ست دخترانه شیک
نکات مهم ست لباس بچگانه دخترانه

همه پدر و مادر ها به شیک بودن فرزندان خود اهمیت می دهند. خوش استایلی کودک، از جمله نکات مهم در انتخاب ست لباس بچگانه دخترانه است. در این شرایط، یک انتخاب درست می تواند بهترین انتخاب باشد. ما به شما برای انتخاب بهترین ست های دخترانه کمک خواهیم کرد.

اگر شما هم آن دسته از پدر و مادر هایی هستید که برای خرید لباس بچگانه، دچار سردرگمی شدید. و یا نمی دانید که هنگام خرید چه نکاتی را در مورد ست لباس بچگانه دخترانه بگیرید. یا اینکه نمی دانید چه لباس مناسب فرزندتان است. در این مقاله می توانید، در مورد خرید موفق و نکات مهم ست لباس بچگانه دخترانه، توضیح کامل را خواهید خواند.

خرید اصولی از مهمترین نکات ست لباس بچگانه دخترانه

ست لباس دخترانه بیشتر از کودکان، در مرکز توجه مادر ها و پدر ها قرار دارند. و این ست لباس است که زیبایی فرزندان را دو چندان می کند. و به آن ها ظاهری معصوم و دل نشین می دهد. توجه به سن و سال فرزندانتان از نکات ست لباس بچگانه دخترانه باشد. و مهم تر از همه ی این ها، لباسی را انتخاب می کنید که کودک در آن لباس، احساس راحتی کند.

باید اندازه لباس بچگانه را نیز، با ظرافت و توجه خاصی تهیه کنید، زیرا کودک در حال رشد است و هر هفته سایز آن تغییر می کند.

بیشتر بخوانید: ست لباس دخترانه

حق انتخاب نیز از نکات ست لباس بچگانه دخترانه است.

 لباس ست دخترانه

قبل از خرید ست لباس بچگانه، نظر و سلیقه فرزندتان را برای خرید ست لباس مورد نیاز او جویا شویذ. با این روش به انتخاب و شخصیت فرزندتان احترام گذاشتید، و حق تصمیم گیری فرزندتان را در نظر گرفته اید. با این کار به حس استقلال دخترتان کمک می کنید. خود این مطلب از مهمترین نکات در هنگام خرید ست لباس بچگانه دخترانه است.

اگر فرزندتان، مدل و رنگ مناسبی را انتخاب نکرده باشد، باید با حوصله راجع به انتخاب او صحبت کنید و دلیل نامناسب بودن انتخابش را توضیح دهید. تا بخاطر انتخابی که شما کرده اید ناراحت نشود و با شما لجبازی نکند.

بیشتر بخوانید: لباس دخترانه

نکات مهم در مورد ست لباس بچگانه دخترانه با کیفیت

چون کودکان تحرک زیادی که دارند، باید لباس مناسب، با کیفیت و با دوخت سفت و محکمی را انتخاب کنید. خیلی از افراد این تصور را دارند که هر چقدر پول بیشتری پرداخت کنند، لباس جنس و کیفیت خوبی خواهد داشت، این تصور غلط است، شما باید به دنبال لباس هایی باشید که قیمت مناسب و کیفیت بالا را داشته باشد.

در زمان خرید ست بچگانه دخترانه به ضخامت لباس توجه کنید. لباس هایی که نازک هستند با چند بار شسته شدن کیفیت خود را از دست می دهد. اکثر دختر بچه ها کمی حساسیت خاصی برای لباس پوشیدن دارند. پس سعی کنید ست لباسی را انتخاب کنید که کمی لطیف و نرم تر باشد.

استایل راحت برای ست لباس بچگانه

 لباس ست دخترانه شیک و راحت

ست لباسی انتخاب کنید که پوشیدن آن راحت باشد. این نکته بسیار مهم است و زمانی متوجه می شوید که لباس را بر تن فرزندتان می کنید.

از خرید لباس هایی که یقه تنگ و نازکی دارند، پرهیز کنید زیرا زمان پوشاندن لباس متوجه عمق فاجعه می شوید. لباس با یقه تنگ، ممکن است صورت و گردن دخترتان را زخمی کند.

به جای آن شما می توانید ست هایی آزادی را که دارای یقه کشی یا زیپ هستند سفارش دهید. تا هنگام پوشاندن لباس، نه شما و نه فرزندتان اذیت نشوید.

سایز ست لباس بچگانه

گاهی امکان همراهی فرزندتان با شما، در هنگام خرید وجود ندارد. پس باید اندازه های او را داشته باشید. پس از گرفتن اندازه یا سایز کودک، آن را یادداشت کنید تا در هنگام خرید لباس به مشکل بر نخورید. و البته حتما با فروشنده هم بابت تعویض ست شرط بگذارید. تا اگر سایز لباس، هم سایز فرزندتان نباشد بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید. با این کار در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

بیشتر بخوانید: انواع کفش های پاییزی زنانه

چگونه لباس دخترانه را، ست کنیم؟

 لباس ست دخترانه اسپرت با شلوار جین

ابتدا سلیقه فرزندتان را مد نظر داشته باشید. و بعد از آن سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید. مثلاٌ شما نمی توانید همراه با لباس اسپرت بچگانه، به او کت رسمی بپوشانید. سبکی که انتخاب می کنید باید کاملاٌ مشخص و معلوم باشند. مثلا در کنار کفش اسپرت برای ست کردن، بهتر است پیراهن و شلوار، هر دو ست باشند.

پس در قدم اول باید سبکی را که کودکتان به آن علاقه دارد، پیدا کنید. در قدم دوم به مناسب فصل و هوا بودن لباس توجه کنید. در نهایت برای لباسی که هم شما و هم کودک، از آن راضی هستید، هزینه کنید.

جنس نیز از دیگر نکات ست لباس بچگانه دخترانه است.

از نکاتی که در خرید ست لباس بچگانه دخترانه باید به آن توجه کنید، همین مورد است. برای همیشه خوش پوش بودن فرزندتان، می توانید پوشاک بالاتنه و پایین تنه را با هم هماهنگ کنید.

به عنوان مثال اگر تیشرت پارچه ای انتخاب می کنید، برای پایین تنه نیز شلوار پارچه ای استفاده کنید. هماهنگی بین پایین تنه و بالا تنه، زیبایی و خوش استایلی کودک را مشخص می کند.

انتخاب ست بچگانه دخترانه براساس رنگ

بسیاری از پدر و مادرها زمانی که حرف از ست می شود. فکر می کنند که حتما باید رنگ لباس با شلوار یکی باشند. در واقع همین روش نیز یکی از نکات ست کردن لباس بچگانه دخترانه است. و در آخر سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که با لباس کودکتان همخوانی داشته باشد.