نکات استایل پاییزی آقایان
نکات استایل پاییزی آقایان

نکات استایل پاییزی آقایان را به شما بیان می کنیم تا با رعایت این نکات بتوانید استایل جذاب و خیره کننده ای در این فصل داشته باشید.

آقایان خوش تیپ و خوش پوش باید برای فصل پاییز خود برنامه ریزی داشته باشند و لباس ها و اکسسوری های موردنیاز برای این فصل را آماده کنند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم به زیبایی و جذابیت استایل شما در پاییز بسیار کمک می کند.

رنگ مناسب برای تیپ مردانه پاییزه

یکی از نکات استایل پاییزی آقایان ، توجه به رنگ لباس ها است. همخوانی داشتن لباس هایی پاییز با طبیعت پاییز ، مسئله مهمی است که باید بدان توجه داشته باشید. رنگ های متناسب با طبیعت فصل پاییز شامل زرد ، نارنجی ، خردلی ، قهوه ای ، خاسکتری ، خاکی و زرشکی و … می باشند. بنابراین آقایان برای استایل پاییزه خود ، بهتر است این رنگ ها را انتخاب کنند.

 لباس مردانه شیک

یک استایل جذاب با ترکیب رنگ های خاکی

اگر از خوش سلیقه ها باشید ، حتماً از رنگ خاکی خوشتان خواهد آمد. البته برای استایل خاکستری باید توجه داشته باشید که تمامی لباس های خود را به این رنگ انتخاب نکنید که موجب بد شدن استایل شما می شود. در کنار رنگ های خاکی حتماً از رنگ های متضاد آنها هم استفاده کنید. به طور مثال هودی خاکی را با نیم بوت خاکی و شلوار جین آبی و کلاه و شال گردن آبی ست کنید. پس سر تا پا خاکی نباشید.

بیشتر بخوانید: خرید رکابی ورزشی

 کاپشن قهوه ای

یک استایل جذاب با ترکیب رنگ های قهوه ای

یکی از نکات استایل پاییزی آقایان مربوط به استفاده از رنگ های جذاب و دوست داشتنی است. یکی از رنگ های جذاب و دوست داشتنی پاییز ، قهوه ای است. تمامی طیف های رنگ قهوه ای از نسکافه ای گرفته تا قهوه ای بسیار تیره از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند. شما برای داشتن یک استایل جذاب قهوه ای می توانید از طیف های مختلف رنگ قهوه ای استفاده کنید. برای مثال یک شلوار قهوه ای تیره را با پالتو نسکافه ای روشن ، کفش و کیف قهوه ای روشن و یک بلوز کرم ست کنید. فوق العاده جذاب خواهید شد.

 بافت نارنجی

نارنجی از رنگ های محبوب برای تیپ مردانه پاییزه

یکی از نکات استایل پاییزی آقایان این است که از استفاده از رنگ های شاد و چشم نواز ، غافل نشوید. رنگ نارنجی شما را شادابتر و جوانتر نشان می دهد. نکته ای که باید بدان توجه داشته باشید این است که استایل نارنجی نباید به صورت سرتا پا ست شود چون ظاهر بدی را ایجاد می کند. برای مثال بلوز و کفش خود را نارنجی انتخاب کنید اما پالتو و شلوار خود را به رنگ مشکی انتخاب کنید.

 

 کلاه خردلی

استایل خردلی ، خاص و شیک

اگر به نکات استایل پاییزی آقایان توجه داشته باشید ، رنگ های کلیشه ای را برای استایل خود انتخاب نمی کنید و به سراغ رنگ های خاص و جذاب مانند رنگ خردلی می روید. فرض کنید که یک شلوار کتان مشکی و بافت مشکی بر تن دارید و یک پالتو کوتاه خردلی بر تن کنید. اگر شال گردن خود را خردلی انتخاب کنید ، استایل شما بسیار جذاب خواهد بود. خردلی ، رنگ مناسب برای هودی و سویشرت است.

بیشتر بخوانید: نکاتی درباره خرید کفش ورزشی مردانه

 کت زرشکی مخملی

زرشکی ، رنگ شیک و باکلاس برای پاییز

یکی از نکات استایل پاییزی آقایان این است که به سراغ رنگ های جذاب و خاص بروند. زرشکی از گذشته تا به امروز همواره جذاب و خاص بوده است. یک کت یا کاپشن زرشکی با بلوز و شلوار مشکی ، بسیار شیک خواهد بود. زرشکی ، رنگی است که هم به آقایان جوان آمده و هم به آقایان میانسال و سالخورده می آید. بنابراین در هر سن و سالی که هستید می توانید استایل زرشکی را انتخاب کنید. شما می توانید یک ژاکت یا دورس زرشکی را با کفش و شال گردن زرشکی و شلوار و پالتوی مشکی تن کنید و فوق العاده شیک شوید.

مهمترین نکات استایل پاییزی آقایان

مهمترین نکات برای داشتن جذاب ترین تیپ پاییزه شامل انتخاب رنگ مناسب ، توجه به کیفیت لباس ، توجه به برند لباس ، استفاده از اکسسوری های اصل و باکلاس ، توجه به ست کردن آیتم های مختلف استایل و … می باشند. اگر به یکی از این موارد توجه نداشته باشید ، استایل شما فاقد جذابیت لازم خواهد بود.

هم خوانی لباس ها با یکدیگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر گران ترین لباس های برند را خریداری کنید و آنها را با یکدیگر ست نکنید ، استایل شما زیبا و جذاب نخواهد بود. با استفاده از اکسسوری هایی مانند کراوات های پاییزه ، شال گردن ، کیف دستی ، کمربند ، ساعت مچی ، کلاه و … می توانید استایل خود را بسیار شیک کنید و توجه همه را به سمت خود جلب کنید.

محصول پیشنهادی: هودی مردانه

 کت بلند مردانه

اهمیت انتخاب لباس به اندازه و فیت ، یکی از نکات استایل پاییزی آقایان

برای اینکه خوش تیپ و خوش استایل باشید ، باید لباس های به اندازه و فیت بپوشید. اگر از آقایانی هستید که اندام متناسبی دارید و سیکس پک هستید ، از استفاده از لباس های جذب باید بیشتر استقبال کنید. اما اگر در ناحیه شکم و پهلوی خود دچار اضافه وزن هستید ، نباید لباس های جذب را انتخاب کنید. اگر ران ها و باسن درشتی را دارید ، شلوارهای کشی و تنگ را انتخاب نکنید که استایل شما را بسیار زشت می کنند.

به طور کلی توصیه می شود که برای استایل پاییزه ، لباس های بسیار تنگ و آزاد را انتخاب نکنید. اما انتخاب سایز لباس با توجه به فرم اندام شما ممکن است متفاوت باشد.

نتیجه گیری

امیدواریم نکات استایل پاییزی آقایان که ارائه شد توانسته باشد شما را برای داشتن جذاب ترین استایل راهنمایی کند. نکته آخری که به آن اشاره می کنیم این است که لباس هایی پاییزه خود را از فروشگاه های مطرح خریداری کنید تا از کیفیت و اصالت آنها اطمینان خاطر داشته باشید. خوش تیپ ها و خوش پوش ها ، هیچ گاه لباس های بی کیفیت را بر تن نمی کنند. زیرا آنها به خوبی می دانند که لباس های بی کیفیت و ارزان سبب کاهش پرستیژ و جذابیت استایل آنها می شود.

محصول پیشنهادی: هودی زنانه