شلوار ورزشی گشاد راحت
چگونه بهترین شلوار ورزشی مردانه را انتخاب کنیم؟

همه ما به استفاده از شلوار ورزشی مناسب علاقه داریم. هنگام انتخاب شلوار ورزشی مردانه، باید به نکاتی توجه کنیم. اینکه آیا شلوار ورزشی ما برای این ورزش مناسب است یا خیر، بهترین جنس شلوار ورزشی مردانه که می توانیم انتخاب کنیم کدام است؛ یا بهترین و ماندگارترین برند برای خرید شلوار ورزشی مردانه کدام است.

 

بهترین روش انتخاب شلوار ورزشی مردانه

بهترین روش انتخاب شلوار ورزشی مردانه، توجه به نیاز های شخصی ما است. بسته به ویژگی های پوست بدن ما، مدل یا جنس مخصوصی برای ما بهتر است. به علاوه، در هر ورزش، جنس خاصی از شلوار بهتر است.

مثلاٌ شلواری با جنس سیملس، راحت و یک دست است و به بدن ما فشار کششی یکسانی وارد می کند. اگر در هنگام انجام ورزش هایی مانند یوگا یا پیلاتس از این جنس استفاده کنیم، جریان خون در عضلات پا بهبود می یابد. این مسئله از گرفتگی پاهای ما جلوگیری می کند. یا شلوارکی از جنس آیرو را بهتر است هنگام انجام ورزش آبی استفاده کنیم.

به غیر از جنس، هر شلوار، مدلی دارد که برای ورزش های خاصی مناسب است. مثلا شلوارک بایکر، به ویژه برای دوچرخه سواری مناسب تر است. پس یک روش دیگر انتخاب شلوار ورزشی مردانه فوق العاده، انتخاب بر اساس نوع ورزش پیش رو است.

 

هنگام انتخاب شلوار ورزشی مردانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از نکاتی که همواره ذهن ما را به خود مشغول می کند، نکات ریزی است که در هنگام انتخاب شلوار ورزشی مردانه با آن روبرو می شویم. مثلا کدام جنس کیفیت بیشتری دارد. یا کدام برند، به ماندگاری بیشتر شلوارهایش مشهور است. در این قسمت، مطالبی را مطالعه می کنیم. این مطالب، برای باز کردن ذهن ما هنگام خرید و داشتن آگاهی هرچه بیشتر از جزئیات ذکر شده، ما را یاری می دهند.

بیشتر بخوانید: تاریخچه لباس ورزشی زنانه

انتخاب شلوار ورزشی مردانه بر اساس جنس

 شلوار ورزشی طوسی پایین کش

در هنگام انتخاب شلوار بر اساس جنس، مهمترین و اولین نکته قابل توجه راحتی ما است. ما نمی توانیم با یک شلوار تنگ و نامناسب، که جنس آن به بدن میچسبد، به راحتی ده ها اسکوات بزنیم. ابندا باید شلواری که به دلیل جنس نامناسب، در ما ایجاد حس خارش یا اذیت کند، را حذف کنیم. سپس با توجه به راحتی خودمان در باشگاه، از میان جنس های مختلف انتخاب کنیم.

برخی از جنس ها مانند فلامنت تنفسی یا اسپرایت کمی حالت شفاف یا see throw دارند. برخی جنس های شلوار ورزشی مانند تایگو ضخیم تر هستند و باعث تشدید تعریق برخی افراد در باشگاه می شوند. برخی جنس های شلوار مانند فلامنت، ممکن است گرد و غبار را به خود جذب کنند و از این رو مناسب ورزش در محیط های عمومی نباشند.

بنابراین داشتن آگاهی درمورد حنس های مختلف، ما را در انتخاب بهترین شلوار ممکن یاری می دهد. به علاوه اگر علاقه داریم، می توانیم در مورد روش های نگه داری جنس های مختلف شلوار مردانه بیشتر مطالعه کنیم. در این صورت با نگهداری صحیح از این شلوار ها، عمر آن ها افزایش می یابد. به علاوه هزینه های خشک شویی و نگهداری شلوارک های ما کاهش می یابد.

انتخاب شلوار ورزشی مردانه مناسب هر ورزش

 شلوار ورزشی مردانه کشی و بندی

بسته به نوع ورزش، می توانیم انتخاب را به شلواری که ذاتا برای ورزش مناسب است محدود کنیم. به جز جنس، مدل، دوخت و طراحی یک شلوار نیز، آن را برای گروه به خصوصی از ورزش ها مناسب می کند. مثلا دوخت و برش شلوار شنا، با طراحی شلوار مناسب دو، بسیار مناسب است. شلوار مناسب دو، باید در بخش کمر چسبان و در بخش ران پا آزاد باشد تا گرمای بیش از حد به بدن وارد نکند. در این صورت ما می توانیم دقایق بیشتری از این نوع شلوار استفاده کنیم.

مثال دیگری که درک ما را از اهمیت انتخاب درست شلوار ورزشی مردانه بر اساس ورزش بالا می برد، شلوار های مناسب ورزش های باشگاهی است. برخلاف بانوان که برای مشاهده پیشرفت در ورزش، بیشتر به استفاده از لگینگ های زنانه علاقه دارند، ما آقایان، به شلوارهای اسلش بیشتر علاقه نشان می دهیم. اما بسیاری از ما، به خصوص وقتی ورزش را برای بهبود حجم عضلات پا شروع می کنیم، اهمیت استفاده از لگینگ های مردانه را متوجه می شویم.

به خصوص اگر عضلات پای ضعیفی داریم و در ابتدای راه ورزش هستیم، انتخاب لگ ورزشی مردانه، باعث بهبود مشاهدات ما و کم کردن احتمال اشتباه ورزش کردن ما می شود. همین مسئله درمورد شلوار های برمودا و یوگا نیز صادق است.

شلوارهای برمودا که کمی حالت لگینگ هم دارند، باعث تقویت تمرکز ما در هنگام ورزش یوگا می شوند. به این صورت که در یوگا، آشنایی و حس کردن عضله در هر لحظه اهمیت فراوانی دارد. انتخاب یک شلوار مردانه ورزشی برمودای مناسب، باعث بهبود حواس ما روی عضلات در یوگا می شوند. شلوارهای برمودا، برخلاف لگینگ ها کوتاه هستند و حواس ما را صرفا روی عضلات مهم تر مانند بخش ران و زانو های ما متمرکز می کنند.
 شلوار ورزشی مردانه لگ

انتخاب شلوار ورزشی مردانه بر اساس برند

روش دیگر انتخاب شلوار ورزشی مردانه، بر اساس شهرت و محبوبیت برند آن است. برندهای مختلف شلوارهای مردانه، تیم حرفه ای و فنی خاص خود را در طراحی استخدام می کنند. برندی مانند نایکی به بهینه بودن دوخت و برش برای هر ورزش رندومی اهمیت می دهند. گاهی ما به یک ورزش خاصی علاقه نداریم. یا دوست داریم ورزش های مختلفی را در شلوار ورزشی خود انجام دهیم. در این شرایط انتخاب یک شلوار ورزشی مردانه برند، بهترین کار ممکن است.

زیرا اگر نمی دانیم کدام جنس یا طراحی برای ما مناسب است، برندهای مطرح و تیم طراحان حرفه ای آن ها، این مسئله را می دانند. با تکیه بر تجربه سالیان این شلوار ها می توانیم بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.

از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید متشکریم، حتما نظرات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد ریبون: 10 اثر مخرب عدم استفاده از کرم ضد آفتاب در دراز مدت