هودی مردانه، مناسب سرما است؟

با سرد شدن فصل سرما، آقایان در این فکر هستند که برای روزهای سردی که پیش رو هست چه لباسی را به تن کنند تا از سوز سرما در امان بمانند. بعضی از شهرهای ایران در فصل زمستان سرمای زیادی ندارد. در همین شهرها بیشتر هودی مردانه که مناسب سرما است را استفاده می کنند تا در هوای نسبتا سرد، سرما را زیاد احساس نکنند.

در این هوای معتدل خیلی نمی شود از کاپشن مردانه پشمی یا ضخیم استفاده کرد، زیرا این مدل کاپشن ها برای شهرهای خیلی سرد مانند شهر اردبیل و سراب و فیروزکوه و… که خیلی زمستان سردی دارند، استفاده می شود.

 

هودی مردانه را با چی بپوشیم تا احساس سرما نکنیم؟

پوشیدن هودی مردانه با لباسی دیگر و ست کردن آن ها با هم، بستگی به سلیقه شما دارد. ما در این مقاله می خواهیم راهنمایی های لازم را برای پوشیدن هودی مردانه‌ی مناسب سرما به شما کنیم تا به راحتی تصمیم تان را نهایی کنید.

در روز های سرد زمستان، هودی را نمی شود خالی به تن کرد. چون سرما خیلی سریع وارد بدن شما می شود. برای کنترل این وضعیت حتما باید از زیر هودی لباس گرم تری نیز پوشید. مثل یقه اسکی، بافت و…. با پوشیدن این نوع لباس ها، شما به راحتی جلوی سرما را می گیرید. اگر بازهم با پوشیدن این لباس ها با هودی احساس سرما کردید، می توانید از شال گردن و کلاه نیز استفاده کنید زیرا بیشترین سرما از گردن و سر احساس می شود.

 هودی مردانه سبز

انتخاب رنگ هودی مردانه در سرما تاثیری دارد؟

چند رنگ وجود دارد که از گروه رنگ های گرم هستند. در ادامه این مقاله این رنگ ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

مشاهده مجصولات: کاپشن و سویشرت

  • رنگ شتری: از سال های قبل رنگ شتری ترند بوده و امسال نیز در فصل زمستان از این رنگ استفاده می کنند. شما می توانید برای انتخاب رنگ هودی مردانه، این رنگ را که مناسب سرما است در نظر بگیرید. زیرا رنگ گرمی است و به راحتی با هر رنگ شلواری نیز ست می شود. یک مدل هودی مردانه با رنگ شتری، مناسب شب های زمستان نیز است.

 هودی مردانه قهوه ای

  • رنگ قهوه ای: برای انتخاب رنگ هودی مردانه در روزهای سرد به طیف رنگ های قهوه ای توجه داشته باشید. به دلیل تضادی که با سفیدی برف ها دارد زیبایی خاصی به استایل شما می دهد. مخصوص اگر هودی قهوه ای را با یک جین مشکی با بوت های چرم قهوه ی به پا کنید، یک استایل اسپرت زمستونی برای فصل زمستان زده اید.

 هودی مردانه خردلی

  • رنگ خردلی: این رنگ در بین رنگ های دیگر فصل زمستان بسیار جلب توجه می کند، رنگ خردلی که در چند سال اخیر به دنیای فشن معرفی شد، طرفداران زیادی را به خود جلب نکرد. اما شما می توانید هودی خود را جسورانه به رنگ خردلی انتخاب کنید تا در فصل زمستان با سفیدی برف ها، همخوانی زیبایی را داشته باشید. این رنگ نیز برای هودی مردانه، مناسب سرما خواهد بود.

 هودی مردانه خاکستری

  • رنگ خاکستری: در معرفی رنگ مناسب فصل زمستان، می توانیم به رنگ خاکستری اشاره کنیم که در کمد همه ی شما آقایان نیز وجود دارد، اگر یک هودی خاکستری در کمد خود ندارید، پیشنهاد ما به شما رنگ خاکستری است که به راحتی با هر مدل لباس نیز ست می شود. پس نیازی نیست شما نگران این  موضوع باشید. رنگ خاکستری، برای افرادی که اضافه وزن دارند مناسب است. شما می توانید یک هودی خاکستری انتخاب کنید و استایل کلاسیکی داشته باشید.

 هودی مردانه نارنجی

  • رنگ نارنجی: جهت انتخاب رنگ هودی مردانه، این رنگ را در فصل زمستان نادیده نگیرید. در دو سه سال اخیری که گذشت، رنگ نارنجی به یکی از رنگ های زمستانی و پرطرفدار در بین آقایان تبدیل شد. و از این رو افراد مشهور نیز از این رنگ در بین خودشان استفاده می کنند. و بر این معتقد هستند که این رنگ به راحتی با هر رنگی ست می شود. شما مثلاً می توانید هودی مردانه را با یک پیرهن زرد از زیر هودی در فصل پاییز به تن کنید و یک استایل پاییزی برای خود ایجاد کنید.

 هودی مردانه ارتشی

  • رنگ سبز ارتشی: این رنگ را بیشتر آقایان برای استایل اسپرت می پسندند پس یک رنگ هودی مردانه و مناسب سرما در فصل زمستان است. رنگ ارتشی برای آقایانی که از هودی هایی با رنگ مشکی و سرمه ای خسته شده اند می توانند جایگزین خوبی باشد.

 

  • رنگ شرابی: از گذشته، رنگ قرمز با سفیدی زمستان هارمونی خاصی دارد. شما می توانید هودی مردنه تان را به رنگ شرابی انتخاب کنید و آن را با یک شلوار مشکی در فصل زمستان برفی به تن کنید. اگر به این علاقه دارید که در جمعی جلب توجه کنید، این ترکیب رنگ یکی از بهترین گزینه ها است.

لیست قیمت هودی زنانه

 هودی مردانه زرشکی

جنس هودی مردانه در فصل سرما مهم است؟

پارچه هودی از جنس دورس، مناسب سرما در فصل زمستان و فصل پاییز است. پارچه دورس که از نخ به دست آمده از الیاف پشمی است، به همین دلیل در برابر سرما، گرما را حفظ می کند و جنس آن مقاومت خوبی در برابر سرما دارد. از این جنس پارچه ها برای استفاده از گرمکن در ورزش و به عنوان هودی مردانه از جنس دورس استفاده می شود.

 

پارچه هودی از جنس پشم، این پارچه به دلیل پشمی بودن در برابر سوز سرما شما را در امان نگه می دارد. شما به راحتی می توانید یک هودی پشمی را در روزهای سرد، به تن کنید. این مدل هودی با جنس پارچه پشمی طرفداران زیادی دارد. اگر شما به دلیل پشمی بودن هودی خارش می گیرید می توانید از هودی هایی با جنس پشم مرینوس استفاده کنید که ضد حساسیت نیز هستند.