ست کردن کاپشن سفید
چندین پیشنهاد برای ست کردن کاپشن سفید

ست کردن کاپشن سفید باید با توجه به انتخاب درست شلوار ، کیف و کفش ، روسری یا شال و سایر جزئیات انجام شود.

کاپشن سفید ، یکی از لباس های محبوب برای پاییز و زمستان است. بانوان خوش تیپ و خوش چهره با داشتن کاپشن سفید ، فوق العاده زیبا و جذاب می شوند و تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب می کنند.

زمانی که استایل سفید را انتخاب می کنید ، باید دقت زیادی در انتخاب لباس ها داشته باشید و به تمامی جزئیات توجه داشته باشید. ما به شما اطمینان می دهیم که اگر به نکات زیر توجه کنید ، با کاپشن سفید بسیار خوش تیپ و خوش استایل خواهید شد.

کاپشن سفید و شلوار مشکی

ترکیب کاپشن سفید و شلوار مشکی

اولین پیشنهاد ما برای ست کردن کاپشن سفید ، ترکیب کاپشن سفید و شلوار مشکی است که فوق العاده زیبا است. در واقع شما با انتخاب این استایل ، یک تضاد بسیار جذاب را انتخاب کرده اید. اگر این استایل را برای روزهای بسیار سرد انتخاب کرده اید ، می توانید لگ چرمی مشکی را برای آن انتخاب کنید. ترکیب کاپشن سفید و لگ چرمی مشکی ، شما را فوق العاده خواهد کرد. برای این استایل می توانید از انواع بوت های ساق بلند به ویژه بوت های چرم مشکی استفاده کنید. اگر به بوت ها علاقه ای ندارید ، نیم بوت را انتخاب کنید. برای انتخاب روسری – شال یا کلاه خود باید رنگ سیاه یا سفید را انتخاب کنید. هر دوی این رنگ ها ، گزینه های مناسبی برای این استایل هستند.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

کاپشن سفید با شلوار جین

ترکیب کاپشن سفید با شلوار جین

دومین پیشنهاد ما برای ست کردن کاپشن سفید ، انتخاب شلوار جین است. شلوار جین با کاپشن سفید ، تناسب زیادی دارند. جین سورمه ای و ذغالی و مشکی و … هر یک برای این استایل مناسب هستند. این استایل ، همیشگی است و هیچگاه از مد نمی افتد. در واقع اگر یک کاپشن سفید و شلوار جین بخرید ، اطمینان داشته باشید که همیشه می توانید از این استایل استفاده کنید و هیچگاه آن را به دلیل قدیمی شدن و از روی بورس افتادن ، کنار نخواهید گذاشت.

در صورتی که قد کاپشن شما متوسط یا بلند است ، شلوار اسکینی را انتخاب کنید. برای کاپشن های کوتاه باید شلوار بگ جین را انتخاب کنید. بنابراین مدل شلوار را با توجه به تناسب با قد کاپشن ، انتخاب کنید. این استایل ، کژوال است و برای مهمانی ، دورهمی ، دانشگاه ، محل کار ، گردش و … مناسب است. بهترین ایده برای ست کردن کاپشن سفید ، ترکیب کاپشن سفید و شلوار جین می باشد.

پافر بادی سفید و شلوار بگ

پافر بادی سفید و شلوار بگ

پافر بادی سفید ، نیازی به تعریف و تمجید ندارد و همه شما به خوبی می دانید که این لباس چقدر زیبا و جذاب است. برای زیر پافر بادی سفید ، یک دورس یا بافت شیک به رنگ شلوار خود درنظر بگیرید. شلوار این استایل می تواند جین یا بگ باشد. شلوارهای بگ برای این استایل ، بسیار مناسب است. فرض کنید که یک دورس سبز مغز پسته ای را با شلوار بگ مغز پسته ای به همراه یک پافر بادی سفید بپوشید. این استایل بسیار چشم نواز خواهد بود. یک ایده دیگر برای این استایل ، انتخاب بلوز بافت مشکی و شلوار بگ مشکی است که در ترکیب با پافر بادی سفید بسیار زیبا می شود.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

چندین نکته برای ست کردن کاپشن سفید

پس از ارائه چندین ایده برای ست کردن این لباس ، چندین نکته مهم ارائه می دهیم تا استایل بسیار خوبی داشته باشید. این نکات ، موارد زیر هستند :

استایل سرتاپا سفید

هرگز سرتا پا سفید نپوشید

رنگ سفید را ست نکنید. یعنی نباید تمامی آیتم های لباس خود را سفید انتخاب کنید. در این صورت کاملاً بی روح خواهید شد. مثلاً اگر کاپشن سفید را با شلوار سفید و روسری سفید و کتونی سفید ست کنید ، چه جذابیتی ایجاد خواهد شد ؟ در ایجاد یک استایل سفید زیبا ، باید از رنگ های دیگر استفاده کنید و تفاوت هایی را در برخی از بخش ها ایجاد کنید. بنابراین سر تا پا سفید پوشیدن ، ممنوع است. حتماً به این نکته مهم توجه داشته باشید.

بوت سفید

بوت سفید پا کنید

دومین نکته برای ست کردن کاپشن سفید ، استفاده از بوت سفید است که استایل شما را کاملاً جذاب می کند. فرض کنید که بوت سفید و کاپشن سفید را به همراه یک ساپورت مشکی و یک مینی اسکارف سفید – مشکی ست کنید. حتماً از این استایل جذاب لذت خواهید برد. برای این استایل حتماً اکسسوری هایی به رنگ طلایی ، مشکی ، بژ و … را انتخاب کنید که جذابیت استایل شما را چند برابر کند. بوت سفید نیاز به مراقبت دارد. زیرا در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد. بنابراین حتماً یک دستمال کوچک داخل یک نایلون کوچک را درون کیف قرار دهید تا در صورت نیاز ، حتماً بوت ها را تمیز کنید. کفش یک خانم باید کاملاً تمیز باشد و هرگز لکی و کثیف نباشد.

شلوار و شلوارک پسرانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع

ست کردن کاپشن سفید

یک لباس مناسب زیر کاپشن سفید بر تن داشته باشید ( ست کردن کاپشن سفید )

نکته دیگری که باید درنظر داشته باشید این است که ممکن است هوا در ساعتی از روز گرم شود و قصد باز کردن دکمه یا زیپ های کاپشن را داشته باشید و یا بخواهید کاپشن را کاملاً در بیاورید. بنابراین باید برای زیر کاپشن ، یک لباس مناسب بر تن کنید که در صورت درآوردن کاپشن ، استایل خوبی داشته باشید.

بدین منظور می توانید یک بافت ، یک دورس و … بر تن داشته باشید. بنابراین برای مناسب بودن لباس زیر کاپشن ، برنامه ریزی داشته باشید و هر لباسی را بر تن نکنید.

کاپشن سفید و اکسسوری

بهترین اکسسوری را داشته باشید

برای ست کردن کاپشن سفید ، بهتر است عینک دودی مشکی را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ سایر اکسسوری ها مانند کیف ، ساعت و انگشتر و … دقت داشته باشید. استایل سفید به گونه ای است که موجب جلوه بسیار زیاد اکسسوری ها می شود. لذا انتخاب بهترین اکسسوری ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با توجه به نکات گفته شده می توانید بهترین و شیک ترین استایل را در پاییز و زمستان داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه ست کردن ژاکت بافتنی

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.