تا کردن هودی مردانه
نحوه مرتب تا کردن هودی مردانه

تا کردن هودی مردانه ، موضوع مهمی است. چراکه در صورت تا کردن اصولی هودی از چروکی آن جلوگیری می شود و هودی فضای کمتری را اشغال می کند.

هودی یا Hoodie ، نوعی لباس نسبتاً گرم است که به لحاظ ظاهری مشابه پلیور است اما بسیار زیباتر و جذاب تر از آن است. هودی ها معمولاً از جنس نخ و پنبه هستند. تنوع مدل های هودی بسیار زیاد است.

با توجه به محبوبیت هودی ها در سال های اخیر ، اغلب افراد یک یا چندین عدد از آنها را داخل کمد لباس های خود دارند. یکی از دغدغه های افرادی که از این لباس استفاده می کنند این است که آن را چگونه تا کنند و در کشو یا کمد قرار دهند تا هم فضای کمی را اشغال کنند و هم اینکه ظاهر مرتبی داشته باشند و چروک نشوند.

با توجه به این مسئله ، چندین مورد از روش های تا کردن هودی مردانه را توضیح می دهیم تا به کمک آنها به کمد و یا کشوهای لباس های خود ، نظم و ترتیب دهید.

روش اول تا زدن هودی‌های مردانه

– هودی را به عقب به صورت عکس برگردانده و آن را به گونه ای قرار دهید که پشت آن رو به شما و انتهای آن به سمت پایین باشد. این کار را بر روی یک سطح صاف قرار دهید.

–  بالای آستین های هودی را از پشت عبور دهید. هر یک از آستین های هودی را یک به یک گرفته و از مرکز هودی رد کنید. در این مرحله باید ظاهر هودی یک مستطیل باشد که کلاه آن از پایین آن به سمت بیرون باشد. فعلاً به کلاه هودی کار نداشته باشید.

– در ادامه تا کردن هودی مردانه ، هودی را در راستای افقی از مرکز آن تا کنید. بخش بالایی هودی را گرفته و به صورت کاملاً یک اندازه بر روی نیمه پایینی تا کنید. به گونه ای که بخش پایینی هودی با شانه ها هم سطح باشد. کلاه هودی باید از پایین افتاده باشد.

– هودی را در راستای عمودی به 4 بخش تقسیم کنید و تا بزنید و یک مربع درست کنید. یک سمت هودی را روی طرف دیگر به شکل عمودی تا نمایید. مجدداً کلاه از پایین رها شود و آن را از میان تاهای زده شده خارج کنید.

– کلاه هودی باید بر روی سایر قسمت ها تا شود. پس از آن کلاه را باز کرده و بر روی مستطیل تا شده بگذارید تا کل هودی در بخش کلاه قرار بگیرد. هودی را کاملاً درون کلاه ببرید و بنده کلاه را بکشید. اکنون هودی ماند یک مربع است و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت هودی و سوئیشرت ورزشی مردانه

روش دوم تا کردن هودی مردانه

روش دوم تا کردن هودی مردانه

– نخست هودی را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. هودی را به سمت پایین گذاشته تا جیب یا بخش جلویی هود به سمت پایین قرار بگیرد.

– دو سمت هودی را به نقطه مرکزی آن تا کنید. هودی را به طرف پایین آن بر روی تخت بگذارید. سپس هودی را در راستای عمودی تا یک سوم تا کنید و ثلث انتهایی را به طرف ثلث میانی تا کنید تا دو طرف انتهایی آن با یکدیگر تلاقی داشته باشد.

سپس آستین ها را به شکل خوابیده از طرفین تا بزنید. هر یک از آستین ها را گرفته و نوبت به نوبت آنها را از مرکز تا کنید. آستین ها به گونه ای گذاشته شوند که هر یک بر روی دو انتهای تا شده در مرکز قرار بگیرند. در این روش تا کردن هودی مردانه باید هودی به صورت مستطیل باشد. کلاه هودی باید از بالا خارج شده باشد. پس از هر بار تا کردن ، لبه ها را مرتب و صاف کنید.

– کلاه هودی بر روی خط درز باید تا شود. پس از آن کلاه را گرفته و آن را بر روی خط درز هودی ، تا بزنید. دقت کنید که تا زدن ها صاف باشند. کلاه بایستی بر روی مرکز آستین های هودی و لبه های تا شده باشد.

– هودی را به صورت یک سوم تقسیم نموده و مجدد تا بزنید. هودی را در سه قسمت بالا ، پایین و وسط درنظر بگیرید. ثلث پایینی هودی را از مرکز غلتانده و روی آن را چرخانده تا یک تای درست و منظم بوجود بیاید. هودی بایستی مثل یک لوله باریک باشد.

مشاهده کنید: کاپشن مردانه

تا کردن هودی مردانه به روش بهینه

اگر می خواهید هودی را به گونه ای تا کنید که کمترین فضا را اشغال کند ، آنها را ساده تا کنید. درست است که اینگونه تا کردن آنچنان زیبا نیستند اما جای کمی را می گیرند و بسیار ساده تا می شوند. زمانی که هودی های خود را به صورت ساده تا کنید ، می توانید چندین عدد آنها را بر روی یکدیگر قرار دهید. اما در سایر روش ها ، این امکان را ندارید.

هودی های تا شده به روش اول و دوم بایستی به شکل عمودی در یک کشو به صورت منظم قرار بگیرند. بر عکس هودی های تا شده به روش ساده ، هودی هایی که به تکنیک های اول و دوم تا می شوند را نمی توان بر روی یکدیگر به نوبت گذاشت. بنابراین بهینه ترین و کم جاترین روش تا کردن هودی مردانه ، تا زدن ساده است.

تا کردن هودی مردانه به روش بهینه

کلام آخر

ترند شدن هودی ها در سال های اخیر سبب شده است که آقایان به خرید آنها تمایل زیادی نشان دهند و چندین مدل از هودی ها را خریداری کنند. در زمان خرید هودی‌های مردانه باید به مواردی توجه کرد تا بهترین هودی را خریداری کرد. اما با خرید هودی ، کار تمام نمی شود. شما باید برای نگهداری درست از این لباس ها ، به مواردی توجه کنید تا استفاده حداکثری از این لباس ها داشته باشید.

در این راستا باید به نحوه شستشوی هودی ها و نحوه تا کردن هودی مردانه توجه کنید تا به طول عمر این لباس ها کمک کنید و هر زمان که خواستید آنها را تن کنید ، نیازی به اتوکشی آنها نداشته باشید. اگر از آقایان شیک پوش و اهل تیپ زنی هستید ، حتماً برای ست کردن هودی برنامه ریزی هایی داشته باشید و آنها را با هر لباسی تن نکنید. حتی برای استفاده از اکسسوری های مناسب استایل خود ، برنامه داشته باشید.

مشاهده کنید: پارچه دورس چیست؟