نکات کاربردی در مورد تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه

تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه اغلب هم برای افراد سایز بزرگ و هم برای افراد فیتنس گزینه مناسبی برای استفاده می باشد. کسانی که دارای اندامی سایز بزرگ هستند، طبیعتاً برای خرید هم باید تیشرت ورزشی سایز برزگ مردانه را انتخاب کنند. همچنین بعضی از افراد که سایزبندی نرمالی دارند تمایل دارند لباسی آزادتر از حالت عادی اندازه خود بپوشند. به همین خاطر، انتخابشان مدل هایی  از تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه می باشد. سایزبندی در زمان خرید تیشرت ورزشی سایز بزرگ حرف اول را می زند. برخی فروشگاه ها ممکن است فقط سایز بندی های کوچک و نرمال را داشته باشد، بنابراین برای خرید لباس سایز بزرگ لازم است به دنبال فروشگاهی باشید که این نوع محصول را داشته باشد. در کل پوشیدن تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه فواید بیشتری از تیشرت های تنگ و چسبناک دارد. ممکن است در نظر اول مردان بدنساز بخواهند به دنبال تیشرت فیت و تنگ بروند اما با کسب تجربه متوجه خواهند شد که پوشیدن تیشرت ورزشی بزرگ و اورسایز بهتر است.

تنوع تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه

طراحی لباسی مانند تیشرت های اسپرت برای آقایان به صورتی است که یکسری لباس ها مختص افراد با سایزبندی نرمال و یکسری مخصوص افراد با اضافه وزن یا درشت هیکل می باشند، تولید می شود. دنیای لباس سایز بزرگ مردانه هم فراتر از یک نوع می باشد، می توان تیشرت بزرگ سایز را به سه دسته، تقسیم بندی نمود.

  • تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه: برخی از طراحی تیشرت به صورتی است که کاملاً برای اندازه بدنی مشخص طراحی شده است. در این نوع سایز بندی، تک تک جزئیات با میانگین قد و وزن این افراد صورت گرفته است. به چنین طراحی و دوخت، می توان تیشرت ورزشی سایز بزرگ گفت.
  • تیشرت ورزشی مردانه اُورسایز: این نوع طراحی، در واقع یک سبک متفاوت از سایر دوخت و دوز لباس می باشد. در این شرایط اصولاً اندازه های بدنی به صورتی برای برش و دوخت و دوز در نظر گرفته می شود که دو الی سه سانتی متر بزرگ تر می باشد. در این حالت تنخور تیشرت کاملاً آزاد بدون هیچ گونه چسبندگی می باشد. این نوع لباس لزوماً فقط برای افراد چاق یا درشت هیکل نمی باشد.
  • تیشرت فری سایز ورزشی مردانه: می توان گفت یکی دیگر از طراحی لباس ورزشی برای افراد ورزشکار یا درشت هیکل، تیشرت های فری سایز می باشد. از آن جایی که این نوع تیشرت کاملاً با ابعاد و اندازه هایی بزرگ تر از حالت نرمال انتخاب شده است، برای افراد درشت هیکل یا با اضافه وزن هم مناسب می باشد. این نوع برش و دوخت و دوز بسیار هوشمندانه صورت گرفته است. چرا که تیشرت ورزشی مردانه فری سایز اغلب از سایز های لاغر و نرمال و چاق یا بزرگ سایز مناسب می باشد. در هر صورت برای پوشیدن تیشرت فری سایز، اندازه بدنی شما مهم نمی باشد، چرا که برای هر اندازه ای قابل استفاده است.

 تیشرت ورزشی مردانه سایز بزرگ سرمه ای

نکات لازم برای خرید تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه

  • کسب اطلاعات در رابطه با انواع تیشرت ورزشی مردانه با طراحی سایز بزرگ
  • پیدا کردن مراکز خریدی که تنوع تیشرت ورزشی مردانه سایز بزرگ بیشتری دارند.
  • گرفتن سایزبندی بدن خود به کمک یک متر
  • هنگامی که سایزتان را متوجه شدید باید بتوانید با جدول سایزبندی جهانی مطابقت دهید تا بدانید بدن شما در چه سایزی قرار دارد.
  • اطمینان حاصل نمودن از سایز بدنی خود با جزیئات کامل در زمان خرید اینترنتی
  • در صورت پرو نمودن لباس، از راحت بودن آن اطمینان حاصل نمایید. تنخور راحت تیشرت بزرگ سایز باید در تمام نقاط آن از یقه گرفته تا سر آسیتن بایستی بررسی شود.
  • تیشرت ورزشی مردانه سایز بزرگ هم باید خصوصیات اصلی یک لباس ورزشی یا لباس اسپرت را به همراه داشته باشد. پس بررسی خصوصیات مهم تیشرت ورزشی را از قلم نیاندازید.
  • اطلاع از اندازه کشورهای مختلف سبب می شود که در انتخاب سایز تیشرت بزرگ سایز مشکلی برایتان پیش نیاید. سیستم سایزبندی لباس در برند و کشور های مختلف می تواند بر حسب میانگین آناتومی بدن افراد و حتی سلیقه ای در نظر گرفته شده باشد. مثلاً تیشرت ورزشی سایز ایکس لارج از یک برند یا کشور با تیشرت ورزشی سایز سه ایکس لارج از جای دیگر، ممکن است با اندازه ای کاملاً یکسان باشد.

 اورسایز تیشرت ورزشی مردانه

سایز بندی تیشرت ورزشی بزرگ سایز مردانه به چه صورت است؟

سوالی که برای خرید لباس پیش می آید این است که سایز بندی شما شامل چه افرادی می شود؟ همانطور که می دانید سایزبندی اسمال برای افرادی است که بسیار لاغر اندام هستند. در این مقاله با افراد درشت هیکل و کسانی که دارای اضافه وزن هستند سرو کار داریم، از این رو، در رابطه با افراد سایز بزرگ صحبت می کنیم:

  • سایز مدیوم شامل چه افردای می شود؟ این افراد دارای وزنی حدوداً بین 70 کیلوگرم تا 78 کیلوگرم می باشند.
  • سایز لارج شامل چه افردای می شود؟ این افراد دارای وزنی حدوداً بین 78 کیلوگرم تا 88 کیلوگرم می باشند.
  • سایز ایکس لارج شامل چه افردای می شود؟ این افراد دارای وزنی حدوداً بین 88 کیلوگرم تا 105 کیلوگرم می باشند.
  • سایز دو ایکس لارج شامل چه افردای می شود؟ این افراد دارای وزنی حدوداً بین 105 کیلوگرم به بالا می باشند.

البته این نوع سایز بندی برای افرادی که قدی حدود 180 تا 185 سانتی متر دارند، پاسخ داده شده است. چنانچه با اندازه قد متفاوت هستید، لازم است با سایز بندی استاندارد جهانی مطابقت دهید.

تیشرت مردانه کد 301055

تیشرت مردانه کد 301055

مشاهده و خرید

نحوه و شیوه اندازه گیری تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه

شما برای خرید تیشرت ورزشی سایز بزرگ لازم است با نحوه اندازه های این نوع لباس آشنایی داشته باشید:

  • در طراحی لباس با سایز بزرگِ استاندارد، اندازه ها هر چقدر به سمت بالا تر می رود، در هر بخش دو الی سه سانتی متر تغییر می نماید. این تغییرات شامل اندازه های دور کمر، دور باسن و دور بازو می شود. اما دیگر طراحی تیشرت سایز بزرگ مردانه به صورتی است که در قسمت هایی از بدن که معمولاً اضافه وزن بیشتری وجود دارد، اندازه بیشتری برای برش و دوخت در نظر گرفته می شود.
  • نوع اندازه گیری در هر برند و کشور تولید کننده برای لباس می تواند متفاوت باشد. پس برای اینکه در زمان انتخاب سایز به مشکل بنخورید، به کمک یک متر سایز خود را اندازه گیری کنید. شما برای خرید موفق تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه نیاز دارید که با فرم و سایز دقیق بدن خود به شناخت کامل برسید و بدانید که جزء کدام دسته بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: انواع بهترین تیشرت ورزشی مردانه شیک
 تیشرت راحت ورزشی سایز بزرگ

روش اندازه گیری برای انتخاب تیشرت ورزشی سایز بزرگ مردانه

می توانید هم به تنهایی و هم به کمک فرد دیگری، به راحتی اندازه بدن خود را با متر اندازه گیری نمایید. با توجه به اندازه هایی که یادداشت می نمایید، به راحتی می توانید در فروشگاه ورزشی ریبون، تیشرت سایز بزرگ مردانه تهیه نمایید. در ریبون جدول راهنمای سایز بندی شما را در زمانِ انتخابِ تیشرت سایز بزرگ راهنمایی خواهد نمود.

  • اندازه دور گردن: برای اینکار لازم است گردن را به سمت بالا نگه داشته و متر را دور عریض ترین بخش گردن قرار داده و اندازه را یادداشت نمایید. در این لحظه اطمینان حاصل نمایید که متر را به گونه ای نگه داشته باشید که دو انگشت از زیر آن رد شود.
  • اندازه دور سینه: برای اینکار لازم است بازو ها را از بدن فاصله داده، سپس متر را دور سینه خود، در قسمتی که عریض ترین بخش سینه است، قرار دهید تا بتوانید اندازه دور سینه را بگیرید. برای اندازه دور کمر یا شکم و همچنین دور باسن نیز می توان طبق موارد بالا عمل نمایید.