ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه
چندین ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه

ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه : با بکارگیری ترفندهای زیر می توانید با کمترین هزینه ، خوش تیپ و شیک پوش باشید.

داشتن استایل های مختلف و شیک ، مسلماً هزینه هایی را به دنبال دارد. برخی گمان می کنند که برای خوش تیپ بودن ، باید زیاد هزینه کنند. در حالیکه با کمترین هزینه می توان خوش تیپ و خوش استایل بود.

در واقع برای خوش تیپ بودن نیازی نیست که هزینه زیادی کنید. تنها کافیست که به درستی هزینه کنید و در خرید لباس دقت کنید. با خرید شیک ترین هودی ها ، مانتوها ، پالتوها ، بارانی ها ، شلوارهای جین و کتان ، سویشرت ها ، تیشرت ها ، پولوشرت ها و … می توانید زیبا به چشم بیایید. به دنبال خرید گران ترین ها نباشید. گاهی با هزینه مناسب می توان زیباترین و باکیفیت ترین لباس ها را خریداری کرد.

 شلوار لی همراه کیف

هزینه برای خرید لباس های روز

یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه این است که لباس هایی را خریداری کنید که هیچ گاه از مد نیفتند. به طور مثال اگر یک شلوار جین خریداری کنید ، پول خود را هدر نداده اید. زیرا شلوار جین هیچوقت از مد نمی افتد. اما برخی از لباس های ترند و روز با گذشت مدت زمانی از مد افتاده و دیگر قابل استفاده نیستند. بنابراین اگر می خواهید مقرون به صرفه هزینه کنید و تیپ بزنید ، لباس هایی را خریداری کنید که همیشه روی مد باشند.

انتخاب رنگ های شیک و لوکس

یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه ، خرید لباس هایی است که رنگ شیک و لوکسی دارند. به طور مثال ، رنگ بژ از جمله رنگ هایی است که بسیار شیک و زیبا است. این رنگ ، همواره جذاب است و یک رنگ اشرافی به شمار می آید. این رنگ کلاسیک بسیار زیبا ، هیچ گاه از مد نمی افتد.

لباس زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس زنانه

اهمیت انتخاب رنگ های شیک و گران

رنگ های شیک و باکلاس موجب گران تر دیده شدن استایل شما می شود. اگر در انتخاب رنگ دقت کنید ، با کمترین هزینه می توانید استایل شیکی داشته باشید. رنگ سفید ، یکی از رنگ هایی است که موجب زیباتر شدن استایل شما می شود. یک استایل سفید ، فوق العاده زیبا می شود. شاید گمان کنند که شما برای این استایل هزینه زیادی کرده اید. در حالیکه شما فقط رنگ مناسبی را انتخاب کرده اید و در انتخاب لباس های خود دقت زیادی کرده اید.

 لباس زمستونی قهوه ای

رنگ مناسب برای باکلاس و لوکس دیده شدن

یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه ، انتخاب رنگ هایی است که شما را لاکچری نشان می دهد. برخی از رنگ ها ، ارزان قیمت به نظر می آیند. اما برخی از رنگ ها ، لوکس و لاکچری دیده می شوند. رنگ قهوه ای ، یکی از رنگ های لاکچری است که لباس ها را گران قیمت تر و نفیس تر نشان می دهد. شاید شما برای خرید یک کیف و کفش ست قهوه ای ، زیاد هزینه نکرده باشید ، اما این کیف به قدری زیبا و لوکس جلوه کند که همه گمان کنند که برای آن زیاد هزینه کرده اید.

رنگ هایی مخصوص زیباتر شدن استایل بانوان

یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه این است که به سراغ رنگ هایی بروید که در زیبایی آنها ، هیچ تردیدی وجود ندارد. رنگ مشکی ، یک رنگ زیبا و خاص برای بانوان است که صد درصد آنها را شیک و با کلاس می کند.

لباس دخترانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس دخترانه

با قطعیت می توان گفت که رنگ مشکی به هر خانمی می آید و آنها را زیبا نشان می دهد. این رنگ به تمامی بانوان سبزه پوست ، سفید پوست ، گندم گون و … آمده و آنها را بسیار شیک و لاکچری نشان می دهد. رنگ مشکی به هر نحوی که ست شود ، زیبا است. شما می توانید استایل تمام مشکی داشته باشید و یا رنگ مشکی را با سایر رنگ ها مانند سفید ، قرمز ، آبی ، کرم ، سورمه ای ، طلایی ، بژ ، خاکستری و … ست کنید.

عدم پیروی از تمامی مدهای روز

یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه این است که تمامی لباس هایی که مد می شوند را خریداری نکنید. قرار نیست هر چه که مد می شود ، از سوی شما مورداستفاده قرار بگیرد. شما باید سبک شخصی خود را داشته باشید. زیاد لباس خریدن و از هر سبکی استفاده کردن ، به زیبایی و شیک بودن شما کمک نمی کند. یک الگوی مشخص برای استایل خود درنظر بگیرید و لباس های مختلف از هر سبکی را خریداری نکنید.

همیشه مرتب بودن و تمیز بودن ، یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه

اگر به نظم و آراستگی استایل خود اهمیت دهید ، همواره زیبا به نظر می آیید. شاید یک دست لباس ارزان قیمت بر تن داشته باشید اما چون اجزای مختلف استایل را متناسب با یکدیگر انتخاب کنید و به آراستگی موها و صورت خود اهمیت داده و لباس های خود را اصولی شسته و خشک کرده اید ، فوق العاده شیک و لاکچری به نظر بیایید.

خرید و قیمت مشاهده ست لباس ورزشی زنانه

مشاهده جدیدترین انواع ست لباس ورزشی زنانه

 خرید لباس زنانه

خرید لباس از فروشگاه های همواره تخفیف دار

برای اینکه با کمترین هزینه زیبا به نظر بیایید ، از فروشگاه هایی به خرید لباس اقدام کنید که محصولات خود را با تخفیف های مناسبی عرضه می کنند. برخی از تایم ها ، تخفیف های بالایی برای لباس درنظر گرفته می شود. به طور مثال مانتوهای تابستانی در اواخر تابستان حراج می خورند و با قیمت مناسبی می توان به خرید آنها اقدام نمود.

تعویض لوازم جانبی لباس ، یک ترفند برای شیک بودن با کمترین هزینه

اگر لباسی را خریداری کردید که دارای لوازم جانبی بی کیفیت و نامرغوب است ، لوازم جانبی آن مانند زیپ و دکمه و … را تعویض کنید. در زمان تعویض این لوازم جانبی از باکیفیت ترین لوازم جانبی برای آن استفاده کنید. با تعویض لوازم جانبی ارزان قیمت یک لباس معمولی با لوازم جانبی گران قیمت ، می توانید موجب گران قیمت تر دیده شدن لباس شوید. گاهی اعمال تغییراتی بر روی یک لباس ارزان قیمت ، موجب زیباتر شدن و لوکس تر شدن آن می شود. لذا به این نکته مهم ، توجه کنید.