چند مدل لباس پسرانه مخصوص عید نوروز

پسران به دلیل بازیگوشی هایی که می کنند، لباس هایشان را زود کثیف و یا پاره می کنند. به همین دلیل والدین مجبور هستند که مدام لباس هایی نو برای فرزندان شان تهیه کنند. بیشتر والدین برای لباس پسرانه عید، بهترین جنس ها را انتخاب می کنند که مبادا به دلیل بازیگوشی در دید و بازدید نوروز، لباس پسربچه پاره شود.

 لباس پسرانه سرهمی

چند مدل لباس پسرانه برای عید

لباس پسرانه بچگانه مدل های متنوعی دارد. در هنگام خرید، والدین زمان زیادی را صرف انتخاب صحیح لباس پسرانه می کنند. یک لباس پسرانه مناسب، هم باید مدل خاص و قشنگی داشته باشد و هم از جنس خوبی برخوردار باشد. اگر نمی دانید که چه مدل هایی برای فرزندتان استفاده کنید. می توانید از مدل های خاصی که در بازار است الگو بگیرید یا از سایت های اینترنتی کمک بگیرید. ما در این مقاله مدل های نیاز را برای شما بیان می کنیم تا در تصمیم گیری راحت تر باشید.

 لباس پسرانه سفید

ست کردن لباس پسرانه:

لباس پسرانه مناسب برای عید برای یک مادر مهم است. اگر با نحوه ست کردن لباس پسرانه آشنایی ندارید با ما همراه باشید.

شما می توانید برای ست کردن لباس در عید، اول شلوار جین را با کت جین و تیشرت سفید ترکیب کنید. اما اگر فکر می کنید فرزندتان در این لباس نمی تواند راحت باشد، باید یک مدل دیگری را در نظر بگیرید.

اگر علاقه به این دارید که پسرتان در عید نوروز، تیپ اسپرتی داشته باشد، می توانید یک شلوار جیب دار با تیشرتی آستین دار به تن فرزندتان کنید. اگر از این استایل خوشتان نمی آید، می توانید ترکیب های دیگری مانند پیرهن یقه دار یا بلوز جلوبسته با شلوار کتان به او بپوشانید تا نتیجه کار را ببینید. و از جذابیت استایل خاصی که انتخاب کرده اید خوشحال شوید.

 

 لباس کرم پسرانه

رنگ مناسب برای لباس پسرانه عید

خیلی از مادران نمی دانند برای پسرشان از چه رنگ هایی استفاده کنند. به همین دلیل هم از مقاله ها و عکس های اینترنتی استفاده می کنند تا اطلاعات کسب کنند. ما نیز اینجا هستیم تا بتوانیم مشکلات شما را حل کنیم.

برای عید سال 1403 می توانید تیشرت یا بلوز فرزندتان را از رنگ سال هلویی مخملی با شلوار جین ست کنید. این ترکیب رنگ، استایل خاصی به فرزند شما می دهد.

اگر از این رنگ ها خوشتان نمی آید، می توانید رنگ های سفید با مشکی، کرم با طوسی و یا قرمز با مشکی را ست کنید. اما بهترین انتخاب این است که به رنگ پوست فرزندتان دقت کنید و بر اساس رنگ پوست او، رنگ لباسش را نیز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 5 ایده جذاب برای انتخاب لباس عید بچگانه

 اکسسوری پسرانه

استفاده از اکسسوری های پسرانه برای لباس عید

شما می توانید همراه لباس های پسرتان، از اکسسوری هایی مانند: عینک، کراوات، پاپیون و کلاه استفاده کنید تا یک استایل شیک و کامل تحویل بگیرید.  استفاده از اکسسوری برای فرزندان پسر، می تواند به آن ها اعتماد به نفس فوق العاده ای بدهد. شما می توانید برای هر استایلی، از اکسسوری ها استفاده کنید تا ترکیب فوق العاده آن را ببینید.

 

لباس چرمی پسرانه برای عید

لباس های چرم پسرانه از استایل های اسپرت به حساب می آید. کمتر کسی از یک ست چرم پسرانه استفاده می کند و توجه کمتری به لباس چرمی شده است. بعضی از این لباس ها از چرم مصنوعی استفاده می شود اما بعضی از تولید کنندگان، از چرم اصل برای تولید این مدل لباس ها استفاده می کنند. لباس چرم برای فصل زمستان، خیلی توصیه نمی شود زیرا گرما را آن طور که می خواهید نگه نمی دارد.

 کت و شلواربرای عید پسرانه

آیا لباس رسمی برای عید مناسب است؟

لباس های رسمی پسرانه برای عید، دارای انواع طرح های مختلفی است. استفاده از آن ها نیز بستگی به سلیقه شما دارد زیرا در ترکیب این لباس ها از رنگ های تیره استفاده می شود. توصیه ما به شما این است که بهتر است از لباس رسمی برای فرزندتان در عید استفاده نکنید.

از لباس و استایل های اسپرت و راحت تری استفاده کنید. لباس رسمی بیشتر در مراسم های عروسی یا مهمانی های رسمی از آن ها استفاده کنید.

 

راحتی لباس پسران برای عید مهم است

چه برای شما و چه فرزندتان برای خوب به نظر رسیدن، نباید خودتان را فدای لباس کنید. جذابیت شما در یک لباس، نسبت مستقیم با احساسی که شما به آن لباس دارید، دارد. اگر شما بخواهید یک کت و شلوار برای فرزند پسر خود برای استایل عید در نظر بگیرید. راحت بودن فرزندتان در لباس باید در اولویت باشد.

زیرا پسرتان در برخی لباس ها در هنگام بازی و شیطنت، اصلاً نمی تواند احساس راحتی را داشته باشد. این باعث می شود از عیدش خاطرات زیبایی به جا نماند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم ست لباس بچگانه دخترانه

 لباس برای عید پسرانه

حد و مرزها را برای انتخاب لباس عید در نظر بگیرید

مهم ترین اتفاق و بهترین کار این است که فرزندتان، چه در مرحله خرید و در چه پوشیدن، لباس هایش را خودش انتخاب می کند. اما بعضی وقت ها ممکن است، فرزندان انتخابی اشتباه داشته باشند. در این صورن شما باید با یک ترفندی آن ها را قانع کنید که انتخابشان به صلاح نیست. می تواند مدل دیگری را به کمک و پشنهاد شما انتخاب کند. مثلا اگر لباسی که انتخاب کرده است مناسب هوای بهار نباشد، یا یک مدل لباس رسمی را برای بازی انتخاب کرده باشد؛ شما باید توضیحات لازم را در این باره به فرزندتان بدهید که این مدل لباس ها در جا و زمان مناسبی کاربرد دارد.

 

کلام آخر

در انتخاب لباس برای فرزند پسر به مناسبت عید نوروز، وقت بیشتری را برای خرید لباس بگذارید. هم از جنس آن مطمئن شوید که جنس خوبی را داسته باشد و هم از رنگ آن مطمئن شوید که مناسب پسرتان است. فراموش نکنید که پسرتان نیز در هنگام خرید، حق انتخاب دارد اما با نظارت شما که انتخابی غلطی را نداشته باشد، شما می توانید از سایت ریبون انواع مدل لباس و شلوار های پسرانه را همراه فرزندتان، مشاهده کنید و با انتخاب فرزندتان و با نظارت خودتان یک دست لباس را سفارش دهید و در عید نوروز به خوشی از آن استفاده کنید.

مطالعه کنید: 21 مدل لباس پسرانه بهاری برای روزهای سرد