استایل متفاوت برای روزهای سرد
چند استایل متفاوت برای روزهای سرد

استایل متفاوت برای روزهای سرد موضوعی است که قصد پرداختن به آنها را داریم. چندین پیشنهاد جذاب و جدید برای این روزها داریم.

مقالات متعددی درباره استایل و تیپ پاییزه و زمستانه ارائه دادیم که در هر یک از آنها به نحو متفاوتی به لباس های مناسب این فصل پرداختیم و ایده های خوش تیپی در این فصل را بیان نمودیم. اما در این مقاله قصد داریم که چندین پیشنهاد خاص تر به شما ارائه دهیم تا اگر دوست دارید در استایل پاییزه و زمستانه خود از آنها استفاده کنید.

استایل شیک با پلیور و شکت

یک استایل شیک با پلیور و شکت

یک استایل متفاوت برای روزهای سرد پاییز و زمستان، ترکیب پلیور و شکت می باشد. شکت ها، پیراهن هایی هستند که اندکی ضخیم بوده و برای روزهای سرد بسیار مناسب هستند. ست کردن شکت با پلیور و هودی، ترکیب زیبایی می شود.

فرض کنید که یک شکت چهارخونه پشمی کرم – قهوه ای را با شلوار کتان نسکافه ای روشن و پلیور نسکافه ای روشن، ست کنید. این استایل، بسیار زیبا است و نظر هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. برای این استایل، یک کیف و کفش قهوه ای شیک درنظر بگیرید. کلاه و شال گردن کرم برای این استایل بسیار مناسب هستند.

محصول پیشنهادی: هودی زنانه

پالتوی تدی و بافت جذب

پالتوی تدی و بافت جذب

یک استایل متفاوت برای روزهای سرد پاییز و زمستان، ترکیب پالتوی تدی و بافت جذب می باشد. یکی از ترندهای زیبای اخیر، پالتوهای تدی می باشند. گرمای این پالتوها لذت بخش است. چیزی که بیش از همه سبب محبوبیت این پالتوها شده است، نرمی و لطافت آنها است. با توجه به اینکه لباس های پاییزه و زمستانه از وزن و حجم زیادی برخوردار هستند، نرمی و لطافت آنها موجب قابل تحمل بودن آنها و احساس راحتی با آنها می شود.

بنابراین تدی از جمله لباس های مناسب برای روزهای سرد است. شما می توانید یک تدی قهوه ای را با یک بافت سفید و شلوار کتان سفید ست کنید. برای این استایل، یک کیف و کفش قهوه ای درنظر بگیرد. کلاه و شال گردن این استایل را سفید انتخاب کنید. البته برای انتخاب رنگ ها، حتماً به رنگ پوست خود توجه داشته باشید.

کاپشن پافر در رنگ های پاستیلی

کاپشن پافر در رنگ های پاستیلی

استفاده از کاپشن پافر در رنگ های پاستیلی، یک استایل متفاوت برای روزهای سرد است. وقتی از این پافرها سخن می گوییم، قند در دلمان آب می شود و خود برای خرید آنها به شدت ترغیب می شویم. زیرا این پافرها، به شدت زیبا هستند و استایل شما را شیک می کنند.

پافرهای پاستیلی را بهتر است با رنگ های روشن، ست کنید. فرض کنید که پافر کالباسی را با یک بافت جذب کرم و شلوار جین روشن ست کنید. کلاه و شال گردن این استایل را کالباسی انتخاب کنید. کیف و کفش جین و یا کیف و کفش سفید برای این استایل بسیار مناسب هستند و شما را شیک می کنند.

استایل بوهمی، یک استایل متفاوت برای روزهای سرد

استایل بوهمی، یک استایل متفاوت برای روزهای سرد

لایه به لایه لباس پوشیدن به شرط آنکه زیبا انجام شود، استایل جذابی را رقم می زند. برای استایل بوهمی از پارچه های پشمی، بافت، جیر، چرم و … استفاده می شود. یکی از ویژگی های این استایل، تنوع رنگ بالای آن است. بنابراین برای اینکه استایل زیبایی به این سبک داشته باشید ، تنوع رنگ را فراموش نکنید.

برای این استایل می توانید یک ژاکت پانچی بافت را با یک پلیور یقه اسکی و یک دامن جیر زیبا ست کنید. انتخاب رنگ این موارد را بر عهده شما می گذاریم تا متوجه شویم که چقدر خوش سلیقه هستید. این استایل نیازمند یک جوراب شلواری مناسب است که می تواند از میان جوراب شلوارهای پشمی و بافتنی انتخاب شود. بوت چرمی برای این استایل بسیار مناسب است و آن را به خوبی تکمیل می کند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

استایل متفاوت برای روزهای سرد با جامپ سوت

جامپ سوت با لباس هایی مانند هودی و پلیور به خوبی ترکیب می شود و نتیجه زیبایی را رقم می زند. این لباس های از سوی خاص پسندان ، انتخاب می شود. انصافاً که این لباس زیباست و داشتن آن ارزشمند می باشد.

فرض کنید که یک جامپ سوت جین خاکستری با یک بافت خردلی به همراه یک شلوار جین ذغالی بپوشید. رنگ پیشنهادی ما برای کیف و کفش این استایل ، قهوه ای است. این استایل با استفاده از یک کلاه و شال گردن خردلی بسیار زیبا می شود.
پالتوی فوتر برای پاییز و زمستان

انتخاب پالتوی فوتر برای پاییز و زمستان

فوتر، یک استایل متفاوت برای روزهای سرد است به شرط آنکه به خوبی ست شود. برای این استایل هم، همانند سایر استایل ها باید به انتخاب رنگ ها توجه کرد. یک پالتوی فوتر یاسی را دورس کرم، شلوار جین روشن، کیف و کفش بژ و کلاه و شال گردن کرم ست کنید. اگر دوست دارید می توانید به جای شلوار از دامن استفاده کنید. دامن جیر طوسی روشن، برای این استایل مناسب است و به آن جذابیت می بخشد. اگر می خواهید به این استایل کمی روح دهید و آن را از سرد بودن خارج کنید ، از اکسسوری های شیک و جذاب استفاده کنید. با انتخاب رنگ مناسب رژ لب ، لاک ، جواهرآلات زیبا و … این استایل را زیبا می کنید.

محصول پیشنهادی: هودی مردانه

ترکیب رنگ قرمز و خاکستری

ترکیب رنگ قرمز و خاکستری، یک استایل متفاوت برای روزهای سرد

یک پیشنهاد شیک و خاص برای روزهای پاییزی و زمستانی داریم. پالتوی قرمز، کیف و کفش قرمز، بافت خاکستری، شلوار جین خاکستری، کلاه و شال گردن قرمز و … یک ترکیب بسیار شیکی را بوجود می آورند. البته برای انتخاب رنگ قرمز باید حساسیت زیادی به خرج دهید و لباس های قرمز بدرنگ را انتخاب نکنید.

برای شیک تر شدن این استایل، باید سلیقه به خرج دهید. برای مثال کیف و کفش خود را چرم قرمز یا زرشکی انتخاب کنید که فوق العاده جذاب هستند. شلوار جین خاکستری خود را از مدل هایی انتخاب کنید که با فرم پاهای شما تناسب داشته باشند. اگر پاهای کشیده و خوش فرمی دارید ، شلوار جین خاکستری دمپا را انتخاب کنید. یک استایل متفاوت برای روزهای سرد باید با انتخاب رنگ های متفاوت و غیرکلیشه ای، لباس های خاص و کمتر استفاده شده از سوی اغلب بانوان، توجه به کیفیت لباس ها و … صورت بگیرد.