مدل شلوار پسرانه جذاب
چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟

چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟ ما به شما کمک می کنیم که یک استایل بسیار شیک با این شلوار زیبا داشته باشید.

یکی از شلوارهای جدید و به روز ، شلوار کارگو می باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. شلوار کارگو در ابتدا برای سربازان انگلیسی طراحی و دوخته شد. جیب های بزرگ موجود در این شلوار موجب شد که نام کارگو را بر روی این شلوار بگذارند.

زیبایی ، راحتی و طراحی خاص این شلوار سبب شد که به استفاده از این شلوارها به تدریج روی بیاورند و این شلوارها روی بورس بیفتند. به هر حال شلوارهای کارگو در صنعت مد و لباس ، جایگاه خوبی پیدا کرده اند. جوانان امروزی به شدت به شلوارهای کارگو علاقمند شده اند. اگر شما هم از علاقمندان به این شلوار هستید ، چندین پیشنهاد خوب برای شما داریم :

شلوار کارگو جذاب

پیراهن رسمی دکمه دار مردانه با شلوار کارگو

چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟ برای داشتن استایل رسمی باید پیراهن رسمی دکمه دار مردانه را با شلوار کارگو ست کنید. این استایل برای محیط کار ، قرار ملاقات ، جلسات و … مناسب است. دقت کنید که هر پیراهنی برای ست کردن با شلوار کارگو مناسب نمی باشد. بنابراین در انتخاب پیراهن رسمی برای ست کردن با شلوار کارگو ، باید دقت زیادی داشته باشید.

جزییات شلوار کارگو

پولوشرت با شلوار کارگو

یکی از بهترین پیشنهادات برای ست کردن با شلوار کارگو ، پولوشرت می باشد. پولوشرت ، نوعی تیشرت یقه دار است که از یقه برگردان و دکمه دار برخوردار می باشد. تعداد دکمه های پولوشرت ممکن است کم یا زیاد باشد. ترکیب پولوشرت با شلوار کارگو بسیار زیبا می شود. این دو ، یار همیشگی هم هستند و بسیاری از علاقمندان به استایل اسپرت ، پولشرت و شلوار کارگو را برای استایل خود بر می گزینند که فوق العاده زیبا و جذاب است.

محصول پیشنهادی: لگ زنانه

تیپ با شلوار کارگو

تیشرت و شلوار کارگو

چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟ تیشرت با شلوار کارگو ، ترکیب فوق العاده ای می باشد. بنابراین یکی از پیشنهادات ما برای ست کردن شلوار کارگو ، تیشرت است که زیبا و راحت است. هر یک از آقایان معمولاً یک یا چندین تیشرت در کمد لباس های خود دارند. بنابراین ست کردن شلوار کارگو برای شما ، آسان است. زیرا آیتم اصلی موردنیاز برای ست کردن با آن را در اختیار دارید. اگر یکبار این استایل را امتحان کنید ، حتماً برای خرید چندین عدد تیشرت و شلوار کارگو اقدام می کنید تا استایل های متفاوتی را با آن رقم بزنید.

هودی و شلوار کارگو ، یک ترکیب فوق العاده

چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟ اگر یک هودی شیک را با شلوار کارگو ست کنید ، استایل چشم نوازی خواهید داشت. هودی ، لباس های محبوب سال های اخیر است که با شلوارهای مختلفی ست می شود. یکی از بهترین شلوارها برای ست کردن با هودی ، کارگو می باشد. ترکیب هودی و کارگو ، یک استایل اسپرت را ایجاد می کند که شما را حسابی خوش تیپ می کند. این استایل برای استایل روزمره ، گردش ، دورهمی و … بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

استایل شلوار کارگو

چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم و خوش پوش به نظر بیاییم ؟

برای اینکه استایل خوبی با کارگو داشته باشید و کاملاً جذاب باشید ، باید به تمامی آیتم های استایل خود توجه داشته باشید. یک آیتم مهم در استایل شما ، کفش است. بنابراین باید به سراغ انتخاب کفش مناسب برای شلوار کارگو بروید. برای ست کردن کفش با کارگو ، سه گزینه پیش روی شما است :

صندل ها : بسیاری از آقایان به ست کردن صندل با شلوار کارگو علاقمند هستند. اگر گمان می کنید صندل موجب به خطر افتادن زیبایی و شیک پوشی شما می شود ، سخت در اشتباه هستید. صندل ، گزینه خوبی برای شلوار کارگو می باشد. البته و صد البته که هر صندلی برای این استایل مناسب نمی باشد.

کتانی : چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟ با استفاده از کتانی های جذاب ، این امر محقق می شود. کتانی سفید ، یکی از محبوب ترین کفش ها است که از گذشته تا به امروز ، طرفداران زیادی داشته است. کتانی سفید به استایل شما با شلوار کارگو بسیار می آید و استایل خیره کننده ای را ایجاد می کند.

نیم بوت ، بوت و پوتین : انواع بوت ها و پوتین ها برای ست کردن با شلوار کارگو مناسب هستند. اگر لباس بالا تنه خود را به خوبی انتخاب کرده باشید و یک شلوار کارگوی مناسب را درنظر گرفته باشید ، با یک بوت یا پوتین شیک ، استایل خود را تکمیل می کنید.

محصول پیشنهادی: شلوار ورزشی مردانه

شلوار کارگو

نکات لازم برای داشتن استایل مناسب با شلوار کارگو

برای اینکه استایل مناسبی با شلوار کارگو داشته باشید باید شلوار کارگوی شیک و باکیفیتی را خریداری کنید. شلوارهای کارگو در مدل ها و جنس های مختلفی ، طراحی و تولید می شوند که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. زمانی می توانید شلوار کارگوی شیک و مناسبی را خریداری کنید که به موارد زیر توجه داشته باشید :

– شلوار کارگویی را خریداری کنید که طراحی جیب های آنها به خوبی انجام شده باشد. وجود جیب ممکن است سبب درشت تر دیده شدن بعضی از بخش های پای شما شود. بنابراین دقت کنید که شلوار کارگوی موردنظر شما در کدام قسمت جیب دارد و جیب ها به چه صورت طراحی شده اند.

– دقت داشته باشید که هر اندازه کمر شلوار کارگو بالاتر باشد ، ظاهر شلوار بیشتر به ظاهر شلوارهای معمولی به نظر می رسد. بنابراین در زمان انتخاب شلوار کارگو به مدل کمر آن دقت کنید تا فرم پاهای شما خوب دیده شوند.

– چگونه با شلوار کارگو استایل جذاب داشته باشیم ؟ بدین منظور باید به انتخاب رنگ شلوار کارگو و ست کردن رنگ شلوار با رنگ سایر لباس ها توجه داشته باشید. درنظر بگیرید که چه رنگی به شما می آید و شما را زیباتر و جذابتر نشان می دهد. بهترین و زیباترین رنگ ها را برای استایل خود درنظر بگیرید. برای انتخاب رنگ به فرم اندام خود توجه داشته باشید و برای لاغرتر دیده شدن ، رنگ های تیره را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: انتخاب شلوارک ورزشی مردانه مناسب و ویژگی های مهم آن

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.