ست کردن پالتو و دامن
چندین ایده جذاب برای ست کردن پالتو و دامن

ست کردن پالتو و دامن ، یک استایل جذاب و بسیار زیبا برای فصل پاییز و زمستان است که بانوان زیادی به آن علاقمند هستند.

روزهای سرد در پیش است و بانوان خوش سلیقه و خوش ذوق از همین الان به فکر این هستند که چه استایلی را برای روزهای پاییز و زمستان انتخاب کنند. یکی از استایل هایی که در سال های اخیر پرطرفدار شده است ، ترکیب دامن و پالتو است.

ترکیب دامن و پالتو ، زیبایی خاصی به بانوان می بخشد و آنها را همانند یک ملکه یا پرنسس ، زیبا و جذاب می کند. البته این استایل زمانی به شما زیبایی خواهد بخشید که در انتخاب تک تک آیتم های آن ، دقت زیادی داشته باشید و به تناسب آنها با یکدیگر توجه کنید. چندین ایده بسیار خوب برای ست کردن پالتو و دامن را ارائه می دهیم :

ست پالتوی چهارخانه با دامن مشکی

یک استایل فوق العاده جذاب ، ترکیب پالتوی چهارخانه با دامن مشکی است. پالتوهای چهارخانه در سال های اخیر ترند شده اند. اگر قد پالتو کوتاه است ، دامن های کوتاه و بلند هر دو برای این استایل مناسب هستند. البته برای گرم ماندن در صورت استفاده از دامن کوتاه ، باید از ساق شلواری یا جوراب شلواری استفاده کنید. اگر قد پالتوی شما بلند است ، می توانید زیر آن یک شومیز – دامن ست کوتاه بپوشید.

ست پالتو با دامن خردلی

یک ایده جالب برای ست کردن پالتو و دامن ، ترکیب دامن خردلی و پالتو است. بدین منظور بهتر است رنگ پالتو را مشکی انتخاب کنید. ترکیب رنگ مشکی و خردلی بسیار زیبا است. رنگ لباس زیر پالتو نباید خردلی باشد و بهتر است ست رنگ پالتو یا متضاد رنگ پالتو باشد. در واقع در این استایل بهتر است تنها رنگ دامن خردلی باشد.

ست پالتو خزدار و دامن کوتاه

پالتوهای خزدار در صورتی که با دامن کوتاه ترکیب شوند ، استایل بسیار جذابی را رقم می زنند. این استایل برای مهمانی ، دورهمی ، کافی شاپ و … مناسب است. توجه به انتخاب رنگ های پالتو خزدار و دامن کوتاه ، نکته مهمی است که نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد. اگر رنگ های پالتوی خزدار و دامن کوتاه ، همسان باشند ، استایل جذاب تری را رقم می زند. در واقع تکنیک انتخاب رنگ های متضاد برای این استایل ، آنچنان جالب به نظر نمی آید.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

ست پالتو ساده قرمز با دامن کوتاه

یک ایده فوق العاده لاکچری برای ست کردن پالتو و دامن ، انتخاب پالتو ساده قرمز با دامن کوتاه می باشد. این استایل ، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. برای این استایل می توانید دامن مشکی ساده یا دامن چهارخانه دارای رنگ قرمز را انتخاب کنید. اگر قصد پوشیدن جوراب شلواری را دارید ، حتماً جوراب شلواری مشکی را انتخاب کنید.

لباسی که برای زیر پالتو درنظر می گیرید ، باید با دامن تناسب داشته باشد. برای مثال باید بلوز دورس یا شومیز و … را برای این استایل درنظر بگیرید. یک بافت ، برای این استایل اصلاً مناسب نمی باشد. زیرا تناسبی با دامن ندارد. فرض کنید یک پالتوی ساده قرمز را با دامن کوتاه مشکی و شومیز سفید بپوشید و یک بوت مشکی ساق بلند و کیف دستی مشکی رنگ را برای آن درنظر بگیرید. این استایل نیازمند یک مینی اسکارف و یا یک کلاه شیک می باشد تا تکمیل شود.

ست کردن پالتو و دامن کوتاه

اگر پالتوی کوتاه و دامن کوتاه را با یکدیگر ست کنید ، استایل جالب را رقم می زنید. انتخاب رنگ دامن و لباس زیر پالتو ( شومیز ، دورس ، تاپ و … ) و پالتوی کوتاه به شکل های مختلفی می تواند انجام شود. شما می توانید از هارمونی رنگ ها استفاده کنید. برای مثال پالتوی کوتاه سورمه ای را با دامن کوتاه طوسی و شومیز طوسی ست کنید. کفش این استایل را می توانید سفید انتخاب کنید. اگر یک روسری یا شال چهارخانه سفید و طوسی یا سفید و سورمه ای برای این استایل انتخاب کنید ، آن را فوق العاده زیبا خواهید کرد.

خرید و قیمت مشاهده قمقمه و شیکر

جدیدترین انواع

ست کردن پالتو و دامن سبزرنگ

رنگ سبز از رنگ های محبوب بانوان است. خانم ها در زمان خرید لباس به انتخاب رنگ سبز ، توجه زیادی دارند. برای ست دامن و پالتو می توانید دامن سبز رنگ را به همراه پالتوی سبز انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رنگ سبز پالتو و دامن با یکدیگر تفاوت داشته باشند و همرنگ نباشند. برای مثال یک دامن سبز یشمی را با پالتوی سبز زیتونی ست کنید. نکته ای که باید درنظر داشته باشید این است که رنگ سایر آیتم های استایل خود را سبز انتخاب نکنید. چرا که حالت بدی را ایجاد می کند. بهترین رنگ برای سایر آیتم های لباس این استایل ، مشکی می باشد. اما می توانید رنگ لاک خود را سبز انتخاب کنید.

پالتوی خزدار با دامن ماکسی

یک ایده دیگر برای ست کردن پالتو و دامن ، پالتوی خزدار با دامن ماکسی می باشد. فرض کنید که یک پالتوی خزدار طوسی را با دامن چهارخانه دارای رنگ طوسی بپوشید. برای این استایل یک بلوز یا شومیز قرمز رنگ را درنظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم که کیف و کفش مناسب برای این استایل جذاب را مشکی درنظر بگیرید. بانوان شیک پوش برای این استایل ، حتماً اکسسوری های درخور و مناسبی را انتخاب کنند.

مشاهده محصول: بارانی زنانه

ست کردن پالتو و دامن مینی

پالتوی بلند و دامن مینی ، ترکیب فوق العاده ای هستند. برای این استایل باید بوت های ساق بلندی را انتخاب کنید تا زیبایی و رخ استایل بیشتر شود. به انتخاب رنگ های پالتوی بلند و دامن مینی توجه زیادی داشته باشید. به سراغ رنگ هایی بروید که به رنگ پوست شما می آید و شما را زیباتر نشان می دهد. هرگز رنگ هایی که پوست شما را گرفته و چهره شما را عبوس نشان می دهند را انتخاب نکنید. حتی اگر زیباترین پالتوها و مینی ها را انتخاب کنید ، اما این لباس ها فاقد رنگ مناسب شما باشند ، استایل شما ایده آل به نظر نخواهد رسید و شما را زیبا نخواهد کرد. بنابراین برای انتخاب هر لباسی به انتخاب رنگ مناسب ، توجه زیادی داشته باشید تا شیک و زیبا دیده شوید.

بیشتر بخوانید: چندین روش برای پوشیدن پالتوی سفید زنانه

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.