لباس پسرانه بچگانه
نکات مهم انتخاب لباس پسرانه تابستونی

در عصر جدید، انتخاب لباس بچگانه از اهمیت زیادی برخوردار است. حتی کودکان نیز بر طبق سلیقه خود لباس های خود را انتخاب می کنند. والدین سعی دارند لباس کودک خود را به گونه ای انتخاب کنند که بیشتر بر طبق روز و مد سال باشد.

امروزه بسیاری از خانواده ها برای فرزندان خود، لباسی را انتخاب می کنند که شیک و زیبا دیده شوند. رعایت یکسری نکات برای داشتن یک استایل شیک، چه برای انتخاب لباس پسرانه و چه دخترانه لازم است.

در این مقاله مقدمه ای راجع به لباس بچگانه و بررسی لباس پسرانه برای شما گردآوری کرده ایم. والدین با رعایت چند نکته، می توانند هنگام انتخاب لباس پسرانه، سبک شیکی را برای تیپ و استایل فرزندان خود بسازند.

در برخی مغازه ها و بوتیک های بازار، فقط لباس های بچگانه به فروش می رسد. ولی در بعضی فروشگاه ها از سنین کم تا بزرگسال محصولات متنوعی را عرضه می کنند.

امروز با پوشش و لباس پسران بیشتر آشنا می شویم. پسران نیز مانند دختران به پوشش و نوع لباس خود توجه می کنند. آن ها سعی می کنند در انتخاب لباس پسرانه دقت کنند؛ سبک خاصی را برای خود بسازند و در اجتماع لباس های شیکی بر تن کنند.

 
 

برای انتخاب لباس شیک پسرانه بهتر است نکات زیر را رعایت کنیم:

لباس

انتخاب لباس پسرانه بر اساس سن کودک

برای انتخاب لباس بچگانه، لازم است بدانیم که لباس ها در چه رده سنی دسته بندی می شوند. با توجه به این مورد، می توانید سایز لباس بچگانه را مطابق سن کودک خریداری کنید.

لباس پسرانه در سنین زیر دسته بندی میشود:

 

  • لباس های نوزادی از یک ماهگی تا هفت ماهگی
  • از هفت ماهگی تا یک سالگی
  • از یک سالگی تا سه سالگی
  • از سه سالگی تا پنج سالگی
  • از پنج سالگی تا هفت سالگی
  • از هفت سالگی تا پانزده سالگی
  • سنین نوجوانی

لباس پسرانه نیز مانند سایر لباس ها از تنوع بسیاری برخوردار است. پس همان استایل بزرگسالان در سایز های کوچکتر برای خردسالان و کودکان نیز طراحی و دوخته می شود.

یک نکته مهم در هنگام انتخاب لباس پسرانه، توجه به اندازه ها است. شما باید با توجه به رشد و سرعت بزرگ شدن فرزند خود، سایز مناسب را انتخاب کنید.

انواع لباس پسرانه

در انتخاب لباس پسرانه تنوع محصولات، شامل تی شرت، پیراهن، شلوار و شلوارک و حتی کت و شلوار و… می باشد. هرکدام از موارد گفته شده می تواند به صورت ست هم طراحی شده باشد. نوع لباس در سنین نوزادی کمی متفاوت است و شامل بادی نوزادی هم می شود.

پسران در سنین نوجوانی بیشتر از لباس های ورزشی برای خود انتخاب می کنند. آن ها در روز های گرم فصل تابستان از تی شرت ها و شلوار های اسپرت استفاده می کنند. بهتر است بدانید که هر لباس، مناسب چه فضایی است. به طور مثال پسران ورزشکار می توانند از لباس های ورزشی هم داخل باشگاه و هم برای بیرون استفاده کنند.

پسران نوجوانان در فصل تابستان در کلاس های ورزشی مختلفی شرکت می کنند. لباس پسرانه مناسب را با توجه به نوع همان کلاس باید انتخاب کنیم.

لباس پسرانه ورزشی برای باشگاه شامل لباس هایی مانند لگ، رکابی، شلوارک، سویشرت و … می باشد. اما هر ورزش، لباس مخصوص خود را نیز می طلبد. توجه کنید که باید در باشگاه از کتونی ورزشی مناسب و راحت هم استفاده کرد.

لباس

انتخاب لباس پسرانه بر اساس جنس پارچه

جنس لباس باید بر اساس فصل مورد استفاده انتخاب شود. برای انتخاب لباس پسرانه در فصل تابستان، از جنس های نخی و خنک استفاده کنید. این باعث می شود تا هوا داخل لباس جریان پیدا کند و لباس در هوای گرم آزار دهنده نباشد. برای خردسالان از جنس هایی استفاده می شود که حساسیت زا نباشند و بسیار نرم و با لطافت بوده تا پوست حساس کودکان آسیب نبیند.

انتخاب لباس پسرانه بر اساس رنگ

در انتخاب رنگ لباس پسرانه بهتر است به فصل، رنگ پوست و رنگ مورد علاقه توجه کرد. در روزهای آفتابی تابستان توجه به ترکیب رنگ ها در ساختن یک استایل شیک پسرانه موثر است.

در فصل تابستان بهتر است از رنگ های روشن و سرد در استایل پسرانه استفاده کرد. زیرا این رنگ ها، گرمای کمتری را جذب می کنند. از رنگ های خانواده آبی برای انتخاب لباس پسرانه بچگانه می توان استفاده کرد. به طور مثال شما می توانید از ترکیب آبی با سفید یا رنگ آبی سورمه ای با طوسی، استایل فرزند خود را شیک تر بسازید.

یک نکته رنگی دیگر برای انتخاب لباس بچگانه در تابستان، ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر از پالت رنگی است.

تیشرت

راحتی لباس پسرانه

یکی از نکات شیک پوشی، دنبال کردن صنعت مد و فشن برای انتخاب لباس پسرانه است. اما توجه بیش از حد به این نکات، ممکن است باعث شود شما راحتی لباس را نادیده بگیرید.

مهم ترین نکته برای کودکان راحت بودن لباس در تن آن ها است. به راحتی لباس، بخصوص برای پسران باید دقت کرد. از آنجایی که پسران بسیار اهل بازیگوشی و بازی های پر هیجان هستند، نمی توان هر لحظه لباس آن ها را به لباس راحتی مناسب بازی تغییر داد.

فصل تابستان فصل بازی و سرگرمی برای بچه ها است. پس بهتر است در انتخاب لباس پسرانه راحتی را الویت قرار دهیم. انتخاب لباس پسرانه در فصل بهار و تابستان باید به گونه ای باشد که کودکان در هنگام بازی یا ورزش اذیت نشوند و در طول روز به راحتی بتوانند به فعالیت های خود بپردازند.

دنبال کردن استایل های امروزی مدل های کودکان، ممکن است به شما در انتخاب لباس پسرانه کمک کند. اما توجه بیش از حد به این ترندها نباید شما را از راحتی و نیاز کودک دور کند.

لباس

انتخاب اکسسوری تابستانه، برای لباس پسرانه

پسران نیز با استفاده از اکسسوری ها می توانند استایل خود را امروزی تر نشان دهند. در فصل تابستان می توان از وسایل جانبی مانند عینک های آفتابی، کلاه های نقاب دار و … استفاده کرد. دیگر وساِیل جانبی میتوان به کوله پشتی بچگانه، ساعت و … اشاره کرد. در روز های آفتابی استفاده از ضدآفتاب های کودکانه هم مهم است.

لباس

انتخاب لباس پسرانه به سلیقه کودکان

توجه به سلیقه خود کودک در انتخاب لباس برای آن ها بسیار مهم است. لطفا در هنگام انتخاب لباس پسرانه به انتخاب کودکان نیز اهمیت دهید.

یک نکته مهم در انتخاب و خرید لباس پسرانه، در نظر گرفتن علایق کودک است. مثلاً برای پسرانی که علاقه به ورزش فوتبال دارند، لباسی با شماره بازیکن فوتبال مورد علاقه او مناسب است.

بیشتر بخوانید: لیست خرید لباس عید ورزشی زنانه

طرح پیشنهادی انتخاب لباس پسرانه

گاهی پدر و مادر ها استایل خود را با لباس کودک خود ست می کنند و یک تیپ خانوادگی خاص برای خود می سازند. سعی کنید در انتخاب لباس پسرانه روانشناسی کودک را نیز در نظر بگیرید. شما می توانید طرح هایی که کودکان به آن ها علاقه دارند را در نظر بگیرید.

به طور مثال طرح های که در بازار دیده می شوند:

  • طرح ورزشی و اسپرت
  • طرح قهرمان های ورزشی معروف
  • طرح قهرمان های کارتون ها و انیمیشین های معروف و بروز دنیا