خرید کاپشن برای پسرها
نکات خرید کاپشن برای پسرها

خرید کاپشن برای پسرها باید با توجه به چندین نکته مهم انجام شود. در این مقاله به تمامی این نکات حائز اهمیت اشاره می کنیم.

داشتن یک بالاپوش گرم و نرم برای فصل پاییز و زمستان ، بسیار لذت بخش است. در میان انواع بالاپوش های پاییزه و زمستانه ، کاپشن ها دارای محبوبیت زیادی هستند. تنوع کاپشن های موجود در بازار بسیار زیاد است.

انتخاب کاپشن مناسب میان شمار بالای کاپشن های موجود در بازار ، بسیار دشوار است. اما اگر به نکاتی توجه کنید به راحتی می توانید کاپشن مناسبی را خریداری کنید که دارای ظاهری زیبا ، مقاومتی بالا و طول عمر خوبی باشند.

انواع کاپشن‌های پسرانه

برای خرید کاپشن برای پسرها باید به انتخاب مدل مناسب توجه کنید. انواع کاپشن های پسرانه شامل موارد زیر است :

مدل اسپرت : کاپشن های اسپرت ، محبوب ترین کاپشن ها هستند که محبوبیت زیادی دارند. این کاپشن ها برای هر فردی از جمله ورزشکاران ، پسربچه ها ، نوجوانان ، بزرگسال ها ، دانش آموزان و … مناسب است.

مدل کژوال : این کاپشن ها ساده تر از کاپشن های اسپرت هستند. رنگ های ساده تری برای کاپشن های کژوال درنظر گرفته می شود. جنس کاپشن های کژوال ، تنوع زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت پولوشرت مردانه

خرید کاپشن برای پسرها: کاپشن بلند یا کوتاه ؟

کاپشن های بلند مناسب نواحی و مناطقی است که پاییز و زمستان های بسیار سردتری دارند. زیرا این کاپشن ها ، گرمای بیشتری ایجاد می کنند. با پوشیدن این کاپشن ها ، احساس گرمای خوبی می کنید. اما برخی معتقدند که کاپشن های کوتاه شیک تر هستند و استایل جذاب تری را رقم می زنند. اگر با کوتاهی آنها و گرمایش کمتر آنها مشکلی ندارید ، می توانید کاپشن های کوتاه را خریداری کنید.

کاپشن های کلاه دار یا کاپشن های بدون کلاه ؟

یکی از نکاتی که در زمان خرید کاپشن برای پسرها باید موردتوجه قرار بگیرد این است که کاپشن های کلاه دار را انتخاب کنید یا کاپشن های بدون کلاه را. در اغلب اوقات کاپشن های کلاه دار از جنس های ضدآب هستند. چنین کاپشن هایی برای روزهای برفی و بارانی بسیار مناسب هستند. برخی از افراد با کلاه رابطه خوبی ندارند و دوست ندارند کاپشن های دارای کلاه را خریداری کنند. اگر با داشتن کلاه مشکلی ندارید ، بهتر است کاپشن های کلاه دار را خریداری کنید که در زمان نیاز به عنوان یک محافظ سر از کلاه آنها استفاده کنید.

خرید کاپشن برای پسرها : کاپشن های اسپرت یا رسمی ؟

نکته دیگری که باید درنظر بگیرید این است که کاپشن هایی که استایل اسپرت دارند را خریداری کنید و یا کاپشن هایی که ساده تر هستند و حالت رسمی تری دارند را انتخاب کنید. البته کاپشن به طور کلی ، یک لباس اسپرت است و لباس رسمی نیست. اما برخی از کاپشن هایی که ساده هستند و فاقد جیب و طرح خاصی هستند و رنگ ساده تری دارند را می توان برای محیط کار ، مهمانی ، قرار ملاقات و … استفاده نمود. اما کاپشن هایی که دارای جیب های زیاد ، طرح های شلوغ ، نوشته های بزرگ ، رنگ های خاص و … هستند برای مکان های نامبرده شده مناسب نیستند و صرفاً مناسب ورزش و دورهمی و پیک نیک و … هستند.

کاپشن های اسلیپینگ بگ چیست ؟

ممکن است نام این کاپشن ها را شنیده باشید اما اطلاعی درباره آنها نداشته باشید. اگر در زمان خرید کاپشن برای پسرها با نام کاپشن های اسلیپینگ بگ مواجه شدید ، بدانید که این کاپشن ها از پلاستیک های بازیافتی درست شده اند. این کاپشن ها از گردن تا پایین زانو را می گیرند. این کاپشن ها از نظر ظاهری مشابه کیسه خواب هستند. گرمای این کاپشن ها بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: پالتو، بارانی و کاپشن پسرانه

به چه مواردی در زمان خرید کاپشن‌های پسرانه توجه کنید ؟

اگر به نکات زیر توجه کنید ، حتماً یک کاپشن مناسب و برازنده را خریداری می کنید :

عایق کاپشن از چه جنسی است ؟

این عایق کاپشن است که شما را گرم نگه می دارد. بنابراین باید به جنس و ضخامت کاپشن موردنظر دقت کنید و سپس آن را خریداری کنید. اگر عایق کاپشن از پر و الیاف باکیفیت است و ضخامت خوبی دارد ، حتماً گرمای خوبی دارد و گزینه مناسبی برای خرید است.

کیفیت پارچه و دوخت چگونه است ؟

در زمان خرید کاپشن برای پسرها به کیفیت جنس و دوخت آن توجه داشته باشید. اگر کیفیت دوخت پایین باشد ، دوخت ها پس از مدتی باز می شوند و شاهد شکاف یا پارگی در کاپشن خواهید بود. لذا دوخت کار را با دقت بررسی کنید. جنس کاپشن باید دارای کیفیت بالا باشد و توان گرم کنندگی داشته باشد. دقت کنید که کاپشن ها پوسیده نباشند و زیاد در انبار نمانده باشند به گونه ای که کیفیت خود را از دست داده باشند.

بیشتر بخوانید: کاپشن و سویشرت مردانه ارزان

نوع و طرح کاپشن چگونه است ؟

کاپشن های اسپرت یا کاپشن های کژوال ، کدامیک برای شما مناسب است ؟ با توجه به نوع مکانی که می خواهید کاپشن را تن کنید ، نوع کاپشن را انتخاب کنید. طرح و رنگ کاپشن ، مسئله دیگری است که باید موردتوجه قرار بگیرد. کاپشن هایی که طرح و رنگ های شلوغ و خاص دارند ، برای هر مکانی مناسب نیستند. البته اگر برای پسربچه خود به خرید کاپشن اقدام می کنید ، برای انتخاب رنگ و طرح آن ، خیلی محدودیت ندارید.

در خرید کاپشن برای پسرها به دارا بودن محافظ زیپ توجه کنید

اگر کاپشن فاقد محافظ زیپ باشد ، باد از میان لا به لای زیپ آن نفوذ می کند. محافظ ، یک پارچه ای است که در جلوی زیپ تعبیه شده و توسط دکمه بسته می شود و مانع از ورود جریان هوای سرد به داخل کاپشن می شود و گرمای بیشتری ایجاد می کند.

آیا سایز دقیق کاپشن خود را می دانید ؟

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار دهید این است که سایز دقیق شما چند است تا انتخاب کاپشن را بر اساس سایز دقیق خود انجام دهید. زمانی کاپشن به زیبایی بر تن شما می نشیند که سایز تن شما باشد. البته باید درنظر داشته باشید که در روزهای سرد حتماً لباس های ضخیمی زیر کاپشن می پوشید.