چندین استایل زیبا با بادی

استایل زیبا با بادی: چندین ایده زیبا برای داشتن بهترین و جذاب ترین استایل با این لباس زیبا و کاربردی ، به شما ارائه می دهیم.

لباس بادی ، یک لباس یک تکه و چسبان است که به مایو شباهت زیادی دارد. بادی های امروزی در مدل های مختلفی طراحی و دوخته می شوند که هر یک دارای کاربردهای خاص هستند ، اما تمامی آنها شیک و زیبا هستند.

برخی از بادی های موجود در بازار شامل بادی های نخی ، بادی های گیپور ، بادی های چرمی ، بادی های توری ، بادی های ساتن ، بادی های نایلونی و … می باشند. اغلب بادی ها دارای الیاف کشسانی هستند که این مسئله موجب خوش فرم تر بودن آنها می شود.

برای استایل زیبا با بادی می توان از انواع بادی های آستین دار ، بدون آستین ، مجلسی و … استفاده کرد. تنها کافیست که بادی زیبایی را انتخاب کرده و لباس مناسبی را با آن ست کنید تا یک استایل بسیار جذاب داشته باشید.

مهمترین مزایا و کاربردهای بادی

اکر می خواهید استایلی یکدست و با حداقل برآمدگی داشته باشید ، بادی بپوشید. بادی به دلیل بسته شدن در زیر فاق و فیت بودن ، تکان نخورده و ظاهر نامرتبی به خود نمی گیرد. بادی ها نه تنها می توانند به عنوان لباس زیر سایر لباس ها مورداستفاده قرار بگیرند ، بلکه می توانند به عنوان یک لباس مستقل استفاده شوند.

بادی ها ، گزینه خوبی برای داشتن استایل های چند لایه است. بادی در تمامی فصول مورداستفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای مهمانی ، ورزش ، دورهمی ، لباس راحتی در منزل و … از بادی استفاده کنید. در واقع تنوع طرح و مدل بادی ها سبب شده است که در هر موقعیتی بتوان از آنها استفاده نمود.

مشاهده کنید: بادی ورزشی زنانه

ایده هایی برای داشتن استایل زیبا با بادی

چندین پیشنهاد برای ست کردن با بادی داریم تا استایل های مختلفی را رقم بزنید :

ترکیب بادی و شلوار

یک ایده برای ست کردن بادی ، ترکیب بادی و شلوار است. شلوار جین و بادی با یکدیگر به خوبی ست می شوند و استایل جذابی را بوجود می آورند. تمامی مدل های شلوار جین شامل شلوار جین مام استایل ، شلوار جین اسکینی ، شلوار جین مام فیت ، شلوار جین اسلش و … با بادی ست می شوند و استایل های زیبایی را رقم می زنند. این استایل برای هر فصلی اعم از بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان مناسب است. با بادی و اسلش می توانید به مهمانی ، دورهمی ، جشن و … بروید. ترکیب بادی و شلوارک برای لباس راحتی منزل ، مناسب است.

 لباس بادی با شلوار

ترکیب بادی و دامن ، یک استایل زیبا با بادی

اگر شما هم از بانوان کمرباریک و خوش اندام هستید ، توصیه می کنیم که ترکیب دامن و بادی را تجربه کنید. بدین منظور می توانید از دامن های جذب چرمی ، دامن های جذب جین ، دامن های پلیسه دار و … استفاده کنید. این دامن ها باید با بادی مجلسی ست شوند تا استایل زیبایی را بوجود آورند. اگر قرار است به یک مهمانی شبانه بروید و یا یک دورهمی دو نفره را داشته باشید ، می توانید از ترکیب بادی و دامن استفاده کنید. این ترکیب ، بسیار شیک و لاکچری است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. بادی و دامن ، یک استایل مجلسی است که البته برای مجالس های خودمانی و خاص مناسب است.

در ترکیب بادی و دامن باید به تناسب رنگ آنها توجه داشته باشید تا استایل شیکی را بوجود بیاورید. بادی مشکی را با دامن لی ست کنید. بادی سفید را با دامن مشکی ست کنید. این موارد تنها چندین مورد از ایده هایی است که برای ست کردن با بادی مورداستفاده قرار می گیرد.

پیشنهاد ریبون: کاپشن مردانه

ترکیب بادی و کت

یک ایده برای استایل زیبا با بادی ، ترکیب بادی و کت است. این ترکیب برای مهمانی ها و مراسم های مختلف مناسب است. بادی هایی که دارای یقه بسته هستند ، برای استفاده در زیر کت بسیار مناسب هستند. رنگ بادی و کت را می توانید یکسان و یا متضاد انتخاب کنید. برای مثال بادی سفید و کت مشکی ، بسیار زیبا و شیک می شود. ایده دیگر ، استفاده از بادی مشکی و کت مشکی است.

ترکیب بادی و مانتو جلوباز

برای داشتن یک استایل زیبا با بادی ، می توانید آن را زیر مانتو جلوباز بپوشید. برای انتخاب رنگ بادی و مانتو می توانید از تکنیک تناسب یا تضاد استفاده کنید. یک بادی مشکی رنگ را زیر مانتوی گیپوری مشکی رنگ بپوشید. شما می توانید بادی های آستین دار را زیر مانتوهای بدون آستین بپوشید.

ترکیب بادی و شورت برای باشگاه ، یک استایل زیبا با بادی

 لباس بادی

یک استایل کاربردی با بادی ، ترکیب بادی و شورت است که به عنوان لباس راحتی در منزل و یا لباس ورزشی در باشگاه مورداستفاده قرار می گیرد. این ترکیب ، لباس راحتی برای ورزش کردن است. البته باید به جنس بادی توجه داشته باشید و یک بادی انعطاف پذیری با خاصیت تنفس پذیری را انتخاب کنید تا در زمان ورزش کردن ، حس خوبی با آن داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کفش روزمره زنانه

کلام آخر

با توجه به نکاتی که بیان شد می توانید چندین استایل زیبا با بادی رقم بزنید. نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که آیا بادی موردنظر شما دارای ویژگی های مناسب برای کاربرد موردنظر است یا خیر. شما نمی توانید بادی مجلسی را برای ورزش کردن استفاده کنید. بنابراین در زمان خرید بادی به کاربرد موردنظر توجه داشته باشید.

جنس بادی ، خاصیت کشسانی بادی ، میزان تنفس پذیری بادی ، مدل بادی ، آستین کوتاه یا آستین بلند بودن بادی ، یقه باز بودن یا یقه پوشیده بودن بادی ، نازک یا ضخیم بودن بادی و … از جمله فاکتورهایی هستند که در زمان خرید بادی باید موردتوجه قرار بگیرند. پس از خرید یک بادی مناسب می توانید یک استایل زیبا با بادی را ایجاد کنید. اگر از اضافه وزن زیادی در ناحیه بالاتنه خود رنج می برید ، در استفاده از بادی دقت بیشتری کنید. چرا که ممکن است استایل شما با بادی ، جالب نشود.

بیشتر بخوانید: تنوع فرم بدن در زنان