شستشوی تیشرت ورزشی زنانه
نحوه صحیح شستشوی تیشرت ورزشی زنانه با دست و ماشین لباسشویی

شستشوی تیشرت ورزشی زنانه علاوه بر دست، با ماشین لباس شویی هم امکان پذیر است. البته در هنگام شستشو با ماشین لباسشویی اگر نکات و نحوه ی شستن را رعایت نکرده باشید، به بافت لباس آسیب زده اید. با عدم رعایتِ نکات نحوه ی شستشوی تیشرت ورزشی زنانه، تقریباً می توان گفت که عمر مصرفی تیشرت کوتاه می شود. به همین دلیل به زودی باید به فکر تیشرت جدیدی برای خود باشید. اما اگر بخواهید، می توانید با رعایت چند نکته کوچک اما اساسی در حین شستشوی، به بهترین شکل از لباس خود مراقبت کنید. با ما تا انتهای این مقاله از فروشگاه ریبون، همراه باشید تا شما را با چگونگی شستشوی صحیح تیشرت ورزشی زنانه آشنا کنیم.

شستشوی تیشرت ورزشی زنانه

با توجه به قیمت لباس های ورزشی مثل تیشرت، بهتر است که از همان ابتدای خرید، در حفظ سلامت و کیفیت لباس کوشا باشید. لازم است تا آن جایی که می توانید از کثیف شدن و موارد این چنینی اجتناب کنید تا لباس، کمتر احتیاج به شستشو پیدا کند. اما اگر مجبور به شستشوی تیشرت ورزشی زنانه ی خود هستید، می توانید نکات کوچک اما اساسی که در زیر توسط تیم فروشگاه ریبون به آن پرداخته شده است را در حین شستشوی تیشرت ورزشی زنانه، رعایت کنید. می توانید برای چند سال به راحتی از تیشرت ورزشی زنانه ی خود استفاده کنید به شرط آنکه در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. شستشوی تیشرت ورزشی زنانه هم با دست و هم با ماشین لباسشویی، دارای نکات مهمی است که در ادامه به طور مفصل، به آن پرداخته شده است.

تیشرت ورزشی زنانه مدل V1 کد 401015

تیشرت ورزشی زنانه مدل V1 کد 401015

مشاهده و خرید

نکته ی اساسی شستشوی تیشرت ورزشی زنانه

آیا قبل از اینکه اتیکت یا برچسب داخل تیشرت را بخوانید، تصمیم به شستشو می گیرد؟ با این کار، با دست خودتان به راحتی لباس را نابود خواهید کرد. نکته ای که قبل از شستشوی یک تیشرت جدید باید رعایت کنید، خواندن اتیکتِ لباس است. در داخل هر تیشرت ورزشی زنانه ای دارای یک اتیکت، حاوی اطلاعات خاصی می باشد. این اطلاعات توسط تولید کننده برای مصرف کننده نوشته شده است. شما با خواندن این اتیکت، می توانید با نحوه ی شتسشوی تیشرت ورزشی زنانه ی خود آشنا شوید. چون که نحوه ی شستشوی مناسب برای هر جنس تیشرت ورزشی، می تواند با دیگر جنس ها متفاوت باشد. به همین دلیل با یکبار خواندن این برچسب به اطلاعاتی کافی درباره نحوه ی صحیح شستشوی تیشرت ورزشی، دست پیدا خواهید کرد.

تیشرت ورزشی  زنانه 401065

تیشرت ورزشی زنانه 401065

مشاهده و خرید

 شستشوی تیشرت ورزشی

شستشوی تیشرت ورزشی زنانه با ماشین لباسشویی

چقدر با نحوه ی شستشوی تیشرت ورزشی زنانه به صورت اصولی در ماشین لباسشویی، آشنا هستید؟ در اینجا لازم است به این نکته توجه کنید که بهترین حالت شستشوی هر لباس ورزشی، شستشو با دست می باشد. اما اگر مجبور به شستن با ماشین لباسشویی هستید، حتماً نحوه ی شستشوی اصولی را طبق استاندارد های زیر، رعایت بکنید:

  • ابتدا برچسب اتیکت را بخوانید تا در صورت شتسشو با ماشین لباسشویی به اطلاعاتِ درجه ی دما، مواد شوینده، نحوه ی خشک کردن و سایر نکات دست پیدا کنید.
  • در صورتی که در اتیکت درج شده باشد که می توان لباس را در ماشین لباس شویی انداخت، اکنون باید لباس را پشت و رو کنید و در داخل ماشین بگذارید.
  • برای شستشوی تیشرت ورزشی زنانه، بهتر است آن را با سایر جنس های دیگر قاطی نکنید. سعی کنید جنس های یکسان و مشابه را در کنار هم، در داخل ماشین بیاندازید.
  • از شوینده های ضعیف برای شستن تیشرت استفاده کنید.
  • بافت جنس تیشرت های ورزشی زنانه، نرم و لطیف هستند. به همین دلیل به هیچ عنوان از نرم کننده برای شستن آن، استفاده نکنید. چرا که احتمال دارد یک لباس آویزان یا کش آمده تحویل بگیرید.
  • درب ماشین لباس شویی را ببنید و حالت شستشو را روی گزینه ی لباس ورزشی (sports) بگذارید. چک کنید که دما بالا نباشد.
  • اگر ماشین لباسشویی نیاز به تنظیمات دستی دارد، دمای آب مناسب، آب ولرم می باشد.
  • با توجه به رعایت نکات گفته شده، با خیالی راحت می توانید ماشین را روشن کنید.
  • برای خشک کردن لازم نیست از خشک کن یا آفتاب استفاده کنید، می توانید از نور غیر مستقیم یا هوای آزاد بهره ببرید.

تیشرت ورزشی زنانه کد 401075

تیشرت ورزشی زنانه کد 401075

مشاهده و خرید

اگر تمایل به دانستن نکات شستشوی شلوارک ورزشی دارید، شما را به خواندنِ مقاله ای دیگر از ریبون، با عنوان “نکات مهم شستشو و نگهداری شلوارک ورزشی زنانه” دعوت می نماییم. فروشگاه معتبر پوشاک ورزشی ریبون در صددِ تلاش برای راحتی و رضایت مشتریان خود است. از این رو، اطلاعاتی درباره ی نکات شستشو و نگهداری انواع لباس ورزشی را در اختیارتان قرار می دهد تا به بهترین شکل از لباس ورزشی خود استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید متنوع ترین تیشرت ورزشی زنانه را با بهترین جنس های موجود در بازار اما، با قیمتی باور نکردنی در فروشگاه ورزشی ریبون، خریداری کنید.
تیشرت خفاشی ورزشی زنانه مدل هلالی کد 401005

تیشرت خفاشی ورزشی زنانه مدل هلالی کد 401005

مشاهده و خرید

 نحوه صحیح شستن تیشرت

شستشوی تیشرت ورزشی زنانه با دست

همانطور که گفته شد، بهتر است تیشرت ورزشی را با دست بشورید. جنس تیشرت ورزشی زنانه مانند لباس کودکان و نوزادان بسیار حساس است و از این رو برای ماندگاری بیشتر، بهتر است با دست شستشو داده شود. اما برای شستن تیشرت ورزشی زنانه با دست هم باید همانند ماشین لباسشویی نکاتی را رعایت کنید:

  • قبل از اینکه شروع به شستشو کنید، اتیکت داخل لباس را دقیق مطالعه کنید.
  • هنگامی که با نکات شستشو تیشرت آشنا شدید می توانید با توجه به آن اطلاعات، لباس را بشویید. سپس در این مرحله، لباس را پشت و رو کنید و در داخل لگن بیاندازید.
  • هنگام شستشوی تیشرت ورزشی زنانه با دست، آن را با دیگر لباس هایتان ادغام نکنید.
  • از دمای آب مناسب برای شستشو تیشرت ورزشی زنانه استفاده کنید. بهترین دمای آب برای شستشوی جنس های ورزشی، آب ولرم می باشد. چرا که آب با دمای بالا یا پایین به راحتی می تواند به بافت لباس آسیب بزند.
  • در این مرحله، می توانید مواد شوینده را اضافه کنید. بهتر است از مواد شوینده ی باکیفیت اما ضعیفی استفاده کنید که به بافت تیشرت آسیب نمی زند. از طرفی هم نباید از مواد نرم کننده، برای شستشوی تیشرت ورزشی زنانه استفاده کنید.
  • در هنگام شستشوی تیشرت ورزشی زنانه با دست، از چلاندن زیاد اجتناب کنید، هر گونه فشار یا چلاندنی به راحتی می تواند بر فرم و ظاهر تیشرت تاثیر بگذارد. همچنین به راحتی بر روی بافت لباس تغییراتی ایجاد می کند که دیگر نمی تواند به فرم اولیه ی خود برگردد. در هنگام شستشوی با دست، تیشرت را بین دستانتان بگیرید و به آرامی و نرمی اقدام به شستشو کنید.
  • به هیچ عنوان برای آبکشی، نباید برای مدت زیادی تیشرت در آب بماند. به طور کلی، باید مدت زمانی که تیشرت خیس است را به حداقل برسانید. چون که خیس ماندن در طولانی مدت، به بافت لباس  آسیب می زند.
  • برای خشک کردن می توانید بر روی رخت پهن کن، به صورت کاملاً صاف و مرتب، بدون هیچ گونه چلاندنی لباس ار پهن کنید.
بلوز ورزشی زنانه مدل Finger کد 401025

بلوز ورزشی زنانه مدل Finger کد 401025

مشاهده و خرید

سخن آخر:

می توانید با رعایت همین چند نکته جزیی اما اساسی، در نحوه ی شستشوی صحیح تیشرت ورزشی زنانه، عمر لباس را بیشتر کنید. همچنین رعایت این نکات، برای شما صرفه ی اقتصادی هم به همراه خواهد داشت. چرا که بافت لباس آسیبی نخواهد دید تا شما نیز مجبور به خرید لباس ورزشی زنانه ی جدیدی نشوید.

مطالعه کنید: 6 اشتباه رایج در استایل تیشرت ورزشی زنانه

مطالعه کنید: بررسی مدل‌های مختلف تیشرت زنانه و کاربردشان