نکات کلیدی برای پوشیدن دامن
نکات کلیدی برای پوشیدن دامن

نکات کلیدی برای پوشیدن دامن را ارائه می دهیم تا بانوان عزیز با توجه به این نکات ، استایل شیکتری را با دامن رقم بزنند.

امروزه دامن نه تنها برای مجالس و مراسمات استفاده می شود ، بلکه برای استایل های روزمره مورداستفاده قرار می گیرد. دامن ها در انواع مختلفی طراحی و دوخته می شوند که هر یک مناسب کاربردی خاص هستند و با لباس های مختلفی ست می شوند.

نکات استایل با دامن راسته

دامن راسته کوتاه ، یکی از دامن های محبوب بانوان است. این دامن ها کاملاً شق و رق هستند و استایل رسمی خاصی دارند. یکی از نکات کلیدی برای پوشیدن دامن راسته ، استفاده از شومیز جذب مشکی است. این استایل به همراه یک پاپیون سفید و پهن ، بسیار شیک می شود. شما می توانید برای ست کردن دامن راسته و شومیز یا از رنگ یکسان استفاده کنید و یا از رنگ متضاد استفاده کنید. برای مثال دامن راسته مشکی را با شومیز سفید بپوشید. اگر می خواهید استایل مجلسی تری داشته باشید ، می توانید از دستمال گردن یا پاپیون برای این استایل استفاده کنید.

مشاهده محصول: لباس زنانه

نکات استایل با دامن دخترانه جین

دختر خانم های جوان علاقه زیادی به دامن جین دارند. دامن های جین مشابه دامن های راسته هستند اما خیلی تنگ نیستند. شما می توانید دامن جین را با یک تیشرت سفید ست کنید. دامن های جین با لباس های زیادی از جمله شومیزها و تاپ ها ست می شوند. بلوز سفید هم گزینه خوبی برای ست کردن با دامن جین است. با توجه به نکات کلیدی برای پوشیدن دامن جین می توانید استایل بسیار شیکی درست کنید و در هر جمع یا مهمانی به خوبی بدرخشید.

با دامن جین می توانید استایل اسپرت داشته باشید و صرفاً به دنبال ایجاد یک استایل رسمی نباشید. برای مثال اگر یک پیراهن چهارخونه را با دامن جین بپوشید ، یک استایل اسپرت خواهید داشت. برای این استایل اسپرت می توانید یک کالج انتخاب کنید که استایل شما کاملاً اسپرت شود.

نکات استایل با دامن کوتاه کلوش

دامن های کلوش با طراحی خاص خود می توانند مناسب اغلب خانم ها باشند و به هر فرم اندامی بیایند. دامن های کلوش از بخش پایین کمر گشاد شده و به خوبی می توانند نافرمی های کمر به پایین را بپوشانند. با توجه به نکات کلیدی برای پوشیدن دامن کلوش می توانید چاق به نظر نیایید. شما می توانید دامن کلوش را با تاپ های راه راه پوشیده و یک استایل متفاوت داشته باشید. دقت داشته باشید که یکی از رنگ های راه راه های تاپ ، با رنگ دامن یکسان باشد. تکنیک استفاده از رنگ های متضاد برای این استایل مناسب است. یعنی دامن کلوش مشکی را با بلوز سفید یا بلوز راه راه سفید – مشکی تن کنید و زیبایی استایل خود را با استفاده از کفش و اکسسوری های مناسب تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

نکات استایل با دامن میدی

در ادامه پرداختن به نکات کلیدی برای پوشیدن دامن ، ست کردن دامن میدی را توضیح می دهیم. دامن های میدی ، اندکی پایین تر از زانو هستند و این مسئله موجب چاق تر دیده شدن بانوان چاق می شود. بنابراین این دامن ها نمی توانند ایده آل بانوان چاق باشند. دامن های میدی با کمر بلند ، انتخاب بهتری برای این خانم ها هستند. دامن های میدی بهتر است با کفش های پاشنه بلند ست شوند. اگر می خواهید یک استایل کلاسیک با دامن میدی داشته باشید ، یک بلوز فیت و اندامی و یک کفش پاشنه بلند و ساق بلند را برای آن انتخاب کنید. این استایل حتماً باید اکسسوری مناسبی داشته باشد. بنابراین از بهترین اکسسوری ها برای این استایل استفاده کنید. تناسب کیف و کفش ، نکته مهمی است که برای این استایل باید درنظر گرفته شود.

نکات کلیدی برای پوشیدن دامن توری پفی

شاید فکر کنید که فقط دختربچه ها باید دامن توری پفی بپوشند. در حالی که این دامن ها با فرم اندام بسیاری از خانم ها تناسب دارد. با دامن های توری پفی می توانید استایل رسمی و یا غیر رسمی بسیار شیکی داشته باشید.

استایل رسمی با این دامن نیازمند بلوز فیت ، کفش نوک تیز ، زیورآلات و … است. اما استایل غیر رسمی با این دامن نیازمند تیشرت یا پیراهن چهارخونه یا طرح دار ، کتانی یا کفش بند دار و کمربند و … است.

نکات کلیدی برای پوشیدن دامن ماکسی

دامن های ماکسی ، دامن های بلندی هستند که کاملاً پوشیده هستند. پوشیدگی و راحتی این دامن ها موجب شده است که طرفداران زیادی داشته باشند. از آنجایی که قد دامن های ماکسی بلند است ، بهتر است با بلوزهای جذب پوشیده شوند. اگر رنگ بلوز و رنگ دامن ماکسی ست شوند ، استایل جذاب تری را ایجاد می کند. این استایل در صورتی که با یک آویز گردنی بسیار شیک و جذاب همراه شود ، محشر می شود.

 خرید و قیمت مشاهده لباس بچگانه

مشاهده انواع

 

در صورتی که می خواهید یک استایل روزانه و کژوال با این دامن داشته باشید بهتر است دامن ژرسه بلند به همراه بلوز طرحدار را انتخاب کنید. حتماً اکسسوری های مناسبی مانند کلاه و عینک و کیف و … را برای این استایل انتخاب کنید تا استایل شما تکمیل شود.

سایر نکات کلیدی برای پوشیدن دامن در مدل های مختلف

– به رنگ دامن خود توجه زیادی داشته باشید. اگر می خواهید بزرگی ران و باسن خود را بپوشانید ، حتماً دامن های رنگ تیره را انتخاب کنید. همچنین بانوانی که پاهای چاق و درشتی دارند ، دامن های ساده را انتخاب کنند و از انتخاب دامن های طرح دار و گل دار و … خودداری کنند. دامن های طرحدار و گل دار موجب چاق تر دیده شدن پاهای شما می شوند.

– بانوان علاقمند به دامن ها طرح دار که پاهای چاقی دارند ، باید دامن های طرح داری را انتخاب کنند که دارای خطوط عمودی باشد. استفاده از اکسسوری های جذاب موجب می شود که نگاه ها از توجه به درشتی پاهای شما منحرف شود.

– بانوانی که قد کوتاهی دارند بهتر است دامن های کوتاه و تک رنگ را انتخاب کنند که پاهای آنها را بلندتر نشان دهد.

– اگر علاقمند به برهنه بودن پاهای خود نیستید ، به همراه دامن های کوتاه از جوراب شلواری های جذاب و زیبا که طرح های جدیدی دارند ، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین استایل با دامن چند لایه