هودی مردانه صورتی با کلاه
هودی مردانه رنگی را با چی بپوشیم؟

هودی مردانه یکی از جذاب ترین آیتم ها برای داشتن یک استایل خودمانی و کژوال است. اگر به استفاده از رنگ ها در استایل خود اهمیت می دهید، درباره اهمیت استفاده از هودی مردانه رنگی در استایل کژوال می دانید. استفاده از هودی رنگی، به خصوص برای آقایان کار ساده ای است. زیرا به طور کلی هودی، به آسانیِ خرید و استفاده شهرت دارد.

بنابراین ست کردن هودی رنگی مردانه در استایل کژوال، نکات قابل توجهی دارد. اولاً که ممکن است هودی شما، با رنگ سایر لباس هایتان ست نباشد. دوماً انتخاب اکسسوری های همراه هودی نیز، باید با دقت انجام شود. و سوماً باید بدانید ست کردن هودی را از کجا شروع کنید.

 
 
دز این مقاله، با ما همراه باشید. درباره ساده ترین روش های ست کردن با هودی مردانه رنگی، مطالبی را مطالعه خواهید کرد.

هودی مردانه رنگی با شلوار جین جذب

استفاده از یک شلوار جذب، در کنار هودی مردانه مشکی کاری معمول است. اما شاید تعجب کنید که همین مسئله درباره هودی های رنگی نیز صدق می کند. شما می توانید یک هودی از هر رنگ و با هر استایلی را با یک جین جذب مشکی ست کنید. در این صورت اتفاقاً خوش تیپ نیز به نظر خواهید رسید.

روش دیگری که می توانید هودی خود را با شلوار جذب تان ست کنید، استفاده از یک شلوار هم رنگِ با هودی مردانه رنگی است. مثلاً هودی قرمز رنگ را می توانید با شلوار لوله تفنگی زرشکی ست کنید. یا هودی زرد رنگتان را با شلوار طرح جین سفید ست کنید.

اگر از این روش ست کردن لباس هایتان استفاده کنید، یک استایل مونوکروم و ساده خواهید داشت. ساده بودن این استایل، تیپ شما را کمی جدی تر می کند و از استایل خیابانی فاصله می گیرید. استفاده از یک شلوار طوسی یا آبی روشن، به جای شلوار همرنگ، به شما ظاهری خنثی می دهد. و البته باعث می شود هودی شما بهتر دیده شود.

هودی مردانه طوسی رنگ

هودی مردانه رنگی با کتانی طرح دار

یکی از محبوب ترین موارد مصرف هودی رنگی مردانه، استفاده از آن در کنار تیشرت سفید و کتانی رنگی است. لباس های رنگی، هم به صورت تنها استفاده می شوند و هم با سایر لباس های رنگارنگ ترکیب می شوند. در هر دو حالت نیز، این لباس ها جذابیت خود را نشان می دهند.

اگر از کتانی، به رنگ هودی خود استفاده کنید، باعث می شود کتانی شما بیشتر در کنار هودی جذاب تان به چشم بیاید. اگر در کنار این استایل از یک شلوار سفید یا طوسی استفاده کنید، جذابیت کتانی شما بیشتر مشخص می شود. کتانی های رنگی را نیز می توانید هم با هودی ساده طوسی رنگ و هم با هودی رنگی ست کنید.

ست کردن هودی و کتانی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. زیرا اصولاً کفش مناسب هودی، کتانی است. کتانی، هودی را کامل می کند، پس اینکه بدانید چه کفشی را باید با هودی مردانه رنگی خود بپوشید، اهمیت زیادی دارد.

هودی مردانه رنگی با کلاه کپ

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب کاپشن مردانه

ست هودی مردانه رنگی با کلاه کپ

ترکیب هودی مردانه رنگی با کلاه کپ نیز از روش هایی است که می توانید استایلتان را کامل کنید. از آنجایی که در انتخاب طرح کلاه کپ، آزادی عمل زیادی دارید، هر طرحی را می توانید انتخاب کنید. اگر کلاه کپ شما شاین یا براق بود، می توانید از اکسسوری های فلزی بیشتری در استایل تان استفاده کنید. همین روش، درباره ست کردن طرح های مختلف هودی با کلاه کپ صدق می کند. استفاده از جوراب، کفش، زنجیر، کمربند و پیکسل نیز در این استایل توصیه می شود.

اگر از یک سویشرت بیسبالی جذاب نیز در کنار هودی و کلاه بیسبال استفاده کنید، تیپ شما، جوانی و شادابی شما را بیشتر مشخص می کند. این استایل بیشتر برای آن دسته از مردان جوان مناسب است که به ورزش علاقه دارند. البته برخی افراد نیز از این نوع استایل خوششان می آید. اما باید توجه کنید که اگر این ترکیب، به درستی تنظیم نشود، ممکن است شما را کمی نابالغ و کم سن نشان دهند.

 

 

 

هودی رنگی با شلوار پاره

استفاده از شلوار پاره در کنار هودی مردانه، باعث می شود استایل شما امروزی و خودمانی به نظر برسد. در صورتی که از شلوار زاپ دار استفاده کنید، راحتی استایل و لباس های شما به اطرافیان نیز منتقل می شود. توجه کنید که یک هودی رنگی را بهتر است با شلوار تک رنگ ست کنید تا هودی شما بیشتر به چشم بیاید.

استفاده از مدل های عینک آفتابی رنگی را نیز در این استایل فراموش نکنید. اگر می خواهید در عین سادگی، شیک نیز به نظر برسید، به جای اکسسوری هایی مانند زنجیر یا گردنبند از ساعت و دستبند استفاده کنید.

اما اگر روی هودی از پیراهن یا سویشرت استفاده می کنید، اکسسوری هایی مانند زنجیر نیز مناسب خواهد بود.

هودی مشکی رنگ

هودی مشکی رنگ با بلوز آستین دار

برخی از شما رنگ مشکی را نیز یکی از رنگ هایی می دانید که در کنار سایر لباس های شما استایل جذابی می سازد. به خصوص اگر این رنگ به پوست شما بیاید، استفاده از رنگ مشکی نیز برای شما مناسب خواهد بود. پس می توانید به جای یک هودی مردانه رنگی از هودی مشکی استفاده کنید.

اما بهتر است بدانید ست کردن با هودی مردانه مشکی نیز اصولی دارد. مثلا استفاده از بلوز های آستین دار در زیر یک هودی آستین کوتاه، جذابیت زیادی دارد. زیرا افزایش لایه های لباس، گرمایی بیشتری برای شما می سازد. به علاوه این ترکیب تیپ شما را زیباتر می کند.

با کمی دقت می توانید هودی مشکی یا سفید خود را با کلاه مردانه ست کنید. در این صورت استایلی را می سازید که شما را فردی خوش اخلاق و خوش قول نشان می دهد.