هودی مردانه زیر کت جین
چگونه هودی را در استایل‌های مختلف مردانه ست کنیم؟

هودی مردانه یکی از جذاب ترین لباس های مردانه پاییزه است. یک هودی ساده، بدن شما را کاملا گرم نگه می دارد. پس طبیعی است که به پوشیدن هودی بیشتر از ژاکت یا پولیور علاقه نشان دهید. استایل هودی مردانه، کژوال و روزمره است. اگر چه هودی یک لباس ساده و با استایل کژوال است، اما نحوه ست کردن یک هودی مردانه در استایل های مختلف، نکاتی دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.

ست کردن هودی معمولاً بسیار ساده است. برای مثال استفاده از هودی برای یک استایل کژوال و راحت امروزی، در کنار یک کتانی مردانه‌ی با کیفیت، راحت ترین روش ست کردن آن است. همچنین ست هودی و شلوار جین به علت آسان بودن، طرفداران زیادی دارد.

انواع استایل با هودی مردانه

شما می توانید هودی محبوبتان را در استایل های بسیار مختلف و متنوعی ست کنید. اما برای راحتی کار، در این قسمت برخی از معمول ترین روش های ست کردن استایل با هودی مردانه به شما معرفی می شود. این روش ها مرسوم ترین و پر استفاده ترین روش های ست کردن هودی مردانه برای استایل های مناسب استفاده روزمره هستند.

استایل غیر رسمی با هودی

معمول ترین استایلی که می توانید با هودی مردانه بسازید، یک استایل غیر رسمی است. از آنجایی که به طور کلی هودی یک لباس غیر رسمی است، بنابراین ساده ترین کاربرد را نیز در این استایل دارد. یک هودی مردانه با کیفیت و مناسب برای استفاده به صورت روزانه، در استایل غیررسمی، زیبایی خودش را بیشتر مشخص می کند.

توجه کنید که هر هودی، با هر نقش، استایل و رنگی برای استایل غیر رسمی مناسب نیست. برخی از مدل های هودی های مردانه، بیشتر برای ست کردن در استایل اسپرت مناسب هستند. این هودی ها اکثرا لایه رویی ضد آبی دارند و بسیار سبک هستند.

اما مناسب ترین مدل های هودی برای ست کردن در استایل غیر رسمی، هودی های طرح دار و فانتزی مردانه هستند. این هودی ها، جوان پسند هستند. استفاده از یک هودی مردانه طرحدار جذاب، روحیه شاداب شما را برای دیگران نمایان می کند.
استایل هودی مردانه

استایل شیک با هودی

اگر تصور می کنید تنها استایل غیر رسمی را می توانید با هودی مردانه خود ست کنید، اشتباه می کنید. شما به سادگی و با استفاده از چند آیتم رسمی تر، می توانید ظاهری لوکس را در استایل شیک برای خودتان ایجاد کنید. برای مثال استفاده از یک کفش کالج مردانه شیک، ظاهر شما را رسمی تر می کند. استفاده از یک ساعت مچی با یک بند خوش رنگ چرمی، وقت شناسی را به تیپ نیمه کژوال شما اضافه می کند.

استایل چرمی با هودی

دیگر استایلی که برای ست کردن با هودی مردانه مناسب است، ست مردانه هودی با سایر لباس های چرمی است. شما در این استایل می توانید از چرم اصل یا مصنوعی استفاده کنید و خودتان را فردی جوان اما مسئولیت پذیر نشان دهید. به ویژه این استایل برای آن دسته از آقایان که به استایل های امروزی، علاقه و توجه نشان می دهند، مناسب است.

جذابیت استایل چرمی در لاکچری بودن آن است. همین مسئله باعث می شود ست چرم به همراه یک هودی، از استایل کژوال فاصله زیادی بگیرد. این ست لباس، تقریباً یک ست رسمی اما در عین حال مناسب جوانان و میان سالان است.

استایل هودی مردانه نیز در این ست اهمیت بسیاری دارد. بهتر است هنگام ست کردن با چرم از یک هودی مردانه ساده، تک رنگ و نه چندان گشاد استفاده کنید. در این صورت ظاهر شما رسمی تر خواهد بود. استفاده از هودی های رنگارنگ با طرح کارتونی و بچگانه در زیر کت چرمی پرهیز کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

 استایل لایه لایه با هودی

در روزهای سرد تر سال استفاده از لایه ها در ترکیب با هودی، شما را گرم نگه می دارد. هنگام ست کردن در این نوع استایل می توانید از مدل های مختلف لباس های پاییزه و زمستانه استفاده کنید. پیراهن های گرم مردانه، کاپشن و پالتوهای سنگین چرمی همه از بهترین لباس های گرم زمستانه هستند. شما می توانید هودی را زیر تمامی این لباس ها استفاده کنید.
استایل جذاب با هودی مردانه

استایل هودی مردانه در این ترکیب، بسته به نوع لباس هایی که انتخاب می کنید می تواند متنوع باشد. اگر قرار است دکمه های لایه روی هودی را ببندید، یک هودی ساده با طرح دار تفاوت زیادی ندارد. اما در غیر این صورت، استفاده از یک هودی مردانه با طرحی در جلوی آن می تواند استایل شما را جذاب تر نشان دهد.

استایل خیابانی با هودی

استایل خیابانی نیز از معمول ترین استایل ها برای ست کردن با هودی مردانه است. اگر از رنگ های متضاد و کمی جیغ در طرح و رنگ هودی خود استفاده کنید، در این استایل می درخشید. استایل خیابانی تا حدودی با استایل کژوال متفاوت است و نسبت به آن کمی خفن تر است.

به علاوه رنگ هایی مانند مشکی و سفید در استایل خیابانی پر استفاده هستند. همین نکته می تواند ایده هایی درباره اینکه کدام هودی و با کدام طرح برای استفاده در این استایل مناسب است، به شما بدهد.

بیشتر بخوانید: شومیز را با چی بپوشیم ؟

استایل المپیکی با هودی

یکی از مرسوم ترین استایل ها در میان مردانی که اهل ورزش هستند، استایل ورزشی، قهرمانی یا همان المپیکی است. این استایل مخصوص افرادی است که می خواهند ظاهر آن ها گویای علاقه آن ها به ورزش باشد.

برخی مدل های هودی، نوعی لباس ورزشی است. ست کردن این مدل هودی ها با سایر لباس های ورزشی نظیر شلوارک های آزاد یا لگ های مردانه، استایل جذابی برای شما می سازد.

به علاوه برخی از آقایان ورزشکار، علاقه دارند عضلاتشان را به صورت مداوم گرم نگه دارند. زیرا در این صورت بیشترین بازدهی و کمترین آسیب را در هنگام ورزش تجربه می کنند. در این صورت ست کردن هودی مردانه با لباس های ورزشی و ایجاد یک استایل اسپرت، برای آن ها بسیار مناسب است.