چگونه صندل چرم را با شلوار جین ست کنیم؟

در این مقاله درباره روش های ست کردن صندل زنانه چرمی با شلوار جین، مطالبی مهم را بررسی خواهیم کرد. این مقاله مخصوص بانوانی است که دوست دارند در فصول مختلف سال، شیک پوش و جذاب به نظر برسند.

ست کردن جین با صندل زنانه، بسیار راحت است. شما می توانید مدل های زیبایی از صندل را با شلوار لی ترکیب کنید و تیپ جذاب تری برای خود بسازید. همچنین می توانید، استایل های جدیدی با این ترکیب، برای خود بسازید.

ست کردن صندل زنانه چرم و شلوار جین

مدل های جدیدی از شلوارهای جین در سال های اخیر مد شده است. برای مثال:

  • شلوارهای جین اسکینی
  • جین دمپا
  • جین مام استایل
  • جین بگی

تمامی این مدل شلوار ها را می توان با صندل چرمی ست کرد.

برای مثال، انواع صندل های تخت را بهتر است با جین بگی ست کنید. اگر از یک جین بگی تیره استفاده می کنید، یا ته رنگ شلوارتان گرم است، بهتر است صندل قهوه ای رنگی به پا کنید.

جینن اسکینی را نیز می توانید با صندل چرمی زنانه لاانگشتی ست کنید. اگر دوست دارید صندل شما ساده باشد، بهتر است یک جین اسکینی ساده بپوشید و کیفتان را نیز با صندل خود ست کنید.

در غیر این صورت بهتر است صندل لاانگشتی خود را با جین اسکینی مشکی ست کنید. برای مثال یک صندل چرمی با مهره های درشت و براق، در ترکیب با شلوار مشکی، تیپ شادابی برای شما می سازد.

مشاهده محصول: صندل زنانه

درباره صندل زنانه چرم بیشتر بدانید.

حال که می خواهید صندل چرمی زنانه خود را با شلوار جینتان ست کنید، بهتر است درباره صندل چرمی بیشتر بدانید. شاید بتوان گفت صندل چرمی زنانه، از قدیمی ترین پاپوش هایی است که زنان از آن ها استفاده می کردند. از زمانی که شکار حیوانات و پرورش آن ها وارد زندگی انسان های اولیه شد، صندل در خانه انسان ها استفاده می شد.

اما بیشتر صندل های امروزی، برای استفاده در خارج از محیط خانه، تولید و خریداری می شوند. این مدل صندل چرمی زنانه، علاوه بر اینکه راحتی را به استایل شما اضافه می کنند، زیبا هستند.

اگر از صندل چرمی زنانه استفاده می کنید، باید خوشحال باشید. زیرا اولا جنس چرم با پوست شما سازگاری زیادی دارد. پس اگر از صندل چرم استفاده کنید، احتمال اینکه دچار مشکلات پوستی شوید، تقریبا صفر می شود.

دوما ماندگاری چرم بسیار بالا است. پس نیازی نیست سالی چند مرتبه، به دنبال خرید یک صندل با کیفیت و مناسب باشید.

نکاتی درباره نحوه پوشیدن صندل زنانه چرم با جین اسکینی

دقت کنید که ست کردن صندل چرم زنانه با جین اسکینی بسیار ساده است. برای اینکه بتوانید این دو را به درستی ست کنید، باید نوع صندل خود را بشناسید.

  • آیا صندل شما تخت است؟ در این صورت بهتر است از یک جین اسکینی آبی استفاده کنید. اگر از یک تیشرت معمولی ساده نیز استفاده کنید، استایل شما در این حالت، کلاسیک نام خواهد داشت.
  • آیا صندل شما لاانگشتی است؟ در این صورت آیا ساده است؟ دقت کنید که بهتر است صندل های لاانگشتی با طرح های شلوغ را با جین برمودای اسکینی به پا کنید. وگرنه جین سرمه ای مناسب است.
  • آیا صندل شما از نوع صندل های گلادیاتور است؟ در این صورت یک جین اسکینی زاپ دارِ طوسی، می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

مشاهده محصول: کفش چرمی زنانه

چگونه صندل زنانه چرم را به زیبایی در استایل خود به کار ببریم؟

یکی از بهترین روش هایی که می توانید صندل چرمی زنانه را در استایل خود استفاده کنید، این است که به موقعیت توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال اگر برای استفاده در یک موقعیت رسمی، تصمیم به استفاده از صندل گرفتید، شاید بهتر است از یک صندل پاشنه دار استفاده کنید. مدل های زیبایی از صندل های چرمی پاشنه دار را می توانید در ریبون نیز مشاهده کنید.

پس از اینکه صندل مورد پسندتان را انتخاب کردید، به تناسب اندازه آن با پای خود توجه کنید. هر چقدر هم که استایل شیکی دست و پا کنید، اگر نتوانید به راحتی راه بروید، هیچ ارزشی ندارد.

پس ابتدا صندل را یک دور بپوشید و با آن چند قدمی راه بروید. آیا کف آن به حدی مسطح است که به پای شما فشار وارد می کند؟ یا کنار آن به انگشتان پای شما فشاری وارد می کند؟

اگر هنگام استفاده از آن صد در صد راحت نیستید، بهتر است صندل زنانه چرمی دیگری را برای ترکیب با شلوار جین خود انتخاب کنید. به خصوص اگر قرار است مدتی پیاده روی کنید، توصیه می کنیم یک صندل راحت تر را برای ست کردن، انتخاب کنید.

صندل زنانه چرم را کجا می‌توان استفاده کرد؟

از صندل زنانه در تمامی روز های سال، در محیط های داخلی می توانید استفاده کنید. حتی توصیه می شود در خانه نیز مدام صندل چرمی زنانه بپوشید تا شکل قوس کف پای شما حفظ شود و در گذر زمان، پاهایتان تغییر حالت ندهند. این نوع صندل های راحتی باعث می شوند که پاهای شما در طول روز احساس بهتری داشته باشد.

اما در بیرون از خانه، مدل های شیک و جدیدی از صندل های زنانه چرمی را می توانید در محیط های مختلفی استفاده کنید:

  •  دانشگاه
  • محیط کار
  • مجالس و مهمانی ها
  • خیابان و محیط های عمومی
  • مکان های تفریحی

بیشتر بخوانید: معرفی انواع صندل زنانه

کی نباید صندل زنانه چرم پوشید؟

تنها زمانی که باید در برابر وسوسه استفاده از صندل چرمی زنانه خودداری کنید، در محیط هایی مانند مدرسه است که توصیه می شود مطابق قوانین لباس بپوشید. همچنین کارکنان برخی محیط ها مانند بیمارستان ها موظف هستند لباس های خاصی بپوشند. پس اگر جزو این گروه هستید، استفاده از صندل چرمی زنانه به شما نیز توصیه نمی شود.
شاید نیازی به گفتن نداشته باشد، اما تاکید می کنیم که صندل چرمی مانند سایر مدل های صندل، مخصوص هوای گرم و معتدل است. پس بهتر است در هوای سرد، صندل چرمی استفاده نکنید و به جای آن، بوت و نیم بوت پا کنید.

شما می توانید در فروشگاه ریبون، زیباترین مدل های صندل زنانه را مشاهده و برای خود خریداری کنید. اگر در هنگام مطالعه این مقاله یا خرید محصولات سوالی برای شما پیش آمد، حتما با ما در میان بگذارید.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.