شلوارک ورزشی طنانه سفید
نقش رنگ و جنس در انتخاب شلوارک ورزشی زنانه

رعایت تناسبات و نقش جنس و رنگ شلوارک ورزشی زنانه بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر به دنبال شیک ترین مدل شلوارک ورزشی زنانه می گردید، لازم است به نقش، جنس و رنگ پارچه شلوارک ورزشی زنانه، توجه بیشتری داشته باشید. اگر چه انتخاب رنگ یا جنس یا مدل شلوارک کاملاً سلیقه ای است، اما دانستن یکسری نکات هنگام خرید خالی از لطف نیست.

با ما یعنی گروه ریبون، تا انتهای مقاله همراه باشید تا نقش، رنگ و جنس را در شلوارک ورزشی زنانه بررسی کنیم. اگر به مدل های مختلف لباس ورزشی مانند شلوارک ورزشی علاقه دارید، شما را به دیدن سایر شلوارک ورزشی زنانه در سایت فروشگاه ریبون دعوت می کنیم.

 هفت رنگ برای انتخاب شلوارک ورزشی زنانه

نقش مهم رنگ ها در یک انتخاب شیک از شلوارک ورزشی زنانه:

در انتخاب رنگ در هر لباسی یکسری نکاتی را بهتر است رعایت کرد. رعایت نکات رنگی در شلوارک ورزشی زنانه هم مهم و هم ضروری است. اگر جزء خانم های خوش پوش هستید، اگر نمی دانید هر رنگ از شلوارک ورزشی را با چه رنگی ست کنید، اگر نمی دانید چه رنگ از شلوراک ورزشی زنانه به استایل و ظاهر شما می آید، مبحث کامل روانشناسی رنگ را در این مقاله توضیح می دهیم تا بتوانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

بهتر است ابتدا با چرخه رنگ آشنا شوید. اگر بتوانید تصور چرخه رنگ را مانند رنگین کمان در ذهن خود به خاطر بسپارید، در هنگام خرید لباس های ورزشی خود، بهترین رنگ را انتخاب خواهید کرد. با رعایت نکات طلایی چرخه رنگ، دیگر دغدغه ی رنگ را برای شلوارک ورزشی یا حتی لباس های دیگر کمدتان نخواهید داشت.

چرخه رنگ: از ترکیب سه رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز یک چرخه رنگ تشکیل شده است. لازم است بدانید در رنگ شناسی دو اصطلاح رنگ ثانویه و رنگ مکمل وجود دارد. لازم است با نام تئوری رنگی آشنا شوید تا بتوانیم به کاربرد آنها بپردازیم. رنگ های ثانویه به ترکیب دو رنگ اصلی گفته می شود. مثل ترکیب دو رنگ اصلی آبی و قرمز، که تشکیل رنگ بنفس ثانویه را می دهد. رنگ های مکمل به ترکیب دو رنگ متصاد در چرخه رنگ گفته می شود. به طور مثال رنگ مکمل رنگ زرد، رنگ ثانویه بنفش است.

 شلوارک ورزشی زنانه آبی

استایل ست کردن رنگ اصلی آبی شلوارک ورزشی زنانه:

همانطور که گفته شده، رنگ آبی جزء آیتم اصلی از چرخه رنگ محسوب می شود. لازم است بدانید رنگ های مناسب برای ست کردن رنگ آبی شلوارک ورزشی زنانه کدام رنگ ها است. بهترین گزینه ست کردن با شلوارک ورزشی به رنگ آبی، رنگ نارنجی است. این ترکیب رنگ شما را پر انرژی و فعال می کند. انرژی و شادی به همراه دارد و برای روزهای ورزش کردن بسیار ایده آل است. برای ست کردن آبی می توانید رنگ های دیگری مانند زرد، قرمز هم استفاده کنید. رنگ سفید هم در کنار رنگ شلوارک ورزشی زنانه آبی ترکیب زیبایی می سازد.

پیشنهاد ریبون: تیشرت ورزشی زنانه

 شلوارک ورزشی زنانه قرمز

استایل ست کردن رنگ اصلی قرمز شلوارک ورزشی زنانه:

حتما در انتخاب شلوارک ورزشی زنانه خود از رنگ قرمز انتخاب کنید و تاثیرات قدرتمند این رنگ را به چشم ببینید. بهترین ترکیب رنگی که برای رنگ قرمز در شلوارک ورزشی زنانه، انتخاب از رنگ سفید یا آبی است. این رنگ با رنگ های دیگری مانند نارنجی و سبز نیز زیبایی چشمگیری به همراه خواهد داشت. ترکیب رنگ قرمز و مشکی هم بسیار خاص و جذاب است و در بین بانوان، طرفداران خود را دارد.

 شلوارک ورزشی زنانه زرد

استایل ست کردن رنگ اصلی زرد شلوارک ورزشی زنانه:

فرض کنید انتخاب مورد علاقه شما در رنگ شلوارک زنانه ورزشی رنگ اصلی زرد است. حال سوالی که برای شما پیش می آید این است که، با رنگ زرد در استایل از چه رنگ هایی می توان استفاده کرد؟ بهترین گزینه ست کردن با رنگ شلوارک زرد، رنگ بنفش است. می توان این ترکیب رنگیِ خاص و جذاب را برای روزهای باشگاه در نظر گرفت و استایلی منحصر به فرد برای خود ساخت. برای استایل کردن این رنگ می توانید از رنگ های دیگری مانند آبی، قرمز، بنفش و سبز هم استفاده کنید.

 شلوارک ورزشی زنانه کوتاه

روانشناسی رنگ ها در انتخاب شلوارک ورزشی زنانه:

دانستن این نکات رنگی استایل شما را از یکنواختی در روزهای ورزش و تمرین در می آورد. برای هر روز می توانید یک استایل رنگی جذاب و جدید برای خود مانند یک اثر هنری خلق کنید. نقش رنگ ها در زیبایی چهره و استایل شما بسیار می تواند تاثیر گذار باشد. بنابراین بهتر است از انرژی هر رنگ باخبر باشید تا بتوانید، رنگ مناسب را انتخاب کنید. نقش رنگ می تواند بر ظاهر و نشان دادن شخصیت تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. حتی با انتخاب رنگ مناسب می توان با افسردگی هم مقابله کرد. شما می توانید برای شلوارک یا شرتک ورزشی زنانه خود با توجه به نکات و انرژی رنگ ها، رنگ مناسب و ایده آل خود را انتخاب کنید.

  • رنگ سفید: رنگ صلح، آشتی، و آرامش است. سعی کنید بیشتر از رنگ های سفید و آرامش بخش در تیپ و رنگ لباس ورزشی خود استفاده کنید.
  • رنگ مشکی: این رنگ نشان دهنده قدرت و توانایی های بالاست. اما بهتر است در لباس های ورزشی از رنگ سرد مشکی استفاده نشود. سعی کنید از رنگ هایی که بر فعالیت ورزشی شما تاثیر مثبت می گذارد، استفاده کنید.
  • رنگ صورتی: رنگ دخترانه، دنیای صورتی است. رنگی است که زیبایی ها را نمایان می سازد و سن افراد را کمی پایین تر نشان خواهد داد. رنگ نشان دهنده جوانی و نرمی و لطافت است. با انتخاب رنگ صورتی برای شلوارک ورزشی زنانه، رنگ زنانه ای برای خود ساخته اید.
  • رنگ آبی: رنگ آبی یادآور موج های دریا یا ابر های آسمان است. از این رو آرامش را برای ما یادآور می شود. رنگ آبی مانند بیکران دریا، نشان از انرژی آرامشِ بیکران بر دنیای هر کسی است.
  • رنگ نارنجی: رنگی گرم و پرانرژی است. رنگی پر حرارت و شاد برای روز های کسل کننده است.
  • رنگ زرد: رنگی گرما بخش مانند تلالو نورخورشید است. این رنگ سرشار از انرژی طبیعت است. رنگ زرد برای مثبت نگری و اعتماد به نفس مناسب است.
  • رنگ بنفش: یکی از رنگ های خاص و شیک به شمار می آید. در عین حال که استایل را شیک و خاص می سازد، برای کاهش استرس و اضطراب هم مناسب است.
  • رنگ سبز: رنگی است که مانند طبیعت، نشان دهنده سرسبزی و رشد و سر زندگی است. نشان دهنده صلح و آرامش در شخصیت فرد است.

بیشتر بخوانید: بهترین شلوارک های ورزشی زنانه جدید 1403

نکات طلایی روانشناسی رنگ در انتخاب شلوارک ورزشی زنانه:

همیشه از رنگ های مکمل و رنگ اصلی چرخه رنگ برای انتخابتان یا ست کردن استفاده کنید، این تضاد زیبایی خاصی به همراه دارد و در عین حال هارمونی جذابی در استایل می سازد. همچنین لازم است به رنگ پوست و رنگ فصل هم توجه کنید تا استایلی شیک برای خود بسازید.

 شلوارک ورزشی زنانه صورتی

نقش رنگ و تم فصل ها در انتخاب رنگ شلوارک ورزشی زنانه:

برای استایل ورزشی خود از طبیعت الهام بگیرید. هر فصل حال و هوای مخصوص به خود را دارد. رنگ طبیعت در فصل های مختلف تغییر می کند. پس رنگ لباس ورزشی مثل شلوارک ورزشی زنانه خود را بر این اساس انتخاب کنید.

  • برای روز هایی که در فصل بهار به باشگاه می روید، از رنگ های بهاری مثل سبز، سفید، صورتی ، قرمز و یاسی ایده بگیرید.
  • روز هایی که در فصل تابستان ورزش می کنید، از رنگ های پر انرژی و گرم، مانند قرمز نارنجی و سبز استفاده کنید.
  • رنگ مناسب فصل پاییز رنگ های پاییزی مثل برگ های درختان یعنی زرد و نارنجی بهترین انتخاب است.
  • رنگ فصل سرما یعنی زمستان رنگ های سرد و خنک مثل آبی و سفید و طوسی است.

پس در انتخاب رنگ لباس ورزشی به تم فصل هم توجه کنید.

نقش رنگ پوست در انتخاب رنگ شلوارک ورزشی زنانه:

رنگ لباس ورزشی زنانه را مطابق با رنگ پوست بدن خود انتخاب کنید تا هارمونی بین رنگ ها در کنار هم بر زیبایی شما بیافزاید. خارج از دنیای چرخه رنگ به تناژ پوست بدن هم لازم است توجه کنید. رنگ های سرد برای پوست های گندمی روشن و رنگ های گرم برای پوست های گندمی تیره انتخاب مناسبی است.

سخن آخر:

چند  لحظه به چرخه رنگ خیره شوید و خود را غرق در دنیای زیبای رنگی کنید. رنگ های مورد علاقه خود را با هم ترکیب کنید و یک اثر هنری زیبا از خود به جای بگذارید. همیشه برای انتخاب لباس ورزشی به دنبال رنگ های شاد و انرژی مثبت باشید.