هودی پسرانه سفید ریبون
چند مدل هودی و سویشرت مردانه جذاب و جدید

انواع مختلفی از لباس های پاییزی مانند ژاکت و بافت ها، بارانی ها و کت های سبک، مدل هایی از لباس های گرم مردانه هستند. اما هودی و سویشرت، محبوب ترین لباس های گرم، برای استفاده در فصل پاییز و زمستان هستند. شما می توانید از سویشرت ها در محیط های داخلی، هوای باز، در هنگام ورزش صبحگاهی یا صرفاٌ در یک روز سرد استفاده کنید.

یک سویشرت جذاب، تیپ شما را پر انرژی و شیک می کند. شما با انتخاب یک سویشرت خوش استایل، ظاهر خود را دگرگون می کنید. اما برای انتخاب جذاب ترین سویشرت مردانه، ابتدا باید از مدل های مختلف سویشرت اطلاع داشته باشید. انواع سویشرت مردانه شامل مدل های مختلفی می شود. مانند:

  • سویشرت مردانه بافتنی
  • سویشرت آستین بلند کشی
  • سویشرت پلیوری
  • سویشرت جلوباز
  • سویشرت نیم زیپ

بیشتر بخوانید: خرید هودی مردانه

جذاب ترین مدل های هودی و سویشرت مردانه 2023-2024

در سال 2024، مدل های بسیار جذاب و زیبایی از هودی مردانه ترند است. این هودی ها راحت، فانتزی و خوش دوخت هستند. هودی های مردانه انواع بسیار مختلفی نیز دارند. مدل هودی های جلوبسته و چاپی از محبوبترین مدل ها است.

بسیاری از شما نیز، علاقه به خرید سویشرت های جذاب مردانه ای دارید که به راحتی با سایر لباس هایتان ست می شود. این سویشرت ها استایل غیر رسمی و کژوال مناسبی به شما می دهند. در عین حال ست کردن سایر لباس ها با سویشرت، ظاهر شما را شیک تر نشان می دهد.

به طور کلی استفاده از هودی و سویشرت، ذهن شما را فعال و شما را فردی جوان و خلاق نمایش می دهد.

برای اینکه بتوانید از میان گزینه های موجود، جذاب ترین سویشرت مردانه را برای خودتان انتخاب کنید، باید با ویژگیِ هر کدام از آن ها آشنا باشید. زیرا سویشرت و هودی از بهترین و پرمصرف ترین لباس های گرم زمستانه هستند. پس پیش از هر چیزی در مورد تفاوت هودی و سویشرت بخوانید.

فرق هودی و سویشرت در چیست؟

مهم ترین تفاوت های هودی و سویشرت ساده، کلاه است. هودی دارای یک کلاه ساده است که به صورت یک تکه به تنه لباس متصل است و از آن جدا نمی شود. اما سویشرت معمولاٌ کلاه ندارد و یا کلاهی با قابلیت جدا شدن دارد. به جز این تفاوت اصلی، هودی از نظر ظاهری به سویشرت شباهت فراوانی دارد.

البته یکی دیگر از تفاوت های هودی و سویشرت، جلو بسته بودن هشتاد درصد سویشرت ها است. برخی سویشرت ها، در جلو دارای یک جیب کیسه ای پهن هستند که برای گرم کردن دست ها کاربردی است. اما هودی می تواند انواع مختلفی مانند بدون زیپ، جلو باز یا نیم زیپ داشته باشد. همین مسئله هودی را به یک سویشرت مردانه جذاب تبدیل می کند.

تفاوت دیگر میان این دو در سن مصرف کنندگان در استفاده از هودی و سویشرت است. هودی به خصوص بیشتر توسط جوانان و تینیجرها استفاده می شود. اما بیشتر خریداران سویشرت، در رده سنی بالاتری قرار دارند. دلیل این مسئله این است که اولاٌ هودی کمی جدید است. در ثانی هودی کمی کژوال تر از سویشرت است.

همین مورد باعث می شود هودی در میان جوانتر ها از محبوبیت بیشتری برخوردار شود. زیرا جنس هودی، محدود به جنس هایی است که در نهایت از هودی یک لباس کاملاٌ کژوال می سازد.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت کاپشن و سویشرت مردانه

برخی از جذاب ترین مدل های سویشرت مردانه

در این بخش، برخی از جذاب ترین و کاربردی ترین انواع هودی و سویشرت مردانه را مشاهده می کنید. اگر می خواهید از قیمت یا سایر ویژگی های هر کدام از این محصولات مطلع شوید کافی است روی دکمه ” قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید” کلیک کنید.

سویشرت ورزشی مردانه مدل TC کد 307009

سویشرت ورزشی مردانه مدل TC کد 307009

مشخصات فنی

  • رنگآبی
  • جنس تی سی
  • نوعکلاه دار

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این سویشرت مردانه جذاب، از جنس پارچه تی سی و کاملاٌ ضد آب است. برای استفاده در روزهای بارانی و برفی، گزینه بسیار مناسبی است. استایل آن زمستانه و نیمه رسمی است. این سویشرت تنوع رنگی فراوانی نیز دارد. به علاوه در بخش پایین تنه و آستین ها، و همچنین اطراف کلاه بندهایی دارد که برای ضد آب کردن هر چه بیشتر سویشرت مناسب است.

اگر در روزهای بادی از این سویشرت استفاده کنید، می توانید با جمع کردن کلاه آن، گوش ها و سینوس هایتان را از وزش شدید باد حفظ کنید.
سویشرت ورزشی مردانه مدل TC کد 307007

سویشرت ورزشی مردانه مدل TC کد 307007

مشخصات فنی

  • جنسضد آب
  • نوعکلاه دار
  • زیپپشت و رو

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این سویشرت مردانه جذاب، یک سویشرت کاملا ورزشی و مناسب استفاده در هنگام ورزش در هوای آزاد است. اگر این محصول را تهیه کنید، می توانید هر روز به فعالیت و تفریح در هوای باز بپردازید؛ بدون آن که آب و هوای سرد، برای شما محدودیت خاصی ایجاد کند. این هودی نیز بندهایی دارد که با استفاده از آن، می توانید اندازه کلاهش را تنظیم کنید.

رنگ بندی این محصول، زیبا و متنوع است. بنابراین توصیه می کنیم حتما پیش از خرید این سویشرت، از رنگ های دیگر آن نیز دیدن کنید.
سویشرت ورزشی مردانه کد 307003

سویشرت ورزشی مردانه کد 307003

مشخصات فنی

  • رنگمشکی
  • نوعسویشرت
  • جنسغواصی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این محصول یک سویشرت سبک، راحت، با کیفیت و زیبا است. اگر شما به نیمه رسمی بودن استایل خودتان تمایل بیشتری دارید، این سویشرت مردانه جذاب برای شما فوق العاده است. توجه کنید که جنس غواصی این محصول فوق العاده با کیفیت است. قابلیت اتوکشی دارد و در گذر زمان، سالم باقی می ماند. این محصول کلاه ندارد اما یقه ایستاده آن، ناحیه گردن شما را گرم نگه می دارد و مانع از ورود سرما به درون آن می شود.
هودی ورزشی مردانه مدل Finger کد 307001

هودی ورزشی مردانه مدل Finger کد 307001

مشخصات فنی

  • رنگمشکی
  • نوعهودی
  • جنسغواصی

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

از محبوب ترین مدل های هودی مردانه اسپرت، انواع هودی های فینگر دار است. این هودی گرم، خوش رنگ و با کیفیت است. حالت کشی کمی دارد و بنابراین، در گذر زمان یا در برخورد با حرارت، کیفیت خودش را از دست نمی دهد. این سویشرت مردانه جذاب با طرح هودی، برای استفاده در آب و هوای بادی، بیشترین کاربرد را دارد.
بلوز ورزشی مردانه مدل نیم زیپ کد 301047

بلوز ورزشی مردانه مدل نیم زیپ کد 301047

مشخصات فنی

  • جنسفلامنت
  • نوعآستین بلند
  • رنگکرم

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

بلوز سویشرت نیم زیپ مردانه، یکی دیگر از جذاب ترین سویشرت های مردانه در سال 2024 است. این بلوز، برای گرم ماندن بدن شما در هنگام ورزش در باشگاه و در روزهای سرد زمستان کاربردی است. استفاده از این بلوز نیم زیپ، باعث می شود گرفتگی عضلات شما در اثر سرمازدگی کمتر شود. جنس این محصول، فلامنت است و عرق را به خودش جلب می  کند. پس از افت دمای سطح پوست و عضلات شما کاملاٌ جلوگیری می کند.
بلوز ورزشي مردانه مدل نيم زيپ کد 301038

بلوز ورزشي مردانه مدل نيم زيپ کد 301038

مشخصات فنی

  • رنگنارنجی
  • جنسفلامنت
  • نوعنیم زیپ

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

هودی نیم زیپ ورزشی نیز یکی دیگر از جذاب ترین مدل های سویشرت مردانه است. این نوع هودی، محبوبیت زیادی در میان ورزشکاران دارد. شما می توانید از کلاه این هودی به عنوان محافظی در برابر آلودگی و گرد و غبار باشگاه استفاده کنید. به علاوه حالت موهای شما نیز هنگام استفاده از این هودی حفظ می شود و بنابراین با راحتی بسیار بیشتری به ورزش می پردازید.

 
 

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.