پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی
پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی

پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی را به شما معرفی می کنیم تا برای خرید یا دوخت لباس های زمستانی ، بهتر تصمیم گیری کنید.

زمستان در راه است. بسیاری از آقایان و بانوان خوش ذوق و شیک پوش از همین الان به فکر دوخت یا خرید لباس های زمستانی هستند که گرما و ظاهر بسیار خوبی داشته باشند. بهترین پارچه های مناسب این فصل ، موارد زیر هستند :

پشم برای لباس های زمستانی

یکی از پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی ، پشم است. پشم به خوبی می تواند گرما و رطوبت را در خود حفظ کند. لباس های پشمی مانند ژاکت برای زمستان بسیار مناسب هستند و شما را به خوبی گرم می کنند. لباس های پشمی با شلوار جین و دیگر شلوارها به خوبی ست می شوند و ترکیب جذابی را ایجاد می کنند. مزیت پارچه پشمی این است که مقاومت بسیار بالایی دارد. اغلب پارچه های پشمی مانند پشم مرینوس ، آلرژی ایجاد نمی کنند.

گاباردین

یکی از پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی ، پارچه گابارین است که حاصل پردازش پارچه پیش از پروسه بافندگی است و یک تنفس پذیری بسیار خوبی ایجاد می کند. طول عمر پارچه های گاباردین بسیار زیاد است. به همین علت این پارچه ها را برای دوخت کت – شلوار و پالتو و مانتوهای کتی و … انتخاب می کنند.

کاپشن مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کاپشن مردانه

خز مصنوعی

این پارچه با استفاده از پلیمرهای اکریلیک و مد اکریلیک درست می شود تا مانند خز واقعی به نظر برسد. خز مصنوعی به صورت بافت های مختلف و رنگ های مختلف تولید می شوند. لذا تنوع زیادی دارند. خزهای مصنوعی ، نرم و لطیف هستند و لمس کردن آنها ، حس خوبی را ایجاد می کند. لباس هایی که خز مصنوعی هستند ، فوق العاده شیک و زیبا هستند و از سایر لباس ها ، قیمت بهتری دارند.

 پارچه زرد

ابریشم ، از انواع پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی

حتماً می دانید که ابریشم تا چه اندازه نرم و لطیف است. شاید بیان کنید که ابریشم اصلاً گرم نیست و مناسب لباس های گرم نمی باشد. اما ارزشمند بودن ابریشم سبب می شود که برای دوخت بسیاری از لباس های زمستانی از پارچه ابریشم استفاده کنند. ابریشم دارای ویژگی های مثبت دیگری از جمله سبک بودن ، ضد آلرژی بودن ، عایق طبیعی بودن ، تنفس پذیری و … برخوردار است. شما با لباس های ابریشمی آنچنان گرم نمی شوید. اما برخی از لباس های زمستانی را می توان از ابریشم درست کرد و داخل آن را کرک یا پشم و … کار کرد.

هودی و سویشرت مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع هودی و سویشرت مردانه

نایلون برای لباس های پاییزی و زمستانی

یکی دیگر از پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی ، نایلون می باشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر آب ، زیاد مورداستفاده قرار می گیرد. نایلون از ویژگی های مثبت دیگر برخوردار است که آن را برای دوخت لباس های زمستانی مناسب کرده است. انعطاف پذیری بالا و استحکام بالا از جمله این ویژگی ها است. لباس های نایلونی ، انتخاب بسیار خوبی برای روزهای برفی و بارانی است. به همین دلیل برای دوخت بسیاری از سویشرت ها و کاپشن ها و بارانی ها و … از پارچه نایلون استفاده می کنند.

مخمل ، از پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی

 پارچه گلبهه ای

مخمل دارای بافت بسیار نرم و لطیفی است که موجب محبوبیت فراوان آن شده است. انتخاب برخی از افراد برای دوخت لباس های زمستانی ، پارچه مخمل است که از دوام بالایی برخوردار است. پارچه های مخمل در برابر باد و سرما مقاوم هستند. اگر می خواهید لباس های زمستانی شیک و گرمی را خریداری کنید ، لباس های مخملی را انتخاب کنید. پارچه های مخمل رنگ تیره معمولاً برای لباس بزرگسالان و پارچه های مخمل رنگ روشن معمولاً برای لباس کودکان مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از لباس های زمستانی ، مخمل کبریتی هستند. این لباس ها بسیار زیبا هستند و گرمای فوق العاده ای دارند.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

چرم برای دوخت لباس های گرم

چرم ، پارچه محبوب برای دوخت لباس های گرم است. این پارچه واقعاً از پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی است که برای دوخت شلوار ، کت ، پالتو ، کاپشن و … مورداستفاده قرار می گیرد. پارچه های چرمی نه تنها گرم هستند بلکه بسیار زیبا هستند. لباس های چرمی به دلیل شیک و لوکس بودن ، معمولاً در ویترین مغازه ها و فروشگاه ها قرار می گیرند. پیشنهاد می کنیم که شانس پوشیدن لباس های بسیار شیک چرمی در زمستان را از دست ندهید. جنس چرم برای دوخت کیف و کفش مورداستفاده قرار می گیرد. لباس هایی که از جنس چرم اصل هستند ، بسیار نفیس هستند و زیبایی خیره کننده ای دارند. چرم ، انتخاب خاص پسندان است.

ست لباس دخترانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع ست لباس دخترانه

کشمیر ، از پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی

کشمیر از پارچه های نفیس و گران بهاست که نسبت به سایر پارچه های مخصوص زمستان مانند پشم ، برتری هایی دارد. الیاف های کشمیر به اندازه ای ظریف هستند که سازگار با انواع پوست ها هستند و هرگز پوست را اذیت نمی کنند. اگر برچسبی برای شناخت کیفیت پارچه بر روی آن وجود نداشته باشد ، آن را میان انگشتان خود بکشید. در صورت حس کردن چربی ، پارچه درست شده از پشم گوسفند است. بنابراین نباید برای آن قیمت پارچه کشمیر که یک پارچه نفیس است را ، پرداخت کنید.

کت های کشمیری ، یکی از انواع کت های شیک و گران برای پاییز و زمستان است. پیشنهاد می کنیم که این لباس ها را در این فصل امتحان کنید.

کلام آخر

بهترین پارچه‌های گرم و شیک برای لباس‌های زمستانی را نام بردیم. هر یک از این پارچه ها دارای خصوصیات مثبتی هستند و موردتوجه برخی از افراد قرار می گیرند. در زمان خرید این پارچه ها باید به کیفیت و اصل بودن آنها دقت داشته باشید. بهتر است انواع لباس های زمستانی را به صورت آماده در مدل های روز و کیفیت های بسیار بالا از فروشگاه ها و مغازه های خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ریبون ، یکی از بهترین فروشگاه های لباس در ایران است که بهترین و جدیدترین پوشاک روز را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه می کند. با پوشاک ریبون ، خاص و متفاوت باشید.