تیشرت یقه‌دار
چگونه تیشرت یقه‌دار ( پولوشرت ) بپوشیم ؟

تیشرت یقه‌دار ( پولوشرت ) ، یکی از لباس های دوست داشتنی است که هم برای استایل های اسپرت و هم برای استایل های نیمه رسمی مناسب است.

تیشرت‌های یقه دار نسبت به تیشرت های یقه گرد ، محبوب تر هستند. زیرا حالت رسمی تری دارند و در موارد مختلفی کاربرد دارند. یکی از دغدغه های آقایان علاقمند به این نوع تیشرت ، ست کردن این لباس است.

با اطلاعاتی که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم ، به خوبی می توانید انواع تیشرت های یقه دار را ست کنید. به یاد داشته باشید که در زمان خرید تیشرت های یقه دار ، باید به نکات مهمی توجه کنید تا مناسب ترین این تیشرت ها برای خود را خریداری کنید. تیشرت های بی کیفیت و ارزان قیمت ، تیپ شما را بی کلاس می کنند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم درباره تیپ اسپرت مردانه

 

در زمان خرید تیشرت‌های یقه دار به نکات زیر توجه کنید :

  • تیشرت یقه‌دار باید جنس بسیار خوبی داشته باشد تا به خوبی بر تن شما بنشیند و طول عمر لازم را داشته باشد.
  • یقه تیشرت باید فرم و مدل خوبی داشته باشد. زاویه ای بودن یقه پولوشرت ها موجب رسمی تر شدن آن می شود.
  • اگر تیشرت یا پولوشرت شما فاقد مارک یا برند باشد ، ممکن است فیک باشد و از سوی تولیدکننده مطرحی دوخته نشده باشد.
  • به رنگ پوست خود توجه کنید و بر این اساس ، رنگ تیشرت های یقه دار را انتخاب کنید. توجه به رنگ ، عامل مهمی است که نباید موردغفلت واقع شود.
  • تیشرت ها در انواع آستین کوتاه و آستین بلند وجود دارند. برای بهار و تابستان ، تیشرت های آستین کوتاه و برای زمستان ، تیشرت های آستین بلند را خریداری کنید. انتخاب تیشرت آستین کوتاه یا آستین بلند در پاییز ، به تبع شما و گرمایی یا سرمایی بودن شما بستگی دارد.

محصول پیشنهادی: تیشرت مردانه

پولوشرت تک، پولوشرت قرمز

اصول ست کردن تیشرت یقه‌دار

در ست کردن تیشرت به نکات زیر توجه داشته باشید :

– پوشیدن تیشرت یقه دار با جلیقه اصلاً صورت خوشی ندارد و تیپ شما را بسیار زشت می کند. اگر از طرفداران ثابت پوشیدن جلیقه هستید ، باید پیراهن یقه دار بپوشید.

– اصلاً زیرپوش نباید زیر تیشرت های یقه دار پوشیده شود. زیرا فرم این لباس را خراب می کند و تیشرت بد قرار می گیرد. اگر پولوشرت یا تیشرت هایی با جنس نرم و لطیف را خریداری کنید ، نیازی به پوشیدن زیرپوش ندارید.

– به نظر شما پولوشرت هایی که دارای نماد یا لوگوی بزرگی هستند ، زشت نیستند ؟ نظر ما این است که چنین تیشرت هایی را بر تن نکنید.

– شلواری را با تیشرت یقه‌دار پا کنید که جنس و رنگ متناسب با تیشرت داشته باشد. شلوارهای جین با اغلب رنگ و جنس تیشرت ها ، تناسب دارند و خوب ست می شوند. در انتخاب شلوارهای پارچه ای و کتان برای ست کردن با تیشرت‌های یقه دار ، دقت بیشتری کنید.

– زمانی که تیشرت های آستین کوتاه تن می کنید ، باید به استفاده از اکسسوری هایی مانند ساعت و دستبندهای چرم و … بیشتر توجه کنید. زیرا این موارد در این استایل شما ، بسیار به چشم می آیند.

– تمامی دکمه های تیشرت را نبندید و تمامی آنها را باز نگذارید. این حالت ، قشنگ تر است و فرم منظم تری به استایل شما می دهد.

– برای شلوار خود یک کمربند مناسب تهیه کنید. یکی از دیگر مواردی که در این استایل شما زیاد به چشم می آید ، کمربند است. بنابراین یک کمربند متناسب با شلوار خود خریداری کنید.

– یکی دیگر از شلوارهای مناسب برای ست کردن با تیشرت یقه‌دار ، شلوارهای اسلش جذب می باشد. با یک شلوار اسلش جذب خوش رنگ ، می توانید بسیار شیک و خوش تیپ شوید.

– از اهمیت انتخاب کفش مناسب غافل نشوید. کفش های نیم بوت ، کتونی ، کالج و … با تیشرت‌های یقه دار بسیار تناسب دارند. اما کفش های پاشنه دار مناسب این لباس نیستند.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت شلوارک ورزشی زنانه

پولوشرت طوسی، تیشرت یقه دار

روی تیشرت‌های یقه دار یا پولوشرت چی بپوشیم ؟

کت جین : ترکیب کت و شلوار جین با تی شرت یقه دار ، بی نظیر است.

کاپشن : تیشرت یقه‌دار و کاپشن ، ترکیب بسیار خوبی هستند و طرفداران زیادی دارند.

کت چرم : طرفدران کت چرم ، از قدیم هم به ست کردن کت چرم و تیشرت یقه دار عادت داشتند و این استایل را زیاد به کار می بردند.

کت تک : کت تک با پولوشرت ، ترکیب نیمه رسمی بسیار زیبایی را ایجاد می کند که حتی برای قرارملاقات ها ، مهمانی ها ، محل کار و … مناسب است.

قیمت تیشرت های یقه دار

تیشرت های یقه دار در جنس و طرح های مختلفی تولید می شوند. این مسئله در تعیین قیمت تیشرت اثرگذار است. اما نکته حائزاهمیت تر در تعیین قیمت تیشرت یقه‌دار ، برند تیشرت است. تی شرت های برند معمولاً گران قیمت تر هستند. اما به دلیل کیفیت بالاتری که دارند ، خرید آنها ارزشمند است و همین مسئله سبب شده است که طرفداران تیشرت های برند بسیار زیاد باشند.

اما به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. برخی از فروشگاه ها ، تیشرت های فیک و قلابی را به جای تیشرت های برند فروخته و قیمت بالایی روی آنها می گذارند. بنابراین خرید تیشرت موردنظر خود را از فروشگاه های معتبر در این زمینه انجام دهید. فروشگاه ریبون ، عرضه کننده انواع تیشرت های مردانه ، زنانه و بچه گانه است.

شستن و اتو کردن تیشرت یقه‌دار

اگر حوصله به خرج دهید و تیشرت های یقه دار را دستی بشویید ، بهتر است. زیرا دوام تی شرت بیشتر خواهد بود. در صورتی که تمایل به شستن ماشینی تی شرت دارید ، حتماً ماشین لباسشویی را روی دور کند تنظیم کنید. برای این کار از مایع های لباسشویی باکیفیت استفاده کنید. درجه حرارت آب نباید زیاد بالا باشد.

این تیشرت ها اصلاً نباید خیس اتو شوند. دمای اتو زیاد نباشد و روی درجات متوسط تنظیم شود. اتوهای معمولی مناسب تر از اتوهای پرسی هستند و بافت تیشرت را خراب نمی کنند. با رعایت موارد گفته شده ، می توانید مدت زیادی از تیشرت خود استفاده کنید. تیشرت های زیبا و با دوام را از فروشگاه ریبون خریداری کنید.

محصول پیشنهادی: پولوشرت مردانه