استایل نوروز1403
چند استایل و مدل زنانه برای عید نوروز

ایرانیان در روز های آخر سال در تکاپوی خرید هستند. از آنجایی که کم کم به بهار سال 1403 نزدیک می شویم، آن ها برای سال نو و فصلی نو باید خود را آماده می کنند.

لباس عید نوروز برای خانم ها، بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل بانوان شیک پوش در هنگام خرید، لباس عیدشان را سرسری انتخاب نمی کنند. خانم ها نهایت وسواس را در استایل زنانه نوروز به خرج می دهند.

خانم های خوش سلیقه و امروزی، به استایل زنانه نوروز خود توجه می کنند و سعی می کنند طبق مدل های روز دنیا، لباسهایشان را انتخاب کنند. آن ها به گونه ای استایل زنانه عید نوروز را برای خود می سازند که شیک و جذاب دیده شوند.

باید در هنگام خرید لباس زنانه، علاوه بر سلیقه شخصی به مد روز هم توجه کرد. همچنین بهتر است از نحوه ی سِت کردن و ترکیب لباس ها هم اطلاع داشت. داشتن این اطلاعات و رعایت نکات، خریدی کاربردی برای شما به ارمغان می آورد.

مشاهده کنید: لباس زنانه

 
 

چند مدل استایل زنانه مانتویی نوروزی:

برای استایل زنانه نوروزی و شرکت در مهمانی های عید به مانتو مجلسی نیاز می شود. با برخی از انواع مانتوهای پر استفاده در نوروز 1403 آشنا شوید.

 مانتو کتی مجلسی

مانتو مجلسی کتی:

مانتو کتی، لباسی محبوب برای استایل زنانه نوروز 1403 است که اکثراٌ با قد کوتاه، تولید و روانه بازار می شود. بهترین نوع شلوار برای استایل با مانتو کتی کوتاه، شلوار گشاد راسته می باشد.

مانتو مجلسی طرح دار:

مانتو مجلسی می تواند با طرح های مختلفی دوخته شود. در بعضی از طرح های مانتو مجلسی، خرجِ کار هایی مانند ملیله و منجوق در قسمت یقه، سر آستین، استفاده می شود. مانتو مجلسی با این تزئینات جلوه لوکسی به خود می گیرد.

در بعضی طراحی ها نیز، در خود پارچه از طرح به خصوصی مثل ژاکارد، پیچازی، خال خالی و… استفاده شده است و دیگر نیازی به تزیینات دیگر نیست.

مانتو مجلسی سوزن دوزی:

مانتو سوزن دوزی یکی از ترند های استایل زنانه نوروز، برای شیک پسندها می باشد. در طراحی این مانتو هم به صورت کل و هم به صورت جزء از پارچه سوزن دوزی استفاده می شود. در سوزن دوزی، کار با دست انجام می شود و ارزش کار را بالا می برد. در مانتو های سوزن دوزی از رنگ ها و طرح های بسیار زیبایی استفاده شده است و انتخاب این مانتو سوزن دوزی جلوه زیبایی به استایل شما می دهد.

مانتو مزونی:

مزون های سطح شهر مانتو را به صورت انحصاری طراحی و تولید می کنند و این موضوع، مانتو را تک و خاص می کند. بهترین انتخاب خانم های خاص پسند برای استایل زنانه عید، مانتو مزونی می باشد.

 مانتو جلو بسته زنانه

مانتو جلو بسته:

مانتویی است که بدون هیچ دکمه ای طراحی شده است. برای ست کردن مانتو جلو بسته در استایل زنانه برای نوروز، از شلوار اسکینی استفاده کنید. بهتر است مانتوی جلو بسته، یک طرح کوچک در زمینه داشته باشد تا لباس، زیبایی خود را نشان دهد.

مشاهده کنید: کفش پاشنه دار زنانه

 مانتو شومیزی

مانتو شومیزی:

امسال مانتو شومیزی از پارچه های جین و کتان، برای استایل روزانه عید نوروز گزینه ی مناسبی است. انتخاب خانم های جوان و دختر خانم ها برای استایل روزانه، شومیز مانتویی می باشد.

استایل لباس زنانه عید نوروز:

برای داشتن یک استایل لباس زنانه فوق العاده برای عید، باید با برخی از آیتم های استایل زنانه نوروز آشنا شد. لباس هایی که در زیر مطرح شده است، برخی از محبوب ترین آیتم های بهاری هستند.

پیراهن:

پیراهن برای خانم ها به صورت بلند و کوتاه در تنوع زیادی طراحی و دوخته می شود. در هنگام انتخاب پیراهن، به فرم اندام خود توجه کنید. دانستن این نکته می تواند شیک پوشی شما را دو چندان کند.

 اورال بلند بگ

اورال:

اورال یک پیراهن سرهمی است که از بالا می تواند با آستین یا بدون آستین باشد. اورال در پایین تنه، با مدل شلوار دوخته می شود.

در سال های اخیر اورال ها جایگاه پر رنگی در استایل پیدا کرده اند. اورال ها یا پیراهن های سرهمی به یک آیتم کاربردی در کمد لباس تبدیل شده است.

در فروشگاه های لباس زنانه، هم اورال مجلسی و هم اورال اسپرت و ساده موجود است. شما بر حسب سلیقه و نیاز، می توانید در استایل زنانه نوروز از اورال ها استفاده کنید.

بلوز:

بلوزها، به پیراهن های کوتاهی که معمولا آستین بلند هستند، گفته می شود. کوتاه ترین حالت آستین در بلوز، “آستین سه ربع” است. انتخاب بلوزهای آستین بلند یا آستین کوتاه، کاملاً سلیقه ای است.

شما می توانید برای استایل زنانه نوروز، از بلوز و دامن یا بلوز و شلوار استفاده کنید.

 سارافون دخترانه برای عید

سارافون:

به پیراهن های بلندی که از بالا تا پایین تنه بلند بوده و معمولاً فاقد آستین هستند، سارافون گفته می شود. سارافون ها یکی از گزینه های خاص برای استایل زنانه نوروز است.

 روسری مدل جدید1403

استایل کردن روسری در عید نوروز:

هنگام انتخاب روسری برای لباس یا مانتو چند نکته را رعایت کنید:

  • طرز بستن روسری: از مدل های تکراری برای بستن شال و روسری دست بردارید. امروزه حتی به کوچک ترین جزئیات در استایل هم توجه می شود. بستن شال به مدل های مختلف، می تواند زیبایی خاصی به استایل شما بدهد.
  • طرح و پترن روسری: اگه زمینه لباس شما ساده باشد، می توان از روسری طرح دار استفاده کنید. اگه زمینه لباس طرح دار است، استفاده روسری طرح دار پیشنهاد نمی شود. زیرا استفاده همزمان از دو نوع پترن می تواند استایل شما را شلخته کند. یک روسری با طرح ساده در این مواقع انتخاب بهتری است.
  • رنگ بندی شال: یک یا دو رنگ در روسری حتماً باید با رنگ اصلی زمینه لباس شما یکسان باشد. این نوع ترکیب رنگی هارمونی زیبایی ایحاد می کند.
  • در انتخاب مدل و جنس روسری، راحتی خود در نظر بگیرید. همچنین جنس روسری را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی سُر نخورد.
  •  با توجه به استایل شما، انواع مدل های کلاه می تواند جایگزین روسری در بعضی مهمانی ها باشد. کلاه حجاب یا توربان هم می تواند سبکی متفاوت برای شما بسازد.

مطالعه کنید: مدل لباس عید دخترانه 1403

 کفش سگک دار1403

کفش برای استایل زنانه نوروز:

آیتم کفش هم به اندازه لباس، می تواند در خوش پوشی شما موثر باشد.
برای مراسم ها و مجالس رسمی می توان از کفش های پاشنه بلند اسفاده کرد. اگر تمایلی به استفاده از کفش پاشنه دار ندارید، کفش های تخت مجلسی گزینه مناسبی برای شما است.

کفش زنانه در تنوع بالایی شامل : کفش زنانه سگک دار، کفش بندی ، کفش زنانه نوک تیز و… در مغازه ها دیده می شود. خانم های شیک پوش در انتخاب کفش نیز به اندازه لباس وسواس به خرج می دهند. اما فراموش نکنید در انتخاب کفش زنانه پاشنه بلند، اولویت را راحتی قرار دهید.
برای استایل های روزانه، و پیاده روی و ورزشی میتوانید از کفش های طبی، کتونی ورزشی، کفش های راحتی استفاده کنید.