پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه ؟
پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه ؟

پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه ؟ با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار می دهیم به خوبی می توانید از این لباس استفاده کنید.

یکی از لباس های محبوب پاییز و زمستان ، پالتو اورسایز می باشد که ظاهر شیک و زیبایی دارد. با این لباس می توانید استایل شیک و بسیار جذابی را رقم بزنید. اگر از علاقمندان به پالتوهای اورسایز هستید ، حتماً ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

 اور کت قهوه ای

پالتو اورسایز چیست ؟

پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه را باید با توجه به نکات مختلفی خریداری کنید. این پالتو ، طرفداران خاصی دارد و اغلب خانم ها ، آنها را نمی پسندند. آزاد بودن این پالتو به گونه ای نیست که ظاهر بدی را ایجاد کند. پالتو اورسایز به گونه ای است که انگار یک یا دو سایز بزرگتر از سایز واقعی شما است. سرشانه های این پالتو ، چندین سانتی متر از سرشانه های شما آنورتر قرار می گیرد. بنابراین ظاهر پالتوی اورسایز را درنظر بگیرید و سپس به خرید آن اقدام کنید. پالتوی اورسایز به برخی از افراد بسیار می آید و آنها را خوش استایل می کند.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه است ؟ کاندیدای مناسب پوشیدن پالتوی اورسایز

پالتوی اورسایز برای افرادی که قد کوتاهی دارند و چاق هستند ، معمولاً مناسب نیست و آنها را تپل تر نشان می دهد. اما افراد قد بلند و لاغراندام ، کاندیدای خوبی برای پوشیدن پالتوی اورسایز هستند. اما باز هم نمی توان گفت که این پالتوها به هیچکدام از افراد کوتاه قد و چاق نمی آید. شاید بهتر باشد که یکبار این لباس ها را تن بزنید و مقابل آیینه بایستید و ملاحضه کنید که استایل شما با آن چگونه است ؟

دقت داشته باشید که پالتوهای اورسایز به دلیل آزاد بودن خود باید به خوبی با لباس های دیگر ست شوند و با هر لباسی پوشیده نشوند. زیرا در غیراینصورت نامرتب و شلوغ به نظر می آید. به طور مثال اگر چندین لباس زیر پالتوی اورسایز بپوشید ، ظاهر بسیار بدی ایجاد می شود. بنابراین چه بانوان قد بلند و چه بانوان قد کوتاه از پوشیدن چندین لایه لباس زیر پالتوی اورسایز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

 اور کت کرم کوتاه

ست کردن پالتوی اورسایز با مناسب ترین لباس ها

پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه باید با لباس های مناسبی ست شود تا زیباتر و شیک تر به نظر بیاید. چه خانم های قد کوتاه و چه خانم های قد بلند می توانند پالتوی اورسایز خود را با لباس های مختلف ست کنند.

پالتوی اورسایز با دامن کوتاه ، بسیار شیک می شود. برای پالتوی اورسایز حتماً کفش نیم بوت پاشنه دار را انتخاب کنید تا استایل جذابی را ایجاد کنید. البته کفش های اسپرت هم با پالتوی اورسایز سازگاری داشته و استایل فوق العاده زیبایی را ایجاد می کند. ما صرفاً بر اساس مشاهدات توصیه کردیم که ترکیب پالتوی اورسایز با نیم بوت های پاشنه دار بسیار شیک می شود.

یکی از بهترین شلوارهای مناسب پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه ، شلوار جین است که در ترکیب با پالتوی اورسایز بسیار زیبا می شود. برای روزهای سردتر پاییز و زمستان می توانید پالتوی اورسایز را با بوت بلند بپوشید. ترکیب پالتوی اورسایز با بوت بلند ، فوق العاده با کلاس است و شما را شیک نشان می دهد.

برخی از بانوان ، پالتوهای اورسایز را با شلوارهای گشاد می پوشند که این استایل هم با توجه به فرم اندام شما ممکن است زیبا باشد. برای زیر پالتوی اورسایز می توانید ژاکت ، دورس و یا هودی را انتخاب کنید. رنگ این لباس ها بهتر است با رنگ پالتوی اورسایز متناسب و یا یکسان باشد.

پس از اینکه آیتم های مختلف لباس خود را با پالتوی اورسایز ست کردید ، به سراغ اکسسوری ها بروید و اکسسوری های مناسبی را برای آن انتخاب کنید. به نظر ما ترکیب اکسسوری های ظریف با این استایل ، جذاب تر خواهد شد. استایل خود را خیلی شلوغ نکنید و از استفاده از اکسسوری های زیاد از حد ، خودداری کنید.

لباس پسرانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس پسرانه

رنگ و جنس پالتوی اورسایز

پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه است ؟ اگر در انتخاب رنگ و مدل پالتوی اورسایز دقت کنید ، این پالتو را می توانید مناسب فرم اندام خود کنید. بنابراین خانم های قدبلند و قدکوتاه می توانند با کمی دقت و سلیقه ، بهترین استایل را برای خود رقم بزنند. انتخاب جنس و رنگ پالتوی اورسایز از اهمیت زیادی برخوردار است.

توصیه ما این است که پالتوهای اورسایز چند رنگ را انتخاب نکنید و پالتوهای یک رنگ یا دارای رنگ های متناسب هم را انتخاب کنید. پالتوهای اورسایز معمولاً از پارچه های یک تکه دوخته می شوند که برش نخورند. برای انتخاب رنگ پالتوی اورسایز باید رنگ هایی را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوست شما باشد. بنابراین به سراغ همان رنگ های همیشگی خود بروید که مطمئن هستید به رنگ پوست شما می آید و شما را زیبا و جذاب نشان می دهد.

 اور کت مدل بلند

ایجاد تعادل برای پالتوهای اورسایز

پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه را به گونه ای با لباس های دیگر تن کنید که تعادل را برقرار کنید. منظور از برقراری تعادل در استایل با پالتوی اورسایز این است که تمامی لباس ها را اورسایز انتخاب نکنید و برخی از لباس ها را اندامی انتخاب کنید. اگر برای انتخاب سایر آیتم های استایل خود به سراغ لباس های آزاد بروید ، جذابیت استایل خود را کاهش خواهید داد.

به طور مثال با پالتوی اورسایز ، شلوار جین جذب و اندامی بپوشید. از انتخاب شال های بسیار بلند برای این استایل ، خودداری کنید. زیر پالتوی اورسایز نباید پیراهن و لباس های گشاد بپوشید. در عوض باید لباس های فیت و جذب را برای زیر پالتوی اورسایز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: شومیز را با چی بپوشیم ؟

نتیجه گیری از موضوع پالتو اورسایز مناسب قدبلند یا کوتاه ؟

در صورتی که قد شما کوتاه است ، از انتخاب پالتوهایی که بسیار بلند هستند و تا نوک پا هستند ، خودداری کنید. اما افراد قد بلند می توانند پالتوهای اورسایز بلند را بپوشند. اگر چاق هستید و قد کوتاهی دارید ، حتماً پالتوهای اورسایز رنگ مشکی با طرح ساده را انتخاب کنید تا جمع و جورتر و کشیده تر نشان داده شوید. افراد قد کوتاه برای پوشیدن پالتوی اورسایز ، حتماً کفش پاشنه بلند را انتخاب کنند.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.