سویشرت نازک
نقد و بررسی سویشرت مردانه

سویشرت مردانه جزء لباس هایی است که بدن را در مقابل سرما محافظت می کند و به شکل بلوز و گرمکن هستند. این لباس ها در استایل های ورزشی و کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. سویشرت یک مدل اسپرت است که از زمان های گذسته در بین آقایان و البته ورزشکاران محبوبیت داشته و بیشتر در هنگام تمرین از آن برای گرم کردن استفاده می کردند، از این رو از آن زمان تا به الان طرفداران خود را حفظ کرده و البته بیشتر نیز شده است. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی سویشرت مردانه بپردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را در هنگام خرید داشته باشید و از بهترین ها را انتخاب کنید.

 

با انواع سویشرت های مردانه آشنا شوید

سویشرت های مردانه دارای ورزشی و غیر ورزشی هستند و از همه مهم تر در همه ی رنج سنی و در حیطه ی ورزشی، اداری، گردشی نیز می توانند از آن استفاده کنند.

 سویشرت کلاهدار

سویشرت مردانه کلاه دار:

در بررسی سویشرت مردانه از نوع کلاه دار آن، این سوال مورد بحث قرار  می گیرد که آیا کلاه سویشرت ها جداشدنی هستند یا خیر؟ خیر! جدا شدنی نیستند بلکه به لباس چسبیده و برای گرم نگه داشتن سر، مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از آقایان نیز از کلاه آن هیچ استفاده ای نمی کنند و صرفاً برای مدل آن که به استایلشان ظاهر اسپرت تری می دهد، این نوع سویشرت را انتخاب می کنند. البته سویشرت های کلاه دار بیشتر برای ورزشکاران کاریرد دارد تا افراد عادی؛ به همین دلیل سویشرت های اسپرت، همه دارای کلاه هستند.

 

مشاهده محصول: سویشرت ورزشی مردانه

سویشرت مردانه زیپ دار:

سویشرت های مردانه زیپ دار برای افرادی که برای پوشیدن و در آوردن تنبلی می کنند مناسب است. آن ها می توانند این مدل سویشرت را به راحتی بپوشند و از تن خود در بیاورند. سویشرت مردانه زیپ دار نیز بیشتر در بین ورزشکاران طرفدار دارد، تا در هنگام سرد شدن محیط، خیلی سریع زیپ سویشرت را ببندند و در گرما نیز به سرعت باز کنند.

 سویشرت مردانه

سویشرت مردانه نیم زیپ:

این مدل سویشرت مردانه همانند مدل های دیگر کاربرد ورزشی ندارد. مدل زیپ آن از کلاه شروع و تا سینه ادامه دارد. البته این مدل سویشرت در بین آقایان طرفداران خاص خود را دارد. این مدل سویشرت مردانه برای کسانی که سرمایی هستند، بیشتر مناسب است، زیرا می توانند با بستن زیپ، از سر و گردن خود در برابر سرما محافظت کنند تا سرما از آن طریق به بدن غلبه نکند.

 

بررسی ست کردن سویشرت مردانه

درست است که سویشرت ها به تنهایی زیبا هستند، اما کمی هم باید خلاق بود. در این صورت می توانید سویشرت را با لباس های دیگر ست کنید تا استایلی عالی برای خود بسازید. شما می توانید لباس هایی که داخل کمدتان دارید را با سویشرت خود تست کنید. سپس ببینید سویشرت با کدام یک از این لباس ها ست می شود و استایل جذاب و مورد نظرتان از چه ترکیبی، به دست می آید.

سویشرت های مردانه به دلیل داشتن کلاه، استایلی اسپرت به شما می دهد شما می توانید سویشرت کلاه دار را با دورس یا پیراهن یا حتی یقه اسکی به راحتی ست کنید تا جذابیت خود را در استایلتان ببینید. ما می خواهیم به 4 مورد از استایل های ست کردن سویشرت بپردازیم. با ما همراه باشید، تا یک استایل خفن با هم بسازیم.

 کت چرم مشکی

بررسی ست کردن سویشرت مردانه با کت چرم

یکی از بهترین روش ها برای بررسی سویشرت مردانه و ترکیب آن با استایل های مختلف، ست کردن سویشرت با کت چرم است. این ست، علاوه بر استایل خوب، برای گرم نگه داشتن بدن نیز گزینه مناسبی است. شما می توانید از ترکیب های شلوار جین با سویشرت مردانه و کت چرم یک استایل شیک بسازید. البته می توانید ترکیب های مختلفی را بسازید و آن استایل نهایی را برای خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد ریبون: انتخاب سویشرت مردانه مناسب با استایل کژوال

 

 کت کرم بلند

ست کردن سویشرت مردانه و پالتو

پالتو با سویشرت مردانه، یک انتخاب فوق العاده برای استایل مردانه است که می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم. خیلی از آقایان نمی دانند که چگونه سویشرت با پالتو بلند، به زیبایی ست می شود. اما فقط کافی است یکبار امتحان کنید تا ترکیب فوق العاده آن را مشاهده کنید.

شما می توانید سویشرت و پالتو را با شلوار پارچه ای جذب ست کنید تا یک ترکیب عالی به دست بیاوردید. ست سویشرت مردانه با پالتو قهوه ای بلند و یک شلوار جین شاید استایل پیچیده ای به نظر برسد. اما جذاب و جالب است. شما می توانید این استایل را با یک جفت کفش اسپرت کامل کنید.

 سویشرت با کت لی مردانه

ست کردن سویشرت مردانه با کت جین

ست سویشرت مردانه با کت جین، جزء ست هایی است که شما را کم سن و سالتر نشان می دهد و از این در بین آقایان طرفداران زیادی دارند. کت جین از تنوع زیادی برخوردار است و به همین دلیل شما می توانید رنگ های مختلف آن را برای ست کردن انتخاب کنید.

برای مثال کت جین آبی با سویشرت نوک مدادی یا مشکی می تواند یک استایل کژوال برای شما بسازد. کفش هایی چون بوت بلند و کفش های نوک تیز، نیز در همین ترکیب می تواند به شما کمک کند تا خاص ترین باشید.

 

بیشتر بخوانید: کیفیت لباس ورزشی تیم ملی ایران چگونه است؟

 کاپشن مردانه مشکی

بررسی سویشرت مردانه برای ست با کاپشن

ست کاپشن و سویشرت مردانه علاوه بر اینکه شما را از سرما و باد و باران محافظت می کند، یک استایل عالی نیز هست. برای ست کردن، از یک کاپشن سبز و طوسی شروع کنید. شاید بگویید که کاپشن مشکی را چرا انتخاب نمی کنیم؟ اگر بخواهید با سویشرت مشکی، یک کاپشن مشکی را ست کنید، استایل بیش از حد ساده ای را برای خود می سازید.

اما اگر از رنگ های شاد تر و امروزی تر استفاده کنید، با بررسی سویشرت مردانه، می توانید انتخاب کنید که کدام یک از سویشرت های مردانه را برای ست کردن با کاپشن می پسندید.