ست کردن ژاکت بافتنی
نحوه ست کردن ژاکت بافتنی

ست کردن ژاکت بافتنی را به شما آموزش داده و تمامی نکاتی که در این ارتباط لازم است بدانید را بیان می کنیم تا استایل مناسبی با ژاکت داشته باشید.

ژاکت ها از جنس های مختلفی هستند که یکی از برترین آنها ، ژاکت بافت می باشد. ژاکت بافت بسیار نرم و منعطف است و از دیگر ژاکت ها ، دوست داشتنی تر است.

 ژاکت بافتنی زرشکی زنانه

خرید ژاکت بافتنی مناسب

برای اینکه استایل خوبی با ژاکت بافت داشته باشید ، در درجه اول باید به خرید یک ژاکت بافت مناسب و باکیفیت اقدام کنید. یک ژاکت زشت و بی کیفیت را با هر لباسی که ست کنید ، زیبا به نظر نخواهد آمد. بنابراین زمانی که از ست کردن این ژاکت ها سخن می گوییم ، منظورمان ژاکت های زیبا و باکیفیت است که ارزش صحبت کردن دارند.

بدین منظور برای خرید ژاکت بافتنی به مدل آن و تناسب مدل آن با فرم اندام شما ، آسان پوشیده شدن و درآوردن آن ، تناسب مدل ژاکت با استایل موردنظرتان ، مناسب بودن رنگ ژاکت برای پوست صورت شما ، کیفیت جنس ژاکت و … توجه داشته باشید.

روش های ست کردن ژاکت بافتنی برای بانوان

بانوان عزیز برای ست کردن این لباس زیبا و دوست داشتنی به موارد زیر توجه داشته باشند :

پوشیدن ژاکت بافتنی روی بلوز

اولین ایده برای ست کردن این لباس این است که آن را بر روی لباس های دیگری که زیبا هستند و برای زیر ژاکت مناسب هستند ، بپوشید. برای مثال می توانید ژاکت بافتنی را بر روی یک دورس زیبا بپوشید. ژاکت بافت می تواند بر روی یک بلوز لمه شیک پوشیده شود. فرض کنید که یک ژاکت بافت سفید را بر روی یک بلوز لمه مشکی بپوشید. این استایل بسیار زیبا خواهد بود. همچنین می توانید یک ژاکت بافت مشکی را بر روی یک لمه زرشکی بپوشید. این استایل هم ، جذابیت های زیادی دارد. برای این استایل باید از ژاکت های دکمه دار استفاده کنید.

ست کردن ژاکت بافتنی با تیشرت و تاپ

ترکیب تیشرت و تاپ با ژاکت بسیار زیبا می شود. بدین منظور حتماً باید ژاکت های دکمه دار را انتخاب کنید که بتوانید دکمه های آن را باز نموده و ترکیب زیبایی با ژاکت و تیشرت ( یا تاپ ) ایجاد کنید. برای این استایل هم تیشرت سفید و هم تیشرت رنگی مناسب است. ست کردن رنگ تیشرت و ژاکت بسیار مهم است. اگر برای استایل خود از یک شلوار جین تنگ استفاده کنید ، یک استایل غیررسمی و کژوال فوق العاده شیک درست می کنید. بانوان برای این استایل حتماً یک دستمال گردن شیک هم درنظر داشته باشند. همچنین آویزهای گردنی برای این استایل بسیار مناسب هستند و شما را بیش از پیش ، خانوم و شیک نشان می دهد.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

 ژاکت بافتنی زنانه

پوشیدن ژاکت بافت به تنهایی

ایده دیگر برای ست کردن ژاکت بافتنی این است که آن را به تنهایی پوشیده و یا اگر روی لباس دیگری می پوشید دکمه های آن را بسته که لباس زیر آن ، مشخص نباشد. همچنین می توانید ژاکت جلوبسته را انتخاب کنید. پوشیدن ژاکت بافت به تنهایی زیباست. با توجه به شلواری که برای این استایل استفاده می شود ، ممکن است یک تیپ نیمه رسمی و یا کژوال ایجاد کنید.

ست کردن ژاکت بافتنی طرح دار

بانوان با استفاده از ژاکت های بافتنی طرح دار می توانند استایل های زیبایی ایجاد کنند. اگر ژاکت های لش و حجیم را انتخاب می کنید ، حتماً سایر آیتم های استایل خود را جذب انتخاب کنید. همچنین برای چنین استایلی از اکسسوری های ظریف استفاده کنید. انتخاب درست جزئی ترین آیتم ها برای جذاب دیده شدن استایل ، اهمیت دارد. بنابراین به همه چیز توجه داشته باشید و هیچ چیز را دست کم نگیرید.

استایل بوهو یا ریترو

یکی دیگر از روش های ست کردن ژاکت بافتنی ، خلق استایل ریترو یا همان فشن قدیمی می باشد. برای این استایل ، می توانید یک ژاکت بافت شیک را به همراه یک دامن کوتاه بپوشید. حال نوع دامن است که تعیین می کند این استایل رسمی یا اسپرت است. علاقمندان به استایل بوهو یا هنری بهتر است یک ژاکت بافت ساده و تک رنگ را با بلوز یقه اسکی رنگ روشن و جیغ بپوشند و یک ترکیب هنری زیبا خلق کننند. این استایل ها ، دست شما را کاملاً باز گذاشته تا تیپ های مختلفی خلق کنید. پوشیدن ژاکت بافت بر روی پیراهن های چین دار ، می تواند ترکیب زیبایی شود.

 ژاکت بافتنی مردانه

پیشنهادات ست کردن ژاکت بافت برای آقایان

برای ست کردن ژاکت بافتنی ویژه آقایان چندین پیشنهاد داریم :

استایل نیمه رسمی با ژاکت بافت

شما می توانید با استفاده از ژاکت بافت ، یک استایل نیمه رسمی ایجاد کنید. بدین منظور می توانید ژاکت را بر روی پیراهن پوشیده و یقه پیراهن را بر روی ژاکت بیاندازید. یک کراوات به پیراهن بسته و آن را روی ژاکت بیاندازید. شلوار پارچه ای و شلوار جین ساده رنگ تیره ، هر دو برای این استایل مناسب هستند. بر روی این استایل می توان کت هم پوشید.

بیشتر بخوانید: استایل زمستانی شیک برای بانوان

استایل اسپرت با ژاکت بافت

یک ایده برای ست کردن ژاکت بافتنی این است که با آن تیپ اسپرت بزنید. برای تیپ اسپرت مردانه با ژاکت ، حتماً ژاکت های دکمه دار را انتخاب کنید. البته با ژاکت های جلوبسته هم می توان استایل اسپرتی رقم زد ، اما تنوع استایل هایی که می توان با ژاکت دکمه دار ایجاد کرد ، بیشتر است. شما می توانید یک شلوار جین مام استایل را با ژاکت جلو بسته بپوشید. یا یک ژاکت جلوباز را به همراه تیشرت و شلوار لی یا کتان بپوشید و استایل شیک و زیبایی را رقم بزنید.

ست کردن ژاکت بافتنی برای استایل رسمی

بسیاری از افراد از ژاکت زیر کت و شلوار خود استفاده نموده و یک استایل رسمی با آن ایجاد می کنند. بدین منظور باید از ژاکت های جلوبسته استفاده نمود. ترکیب کت و شلوار و ژاکت جلوبسته بسیار شیک و زیبا می شود. اگر فکر کنید که آقایان مانند خانم ها نباید به استفاده از اکسسوری ها اهمیت دهند ، سخت در اشتباه هستید. حتماً از اکسسوری های مناسب برای استایل رسمی خود استفاده کنید که متناسب با آن باشد و استایل شما را شیک و زیبا کند.