پافر مردانه کوتاه
پافر مردانه چیست و آن را با چی بپوشیم؟

از میان چندین مدل کاپشن و سویشرت مردانه که در دنیا وجود دارد، امروز پافر مردانه را به شما معرفی کنیم. خیلی از آقایان علاقه دارند که ظاهری جدید داشته باشند و به همین دلیل هم به دنبال تیپ های متفاوتی می گردند، پافر هم می تواند به متفاوت بودن تیپ شما کمک کند. پافر مردانه خصوصیاتی دارد که در این مقاله میخواهیم به آن بپردازیم.

 

             فهرست مطالب

نکاتی درباره پافر مردانه

پافر مردانه جزء لباس های گرم زمستانی است. و به دلیل حجم کمی که دارد آقایان علاقه ی زیادی به پوشیدن آن دارند. افرادی که به دنبال استایل اسپرت می گردند می توانند از پافر مردانه استفاده کنند. حالت پفی این لباس، بیشتر در بین افراد لاغر محبوب است. زمانی که فرد کوچک جثه ای آن را به تن می کند، لاغری او خیلی به چشم نمی آید و این مورد باعث محبوبیت پافر بین آقایان شده است. خیلی از افراد از پافرهای مردانه به عنوان بادگیر نیز استفاده می کنند. و آن دسته از افرادی که از لباس های رسمی دوری می کنند، می توانند یک پافر مردانه را که استایل شیک و اسپرتی به آن ها می دهد، به تن کنند.

 

پافر مردانه را با چی ست کنیم؟

این پافرهای مردانه به دلیل اینکه پفی هستند، با شلوار های جذب، اسلش و راسته پوشیده می شود. چون اگر یک پافر با شلوار گشاد پوشیده شود هم از بالا حجیم دیده می شود و هم از پایین تنه. این به دلیل پفی بودن پافر است. پس بهتر است پافر را با شلوار های گشاد ست نکنید.

پافر را با خیلی از لباس ها می توان ست کرد. مثلا در روزهایی که هوا خیلی سرد نیست، با تیشرت می توان آن را پوشید زیرا در هوای متعادل نمی توان کاپشن مردانه پوشید. پس بهترین راه حل این است که همین پافر را با تیشرت ست کنیم تا احساس گرمای زیاد نکنیم.

گزینه بعدی که پافر مردانه را می توان با آن ست کرد، هودی است. هودی یا دورس نیز در روزهای سرد با پافر ست می شود. شما نیز می توانید به راحتی با رنگ های متنوعی یک استایل شیک و جذاب با پافر مردانه داشته باشید.

 پافر مردانه بلند بدون آستین

پافر مردانه چند نوع دارد؟

  • پافر مردانه بدون کلاه
  • پافر مردانه با کلاه
  • پافر مردانه آستین جداشو
  • پافرمردانه بلند یا کوتاه
  • پافر مردانه دو رو

پافرهای بدون کلاه بیشتر در بین بانوان ترند است، اما آقایان نیز در استایل خود از این مدل پافر استفاده می کنند تا استایلی کژوال داشته باشند.

پافر با کلاه کمی کاربردی تر است، یعنی می توان از کلاه آن در هوای بارونی و برفی نیز استفاده کرد. اما بسیاری از افراد برای اینکه استایلی خفن داشته باشند، این مدل پافرهای با کلاه را برای استایل خود انتخاب می کنند.

پافر آستین جداشو یا همان کاپشن مردانه، کاربرد های متنوعی دارد. وقتی آستین به آن متصل است، برای هوای خیلی سرد مناسب است. در هوای معتدل، می توانید آستین آن را جدا کنید و به عنوان پافر از آن استفاده کنید.

از ویژگی های پافر کوتاه این است که با هر هودی ای می توانید آن را ست کنید. همچنین یک پافر کوتاه با انواع شلوارهای کتان یا شلوار جین و بدون هیچ محدودیتی ترکیب می شود. در این صورت  می توانید یک استایل خوب زمستانی انتخاب کنید.

پافر دو رو یک ویژگی بسیار خوبی که دارد این است که شما در هنگام خرید، پول یک هودی را می دهید. اما می توانید از هر دو روی پافر با دو رنگ متفاوت استفاده کنید انگار دو هودی خریده اید.

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم در انتخاب کاپشن مردانه

 پافر مردانه نارنجی

جنس پافر مردانه

پافر های مردانه که حالت پفی دارند گرما را در خود نگه می دارند. جنس رویه و داخلی این پافرها از پلی استر، الیاف مصنوعی و پلاستیک است. بعضی از پافر ها که برای کوهنوردان مناسب هستند، از پشم شیشه تولید می شوند. داخل پافر مردانه پشم شیشه ای، بسیار گرم می ماند و احساس سرما نمی کنید.

 

رنگ پافر مردانه

شما می توانید برای خرید پافر رنگ های خاکستری، قهوه ای و سیاه را انتخاب کنید که رنگ های خنثی ای هستند. از دیگر رنگ های پافر که در بین آقایان محبوبیت زیادی دارند رنگ های سرمه ای و خاکی هستند. این رنگ پافر ها برای ست کردن با شلوار جین نیز یک استایل شیک می سازند.

بهتر است شما آقایان در خرید پافر مردانه، رنگ های خنثی را انتخاب کنید تا بعد از خرید از انتخاب رنگ خود پشیمان نشوید. برای آن دسته از افرادی که برای اسکی به دنبال خرید پافر هستند بهترین رنگ، رنگ نارنجی می باشد. زیرا باعث می شود بهتر دیده شوید و با سایرین برخورد نکنید.

 پافر مردانه مشکی

پافر مردانه را جلو باز استفاده کنید

برای داشتن یک استایل شیک و جذاب، می توانید بدون اینکه زیپ پافر مردانه را ببندید از آن استفاده کنید. تا ظاهرای که می خواهید را داشته باشید. اگر فکر می کنید که با باز گذاشتن زیپ پافر احساس سرما می کنید، می توانید از زیر پافر یک هودی گرم بپوشید تا استایلتان خراب نشود.

بستن زیپ پافر، تیپ شما را تغییر می دهد و به جای اینکه یک استایل شیک داشته باشید، تیپ شما را کاربردی و کمی رسمی نشان می دهد.

 

پیشنهاد ریبون: تفاوت ترنچ کت و پافر چیست ؟

و در آخر

پافرها آن دسته از لباس هایی هستند که هر کسی می تواند آن ها را در کمد خود داشته باشد. پافر بخرید تا در فصل پاییز و زمستان استایل متفاوت و ست های جذابی را برای خودتان بسازید. در این مقاله با اصول پافر مردانه و انتخاب مناسب شما را مطلع کردیم. تا براساس این مطالب، با صرف کمی خلاقیت یک انتخاب چشم گیر و جذاب داشته باشید.