چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟
چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟

چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟ اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم ، شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

یکی از دغدغه های اصلی بانوان در این روزها ، لاغری است. امروزه بانوان هر راهی را تجربه می کنند تا لاغر شوند و به فرم ایده آل برسند. چاقی ، دردسرهای زیادی دارد که یکی از آنها مشکل در انتخاب لباس است. افرادی که دچار اضافه وزن هستند برای خوش تیپ بودن ، دشواری هایی را پیش رو دارند.

رژیم لاغری ، ممکن است پاسخگوی نیازهای شما نباشد و شما را به فرم و اندام ایده آل نرساند. در چنین حالتی گمان نکنید که دنیا به آخر رسیده است و دیگر نمی توانید خوش استایل و خوش تیپ باشید. اگر به نکاتی توجه داشته باشید ، شما هم می توانید خوش تیپ باشید.

شناخت فرم بدنی خود

چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟ در درجه اول باید فرم بدنی خود را به خوبی بشناسید تا با توجه به آن ، لباس های خود را انتخاب کنید. فرم های مختلف بدن شامل فرم گلابی ، فرم الماس ، فرم مثلثی ، فرم مستطیلی ، فرم سیب و فرم ساعت شنی و … است.

اگر از اندام گلابی شکل برخوردار هستید ، نباید لباس هایی با فرم پایین تنه جذب بپوشید. چنانچه از اندام سیبی شکل برخوردار هستید ، نباید لباس هایی با فرم بالا تنه جذب را انتخاب کنید. بنابراین شناخت کاملی از فرم اندام خود داشته باشید و سپس به خرید لباس اقدام کنید.

مشاهده کنید: قیمت کاپشن مردانه

خرید لباس با توجه به سایز دقیق خود با هدف لاغرتر دیده شدن

نه تنها لباس های گشاد بلکه لباس های جذب ، موجب چاق تر دیده شدن شما می شوند. بنابراین برای اینکه لاغر به نظر بیایید ، باید لباس های سایز و اندازه را خریداری کنید. لباس های جذب ، اضافه بدن شما را به وضوح شما نشان می دهند.

لباس های گشاد به سبب بزرگتر نشان دادن اندام شما ، چاقی شما را چندین برابر نشان می دهند. بنابراین بهترین لباس ، لباسی است که درست سایز تن شما باشد. شناخت دقیق سایز لباس ، مسئله مهمی است که باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنید. اگر نمی توانید سایز دقیق خود را شناسایی کنید می توانید از خیاط ها کمک گرفته تا به کمک متر به تشخیص دقیق سایز شما اقدام کنند.
 چگونه لاغر دیده شویم ؟ با انتخاب هوشمندانه اکسسوری ها

چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟ مشکی بپوشید

بله. بهترین انتخاب برای لاغرتر دیده شدن شما ، لباس های مشکی است. رنگ مشکی ، مانع از واضح دیده شدن چربی ها و برجستگی های فرم بدن شما می شوند. رنگ مشکی ، رنگ موردعلاقه بسیاری از بانوان و آقایان است و کمتر کسی است که به این رنگ علاقه نداشته باشد. اگر دوست ندارید که کاملاً مشکی بر تن داشته باشید می توانید برخی از آیتم های استایل خود را به رنگ دیگری انتخاب کنید. مثلاً کمربند یا کیف دستی خود را سفید انتخاب کنید. اما ما هنوز هم معتقد هستیم که تیپ سرتاپا مشکی ، بهترین انتخاب برای لاغرتر دیده شدن شما است. اگر آرایش شاداب و روشنی داشته باشید ، مانع از غمگین به نظر رسیدن استایل خود خواهید شد.

چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟ با انتخاب هوشمندانه اکسسوری ها

یکی دیگر از نکاتی که برای لاغرتر دیده شدن باید درنظر داشته باشید ، استفاده از اکسسوری های مناسب است. از آنجایی که زیورآلات ، جلب توجه کننده هستند موجب کشاندن توجه افراد از فرم بدن شما به زیورآلات شما می شوند. بنابراین داشتن زیورآلات ، حسن زیادی دارد. توجه داشته باشید که بدین منظور نباید زیورآلات بزرگ و درشت را انتخاب کنید. زیورآلات ظریفی که کار شده باشند و طراحی بسیار خوبی داشته باشند ، برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

داشتن شینیون ساده و جذاب و استفاده از اکسسوری های مو ، برای بهتر دیده شدن شما و عدم توجه به فرم اندامتان کمک کننده خواهد بود. توجه داشته باشید که شینیونی را انتخاب کنید که ساده باشد و سر شما را بزرگ نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: بررسی شیک ترین مدل تاپ ورزشی زنانه

چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟ ضرورت استفاده از گن های لاغری

یکی دیگر از تکنیک های لاغرتر دیده شدن ، استفاده از گن است. گن های باکیفیت به خوبی می تواند کمر و پهلو را جمع کند و فرم بدن شما را بهتر نشان دهد. امروزه گن هایی وجود دارند که امکان کوچکتر نشان دادن باسن شما را دارا می باشند.

همچنین سوتین های کوچک کننده برای کوچکتر نشان دادن سینه های شما مناسب هستند. بنابراین با استفاده از گن های مختلف و سایر محصولات مرتبط در این زمینه می توانید بخش های مختلف بدن خود را کوچکتر نشان دهید. توجه داشته باشید که برخی از گن های موجود در بازار بی کیفیت هستند و پس از یکبار شستن ، خاصیت کشسانی و جمع کنندگی خود را از دست می دهند. بنابراین از خرید چنین گن هایی خودداری کنید و به خرید گن های مرغوب و باکیفیت اقدام کنید.

 اهمیت طرز نشستن

اهمیت طرز نشستن و ایستادن برای لاغرتر دیده شدن

چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟ قوز کردن ، خمیده ایستادن ، لم ندادن ، شکم را جلو ندادن و … از جمله مواردی هستند که باید از آنها اجتناب کنید. بهتر است کاملاً صاف قرار بگیرید و شکم خود را تا حد ممکن به سمت داخل نگه دارید. در این حالت ، لاغرتر دیده می شوید.

اگر عادت به صاف ایستادن ندارید ، با انجام تمریناتی می توانید به این فرم ایده آل دست پیدا کنید. در وضعیت ایستاده ، پشت خود را بدون هیچگونه انحنا و تابی نگه دارید. شانه ها را به سمت عقب ببرید. شکم خود را داخل برده تا سرشانه هایی صاف و بدون برآمدگی داشته باشید.

در زمان نشستن ، کمر خود را کاملاً صاف کنید و پاها را روی یکدیگر بیاندازید. بدین ترتیب خطوط بدن ظریفتر نشان داده شده و شما لاغرتر دیده می شوید. صورت خود را به فرمی قرار دهید تا غبغب شما بیرون نیفتد. نوع آرایش شما به لاغرتر دیده شدن صورت شما کمک زیادی می کند. به طور مثال رژهایی با رنگ قرمز پررنگ ، موجب پرتر و تپل تر شدن صورت شما می شود.

محصول پیشنهادی: کفش چرمی زنانه