نکات مهم هنگام خرید شلوارک ورزشی زنانه

اگر قصد خرید شلوارک ورزشی را دارید، فقط با رعایت چند نکته می توانید یک انتخاب مطلوب داشته باشید. باید هنگام خرید شلوارک ورزشی زنانه به چند مورد توجه کنید. این شلوارک ها، لباس های ورزشی محسوب شده و در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند. تنوع لباس ورزشی و نداشتن اطلاعات کافی هنگام خرید، ممکن است کمی گیج کننده باشد. در این مقاله به نکات مهمی از خرید شلوارک ورزشی زنانه اشاره شده است تا هنگام خرید، راهنمای شما باشد. با خرید شلوارک ورزشی مناسب و ایده آل، انگیزه و عملکرد ورزشی شما هم بیشتر می شود.

برای اینکه بتوانید خریدی ایده آل داشته باشید، بهتر است با انواع مدل های شلوارک آشنا شوید. برای مثال برخی از شلوارک های ورزشی به صورت کشی و برخی بندی هستند. برخی از شلوارک ها بلند تر و برخی کوتاه تر هستند.

یکی از نکات مهم هنگام خرید شلوارک، این است که بتوانید انواع مدل های شلوارک ورزشی زنانه را از هم تشخیص دهید. در بخش زیر، برخی از ویژگی های هر یک از این شلوارک ها بازگو می شود.

 
 

 شلوارک های ورزشی زنانه

  • شلوارک کِشی: شلوارک کشی راحت و آزاد با کمری کشی است.
  • شلوارک بندی: در این شلوارک در قسمت جلوی لباس از دو بند کشی استفاده شده است و با کشیدن بند کمر شلوارک تنگ می شود.
  • شلوارک دامنی: یکی از شلوارک ورزشی های مخصوص بانوان شلورک دامن دار است. قسمت زیر لباس شلوارک و در قسمت رویه ی لباس دامن قرار دارد.
  • شلوارک ورزشی زنانه تور دار: در طراحی بعضی از شلوارک های ورزشی زنانه از مدل توری استفاده شده است. این مدل می تواند در هر قسمت از شلوارک طراحی شده باشد، مثلاً در قسمت پایینی لباس یا بغل شلوارک از بالا تا پایین.
  • شلوارک بایکر: یکی از جدید ترین مدل های ورزشی، شلوارک بایکر است. بیشتر خانم های به روز از شلوارک بایکر در باشگاه استفاده می کنند. ظاهر این شلوارک در تن به صورت جذب است. بالای شلوارک به صورت گنی طراحی شده است. کمر گنی شلوارک بایکر، حجم شکم را کمتر نشان می دهد و این یکی از دلایل محبوبیت آن در بین بانوان است.

مشاهده کنید: لباس ورزشی زنانه

 مدل شورتک های ورزشی زنانه

راهنمایی خرید شلوارک ورزشی زنانه:

بعد از آشنایی با انواع شلوارک ورزشی زنانه به نیاز و سلیقه خود توجه کنید. پس برای خرید شلوارک ورزشی زنانه لازم است چندین سوال از خود بپرسید:

  • آیا به دنبال راحتی در شلوارک ورزشی هستید؟
  • یا به مدل های جدید و به روز ورزشی علاقه مند هستید؟
  • تمایل دارید لباس ورزشی شما، راحت و کشی باشد یا جذب و تنگ؟
  • چه طرح و نوع شلوارک ورزشی را می پسندید؟
  • داشتن جیب در شلوارک برای شما اهمیت دارد؟
  • جنس با کیفیت می خواهید یا قیمت آن، برای شما اولویت دارد؟

قطعاً با پاسخ به سوالات این چنینی، به یک طرح مشخصی از شلوارک ورزشی می رسید. این باعث می شود خریدتان همان چیزی باشد که می خواهید.

نکته طلایی خرید شلوارک ورزشی:

 مدل شلوارک برمودا ورزشی زنانه

 

یکی از نکات مهم در خرید شلوارک ورزشی زنانه، توجه به کاربرد لباس است. شلوارک ورزشی مناسب ورزش کردن است. اما هر ورزشی با توجه به حرکت هایی که دارد، شلوارک ورزشی مناسب خود را می طلبد. البته شلوارک های معمولی و اسپرت در بیشتر رشته های ورزشی کار آمد است اما استثنائاتی هم وجود دارد.

به طور مثال در ورزشی مانند یوگا_ با توجه به حرکت های پیچیده کششی که دارد_، بهتر است از یک شلوارک ورزشی زنانه جذب استفاده شود تا دست و پا گیر نباشد.

سایر نکات مهم در خرید شلوارک ورزشی زنانه:

برای انتخاب و خرید یک شلوارک ورزشی زنانه مناسب، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

کارایی :

یکی دیگر از نکات خرید شلوارک ورزشی توجه به ویژگی های به خصوص آن است. در طراحی برخی از شلوارک های ورزشی، مواردی جذاب وجود دارد که بر ظاهر و عملکرد شما تاثیر مثبت می گذارد. به طور مثال کمرگنی بودن باعث جمع شدن شکم می شود. شلوارک هایی که جذب هستند فرم دهی بهتری دارند. شلوارک های زنانه جذب باعث خوش فرم به نظر رسیدنِ ران یا باسن می شود.

 مدل شورتک دو لایه ورزشی زنانه

سایز بندی شلوارک ورزشی زنانه:

  • سایز مناسب: یکی از نکات قابل توجه در خرید شلوارک ورزشی زنانه می باشد. شلوارک باید در هنگام انجام فعالیت های ورزشی راحت باشد، پس سایز شلوارک ورزشی را متناسب با سایز بدن خود انتخاب کنید.
  • راحتی شلوارک ورزشی : یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید شلوارک ورزشی، توجه به راحتی لباس در تن است. به اندازه بودن شلوارک ورزشی توجه کنید. البته این موضوع کاملاً سلیقه ای است زیرا برخی لباس تنگ و برخی استایل گشاد و آزاد را می پسندند. راحتی شلوارک شامل راحتی در انجام دادن انواع حرکت های ورزشی می شود. در حرکت های ورزشی بتوانید به راحتی پا ها را باز کنید، خم کنید و بنشینید. پس شلوارک ورزشی نباید مانع حرکت شما شود. همچنین نباید به قدری تنگ باشد که احتمال پارگی آن، وجود داشته باشد.
  • فاق شلوارک ورزشی: در هنگام خرید به فاق شلوارک ورزشی توجه کنید. شلوارک با فاق های بلند، راحتی بیشتری نسبت به فاق کوتاه دارد.

نکات طلایی درباره خرید شلوارک ورزشی زنانه و جنس آن:

در هنگام خرید ممکن است درباره قابلیت جنس های مختلف شلوارک، اطلاعات کمی داشته باشید. در این صورت نمی توانید به درستی انتخاب کنید. در این بخش شما را با برخی نکات مهم خرید شلوارک ورزشی در رابطه با جنس آن، آشنا می کنیم.

جنس با انعطاف پذیری:

هنگامی که در منزل یا باشگاه به فعالیت ورزشی می پردازید، یک شلوارک ورزشی انعطاف پذیر می تواند اجازه دهد تا شما حرکت صحیح ورزشی را انجام دهید. جنس پارچه لباس شلوارک باید از کشسانی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.

 مدل شورتک کشسانی ورزشی زنانه

جنس با کشسانی بالا:

در خرید شلوارک ورزشی زنانه به جنس لباس توجه کنید. جنس لباس علاوه بر موارد گفته شده باید کشسانی لازم را داشته باشد. برای تست کردن شلوارک، به راحتی آن را بین دستانتان قرار دهید و کشسانی پارچه را بسنجید.

تنفس پذیری:

هنگام گرم کردن و ورزش کردن دمای بدن افزایش می یابد، بدن شروع به عرق کردن می کند. عرق کردن بیش از حد، موضوعی آزار دهنده برای ورزشکاران است. بهتر است در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که شلوارک عرق گیر باشد. به علاوه اگر جنس لباس ورزشی رطوبت را جذب کند، مانع از رشد باکتری ها روی بدن شما می شود.

ضخامت پارچه:

جنس و کیفیت پارچه شلوارک ورزشی نباید نازک و بدن نما باشد زیرا ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند.

جنس لباس باید با کیفیت باشد:

علاوه بر ظاهر و مدل به کیفیت شلوارک هم توجه کنید. در شلوارک ورزشی با کیفیت، جنس پارچه از مرغوبیت بالایی برخودار است. در شلوارک با کیفیت بالا، دوخت و دوز لباس تمیز و مرتب دیده می شود.

 مدل شلوارک تنگ ورزشی زنانه

یک نکته درباره خرید مدل جدید شلوارک ورزشی زنانه:

بروز و جدید بودن:  یکی دیگر از آیتم ها و نکات مهم خرید شلوارک زنانه ورزشی به روز بودن مدل لباس است. هنگام خرید شلوارک را از جدید ترین مدل ها انتخاب کنید و به دنبال مدل های از مد افتاده نروید. این باعث می شود استایل اسپرتی به روز و شیک داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب شیک ترین شلوارک ورزشی زنانه:

  • مدلی را انتخاب کنید که مورد پسند شما باشد. با رعایت تمامی موارد گفته شده به دنبال شیک ترین های ورزشی، زیباترین را برای خود انتخاب کنید.
  • در نهایت، انواع شلوارک های جدید ورزشی را به راحتی می توانید در فروشگاه ریبون مشاهده کنید. در سایت riboon از به روز ترین و شیک ترین طرح های ورزشی با خبر شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای پوشیدن شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی برای آقایان