هزینه خرید لباس عید چقدر تمام می شود

خیلی از افراد برای خرید عید، خود را از چند ماه قبل آماده می کنند. آن ها پس اندازهای لازم را انجام می دهند تا بتوانند خریدی با قیمت های خوب و کیفیت های بالا خریداری کنند. لباس عید برای بعضی از بانوان، اهمیت زیادی دارد. از این رو آن ها، بیشتر از اینکه به هزینه لباس عید توجه کنند، کیفیت لباس را مد نظر قرار می دهند. پس با خرید لباس های عیدی که کمی گران تر است، مشکلی ندارند.

 
 

با کمترین هزینه لباس عید بخر!

برای لباس عید حتماً نباید هزینه ی گزافی بابت لباس پرداخت کرد. با روش های ما می توانید هزینه لباس عید را در سال جدید به دست آورید. این لباس ها بهترین و مد روز ترین لباس های بازار پیش از عید هستند.

اگر بودجه شما کم است، این هیچ ایرادی ندارد. شما می توانید لباس نوروزتان از سایت هایی خریداری کنید که تخفیف های خود را در مناسبت های مختلف، بیشتر می کنند. اما ممکن است تخفیف های لباس مورد پسند شما، کم باشد و شما قدرت خرید نداشه باشید. در این صورت می توانید مغازه ها را بگردید تا آن چیزی که می خواهید، با کیفیت پایین تر خریداری کنید.

مشاهده محصول: لباس زنانه

 شلوار جین آبی

چه لباسی برای عید لازم است؟

این به شما بستگی دارد که چه لباس هایی را برای عید می پسندید. هزینه لباس عید، شاید کمی برای برخی سنگین باشد. به خصوص برای والدینی که باید برای همه افراد خانواده، لباس نو تهیه کنند. به همین دلیل برخی والدین امسال، از لباس های قبل خود استفاده می کنند و برای خود، لباس نویی خریداری نمی کنند.

خبر خوب برای این گروه این است که ریبون قرار است محصولاتش را با تخفیف هایی فوق العاده، پیش از عید عرضه کند. پس اگر به دنبال خرید کالایی ارزان و در عین حال با کیفیت هستید، حتماً ریبون را دنبال کنید. در این بخش، برخی از لباس هایی را که ضروری است در عید تهیه کنید نام می بریم.

 مانتو عید ارزان

مانتو وشلوار:

دم عید که می شود همه ی کاسبان در تکاپوی تولید لباس های عید و فروش آن ها هستند. بانوان نیز برای خرید عید، اول از مانتو و شلوار شروع می کنند. بانوان ابتدا همه ی مدل ها را بررسی می کنند و در آخر مانتویی قیمت مناسب و مورد پسندشان را خریداری می کنند. بعد از آن به خرید شلوار می پردازند. آن ها هر مدلی که مدنظر دارند را، پیدا کرده و خریداری می کنند.

 شال و روسری گل گلی

شال و روسری:

بعد از خرید مانتو و شلوار برای عید، می رسیم به خرید شال و روسری. شما می توانید برای انتخاب شال یا روسری برای عید 1403، از رنگ سال استفاده کنید. پس باید یک شال یا روسری هلویی مخملی بخرید. اما ممکن است دم عید، رنگ سال با قیمت گران تر به فروش برسد. پس اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، هیچ ایرادی ندارد. می توانید مغازه های بیشتری را بگردید تا رنگ دلخواهی که می خواهید، پیدا کنید.

 لباس راحتی خونگی

لباس راحتی خونگی:

بازه قیمتی لباس های راحتی برای پوشیدن در خانه گسترده است. پس پیدا کردن و خرید کردن آن، مشکل چندانی ندارد. فقط اگر به دنبال یک لباس راحتی از جنس نخی و ارزان قیمت باشید، شاید کمی پیدا کردن آن برایتان سخت باشد. چون اکثر لباس راحتی هایی که قیمت کمتری دارند، از جنس های پلاستیکی یا همان فلامنت هستند.

بیشتر بخوانید: لیست پیشنهادی خرید لباس عید

 

آیا هزینه زیاد کردن برای خرید لباس عید درست است؟

البته اگر بودجه شما تمام نمی شود، می توانید هرچه می خواهید بخرید. اما برای خرید های اضافی خیر! این اصلاً درست نیست که هزینه زیادی بابت خرید لباس عید کنید. شما می توانید هزینه لباس عید را با برنامه انجام دهید که بعداً، برای خریدهای دیگر بودجه کم نیاورید.

به هر حال اگر می خواهید جنس خارجی و خیلی با کیفیت خریداری کنید، باید هزینه ی زیادی بکنید. فقط باید حواستان را جمع کنید که کلاه سرتان نرود، چون برخی فروشندگان ناشناس، کالاهای فیک را جایگزین کالاهای اصلی به فروش می رسانند.

پس اگر می خواهید هزینه زیادی را بابت لباس های اصل پرداخت کنید، باید روش تشخیص اصل یا فیک را از هم خوب بدانید که بعداً دچار مشکل نشوید.

 برای عید گران نخریم

قیمت خرید لباس در آخر هفته ها گران تر است؟

سعی کنید آخر هفته ها برای خرید لباس بیرون نروید. زیرا هم بازار بسیار شلوغ است و هم فروشندگان وقتی مشتری زیادی داشته باشند، قیمت ها را کمی بالا می برند. آن ها این کار را می کنند تا سود بیشتری ار فروش لباس عید داشته باشند.

دقت کنید که هزینه لباس عید را تا می توانید کنترل کنید. زیرا فروشندگان در عید، لباس هایی را به بازار عرضه می کنند که خریدار را وسوسه کنند، تا خریدی برنامه ریزی نشده انجام دهند، آن زمان است که برنامه ریزی شما برای کنترل بودجه، به هم می ریزد.

لباس های بدون پرو، برای عید ارزان است؟

برخی از فروشندگان از این ترفند استفاده می کنند. آن ها قیمت لباس های عید را به شرط پرو نکردن، کمی ارزان تر می کنند. دلیل آن این است که افرادی هستند از لباسی که خوششان می آید. اما هنگامی که آن را پرو می کنند و می بینند، آن لباسی که می خواهند نیست، به سادگی آن را پس می دهند. از این رو بعضی فروشندگان، از این کلک تبلیغاتی استفاده می کنند. بسیاری از مشتریان، این لباس ها را به دلیل قیمت پایین خریداری می کنند و در دام این فروشندگان می افتند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مدل تیپ لباس پسرانه جذاب

 لباس ارزان برای عید نوروز

خرید لباس عید از حراجی ها کار درستی است؟

برای اینکه هزینه زیادی برای لباس عید نکنید، می توانید از مغازه ها و آنلاین شاپ هایی که لباس های خود را به حراج گذاشته اند، خریداری کنید. اکثر فروشندگان قیمت ها را برای لباس هایی که به روز نیستند، پایین می آورند. این محصولات اکثراً یا برای سال های پیش است یا ماه های پیش، اما قیمت مناسبی دارند و شما نیز به راحتی می توانید آن ها را خرید کنید.

فقط حواستان باشد از اولین مغازه ای که لباس هایش را به حراج گذاشته خرید نکنید. کمی بیشتر بگردید تا حراج بهتر و با سود بیشتری را پیدا کنید.

 

سخن آخر

لباس عید برای افراد در هر سنی لازم است. اما به دلیل گران شدن میانگین قیمت لباس، خیلی از افراد توانایی خرید هر مدل و جنسی را ندارند. از این رو پدر و مادرها ترجیج می دهند، خودشان از لباس هایی که دارند استفاده کنند و برای فرزندانشان، لباس عید نویی را خریداری کنند. آن ها با وجود اینکه هزینه لباس عید زیاد است، به ناچار و برای اینکه فرزندانشان احساس خوشحالی کنند، سعی می کنند در خرید های عید کم نگذارند.