لباس مهمانی پسرانه
چند مدل لباس پسرانه جذاب و شیک

هنگام خرید لباس برای پسرها، دغدغه والدین همیشه این بوده است که چه لباسی برای پسرشان بخرند. از میان انواع مدل لباس پسرانه جذاب در بازار، انتخاب برای والدین کمی سخت است. زیرا آن ها دوست دارند لباسی برای او تهیه کنند که زیبا، راحت و خوش استایل باشد. در عین حال، اینکه به کودک می آید یا خیر.

در این مقاله به شما انواع مختلف مدل لباس پسرانه جذاب را معرفی می کنیم. والدین پس از مطالعه این مقاله، می توانند به راحتی یک لباس شیک و زیبا برای پسر کوچک خود تهیه کنند.

 
 

مدل لباس پسرانه جذاب زیر دو سال

شاید گمان کنید مدل لباس پسرانه و دخترانه جذاب برای بچه های زیر دو سال تفاوتی نمی کند. اما در واقع بسیاری از طرح های جذاب موجود در بازار، کاملا پسرانه هستند. انواع مدل لباس های آبی و سرمه ای با طرح کراوات و پاپیون، مثالی است که می توانیم بزنیم.

انتخاب یک مدل لباس پسرانه جذاب برای رده سنی شیرخوار، می تواند کاری هیجان انگیز باشد. به خصوص امروزه که مدل های زیبا و بامزه لباس پسرانه مدام به بازار می آید. بنابراین دقت در انتخاب و خرید یک لباس عالی برای شیرخوار می تواند کاری هیجان انگیز به نظر برسد. در این بخش برخی از انواع لباس پسرانه بچگانه را که در کل محبوبیت بیشتری دارند به شما معرفی می کنیم.

مشاهده محصول: لباس بچگانه

سرهمی

انواع مدل های سرهمی نوزادی از این جهت محبوب هستند که اولا قیمت مناسبی دارند. دوما به صرفه هستند و سوما راحت هستند و به سادگی به کودک پوشانده می شوند. چهارما نرم هستند و به بدن کودک حس خوبی می دهند. پنجما راحت نیز می توان آن ها را تعویض کرد و در نهایت، مدل های زیبایی از آن ها در بازار هست.

بلوز و شلوار عروسکی

بلوز و شلوارهای عروسکی نیز از راحت ترین و بهترین انواع لباسی است که می توانید به تن کودک کنید. یک بلوز و شلوار عروسکی، چاپ بامزه ای دارد و تیپ کودک زیر دو سال را بامزه می کند.

برخی از این بلوزها حالت هودی دارند و استایل کلاه آن ها، بسیار بامزه است. این مدل نیز در بازار به اندازه تیشرت و شلوارک محبوب است.

سویشرت و شلوار

سویشرت های زمستانی شیک جدیدی برای نوزادان تولید می شود تا در سرما، مشکلی برای آن ها ایجاد نشود. این سویشرت ها به صورت جدا خریداری می شوند و ویژه زمانی هستند که هوا کمی خنک است.

مدل لباس پسرانه جذاب زیر پنج سال

ویژگی پسربچه های زیر 5 سال، ذوق و استعدادشان در بازیگوشی است. آن ها به لباسی نیاز دارند که در عین راحتی، زود خراب نشود. همچنین باید راحت باشد تا بچه بتواند به راحتی بازی کند و بدود. در ادامه چند مورد لباس پسرانه جذاب برای پسرهای زیر 5 سال را مطالعه می کنید.

تیشرت و شلوارک

راحت ترین لباسی که می توانید برای کودک خود تهیه کنید، ست تیشرت و شلوارک است. یک ست زیبا و راحت، معمولاً قیمت بسیار مناسبی دارد. این ست ها در طرح های اسپرت، ابرقهرمانی، فانتزی و کیوت در بازار موجود هستند. شما می توانید هر مدلی را که خودتان فکر می کنید استایلش را شیک می کند برای او بخرید.

مشاهده محصول: لباس پسرانه

شلوار از جنس کتان

بچه های کوچک، بازیگوش هستند. پس داشتن یک شلوار با کیفیت و مقاوم به آن ها کمک می کند همیشه استایل خوبی داشته باشند. اگر نمی دانید بهتر است برای کودک خود چه لباسی بگیرید، از خرید شلوار کتان شروع کنید. سپس آیتم ها و اقلام دیگر را نیز به استایلش اضافه کنید.

مدل لباس پسرانه جذاب بالای پنج سال

پسربچه ها در سنین بالای پنج سال، شروع به توجه به ظاهر خود می کنند. آن ها اولا در خرید لباسشان بیشتر مشارکت می کنند. دوما هنگام پوشیدن لباس از میان چند دست، به اینکه راحت ترین لباس را برای خود انتخاب کنند، بیشتر توجه می کنند. بنابراین می توان گفت علاقه آن ها به پوشیدن مدل های لباس پسرانه جذاب بیشتر است. حال با برخی از مدل هایی که برای این سن بیشتر معمول است آشنا می شویم.

بلوز و شلوار دورس

یک بلوز و شلوار دورس جذاب، در عین اینکه لطیف است، دوست داشتنی نیز هستند. چاپ روی این جنس پارچه ساده است. بنابراین هر سال مدل های زیبا و شیک تری از آن ها به بازار می آید.

اگر می خواهید برای پسربچه بلوز و شلوار انتخاب کنید، اول گزینه های ممکن را به او نشان دهید و سپس اجازه دهید خودش یکی را که بیشتر دوست دارد انتخاب کند. این باعث می شود کودک در آینده به فرد خوش لباسی تبدیل شود.

مشاهده محصول: ست لباس پسرانه

ست اسلش و هودی

یک ست اسلش و هودی راحت، می تواند مدل لباس پسرانه جذابی باشد. مدل های بسیار زیبایی از هودی با اسلش در سال 1403 مد شده است. یک هودی جلوباز مشکی، در ترکیب با اسلش مشکی، ترند امسال است. البته سعی کنید پسرها را به خرید رنگ های شادتر سوق دهید. اما اگر تیپی سرتاپا مشکی انتخاب می کنند، تعجب نکنید زیرا امسال این ترکیب مد است.

تیشرت و شلوارک

تیشرت و شلوارک همچنان محبوب ترین و راحت ترین لباسی است که می توانید برای او بخرید. تیشرت و شلوارک از این جهت جذابیت دارد که می توان با آن بازی کرد، دوید و در بازی هایی مانند قلعه و فوتبال شرکت کرد. این که از سایر لباس های موجود ارزانتر است نیز یک برتری است که تیشرت و شلوارک آن را دارد.

سخن آخر

البته که انواع تیشرت های تک نیز می توانند یک مدل لباس پسرانه جذاب باشند. به نظر شما چه نوع لباسی، یک مدل لباس پسرانه جذاب است؟ اگر مدلی به ذهن شما می رسد حتماً در بخش نظرات با ما نیز در میان بگذارید.