نگهداری تیشرت ورزشی زنانه
نگهداری از تیشرت ورزشی زنانه با رعایت چند نکته طلایی

خانم های خوش سلیقه، همیشه در نگهداری تیشرت ورزشی زنانه تلاش می کنند. اما ممکن است به رضایت کافی دست پیدا نکرده باشند. این موضوع به این دلیل اتفاق می افتد که هر تیشرتی، روش نگهداری مخصوص به خود را نیاز دارد. نگهداری تیشرت ورزشی زنانه، یکسری ترفند ها و نکات مهمی نیاز دارد که در این مقاله به اطلاع شما می رسانیم.

چند ترفند طلایی نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

چند ترفند طلایی نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

تیشرت ورزشی زنانه نیاز است که زود به زود شسته شود، پس نحوه ی نگهداری از آن اهمیت بالایی برخوردار می شود. شما به راحتی با رعایت چند ترفند و نکته ی کوچک، می توانید عمر مصرفی لباس را بالا نگه دارید. شما را با ترفند های نگهداری اصولی تیشرت ورزشی زنانه در زیر، آشنا می کنیم:

اطلاعات درج شده بر اتیکت تیشرت ورزشی زنانه

اطلاعات درج شده بر اتیکت تیشرت ورزشی زنانه

اولین اقدامی که لازم است برای نگهداری اصولی تیشرت ورزشی زنانه رعایت کنید، توجه به برچسب یا اتیکت تیشرت است. برخی از خانم ها به این نکته ی طلایی دقت نمی کنند و بدون اطلاع از شرایط نگهداری تیشرت ورزشی زنانه، اتو کشی می کنند یا آن را در ماشین لباسشویی می اندازند. تمام اطلاعات لازم جهت نگهداری تیشرت ورزشی زنانه، توسط تولید کنندگان در این برچسب نوشته شده است. فقط کافی است با علامت استاندارد های اتیکت، آشنایی کافی را داشته باشید.

تیشرت ورزشی زنانه مدل ریبون کد 401011

تیشرت ورزشی زنانه مدل ریبون کد 401011

مشاهده و خرید

رعایت نکات شستشو برای نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

رعایت نکات شستشو برای نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

دومین ترفندی که می تواند بر ماندگاری تیشرت تاثیر گذار باشد، نحوه ی شستشوی آن است. برای شستشو تیشرت، لازم است نکات مهمی را رعایت کنی تا همچنان بتوانید برای چندین سال از آن استفاده کنید. نکاتی چون:

  1. برای شستن تیشرت ورزشی از مواد نرم کننده استفاده نکنید. این مواد در طولانی مدت به بافت لباس ورزشی آسیب می زند. تیشرت ورزشی اگر با نرم کننده شسته شود، حالت اولیه ی خود را از دست می دهد و اصطلاحاً دفرمه می شود. در همین جا، می توان گفت که عمر لباس ورزشی با این کار، به اتمام رسیده است.
  2. به هیچ عنوان برای شستن تیشرت ورزشی از آب داغ استفاده نکنید. بهترین دمای آب برای شستن این لباس ورزشی زنانه برای نگهداری اصولی، آب ولرم می باشد.
  3. از اینکه تیشرت های ورزشی را به ماشین لباس شویی بیاندازید، دست بردارید. جنس این لباس ورزشی بسیار لطیف است، پس بهترین حالت برای نگهداری اصولی، شستشو با دست می باشد.
  4. در هنگام شستشو، برای اینکه عمر مصرفی لباس زیاد شود، بهتر است از چلاندن بیش از حد اجتناب کنید. سعی کنید در هنگام شستشو، به آرامی لکه ها را با دست از بین ببرید.
  5. برای نگهداری اصولی تیشرت ورزشی زنانه، به هیچ عنوان از شوینده های تقلبی و نامرغوب استفاده نکنید. برای ماندگاری بیشتر این لباس به هنگامِ شستشو از شوینده های اورجینال استفاده کنید. چون که این شوینده ها از مواد با کیفیت و مرغوبی تولید شده اند و به بافت تیشرت ورزشی زنانه آسیب نمی زنند.
  6. یکی از مهم ترین نکته برای بالا بردن کیفیت و ماندگاری لباس، اجتناب از شستشوی مداوم تیشرت ورزشی زنانه است.
  7. اگر نیاز به شستشوی مداوم تیشرت پیدا کردید، بهتر است در هنگام شستن لباس را پشت و رو کنید.
  8. بهترین حالت شستشو تیشرت های نخی، دمای پایین آب و شوینده های بسیار ضعیف می باشد. بافت تیشرت ورزشی نازک می باشد، چون که از الیاف نخ پنبه ی طبیعی تولید می شوند.
  9. به هنگام شستن، آن ها را به هیچ عنوان با لباس های دیگرتان ادغام نکنید؛ تا احتمال پس دهی رنگ به صفر برسد.
  10. اگر لکه ای بر روی تیشرت ورزشی زنانه ایجاد شد، باید همان لحظه برای شستشوی آن اقدام کنید. کسانی که بعد از یک مدت زمان طولانی تصمیم به شستن تیشرتشان می گیرند، بهتر است قید تیشرت را بزنند.
  11. نحوه ی شستشو هر مدل از تیشرت ورزشی زنانه بر حسب جنس آن می تواند متفاوت باشد. بایستی نسبت به نوع جنس پارچه، اقدام به شستشو کنید.

محصول پیشنهادی: لباس ورزشی

در فروشگاه پوشاک ورزشی ریبون، می توانید مدل های متنوعی از تیشرت ورزشی زنانه را مشاهده کنید. اکنون که با نحوه نگهداری این لباس ورزشی زنانه آشنا شدید، می توانید باکیفیت ترین و ارزان ترین آن را از فروشگاه ریبون تهیه کنید.

بلوز ورزشی زنانه مدل Finger کد 401022

بلوز ورزشی زنانه مدل Finger کد 401022

مشاهده و خرید

نکات جزیی اما اساسیِ خشک کردن برای نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

نکات جزیی اما اساسیِ خشک کردن برای نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

برای اینکه بتوان یک تیشرت را به خوبی نگهداری کرد، علاوه بر شستشو بایستی اصول خشک کردن آن را هم رعایت کرد. می توانید با توجه به اطلاعاتی که در زیر در اختیارتان گذاشته ایم، نسبت به خشک کردن تیشرتتان اقدام کنید:

  • از اتو کردن تیشرت ورزشی زنانه جدا خودداری کنید. بهترین حالت خشک کردن تیشرت ورزشی زنانه در نور غیر مستقیم خورشید است.
  • برای اینکه بتوانید تیشرت را برای مدت زیادی استفاده کنید، بهتر است از اتو، سشوار، بخاری یا هر حرارت بالای دیگری دوری کنید.
  • بهتر است تیشرت ها را برای خشک کردن به گونه ای بر روی رخت آویز بگذارید که آویزان نماند. در واقع تیشرت خیس بایستی کاملاً پهن شده باشد تا رَد یا فرم لباس تغییری پیدا نکند.

تیشرت ورزشی زنانه مدل V PRO کد 401044

تیشرت ورزشی زنانه مدل V PRO کد 401044

مشاهده و خرید

نکات مهم در نحوه ی نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

نکات مهم در نحوه ی نگهداری تیشرت ورزشی زنانه

نکات نگهداری فقط مربوط به شستشو یا خشک کردن نمی شود. بلکه یک نگه داری اصولی مستلزم رعایت مراحل صفر تا صد است. مثلاً سعی کنید تا آن جایی که می شود برای اینکه تیشرت را به خوبی نگهداری کنید از ایجاد لکه بر روی لباس اجتناب کنید. در کنار موارد گفته شده، لازم است ترفند های زیر را هم برای نگهداری اصولی رعایت کنید:

  • برای اینکه از تیشرت های بلند به خوبی نگه داری کنید، بهتر است آن ها را آویزان کنید. البته بستگی به جنس پارچه هم دارد. مثلاً تیشرت ورزشی نخی با آویزان کردن آسیب می بیند. بهترین حالت برای نگهداری تیشرت ورزشی نخی، تا کردن می باشد.
  • اگر تصمیم به آویز کردن تیشرت دارید، سعی کنید لباس کاملاً صاف و دقیق بر روی آویز قرار بگیرید. توجه کنید که سر شانه درست ایستاده باشد. اگر در جای مناسبی قرار نگرفته باشد، لباس به راحتی فرم می گیرد و از حالت اولیه خود در می آید. پس به جایگاه یقه، سر شانه و سر آستین در هنگام آویز کردن تیشرت دقت کافی را داشته باشید.
  • برای نگهداری یک تیشرت با قد استاندارد در کمد، بهترین حالت به صورت تا شده است. تیشرت ها را به گونه ای مرتب و صاف بر روی هم تا شده قرار دهید که وزن لباس، یکسان پخش شود. چون که فرم و حالت پذیری تیشرت ها به راحتی تغییر می کند با مرتب تا کردن آن از این حالت جلوگیری می شود. اگر مجبور به آویز کردن تیشرت ورزشی زنانه هستید، بهتر است از یک چوب رختی که پهنای زیادی دارند، استفاده کنید.

تیشرت زنانه ورزشی کد 401055

تیشرت زنانه ورزشی کد 401055

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: تفاوت تیشرت و پولوشرت