چه رنگی برای لباس عید کودکان انتخاب کنیم؟

بچه ها همیشه دوست دارند در عید لباس های خوبی بپوشند. آن ها نیز با دیدن تکاپوی عید و لباس های جدید اعضای خانواده، ذوق زده می شوند و برای پوشیدن خریدهای عیدشان لحظه شماری می کنند. اما گاهی هنگام خرید، هیچ ایده ندارند که چه رنگی می خواهند. اگر به دنبال راهنمایی برای انتخاب رنگ لباس عید کودک خود هستید، ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

رنگ سال برای لباس عید کودکان

رنگ سال برای لباس عید کودکان

رنگ سال 2024 یا هلویی مخملی، رنگی است که خوشبختانه برای استفاده در لباس عید کودک مناسب است. شما می توانید برای دخترها یا پسرها، این رنگ یا رنگ های مشابه را که در تم نارنجی روشن قرار دارند، تهیه کنید. اگر خود کودک یا شما علاقه ای ندارید که  استایل کودک از این رنگ باشد، می توانید به جایش قسمتی  از استایل کودک را هلویی بخرید. برای مثال کتانی یا کلاه آفتابی کودک را به رنگ سال 2024 تهیه کنید.

 

رنگ پالت های خنثی برای لباس عید کودکان

برخی از والدین تصور می کنند رنگ های خنثی برای کودکان مناسب نیستند و از این کودکشان به یک لباس عید کودک با رنگی خنثی توجه نشان می دهند، تعجب می کنند. اما روان شناسی رنگ ها ثابت کرده است که انتخاب این گونه رنگ ها توسط کودکان ایرادی ندارد و والدین بهتر است به سلیقه کودک عزیزشان در این موارد، احترام بگذارند.

رنگ پالت های خنثی برای لباس عید کودکان

سفید

در میان رنگ های خنثی، شاید سفید، کم طرفدارترین رنگ برای لباس عید کودک باشد. به خصوص که این رنگ بیشتر در لباس های مجلسی و کت و شلوارهای شیک استفاده می شود. اما جالب است بدانید برخی از کودکان، تفاوت بین یک ست کرم روشن و سفید را زیاد متوجه نمی شوند و ممکن است از این دو برای تیپ زدن در بهار استقبال کنند.

مشاهده کنید: لباس بچگانه

رنگ مشکی برای لباس عید کودکان

مشکی

بسیاری از والدین تصور می کنند علاقه کودکان به مشکی طبیعی نیست. اگر احساس می کنید کودک بیش از حد به مشکلی علاقه نشان می دهد، می توانید اتاق خوابش را از گیاهان و تزیینات رنگی پر کنید و روحیه او را بهتر کنید. اما در انتخاب لباس عید کودک، دستش را باز بگذارید و اجازه دهید که هرچه دوست دارد، همان را نیز بپوشد.

اما می توانید او را راهنمایی کنید تا از میان لباس هایی، لباس عید محبوبش را انتخاب کند که ترکیب رنگ ها با مشکی هستند. مثلا چاپ سفید بزرگی دارند یا در برخی بخش ها رنگی می شوند. یا به او پیشنهاد دهید که کفشش را رنگی انتخاب کند که با مشکی ست باشد، مثلاً طوسی.

رنگ طوسی برای لباس عید کودکان

طوسی

طوسی نیز یک رنگ عالی برای استفاده در لباس عید کودک است. این رنگ خنثی است و بیشتر والدین نیز با این رنگ بیشتر از مشکی و سفید کنار می آیند.

لباس هایی بسیار زیبا و در استای کژوال با رنگ طوسی هر سال بهمن ماه به بازار می آیند. که شما می توانید زیباترینش را به عنوان لباس عید برای کودک خود تهیه کنید. جذابیت طوسی در این است که به هر رنگ پوستی می آید و چهره کودک را بیش از حد تیره یا رنگ پریده نشان نمی دهد.

رنگ پالت سرد برای لباس عید کودکان

برخی از کودکان، پوست تیره تری دارند، به همین دلیل پالت رنگ های سرد می تواند تیپ آن ها را جذاب و زیبا نشان دهد. تناژ پوست برخی از کودکان نیز، سرد است. اگر پسر شما جزو هر یک از این گروه ها است، توصیه می کنیم از رنگ های سرد برای خرید لباس عید برای کودک خود، استفاده کنید.

رنگ پالت سرد برای لباس عید کودکان

آبی

آبی طیف گسترده ای دارد. برخی از انواع آبی برای پوست های روشن . گرم نیز مناسب هستند. اما برخی دیگر، بیشتر برای کودکانی مناسب اند که رنگ پوستشان سرد است. برای مثال آبی خیلی تیره، رنگی است که فقط باید در لباس عید کودک سبزه استفاده شود.

رنگ پالت سبز برای لباس عید کودکان

سبز

سبز نیز یکی از رنگ های ترکیبی است که اگر مقدار زردش بیشتر باشد، باید آن را برای کودکان با ته زمینه پوست طلایی تهیه کنید. اما یک سبز معمولی یا تیره را می توانید در لباس عید کودکی با تناژ پوستی سرد انتخاب کنید.

رنگ پالت سرمه ای برای لباس عید کودکان

سرمه ای

سرمه ای رنگی فوق العاده زیبا است که به کودکان با تن پوست خنثی و سرد بیشتر می آید. اما به هر حال بسیاری از والدین بی توجه به رنگ پوست و بر اساس رنگ مو، برای کودکشان سرمه ای انتخاب می کنند. این روش انتخاب لباس عید کودک نیز صحیح است و هیچ مشکلی ندارد.

مشاهده کنید: لباس پسرانه

رنگ پالت گرم برای لباس عید کودکان

پالت گرم ویژه کودکانی است که برای لباس عید خود، ذوق و سلیقه زیادی دارند. آن ها به یافتن زیباترین رنگ ها برای ست کردن لباسشان اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند یک لباس عید کودک شیک داشته باشند.

رنگ پالت گرم برای لباس عید کودکان

قرمز

از محبوب ترین رنگ ها در میان کودکان، رنگ قرمز است. بیشتر پسربچه ها دوست دارند رنگ لباس عید به رنگ قرمز تیره یا جگری باشد. اما دخترها به ترکیب های روشن تر قرمز، علاقه بیشتری نشان می دهند.

رنگ پالت نارنجی برای لباس عید کودکان

نارنجی

نارنجی می تواند یک رنگ زیبا، شاد و بسیار امروزی برای استفاده در ترکیب لباس عید کودک باشد. دقت کنید که حتی رنگ سال نیز تا حدودی به نارنجی شباهت دارد و تقریباً از همان طیف است.

رنگ پالت زرد برای لباس عید کودکان

زرد

زرد ویژه کودکانی است که اولا به لیمویی علاقه نشان می دهند و دوما تناژ پوستی آن ها به سمت رنگ های گرم متمایل است. اگر کودک شما گفت که از لیمویی خوشش می آید، به جای خرید یک لباس عید کودک زرد رنگ، همان لیمویی را برایش تهیه کنید.

رنگ پالت کرم برای لباس عید کودکان

رنگ های طیف کرم، رنگ هایی هستند که باید با احتیاط بالا استفاده شوند. زیرا ممکن است همرنگ یا نزدیک به تم پوست کودک باشند که در این صورت، یک لباس عید کودک نامناسب برای کودک شما خواهند بود.

رنگ پالت کرم برای لباس عید کودکان

کرم

اگر تمایل دارید در طیف کرم، رنگ تیره تری را انتخاب کنید، باید دقت کنید که رنگ انتخابی شما، همرنگ پوست کودک نباشد. برای بچه هایی که پوست های سبزه دارند، در لباس عید کودک، از رنگ کرم استفاده کنید.

رنگ پالت قهوه ای برای لباس عید کودکان

قهوه ای

رنگ قهوه ای نیز تنها برای برخی بچه ها، نباید به عنوان لباس عید کودک استفاده شود. به خصوص کودکی که خودش رنگ پوست تیره یا سبزه ای دارد. بچه هایی که رنگ پوستشان تیره است، بهتر است از نسکافه ای یا کرم استفاده کنند. با این راهنمایی، شما می توانید یک لباس عید کودکانه عالی برای فرزند خود تهیه کنند.

رنگ پالت نسکافه برای لباس عید کودکان

نسکافه ای

امروزه مدل هایی از رنگ نسکافه ای ساده و نسکافه ای طرحدار در بازار موحود است. شما می توانید هر کدام را که تصور می کنید به بچه بیشتر می آید، برایش تهیه کنید. بسته به طرح لباس، رنگ نسکافه ای می تواند در لباس عید کودک مناسب باشد.