خرید لباس بچگانه
نکات مهم خرید لباس عید برای کودک

هر ساله مادران برای اینکه فرزندان کوچکشان لباس نو در سال جدید به تن کنند، به دنبال مدل های جدید و با قیمت های مناسب می گردند. آن ها لباس عید نوروز را با حساسیت بیشتری بررسی می کنند تا در مهمانی ها لباسی زیبا به تن کودکشان کنند. والدین برای خرید باید برخی نکات را رعایت کنند که ما در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا با نکات خرید لباس عید کودک آشنا شوید.

 لباس پسرانه

نکات سایز لباس عید برای کودک

همیشه یک مشکل بزرگی در خرید لباس عید برای کودک وجود داشته است. خیلی از مادران برای خرید نمی توانند کودک خود را به همراه خود ببرند. آن ها لباسی را تهیه می کنند و در منزل به تن کودک می کنند. تازه آن زمان متوجه می شوند که با یک مشکل بزرگی روبه رو شده اند. و آن، سایز لباس است که اندازه کودک نیست. متاسفانه اکثر فروشندگان، لباس را پس از فروش تعویض نمی کنند.

برای این که مشکل سایز لباس کودک را حل کنید، این مقاله را تا آخر مطالعه کنید. تا با روش های ما بتوانید این مشکل خریدتان را به راحتی و بدون دردسر، حل کنید.

و اما راه حلی برای مشکل سایز لباس کودک، این است که یک متر خیاطی را تهیه کنید، سایز و اندازه کودک خود را که وقتی در خواب است بگیرید. با این کار می توانید در هنگام خرید حضوری، لباس را با همان متر اندازه بگیرید. اگر سایز کودکتان بود، آن را خریداری کنید. پس به همین راحتی، شما می توانید سایز لباس کودک خود را چک کنید.

اگر می خواهید از طریق اینترنت لباس سفارش دهید، جای هیچ نگرانی نیست. چون فروشگاه های اینترنتی نیز این مشکلات را می دانند و برای آن راه حل هایی را قرار داده اند تا مادران به راحتی خریدشان را انجام دهند. یکی از راه حل ها این است که هر سایتی راهنمای سایز دارد و از طریق آن، شما می توانید سایز را به درستی انتخاب کنید.

سایت فروشگاه ریبون علاوه بر راهنمای سایز، فرصت تعویض 15 روزه را برای مشتریان خود قرار داده است که اگر لباسی سایز فرزندتان نبود، بتوانید در این زمان 15 روزه لباس را با کالای مناسب تر تعویض کنید.

محصول پیشنهادی: لباس بچگانه

 سرهمی کرم دخترانه

رنگ لباس عید برای کودک

اکثر مادران در هنگام خرید لباس عید برای کودک، رنگ لباس را بر حسب سلیقه ی خود خریداری می کنند. آن ها این مورد را در نظر نمی گیرند که شاید این رنگ به  فرزندشان نیاید و بعد از پوشاندن لباس، متوجه می شوند که کمی دیر است و باید برای تعویض مجدد، لباس را پس بفرستند. این را فراموش نکنید که حتما در هنگام خرید در نظر داشته باشید که چه رنگی به فرزند شما می آید. سپس آن رنگ را انتخاب و تهیه کنید، با این کار در هنگام خرید دیگر دغدغه تعویض لباس را ندارید.

پیشنهاد ریبون: لباس عید چی میتونم بپوشم؟

 لباس پسرانه و دخترانه

چه جوری لباس کودک را برای عید ست کنیم؟

شما می توانید برای نحوه ست کردن لباس کودک، از اینترنت کمک بگیرید. اگر بدانید که چه رنگ هایی مکمل هم هستند، از این طریق به راحتی می توانید متوجه شوید که چه رنگی با چه رنگ لباسی، ست می شود. امروزه فروشندگان دیگر دغدغه های مشتری ها را متوجه شده اند و کار را برای آن ها آسان تر کرده اند.

اکثر سایت های اینترنتی به سلیقه خودشان، لباس هایی که با هم ست می شوند را در کنار هم قرار می دهند و عکاسی می کنند و داخل سایت شان قرار می دهند. تا دیگر کسی به دنبال ست کردن با هر رنگی، دچار اشتباه نشود و مجبور به تعویض لباس نباشد. سایت ریبون یکی از سایت هایی است که این کار را برای مشتریان خود انجام داده تا کمکی در خرید لباس عید برای کودک باشد.

 لباس دخترانه فانتزی

چه مدل لباس عید برای کودک مناسب است؟

در هنگام خرید لباس عید برای کودک، حتماً فصل سرما و گرما را در نظر بگیرید. در عید نوروز که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است، باید متناسب با فصل بهار، لباسی را برای کودک تهیه کنید.

شما می توانید بلوز های آستین دار و شلوار های سرهمی را با هم به تن کودک کنید. این ترکیب نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است. اگر این مدل لباس مورد پسندتان نیست، می توانید از مدل های دیگر نیز استفاده کنید. تیشرت های سفید در ترکیب با جلیقه و شلوار های جین، ست جذابی می سازد که مناسب عید نیز می تواند باشد.

اگر فرزند شما دختر است، می توانید پیراهن های دخترانه فانتزی را خریداری کنید که برای عید مناسب است.

اگر فرزندتان پسر است، می توانید از ساسبند با شلوار های کتان یا پارچه ای برای ساختن یک استایل جذاب، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چند مدل لباس پسرانه جذاب و شیک

 

 لباس جین کودکانه

ویژگی هایی که لباس کودک باید داشته باشد

اولین ویژگی ای که باید داشته باشد این است که حتما وزن لباس سبک باشد که کودک شما احساس ناخوشایندی نداشته باشد. با توجه به اینکه برای فصل بهار، لباس ها را خریداری می کنید، با گرم و سرد شدن هوا می توانید از لایه های لباس استفاده کنید. مثلاً یک تیشرت با سویشرت یا کت تهیه کنید که اگر زمانی فرزندتان احساس گرما کرد، بتوانید لباس رویه ی آن را در بیاورید.

لباس عید برای کودک، باید از جنس مناسبی برخوردار باشد. با توجه به اینکه در عید برای دید و بازدید در حال رفت و آمد هستید، توجه داشته باشید که جنس لباس از کیفیت بالایی برخوردار باشد. زیرا در این دید و بازدید ها، لباس کودکان زود پاره یا پرزدار می شود. شما می توانید از پارچه های نخی و پنبه که از جنس و وزن خوبی برخوردار هستند، استفاده کنید.

این را فراموش نکنید که لباس کودک باید قابلیت تنفسی داشته باشد. تا باتوجه به بازیگوشی ها و تحرک زیادی که کودکان دارند، به دلیل تعریق یا خیس شدن لباس، کودک احساس گرما یا خفگی نداشته باشد.