چه لباس هایی مناسب هدیه دادن در عید نوروز هستند؟

بسیاری از شما نمی دانید در عید چه عیدای یا کادویی به عزیزانتان بدهید. اگر شما نیز دوست دارید که یک کادوی کارآمد به عزیزانتان هدیه کنید، این مقاله مخصوص شما است. بهتر است بدانید مدل های مختلف لباس به عنوان هدیه عید نوروز، بسیار مناسب و کاربردی هستند. با ما همراه باشید تا برخی از بهترین لباس هایی که می توانید به دیگران هدیه کنید را به شما معرفی کنیم.

هودی، هدیه ای جوان پسند برای عید نوروز

هودی و یا سویشرت، هدیه ای فوق العاده مناسب برای روزهای خنک بهاری است. دقت کنید که هودی علاوه بر ترند بودن، جذاب است و بیشتر جوانان به استفاده از هودی در روزهای خنک، علاقه دارند.

توجه کنید که هودی را به چه کسی می خواهید هدیه کنید. ممکن است کسی که قرار است از شما هودی کادو بگیرد، در هوای معمولی نیز مدام سردش شود و کمی سرمایی باشد. در این صورت بهتر است هودی های ضخیم تری مانند هودی دورس را به او هدیه دهید.

اما شاید برعکس است، یعنی کادو را به کسی می دهید که در روزهای خنک نیز، کمی احساس گرما می کند. در این صورت می توانید یک هودی بدون آستین ورزشی به او هدیه کنید تا در سرمای بهار، دمای بدن او نیز، متعادل بماند.

هودی برای روزهای بارانی سال، وقتی باران سبکی می بارد، مناسب است. اما اگر در اطراف شما، باران بهاری کمی سنگین است، به شما خرید بارانی را نیز توصیه می کنیم.

مشاهده محصول: هودی زنانه

نیم تنه ورزشی، هدیه عید نوروز ویژه ورزشکاران

اگر می خواهید به یک ورزشکار لباسی را کادو کنید، نیم تنه ورزشی می تواند یک هدیه عید نوروز فوق العاده باشد. نیم تنه های اسپرت، برای استفاده در باشگاه و در خانه مناسب هستند. بانوان ورزشکار می توانند با این نیم تنه ها، برای ورزش در بهار آماده شوند.

برخی از بانوان به دلیل تعطیل بودن باشگاه های زنانه در تعطیلات نوروزی، نمی توانند به روتین ورزشی خود پایبند بمانند. اما بسیاری نیز ترجیح می دهند هر قدر هم که در خانه توانش را دارند، به ورزش بپردازند. در این صورت یک هدیه ورزشی مانند نیم تنه، نه تنها مناسب است، آن ها را خوشحال می کند.

دقت کنید که نیم تنه ها انواع مختلفی دارند. اینکه بدانید کدام نیم تنه اسپرت، برای هدیه عید نوروز مناسبتر است، باید انواع آن را بدانید. سپس باید بدانید، کسی که قرار است از شما نیم تنه هدیه بگیرد، به چه مدلی بیشتر علاقه دارد.

برای مثال برخی بانوان از نیم تنه های سیملس بیشتر خوششان می آید، برخی نیم تنه های پشت باز را بیشتر استفاده می کند. عده ای فقط نیم تنه مشکی می پوشند و برخی دیگر نیز، به نیم تنه های آستین دار تمایل دارند.

نیم تنه لباسی است که هنگام استفاده از آن، راحتی بدن اهمیت زیادی دارد. پس باید سعی کنید نیم تنه ای را کادو بدهید که بدن عزیزان شما در آن احساس راحتی دارد.

تیشرت، هدیه ای همه پسند برای عید نوروز

تیشرت نیز یک هدیه فوق العاده برای عید نوروز است. شما می توانید هر طرحی را که دوست دارید روی تیشرت کادویی چاپ کنید و باعث خوشحالی عزیزانتان شوید. البته تیشرت های ساده یا با طرح های از پیش چاپ شده بسیار زیبایی نیز در بازار برای کادو دادن پیدا می کنید.

جذابیت تیشرت در این است که تیشرت، همه پسند است. فردی را پیدا نمی کنید که تیشرت نپوشد یا استفاده نکند. البته حال که هزینه می کنید بهتر است لباسی قابل استفاده کادو دهید. یک تیشرت قابل استفاده، تیشرتی است که دقیقا اندازه فرد باشد.

اگر دوست دارید یک مدل جدید مد شده از تیشرت را کادو بدهید، هیچ ایرادی ندارد. اما دقت کنید که اندازه های فردی که به او هدیه می دهید را درست تخمین بزنید. برای این کار می توانید یکی از تیشرت هایش را بردارید و هنگام خرید با خود به فروشگاه ببرید. سپس بعد از اینکه تیشرتی را پسند کردید، آن را از نظر اندازه با تیشرتی که همراه دارید مطابقت دهید.

دقت کنید که برای آقایان، اندازه بودن سایز سرشانه تیشرت اهمیت زیادی دارد. همچنین برای آقایانی که کمی شکم دارند، به جز عرض شانه، عرض کمر را نیز باید مطابقت دهید.

هنگام تیشرت کادو دادن به بانوان نیز، عرض سینه باید به درستی تخمین زده شود. تا تیشرت در قسمت سینه، کشیده نشود یا افتاده به نظر نرسد.

اگر به یک ورزشکار هدیه عید نوروز می دهید، تیشرت های اسپرت نیز گزینه هایی فوق العاده برای کادو دادن هستند.

مشاهده محصول: تیشرت مردانه

شلوارک مردانه، کادویی نوروزی برای استقبال از بهار

شلوارک مردانه، یک هدیه عید نوروز فوق العاده کاربردی است. آقایان شلوارک را در موقعیت های مختلفی در بهار استفاده می کنند. یک شلوارک در خانه، باشگاه، استخر، مسافرت، دورهمی با دوستان و حتی سینما قابل استفاده است. به همین دلیل، شلوارک هدیه ای است که قطعاً استفاده خواهد شد.

اما باید چه شلوارکی را کادو دهید؟ دقت کنید که قرار است شلوارک را به چه منظوری کادو دهید. آیا شلوارک را به فردی هدیه می کنید که اهل سفر است؟ آیا عشق شنا و آب تنی است؟ یا گاهی با کتانی و شلوارک نیز تیپ می زند؟

این مسئله بسته به فردی که به او در عید نوروز، شلوارک هدیه می دهید، متفاوت است. بنابراین بهتر است سلیقه او را در سایر شلوارک هایی که می پوشد بررسی کنید و بهترین هدیه ممکن را به او بدهید.

 

صندل، هدیه عید نوروز ویژه خانم ها

صندل زنانه نیز یک هدیه عید نوروز عالی برای بانوان است. تفاوتی نمی کند که صندل روفرشی کادو می دهید یا صندل مجلسی. در هر حالت صندل می تواند بانوان را خوشحال کند. به خصوص که بیشتر صندل های زنانه، زیبا هستند و بانوان می توانند با کمک آن صندل، لباس هایشان را به زیبایی ست کنند.

تنها نکته ای که در کادو دادن یک صندل زنانه باید به آن دقت کنید، اندازه پاشنه آن است. اگر نمی دانید بانویی که قرار است هدیه بگیرد، پاشنه بلند استفاده می کند یا خیر، شاید بهتر باشد صندلی با پاشنه کوتاه تر برای او تهیه کنید. همین مسئله درباره صندل های تخت نیز صادق است. اگر تا به حال کفش تختی به پای ایشان ندیده اید، بهتر است یک صندل استاندارد با پاشنه دو سه سانتی را برای کادو عید نوروز انتخاب کنید.

مشاهده محصول: صندل زنانه