شود. انواع لباس هایی که برای پوشیدن با شلوار جاگر مناسب هستند را بررسی می کنیم.

شلوار جاگر ، نخست با هدف استفاده به عنوان شلوار ورزشی تولید شد. اما زیبایی و راحتی این شلوار سبب شد که از آن استفاده های دیگری شود و کاربردهای آن افزایش یابد. شلوار جاگر در کنار شلوار جین و شلوار مام استایل و … از محبوب ترین و پرطرفدارترین شلوارها هستند.

طراحی شلوار جاگر به صورتی است که پارچه شلوار در بخش بالایی مچ پا جمع شده و حالت جذبی به خود می گیرد. کشی که در این بخش دوخته می شود ، موجب نمایان شدن بهتر کفش شما می شود.

جنس شلوار جاگر ممکن است از جنس جین ، کتان ، ابریشمی ، لینن و … باشد. این شلوارها فوق العاده شیک هستند و برای استایل های روزمره ، هنری ، رسمی و نیمه رسمی و … مناسب هستند.

تفاوت شلوار جاگر و شلوار اسلش چیست ؟

پیش از بررسی نحوه ست کردن شلوار جاگر به مسئله تفاوت میان این شلوار و شلوار اسلش می پردازیم. بسیاری از افراد ، این دو شلوار را با یکدیگر اشتباه می گیرند. این دو شلوار هر دو در بخش کمر خود به صورت کمرکش هستند و در میانه ها آزاد می شوند و در بخش پایینی خود یعنی مچ ، جذب می شود.

از نظر راحتی باید بگوییم که هیچ تفاوتی میان این دو شلوار وجود ندارد و هر دوی این شلوارها راحت هستند. مهمترین تفاوت این دو شلوار در جنس آنها است. شلوارهای جاگر برای ورزش های سنگین مناسب نیستند. اما شلوارهای اسلش به سبب بافت بسیار ضخیمی که دارند ، برای ورزش های سنگین تر مناسب تر هستند.

جاگر معمولاً نازک تر از اسلش می باشد. بنابراین برای روزهای گرم ، شلوار جاگر مناسب تر است. ولی شلوارهای اسلش برای روزهای سرد ، انتخاب بسیار خوبی هستند.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

چندین ایده برای ست کردن شلوار جاگر

اگر می خواهید با شلوار جاگر خوش تیپ و خوش استایل باشید ، چندین پیشنهاد بسیار خوب برای شما داریم :

شلوار جاگر و تیشرت

یک تیپ اسپرت و بسیار جذاب ، ترکیب شلوار جاگر با تیشرت است. این استایل هم مناسب بانوان و هم مناسب آقایان است. برای انتخاب تیشرت مناسب شلوار جاگز باید وسواس زیادی به خرج دهید و هر تیشرتی را انتخاب نکنید. استایل تیشرت و شلوار جاگر به یک کفش اسپرت زیبا نیاز دارد. کتانی ، انتخاب ایده آلی است که این استایل را تکمیل کرده و آن را بسیار زیبا می کند.

تیشرتی که برای این استایل بر می گزینید ، باید جنس و کیفیت بالایی داشته باشد تا استایل شما را بی کلاس نکند. برای ست کردن رنگ شلوار جاگر و تیشرت باید از تکنیک هارمونی رنگ ها و یا تضاد رنگ ها استفاده کنید که استایل شما کاملاً زیبا و چشم نواز شود.

شلوار جاگر و ژاکت

برای ست کردن شلوار جاگر می توانید ژاکت را انتخاب کنید. این استایل مناسب روزهای سرد است. ترکیب شلوار جاگر و ژاکت ، مناسب استایل روزمره و ورزشی شما است. برای این استایل می توانید یک سوئیشرت بسیار زیبا هم درنظر بگیرید.

علاوه بر سویشرت ، گزینه های دیگری وجود دارند که برای ست کردن با شلوار جاگر و ژاکت مناسب هستند. کاپشن و بارونی ، دیگر گزینه های روی میز هستند. می توانید رنگ شلوار و کاپشن یا بارونی را مانند هم و رنگ ژاکت را متضاد انتخاب کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. گزینه دیگری که می توانید روی آن فکر کنید ، کت جین است. اگر شلوار جاگر از جنس جین باشد و به همراه یک کت جین بر روی یک ژاکت زیبا پوشیده شود ، استایل جذابی را بوجود می آورد.

شلوار جاگر و هودی ، یک روش ست کردن شلوار جاگر

هودی از جمله لباس هایی است که به تازگی موردتوجه افراد قرار گرفته است و فروش زیادی دارد. جاگر جین با هودی ، فوق العاده است و به هر فردی می آید. برای این استایل باید یک کفش مناسب هم خریداری کنید که قاعدتاً باید از نوع کفش اسپرت باشد. مزیتی که این استایل دارد ، راحتی بسیار زیاد آن است. شما می توانید برای استایل روزمره و ورزشی خود ، این ترکیب را انتخاب کنید. همچنین این استایل برای پیک نیک ، کوهنوردی ، کافی شاپ ، دورهمی و … مناسب است.

لباس ورزشی مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس ورزشی مردانه

تیپ رسمی مردانه با شلوار جاگر

تمامی مواردی که در بالا بیان شد ، استایل های اسپرت بودند. اما شما می توانید با ست کردن شلوار جاگر با تیشرت آستین دار و کت تک ، یک استایل رسمی داشته باشید. این استایل نیازمند یک کفش کالج می باشد. نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که استایل رسمی با شلوار جاگر جین زیاد جور از آب در نمی آید. بنابراین شما باید شلوار جاگر کتان باشید که استایل رسمی تری دارد. همچنین می توانید شلوار جاگر را با پیراهن مردانه و کت تک ست کنید تا استایل رسمی را رقم بزنید.

برای داشتن استایل رسمی با این لباس ها باید به رنگ آنها توجه داشته باشید و هر رنگی را انتخاب نکنید. به طور مثال رنگ های مشکی ، سورمه ای ، کرم ، توسی و … حالت رسمی تری به این استایل می دهند. از انتخاب رنگ های زرشکی ، لیمویی ، قهوه ای روشن ، آبی و … برای استایل رسمی خودداری کنید.

نحوه ست کردن شلوار جاگر برای استایل رسمی بانوان

شلوارهای جاگر براق یا رفلکتیو برای این استایل بسیار مناسب هستند. بانوان برای داشتن استایل رسمی با شلوار جاگر باید یک صندل پاشنه دار و بندی را انتخاب کنند. لباسی که برای این استایل مناسب است و اندکی حالت رسمیت به آن می بخشد ، شومیز یا لباس حریر است.

فرض کنید یک شلوار جاگر براق را با یک شومیز مشکی و یک صندل بند دار پاشنه بلند مشکی ست کنید و یک سرویس جواهر بسیار شیک هم بیاندازید. اگر یک کیف کوچک دستی زیبا به رنگ های صندل خود برای این استایل درنظر بگیرید ، آن را تکمیل کرده اید و فوق العاده به چشم خواهید آمد. پس اگر کمی سلیقه به خرج دهید ، امکان داشتن استایل رسمی با شلوار جاگر هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: چقدر شلوارهای پاییزی را می شناسید ؟