ویژگی خرید هودی زنانه

در فصل پاییز و زمستان لباس هایی با تنوع زیادی وجود دارد، و مورد استفاده اکثریت قرار می گیرد. از جمله لباس هایی برای پاییز و زمستان که در بین بانوان هم بسیار محبوب بوده، هودی است. ما در این مقاله شما را با ویژگی خرید هودی زنانه آشنا خواهیم کرد.

هودی چیست؟

هودی زنانه یک نوع لباس پوشیده و گرم است که اکثرا در فصل سرما پوشیده می شود. و البته بعضی از جنس های هودی های زنانه، کمی نازکتر بوده که بانوان آن را در فصل بهار هم می پوشند. شناخت ویژگی خرید هودی زنانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از ویژگی های زنانه این است که دارای کلاه بوده است. به همین علت، علاقه ی اکثریت به هودی زنانه به دلیل همین کلاه دار بودن آن است. و اما شباهت هودی به لباس های پلیور و ژاکت ها زیاد بوده، به دلیل کلاه هودی، لباس هودی را از آن ها متمایز کرده است. و برای استفاده به عنوان لباس ورزشی در بین ورزشکاران هم محبوب بوده است.

بیشتر بخوانید: بهترین قیمت هودی زنانه

نکات مهم درباره ویژگی خرید هودی زنانه

یکی از نکات مهم در زمان خرید توجه نکردن به جنس هودی آن هااست. جنس هودی ها از اهمیت جنس هودی ها از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا با توجه به انتخاب جنس در میزان ضخیم و نازک بودن آن بی اثر نیست.

زیرا با توجه به انتخاب جنس در میزان ضخامت و نازک بودن آن بی اثر نیست. از معروف پارجه های ضخیم که در فصل سرما نیز قابل استفاد می باشد. چارچه های دورس و پشم است. جنس دورس و پشم طفداران زیادی دارد. زیرا زیبای ظاهری این پارچه ها بیشتر از پارچه های دیگر است. و جنس های نازکتری هم وجود دارد که جنس پارچه آن ها لاکرا و ویسکوز است. که بیشتر در فصل بهار که نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد، استفاده می شود.

ویژگی خرید هودی زنانه

انتخاب صحیح هودی زنانه

هودی های زیپ دار زنانه بسیار راحت تر پوشیده می شوند. و می توانزیر این مدل هودی زنانه نیشرت و تاپ هم پوشید. و با رنگ هودی سِت کرد. ویژگی خرید هودی زنانه می تواند در انتخاب یک هودی مناسب تاثیر گذار باشد.

هودی ها علاوه بر این که مانع ورود رطوبت می شوند، بسیار راحت هستند. و هوا به راحتی در آن ها در گردش می باشد. برای اندام های کوچک، هودی هایی با سایز متوسط مناسب هستند نه زیاد گشاد و نه زیاد تنگ. هودی های گشاد شما را چاق و درشت نشان می دهند و هودی تنگ شما را چاق و درشت نشان می دهد، البته آخرین تصمیم را شما خواهید گرفت و ما در این مقاله فقط شما را راهنمایی می کنیم. هودی زنانه از آن دسته لباس هایی هستند که به این زودی ها از مد نمی افتد.

برای نگهداری و طول عمر بیشتر هودی زنانه بهتر است، هودی را باید به درستی شستشو دهید. و با آب گرم شسته نشود، زیرا لباس حالت اولیه خود را ا زدست می دهد. و از شستشوی طولانی مدت خودداری کنید. اگر از این هودی های زنانه به درستی نگهداری کنید. برای چند سال دیگر هم مورد استفاده خواهد بود.

طرح و رنگ هودی را انتخاب کنید:

هودی های زنانه طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. و برای انتخاب، دستتان باز است. هودی های چاپی هم طرفداران خاص خود را دارد. اما هودی های ساده راحتتر و بهتر از چاپی ست می شود. و اگر هودی طرحدار می پوشید، سعی کنید آن را با کاپشن طرحدار ست نکنید. چون استایل شما به یک استایل شلوغ تبدیل می شود.

انتخاب رنگ های دیگر هودی با شماست. به سلیقه خودتان کدام رنگ، کدام طرح مورد پسندتان می باشد، یا کدام رنگ به رنگ پوستتان می خورد.

بیشتر بخوانید: شلوارک ورزشی زنانه

ویژگی مختلف 4 نوع جنس پارچه هودی

یکی از اصلی ترین جنس های پارچه هودی این 4 مورد است که با این مطالب ما به شما کمک می کنیم تا جنس مناسب خود را راحتتر انتخاب کنید. ویژگی خرید هودی زنانه را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پارچه های دورس:

از ویژگی های خاص و متفاوت بودن این نوع پارچه دورس ضدسایش بودن آن است. و این ضدسایش بودن کمک می کند. و این ضد فرسایش بودن کمک می کند. تا عمر بیشتری را نسبت به پارچه های معمولی داشته باشد.

پارچه های ویسکوز:

این مدل پارچه ها ویژگی ای که دارند این است که زود چروک می شوند به دلیل خاصیت کششی پایین ویسکوز است. و اینکه رطوبت را خیلی سریع به خود جذب می کند. و از عمر پارچه کاسته می شود. اما به راحتی می توانیم بگوییم که براق کنندگی بیشتری نسبت به پارچه های پنبه ای دارد. و یک نکات مثبت دارد که الکتریسته به خود جذب نکرده و در حفظ گرمای پوست کمک زیادی می کند.

پارچه های لاکرا:

و این پارچه خاصیت کشسانی که دارد در مقابل فرسودگی و خرابی هودی مقاومت می کند. این جنس پارچه به دلیل کیفیت خوبی که دارد. با این حال اگر پارچه با آب گرم هم خیس شود، آویزان نمی شود یا حالت کشی پیدا نمی کند. یعنی شکل و اندازه هودی از بین نمی رود. و بافت اولیه پارچه همچنان پابرجاست.

پارچه های پشمی:

یکی از نکات ضعیف این پارچه این است که بعد از مدتی استفاده کردن از این جنس حالت اولیه خود را از دست داده و حالت شل شدن پیدا می کند. و اما هودی های زنانه با جنس پشمی که دارند، در فصول سرد در مقابل سرما محافظت می کند و به همین دلیل هم است، طرفداران زیادی دارد.