ولنتاین برای پسر چی بخریم
کادوی ولنتاین برای پسر

در این مقاله درباره کادوی ولنتاین برای پسر مختصر مطالبی را مطالعه می کنید. ولنتاین روزی است که شما می توانید با دادن یک هدیه مناسب، اهمیت و علاقه خود را به عشق زندگی تان هدیه دهید. پس چه بهتر که زمانی را صرف پیدا کردن یک هدیه ویژه او کنید. البته در این میان باید به بودجه خود نیز توجه کنید. پس از اینکه میزان هزینه را مشخص کردید، به این فکر کنید که با این رنج قیمت، چه کالایی برای او مناسب است.

انواع مختلفی از هدایایی که می توانید به پسرها هدیه دهید، بسته به علاقه و سبک زندگی آن ها متفاوت است. اما می توان گفت اگر نمی دانید دقیقا چه چیزی مناسب او است، لباس می تواند بهترین هدیه ای باشد که به او می دهید.

زیرا اولاً شما خوب می دانید که او چه سبکی از لباس را می پسندد. دوما هیچ کس بهتر از شما نمی داند چه رنگ هایی به او می آید. بنابراین شما می توانید یک لباس مناسب را مطابق سلیقه خودتان به او هدیه دهید.

حال شما را با کامل ترین طبقه بندی کادو ولنتاین برای پسر شما را آشنا می کنیم:

بهترین لباس به عنوان کادو ولنتاین برای پسر

اگر می خواهید یک کادوی راحت، دوست داشتنی و قابل استفاده به او بدهید، اولین پیشنهاد ما به شما انواع مدل های لباس است. تنها در صورتی بهتر است لباس کادو ندهید که مطمئن هستید همسرتان تمایلی به هدیه گرفتن لباس ندارد.

انواع لباس هایی که می توانید هدیه دهید بسیار گسترده است. علاوه بر این می توانید سلیقه خودش را نیز مد نظر قرار دهید. اگر بیشتر اهل پوشیدن در استایل کژوال است، هودی و شلوار اسلش گزینه های خوبی هستند. اما اگر تیپ او بیشتر مجلسی است، می توانید برایش پیراهن مردانه بخرید.

در ادامه درباره بهترین لباس هایی که می توانید در ولنتاین به پسر هدیه دهید، مطالعه کنید.

مشاهده محصول: لباس مردانه

تیشرت مردانه ولنتاین

تیشرت مردانه

تیشرت مردانه راحت ترین کادویی است که می توانید برایش بخرید. تیشرت های مردانه عموماً قیمت معقولی دارند و به خصوص اگر تولد او یا سالگرد آشنایی شما نزدیک است، کادوی مناسبی برای روز ولنتاین هستند.

برای اینکه بدانید چه مدل تیشرتی را برایش بخرید، به سایر لباس هایش دقت کنید. اگر هدیه ای به او بدهید که بتواند به صورت روزانه از آن استفاده کند، همیشه به یاد شما خواهد بود.

پولوشرت مردانه ولنتاین

پولوشرت مردانه

پولوشرت مردانه از این نظر یک کادوی عالی است که هم می توان آن را به صورت روزانه استفاده کرد و هم می توان در موقعیت های به خصوصی آن را پوشید. پولوشرت ها معمولاً تیپ ساده تری دارند. اگر همسرتان اهل پوشیدن لباس های ساده است، پولوشرت مردانه می تواند یک هدیه فوق العاده به او باشد.

کاپشن مردانه ولنتاین

کاپشن مردانه

کاپشن مردانه نسبت به سایر لباس هایی که می توانید هدیه دهید کاربردی تر است. اما باید سایز او را دقیق تر بدانید. اگر کاپشن او قدیمی شده، کاپشن مردانه می تواند یک کادوی ولنتاین برای پسر مناسب باشد.

مشاهده محصول: کاپشن مردانه

هودی مردانه ولنتاین

هودی مردانه

هودی یک کادوی ولنتاین برای پسر فوق العاده است اگر عشق زندگی شما استایل های امروزی را بیشتر می پسندد. جذابیت هودی در این است که می توانید آن را کاستومایز کنید. یعنی طرحی را برای چاپ روی هودی سفارش دهید.

دقت کنید که اگر می خواهید بتواند هودی را در بهار استفاده کند باید یک هودی نازک برایش تهیه کنید. اما انواع مدل هودی های دورس مردانه می توانند برای پاییز و زمشتان، کادوهایی بی نظیر باشند.

شلوار پسرانه ولنتاین

شلوار پسرانه

شلوار نیز می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای کادو ولنتاین پسر باشد. دقت کنید که در خرید شلوار برای دیگری باید کمی دقت کنید. زیرا اگر اندازه نباشد شاید به سختی بتواند از آن استفاده کند.

سعی کنید شلواری برایش بخرید که قدش به او بخورد. برای این می توانید قدش را از روی سایر شلوارهایش اندازه بزنید. در سالهای اخیر، مدل های بسیار زیبایی از شلوار مردانه مد شده است. که شما می توانید از میان همین شلوارها یکی را که بیشتر به استایل او می آید انتخاب کنید. برای مثال:

  1. شلوار جین زاپ دار
  2. شلوار مام استایل
  3. شلوار بگی
  4. شلوار گتردار
  5. شلوار کارگو

پیراهن مردانه ولنتاین

پیراهن مردانه

اگر همسر شما به دلیل موقعیت شغلی بیشتر از البسه رسمی استفاده می کند، چه بهتر که برای او یک پیراهن رسمی مردانه بخرید. پیراهنی برایش بخرید که رنگش به او می آید و می تواند آن را هم به تنهایی و هم با کت و شلوارش استفاده کند.

برخی از پسرها پیراهن های ساده و بدون طرح را بیشتر می پسندند. برخی دیگر از پیراهن های چهارخانه یا طرح دار خوششان می آید. باز هم اگر یک پیراهن مردانه برای او بخرید که از طرحش خوشش می آید، می تواند آن را به صورت روزانه مصرف کند.

سویشرت مردانه ولنتاین

سویشرت مردانه

سویشرت مردانه یک هدیه فوق العاده است. به خصوص اگر طرح و رنگ مناسبی انتخاب کنید. برای مثال می توانید انواع سویشرت های بیسبالی جذاب و جدیدی که در بازار است را برایش بخرید.

به هرحال فرق سویشرت با هودی در این است که هودی کژوال تر است و سویشرت، کمی اسپرت تر. پس به استایلش توجه کنید. به خصوص اگر به ورزشهایی مانند فوتبال علاقه دارد، می توانید برایش یک سویشرت ورزشی بخرید. در این صورت می تواند در روزهای سرد، سویشرت را به تن کند و همراه هم تیمی هایش به بازی بپردازد.

 

انواع بافت ولنتاین

انواع بافت

انواع بافت می توانند کادوهایی زیبا برای ولنتاین باشند. به خصوص اگر شما اهل بافتن هستید، یک کادوی دست ساز می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد. به هر حال نیازی نیست حتماً زمان زیادی برای آن صرف کنید. یک دستکش بافتنی با طرح ولنتاین نیز زیبا است و نشان دهنده این است که به فکرش بوده اید.

بهترین اکسسوری هایی که می توانید در ولنتاین هدیه دهید

پس از لباس، اکسسوری بهترین کادویی است که می توانید به عشقتان بدهید. اکسسوری ها علاوه بر اینکه جذاب و دوست داشتنی هستند، رنج قیمت بازی دارند. پس با بودجه شما قطعا یک اکسسوری مناسب مردانه برای ولنتاین پیدا می شود.

ساعت مچی به عنوان کادوی ولنتاین

ساعت مچی

اگر همسرتان کلکسیونی از ساعت های گران قیمت و اصل را دارد، این هدیه می تواند واقعاً خوشحالش کند. در غیر این صورت، انواع ساعت های با بندهای نقره ای و چرمی را می توانید به او هدیه دهید. زیبایی ساعت در این است که برای موقعیت های مختلفی می تواند از آن استفاده کند.

اگر یک ساعت زیبا داشته باشد، می تواند از آن در موقعیت های رسمی، میان خانواده و روزمره استفاده کند. بنابراین استایل او تکمیل خواهد شد.

مطالعه کنید: بهترین هدیه روز پدر به پیشنهاد ریبون

عطر و ادکلن به عنوان کادوی ولنتاین

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن نیز از بهترین کادوهایی است که می توانید برای ولنتاین به پسر بدهید. البته اگر بوی مورد علاقه اش را نمی دانید ممکن است این کادو کمی ریسکی باشد. چون ممکن است از آن خوشش نیاید و هرگز از عطری که برایش خریده اید استفاده نکند.

برخی اعتقاد دارند عطر، جدایی می آورد. در این صورت می توانید به جای عطر، بادی اسپلش یا اسپری به او هدیه کنید.

عینک آفتابی به عنوان کادوی ولنتاین

عینک آفتابی

هدیه ای عالی و کاربردی برای ولنتاین به پسر است. عینک به خصوص برای فصل تابستان کاملاً کاربردی است و تیپ او را تکمیل می کند. اگر خودش یک عینک آفتابی زیبا دارد، توصیه می کنیم کادوی دیگری برایش تهیه کنید.

اما هنگام خرید عینک حتماً فرم صورتش را در نظر داشته باشید. به علاوه دقت کنید که بیشتر چه نوع عینک هایی استفاده می کند. برای مثال عینک فلزی یا عینک قاب چوبی، بسته به سلیقه او هر دو می توانند مناسب باشند.

دست بند چرمی به عنوان کادوی ولنتاین

دست بند چرمی

دست بندهای چرمی را صرفا زمانی به عنوان کادو ولنتاین برای پسر بخرید که می دانید از این نوع اکسسوری ها استفاده می کند. زیرا بسیاری از آقایان، اهل استفاده از این نوع تزیینات نیستند. از طرفی ممکن است چون شما برایش تهیه می کنید، به آن علاقمند شود. پس اگر تصمیم گرفتید دست بند چرمی بخرید، در انتخاب مدلش سعی کنید حداکثر تمرکزتان را بگذارید.

کمربند به عنوان کادوی ولنتاین

کمربند

هدیه ای عالی، قابل استفاده با هر نوع شلوار و محبوب همه پسرها است. یک کمربند مردانه شیک استایلش را زیبا می کند. به خصوص دقت کنید که چه طرح و رنگ کمربندی را ندارد که همان را برایش تهیه کنید.

می توان گفت یک کمربند مردانه معمولی، هدیه ای مناسب و قیمت مناسب است.

مشاهده محصول: اکسسوری مردانه و زنانه

کادو ولنتاین برای پسر ورزشکار

اگر او اهل ورزش است، شانس آورده اید. زیرا می توانید بهترین محصولات ورزشی بازار را برای او با بهترین قیمت تهیه کنید. برای مثال انواع مدل های شلوار، تیشرت و کفش ورزشی هدایایی فوق العاده برای ولنتاین هستند.

خوبی لباس ورزشی برای کادو دادن در این است که شما می توانید با هر میزان بودجه ای، خرید کنید. اگر دست شما در هزینه کردن باز است، توصیه می کنیم کفش و لباس های فوق العاده از برندهایی مانند آدیداس و نایکی تهیه کنید و کادو بدهید.

ست تیشرت و شلوارک به عنوان کادوی ولنتاین

ست تیشرت و شلوارک

ست ورزشی مردانه، کادو ولنتاین عالی برای پسر ها است. او می تواند این کادو را در باشگاه، در زمین فوتبال، در هنگام بازی بدمینتون و روزهای تعطیل استفاده کند. ست های ورزشی تیشرت و شلوارک از این نظر بهتر هستند که معمولا اندازه های آن ها استاندارد است. پس اگر پسری که برایش هدیه می خرید اندام متوسطی داشته باشد، می تواند به راحتی از این کادو استفاده کند.

کفش اسپرت به عنوان کادوی ولنتاین

کفش اسپرت

برخی تصور می کنند کفش یک هدیه رومانتیک برای ولنتاین نیست. اما بسیاری از پسرها به جمع کردن کالکشن کفش های اسپرت از برندهای گوناگون علاقه دارند. در این صورت یک کفش اسپرت زیبا می تواند یک کادو ولنتاین فوق العاده برای پسر باشد.

تراول ماگ به عنوان کادوی ولنتاین

تراول ماگ

تراول ماگ به ویژه برای آن دسته از پسرها که به نوشیدن چایی و قهوه علاقه زیادی دارند مناسب است. اگر یک تراول ماگ سبک و شیک برایش تهیه کنید، می تواند در هر موقعیتی چایی بخورد و سرحال بیاید.

مشاهده محصول: شیکر اسپایدر مات مدل سه تکه ظرفیت 500ml

ساک ورزشی به عنوان کادوی ولنتاین

ساک ورزشی

ساک ورزشی یک کیف استاندارد است که پسرها می توانند وسایلشان را در آن قرار دهند. اگر می خواهید یک ساک ورزشی زیبا و مناسب را به او هدیه دهید، حتما از فروشنده درباره اش پرس و جو کنید. زیرا هر ورزشی ساک مخصوص به خودش را دارد.

برای مثال ساک ورزش هایی مانند دو و میدانی قابلیت شست و شوی بالایی دارد. درحالیکه رویه ساک شنا، از جنس ضد آب است. دقت کنید که هر ساک ورزشی یک کادوی ولنتاین خوب است. به خصوص اگر درونش اکسسوری های کوچک و جذاب قرار دهید.

پیراهن تیم مورد علاقه‌اش به عنوان کادوی ولنتاین

پیراهن تیم مورد علاقه‌اش

تهیه این مورد شاید کمی برای شما سخت باشد. اما اگر به خوبی در اینترنت جستجو کنید، پیراهن بازیکنان ورزش های مختلف را پیدا می کنید. بسیاری از این پیراهن ها، امضا شده هستند و بنابراین ارزش بسیار زیادی دارند.

اما اگر بودجه شما به پیراهن های اصل نمی رسد، می توانید پیراهن با شماره بازیکن محبوبش برای او بخرید. قطعاً یک هدیه به یاد ماندنی برای ولنتاین خواهد بود.

راکت تنیس به عنوان کادوی ولنتاین

راکت تنیس

اگر شیفته بازی تنیس است، یک راکت تنیس با کیفیت و عالی به او هدیه دهید. اگر به تماشای بازی تنیس علاقه دارد اما خودش آن را بازی نمی کند، می توانید یک راکت با طرح کاستومایز هنری برایش بخرید که به عنوان یادگار از آن استفاده کند.

همچنین یک تیشرت با طرح بازیکن تنیس مورد علاقه اش، یا راکت تنیس می تواند هدیه ای مناسب برای ولنتاین باشد.

توپ فوتبال، والیبال و... به عنوان کادوی ولنتاین

توپ فوتبال، والیبال و…

توپ ورزش های مختلف را در صورتی برایش بخرید که می دانید قرار است با آن بازی کند. اگر صرفاً علاقه دارد فوتبال را از تلویزیون تماشا کند، به جای خود توپ، برایش یک لباس یا جاسویچی با طرح توپ بخرید. این هدیه ارزان قیمت و مناسب است.

البته اگر یک توپ امضا شده به عنوان کادو ولنتاین برای پسری بخرید، دیگر تفاوتی نمی کند آن ورزش را انجام می دهد یا نه. در هر حال هدیه ای فوق العاده و ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کیفیت لباس ورزشی تیم ملی ایران چگونه است؟

تی‌شرت ورزشی به عنوان کادوی ولنتاین

تی‌شرت ورزشی

تیشرت ورزشی را به پسری در روز ولنتاین کادو دهید که می دانید اهل انجام ورزش است. در این صورت یک هدیه عالی برای او خریده اید. کافی است اندازه های او را بدانید تا یک تیشرت عالی برایش بخرید.

اگر مطمئن نیستید تیشرت چه سایزی برایش مناسب است، حتما از فروشگاه اینترنتی ریبون تیشرت مردانه بخرید. زیرا تا 15 روز ضمانت بازگشت کالای ریبون در این شرایط کاربردی خواهد بود.

اگر به صورت حضوری برایش یک تیشرت ورزشی مردانه می خرید، با فروشنده شرط کنید که ممکن است اندازه اش صحیح نباشد. در این صورت می توانید در صورت اشتباه بودن سایز، تیشرت را تعویض کنید.

وسایل کوهنوردی به عنوان کادوی ولنتاین

وسایل کوهنوردی

اگر عشق زندگی شما به طبیعت کوهستان علاقه دارد یا همیشه آخر هفته ها به کوه می رود، وسایل کوهنوردی، کادویی مناسب برای او هستند. انواع مختلفی از چکش ها، کفش ها، گیره ها و عصا را می توانید به عنوان کادو ولنتاین برای پسر کوهنورد تهیه کنید.

وسایل کمپینگ به عنوان کادوی ولنتاین

وسایل کمپینگ

برخی از آقایان اهل سفر و کمپینگ هستند. بسیاری از آن ها، دوست دارند از تک تک لحظاتشان در سفر عکس بگیرند. به همین دلیل از کادوهایی که به سفرشان کمک کننده باشد، استقبال می کنند.

دوچرخه به عنوان کادوی ولنتاین

دوچرخه

خود دوچرخه نیز کادوی بسیار مناسبی برای ولنتاین به پسر است. یک دوچرخه علاوه بر اینکه هدیه ای مفرح است، قابل استفاده نیز هست.

به همین دلیل اگر می خواهید ذوچرخه کادو بدهید. اما اگر خودش دوچرخه دارد، استیکر ها و اکسسوری هایی که بتواند روی دوچرخه اش اضافه کند، هدایایی مناسب هستند. همچنین یک تیشرت با چاپ قهرمان دوچرخه سواری محبوبش نیز ممکن است برایش جذاب باشد.

مشاهده محصول: تیشرت مردانه

ست گرمکن و شلوار ورزشی به عنوان کادوی ولنتاین

ست گرمکن و شلوار ورزشی

ست گرمکن بهترین کادویی است که می توانید در ولنتاین به پسر ورزش دوست، بدهید. زیرا او می تواند ست گرمکن را در روزهای سرد نیز بدون مشکل استفاده کند. از آنجایی که ولنتاین در زمستان قرار دارد، ست گرمکن و شلوار ورزشی، هدیه ای عالی است.

کادو ولنتاین برای پسر علاقمند به تکنولوژی

بسیاری از پسرها شیفته تکنولوژی هستند. از آنجایی که هر سال، ابزار ها و گجت های جدید مرتبط با تکنولوژی روز به محصولات بازار اضافه می شوند، رنج قیمتی این نوع کادو بسیار متنوع است. شما می توانید از 200 هزار تومان تا چندین میلیون برای پسرهای علاقمند به تکنولوژی هزینه کنید. زیرا یک علاقمند به تکنولوژی از همه این کادوها خوشش خواهد آمد.

هندزفری و ایرپاد به عنوان کادوی ولنتاین

هندزفری و ایرپاد

انواع هندزفری ها و ایرپادهای بدون سیم، بهترین کادوهای قیمت مناسب در زمینه تکنولوژی هستند. اگر همچین کادویی به او می دهید فقط باید حواستان به کیفیت صدایش باشد. زیرا دیر یا زود هندزفری خودش خراب می شود و به هرحال هدیه شما به کارش می آید.

تنها ایراد این هدیه این است که هرقدر با کیفیت هم باشد، معمولاً عمرش محدود است.

هدفون به عنوان کادوی ولنتاین

هدفون

انواع مدل های هدفون به خصوص برای پسرهای گیمر هدایایی عالی هستند. به خصوص هدفون های سیم دار می توانند کادوهایی عالی برای ولنتاین پسرها باشند.

پاوربانک به عنوان کادوی ولنتاین

پاوربانک

پاور بانک نیز یک هدیه کاربردی در ولنتاین برای پسرها است. به خصوص اگر دانشجو است یا مدام به سفر می رود. اما اگر خودش یک پاور بانک دارد، شما بهتر است برایش هدیه دیگری بخرید.

هودی با طرح هدفون بیتز به عنوان کادوی ولنتاین

هودی با طرح هدفون بیتز

اگر خودش یک هدفون خوب دارد و یا از طرفداران هدفون های بیتز است، می توانید یک هودی مردانه با طرح بیتز برایش بخرید تا خوشحالش کنید. دقت کنید که بهتر است این هودی جلو بسته باشد تا طرح زیباتر بر رویش مشخص شود.

مشاهده محصول: سویشرت ورزشی مردانه

اسپیکر به عنوان کادوی ولنتاین

اسپیکر

اسپیکر نیز برای پسرهایی که اهل گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم و سریال هستند، کادویی عالی است. سعی کنید اسپیکری برایش بخرید که کیفیت صدای خوبی داشته باشد. اکثر اسپیکرهای امروزی، قابلیت بلوتوث نیز دارند و به گوشی نیز متصل می شوند.

شارژر به عنوان کادوی ولنتاین

شارژر

جهان تکنولوژی به سمتی رفته است که مدل های بامزه ای از شارژرها به بازار آمده است. به خصوص انواع شارژر های بیسیم، جذابیت خاص خودشان را در میان تکنولوژی دوستان دارند.

فلش مموری به عنوان کادوی ولنتاین

فلش مموری

فلش مموری کادویی کوچک است که کاملا کاربردی است. اگر بودجه زیادی ندارید، می توانید یک فلش مموری را برایش بخرید که می دانید از طرحش خوشش می آید. مثلاً یک فلش مموری با طرح جوکر یا مرد آهنی می تواند هدیه ای هوشمندانه باشد.

تیشرت با طرح اپل به عنوان کادوی ولنتاین

تیشرت با طرح اپل

اگر عشقتان علاقه زیادی به برند اپل و محصولاتش دارد، می توانید یک مرچ اپل مانند تیشرت را برایش تهیه کنید. بستگی دارد این مرچ را از کجا تهیه کنید، اما پیش از پرداخت هزینه حتماً از صحیح بودن اندازه اش مطمئن شوید.

در این صورت می تواند تیشرتش را استفاده کند و با آن تیپ بزند. حتی اگر تیشرت از نوع اسپرت فلامنتی نیز باشد، اتفاقاً آن را بیشتر دوست خواهد داشت.

مشاهده محصول: تیشرت ورزشی مردانه

موبایل به عنوان کادوی ولنتاین

موبایل

گوشی موبایل یک کادوی مناسب برای علاقمندان به تکنولوژی است. به خصوص اگر گوشی موبایل او کمی قدیمی شده، می توانید برایش یک گوشی جدید هدیه بگیرید.

پیراهن تیم مورد علاقه‌اش به عنوان کادوی ولنتاین

پیراهن تیم مورد علاقه‌اش

ساعت هوشمند نیز کادوی خوبی برای ولنتاین پسرها است. به خصوص با وجود امکاناتی که امروزه به این ساعت ها اضافه شده، هدیه ای کاربردی و جالب برای علاقمندان به تکنولوژی است.

هدست واقعیت مجازی به عنوان کادوی ولنتاین

هدست واقعیت مجازی

هدیه ای بامزه برای پسرهایی که شیفته تکنولوژی روز هستند. این نوع هدست واقعیت مجازی در سالهای اخیر ترند شده و قطعاً همسرتان با کادو گرفتن آن خوشحال می شود.

کادو ولنتاین برای پسر دانشجو

پسرهای دانشجو معمولا بودجه محدودی برای گذران زندگی دارند. از آنجایی که سن آن ها کم است، بیشترشان هنوز شغل پردرآمدی ندارند. از طرفی استایل آن ها ساده است. بنابراین کادوهای ساده شما آن ها را خوشحال می کند.

 data-lazy-src=

کفش روزمره

اگر بودجه خودتان نیز محدود است، خرید یک کفش روزمره برای ولنتاین را به شما توصیه می کنیم. از آنجایی که خرید یک کفش با اندازه دقیق کمی مشکل است، اگر می توانید سعی کنید با خودش به خرید بروید تا یک کفش عالی برایش بخرید. زیرا کفش روزمره به صورت روزانه استفاده می شود و بهتر است اندازه اش کاملاً مناسب باشد.

مشاهده محصول: کفش مردانه

نیم بوت به عنوان کادوی ولنتاین

نیم بوت

نیم بوت ها هدایایی کاربردی و شیک پسرانه برای ولنتاین هستند. اگر در نظر دارید یک کادوی با قیمت و طرح عالی هدیه بدهید، به شما نیم بوت مردانه را برای کادو ولنتاین پسران توصیه می کنیم.

کیف چرمی به عنوان کادوی ولنتاین

کیف چرمی

برای پسرهایی که در زمینه پزشکی تحصیل می کنند، آن هایی که در دانشگاه دستیار کمک آموزشی هستند یا در مقطه ارشد و دکترا تحصیل می کنند، کیف های بزرگ چرمی می تواند هدیه مناسبی باشد. او می تواند این هدیه را در دانشگاه استفاده کند و کاغذها و جزوه های فراوانش را در آن نگهداری کند.

کوله‌پشتی به عنوان کادوی ولنتاین

کوله‌پشتی

کوله پشتی برای دانشجویانی مناسب است که مدام باید وسایلی را با خود به دانشگاه حمل کنند. اگر عشق شما در دانشگاه به فیلد تحصیلی می رود، در کلاس های ورزشی مختلفی شرکت می کند یا آخر هفته ها به کوه می رود، به او یک کوله پشتی بزرگ هدیه دهید.

کلاه و شال‌گردن به عنوان کادوی ولنتاین

کلاه و شال‌گردن

از آنجایی که ولنتاین در فصل زمستان است، شما می توانید یک کلاه و شال گردن گرم و فوق العاده را برای ولنتاین هدیه دهید. بعضی اوقات، زمستان طولانی می شود پس این ست، می تواند هدیه ای عالی باشد تا او استایل زمستانیش را با آن تکمیل کند.

کادو ولنتاین برای پسر علاقمند به کارهای فنی

برخی پسرها علاقه زیادی به انجام کارهای فنی دارند. اگر شغل همسر شما فنی است، یا علاقه دارد کارهای این گونه را در خانه انجام دهد، می توانید این نوع هدایا را برایش تهیه کنید.

ست ابزارآلات

ست ابزارآلات برای مردانی که به طور کلی به کارهای فنی علاقه دارند هدیه ای مناسب است. از آنجایی که آنها در یک زمینه خاصی فعال نیستند و تمایل دارند هر بار، یک کار فنی به خصوصی را انجام دهند، این ست ها می تواند به آن ها کمک کند.

جعبه ابزار به عنوان کادوی ولنتاین

جعبه ابزار

جعبه ابزار مجموعه ای از بهترین وسایلی است که آقایان با روحیه فنی می توانند هدیه بگیرند. این جعبه ها کامل هستند. بنابراین حتی اگر خودش قطعاتی از ابزار را از قبل داشته باشد، ست کاملش همچنان هدیه ای شیک و جذاب خواهد بود.

تیشرت با طرح پیچ گوشتی به عنوان کادوی ولنتاین

تیشرت با طرح پیچ گوشتی

اگر خودش هر چیزی که به ذهن شما می رسد را دارد یا بودجه شما برای خرید محدود است، می توانید یک تیشرت فانتزی با طرح فنی برایش بخرید. برای مثال یک تیشرت مردانه با طرح پیچ گوشتی می تواند برای او کاملاً جذاب باشد. به علاوه می تواند آن را در محیط کارش نیز استفاده کند. همچنین در سال های اخیر انواع اسلش شش جیب با طرح فنی مانند پیچ گوشتی ترند شده که در عین زیبایی، برای هنگام کار کردن مناسب نیز هستند.

مشاهده محصول: شلوار ورزشی مردانه

ست آچار به عنوان کادوی ولنتاین

ست آچار

ست آچار نیز هدیه ای فوق العاده تخصصی و جذاب است. قیمت این نوع ست های با کیفیت، معمولاً ارزان نیست. اما می توانید آن ها را در چند ورژن پیدا کنید، مثلاً مجموعه 256 عددی یا مجموعه 140 عددی. در این صورت می توانید پکی را تهیه کنید که از پس پرداخت هزینه اش بر می آیید.

مجموعه پیچ‌گوشتی به عنوان کادوی ولنتاین

مجموعه پیچ‌گوشتی

مجموعه پیچ گوشتی نیز هدیه مناسبی است که می توانید به مردانی بدهید که در هر زمینه فنی فعال هستند. این مجموعه ها از 12 عددی تا 300 عددی در بازار موجود هستند. اما پیش از خرید حتما از اینکه کیفیت دسته خوبی دارند که نمی شکند مطمئن شوید.

جوراب با طرح چکش و اره به عنوان کادوی ولنتاین

جوراب با طرح چکش و اره

اگر دوست دارید یک هدیه بامزه به عنوان شوخی برایش تهیه کنید، انواع جوراب با طرح های فنی می تواند مناسب باشد. برای مثال برخی مردان علاقه زیادی به کارهای نجاری دارند. در این صورت می توانید مدل های زیبایی از جوراب با طرح اره و چکش را به او برای ولنتاین هدیه دهید.

مشاهده محصول: رکابی ورزشی مردانه

کادو ولنتاین برای پسر هنردوست

بسیاری از مردان به هنر، فیلم، موسیقی و کتاب خوانی علاقه دارند. کادوهای هنری، هدایایی جذاب و فوق العاده قیمت مناسب هستند. به همین دلیل در ولنتاین برای پسر، کادوهایی بسیار عالی هستند.

دوربین عکاسی به عنوان کادوی ولنتاین

دوربین عکاسی

مخصوص پسرهایی که به عکاسی علاقمند هستند. همچنین اگر خودش دوربین خوبی دارد، اکسسوری هایی با طرح دوربین را می توانید به او هدیه دهید. حتی یک هودی با طرح دوربین عکاسی کلاسیک نیز، هدیه ای فوق العاده برای او خواهد بود.

تابلو سه بعدی به عنوان کادوی ولنتاین

تابلو سه بعدی

مدل های زیبایی از تابلو سه بعدی با طرح قلب یا عشق را می توانید به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر بخرید و هدیه دهید. این هدیه برای مردانی که به هنر علاقه زیادی دارند مناسب است.

تیشرت با طرح شعر به عنوان کادوی ولنتاین

تیشرت با طرح شعر محبوبش

اگر اهل فیلم، شعر، کتاب یا موسیقی پاپ است، می توانید یک تیشرت را با طرح و نوشته مرتبطی چاپ کنید و در روز ولنتاین به او هدیه دهید. دقت کنید که هرچه جنس تیشرت و چاپ آن بهتر باشد، مدت طولانی تری می تواند از آن استفاده کند.

تابلو آسمان شب به عنوان کادوی ولنتاین

تابلو آسمان شب

برخی از مردان به آسمان علاقه زیادی دارند. آن ها درباره نجوم اطلاعات زیادی دارند و حتی تلسکوپ دارند. توصیه می کنیم به جای یک تابلو، یک کفش کتانی سفید برای او بخرید و طرح آسمان شب را به صورت هنری و ساخت دست روی آن پیاده کنید.

مشاهده محصول: کتانی مردانه

هنگ درام به عنوان کادوی ولنتاین

هنگ درام

هدیه ای مناسب برای مردانی است که به موسیقی امروزی علاقه دارند. یک هنگ درام ممکن است قیمت بالایی داشته باشد. یا ممکن است خودش یک هنگ درام داشته باشد. در این صورت می توانید ورژن های مینیاتوری آن را که برای تزیین روی میز قرار می گیرند کادو بدهید.

کالیمبا به عنوان کادوی ولنتاین

کالیمبا

هدیه ای ارزان، کوچک و زیبا برای علاقمندان به موسیقی است. از آنجایی که نواختن آن ساده است، می تواند با آن ساعت ها سرگرم شود و موسیقی محبوبش را بنوازد.

شال گردن به عنوان کادوی ولنتاین

شال گردن با طرح موسیقی

این هدیه نیز از این رو برای ولنتاین عالی است که ولنتاین در زمستان جشن گرفته می شود. شال گردنی با طرح پیانو، ویالون یا نت های موسیقی برای پسرهای موزیسین یک کادو ولنتاین عالی است. خصوصاً اگر طرح شال گردن را به گونه ای انتخاب کنید که بتواند آن را با سایر لباس هایش ست کند و استایل هنری خودش را تکمیل کند.

ساز به عنوان کادوی ولنتاین

ساز موردعلاقه‌اش

اگر مطمئن هستید از یک ساز خوشش می آید و آن ساز را ندارد، می توانید آن را برای روز ولنتاین تهیه کنید و به او هدیه دهید. اما اگر عشق زندگی شما خودش آن ساز را دارد، می توانید برچسب هایی برای تزیین ساز یا قابش برای او بخرید. در نهایت اگر به موسیقی راک علاقمند است، یک هودی با طرح مرتبط با راک می تواند کادویی دوست داشتنی برایش باشد. او می تواند همینطور که ساز می زند هودیش را به تن کند و تیپ نوازندگیش را تکمیل کند.

مجموعه‌ای از کتاب‌ به عنوان کادوی ولنتاین

مجموعه‌ای از کتاب‌های محبوبش

کتاب هدیه ای خاص است که فقط باید آن را به افرادی بدهید که می دانید به یک مجموعه خاص علاقمند هستند. در غیر این صورت، به شما توصیه می کنیم کادوی دیگری برایش تهیه کنید. یا نهایتا یک کتاب شعر ساده برای او بخرید.

جوراب و شلوارک با طرح های آرتیستی به عنوان کادوی ولنتاین

جوراب و شلوارک با طرح های آرتیستی

می توانید در ولنتاین برای پسر چند دست جوراب با طرح های هنری فوق العاده بخرید. به ویژه اگر بودجه شما زیاد نیست، قطعاً این هدیه روحیه او را شاد می کند. اگر از شلوارک های ورزشی که طرح های جذاب هنری دارند نیز استفاده می کند این نیز می تواند یک کادوی به یاد ماندنی برای او باشد. در ریبون مدل های زیبایی از این شلوارک های چند رنگ را می توانید مشاهده یا خرید کنید.

مشاهده محصول: شلوارک ورزشی مردانه

کادوی ولنتاین برای پسر عشق ماشین

پسرهایی که به ماشین علاقه دارند، از هر چیزی که به آن مرتبط باشد استقبال می کنند. بنابراین دست شما برای هدیه دادن به این پسرها باز است زیرا می توانید با هر میزان بودجه، یک کادوی خوب برایش بخرید و برای ولنناین به او هدیه کنید.

ماکت ماشین به عنوان کادوی ولنتاین

ماکت ماشین

ماکت های ماشین به ویژه برای پسرهایی که خود، کلکسیون ماشین جمع می کنند هدایایی عالی است. اگر نمی دانید چه ماشینی به او هدیه دهید، از کلکسیون خودش عکس بگیرید و به فروشنده نشان دهید تا شما را بیشتر راهنمایی کند.

هودی با لوگو بی ام و به عنوان کادوی ولنتاین

هودی با لوگو بی ام و

به هر حال بی ام و یکی از محبوب ترین برندهای ماشین و موتور است و در میان ماشین دوستان، طرفداران بی شماری دارد. به علاوه هودی هایی که با طرح لوگوی بی ام و در بازار هست، بسیار زیبا و شیک هستند. پس اگر می خواهید که به یک پسر ماشین دوست، لباس هدیه دهید، هودی با لوگوی بی ام و می تواند یک هدیه عالی باشد.

مشاهده محصول: هودی مردانه

جاسویچی به عنوان کادوی ولنتاین

جاسویچی

جاسویچی هدیه ای زیبا و با رنج قیمتی گسترده است. شما می توانید یک جاسویچی شیک مردانه را با قیمت مناسبی بخرید و با آن نشان دهید که به یاد عزیزتان بوده اید. همینطور اگر علاقه دارید، می توانید یک جاسویچی لاکچری ویژه ماشین های شاسی بلند را به عنوان کادو ولنتاین به پسر محبوبتان هدیه دهید.

تیشرت مردانه با طرح لامبورگینی به عنوان کادوی ولنتاین

یک تیشرت مردانه با طرح لامبورگینی

لامبورگینی نیز از برندهایی است که در میان ماشین دوست ها هوادارن زیادی دارد. دقت کنید که اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، این تیشرت می تواند هدیه ای مناسب به او باشد. زیرا هم یک لباس خوب برایش خریده اید و هم به علاقه اش به ماشین، احترام گذاشته اید.

وسایل تزیین و برچسب خودرو به عنوان کادوی ولنتاین

وسایل تزیین و برچسب خودرو

تزیینات خودرو را نیز می توانید با قیمتی عالی تهیه کنید و برای ولنتاین به پسرها کادو دهید. دقت کنید که این هدیه تنها برای پسرهایی مناسب است که خود، خودرو دارند. اما برخی از این برچسب ها برای روی ماشین استفاده می شوند. اما برخی از انواع این برچسب ها روی تیشرت و پولوشرت مردانه متصل می شوند. آن ها باعث می شوند استایل لباس پوشیدن نامزد شما به علاقه اش نزدیک شود.

مشاهده محصول: پولوشرت مردانه

کلاه کپ طرح بنز به عنوان کادوی ولنتاین

کلاه کپ طرح بنز

یک کلاه کپ با طرح بنز، هدیه ای ارزان و مناسب است. اگر مطمئن نیستید که به بنز علاقه دارد یا خیر، می توانید نظرش را درباره بهترین کمپانی ماشین سازی سوال کنید. تا با اطمینان بیشتری یک کلاه کپ را در ولنتاین به او هدیه دهید.

کادو ولنتاین برای پسر کلکسیونر

برخی پسرها کالکشن خاصی را جمع می کنند. بیشتر اجزای این کالکشن ها گران قیمت هستند. پس اگر در ولنتاین هدیه ای بدهید که کالکشنش را کامل کند، او را خیلی خوشحال خواهید کرد.

فندک به عنوان کادوی ولنتاین

فندک

انواع فندک های بسیار جالب و خفنی در بازار موجود است که می توان آنها را به عنوان کادو ولنتاین برای پسر هدیه داد. این فندک ها حتی افرادی که کلکسیون جمع نمی کنند را نیز هیجان زده می کنند. فقط پیش از خرید مطمئن شوید خودش مشابهش را نداشته باشد.

هودی با طرح ماکت ماشین به عنوان کادوی ولنتاین

هودی با طرح ماکت ماشین

اگر نامزد شما به جمع کردن کلکسیون هودی علاقه دارد، می توانید یک هودی زیبا با طرح ماشین اسباب بازی یا ماکت ماشین به او هدیه دهید. اگر جنس این هودی گرم باشد، می تواند آن را در بهار، پاییز و زمستان استفاده کند.

لگو به عنوان کادوی ولنتاین

لگو

لگوها هدایایی دوست داشتنی هستند اما همه حوصله ساختن آن ها را ندارند. اگر تصور می کنید یک لگو، برای او دوست داشتنی و جذاب است، حتماً یک لگوی زیبا به او هدیه دهید.

تیشرت با طرح سکه به عنوان کادوی ولنتاین

تیشرت با طرح سکه

اگر عشق شما کلکسیون دار سکه است، حتما اول به خرید یک سکه جدید برای کلکسیونش فکر کنید. اما گاهی نمی دانید چه بخرید یا قیمت این سکه ها بیش از توان شما است. می توانید یک عکس زیبا از مجموعه اش بگیرید و همان را روی یک تیشرت سیاه یا سفید برایش چاپ کنید. این هدیه ای خلاقانه و دوست داشتنی برای پسرهایی است که به سکه و عتیقه جات علاقه دارند.

مشاهده محصول: خرید تیشرت مشکی مردانه

کادوی ولنتاین برای پسرهای شیک پوش

برخی پسرها از استایل کژوال به صورت روزمره استفاده نمی کنند. آن ها ترکیب خاصی از لباس را انتخاب می کنند و همیشه سعی می کنند خوشتیپ باشند. در این صورت نیز دست شما برای هدیه دادن باز است. برای اینکه بدانید چه هدیه ای برایش مناسب است، ادامه مقاله را بخوانید.

کفش چرمی مردانه به عنوان کادوی ولنتاین

کفش چرمی مردانه

شما می توانید انواع مدل های کفش چرمی مردانه شیک را در ولنتاین به محبوبتان هدیه دهید. برای این کار کافی است از اندازه دقیق پاهایش مطلع باشید. به سایز کفشش دقت کنید و کفشی از برند محبوب همیشگی اش برایش در همان سایز بخرید.

کت و شلوار به عنوان کادوی ولنتاین

کت و شلوار

کت و شلوار یک کادوی بسیار شیک است و در میان آقایان محبوبیت زیادی دارد. بسیاری از مردان از کت و شلوار در استایل روزمره خود استفاده می کنند. در این صورت هر طرح جدیدی از کت و شلوار برای آن ها جذاب خواهد بود.

شما می توانید زیباترین مدل های کت و شلوار مردانه را به مردهایی که استایل معمولشان این نیست نیز هدیه کنید.

دستکش چرمی به عنوان کادوی ولنتاین

دستکش چرمی

دستکش های چرمی هدایایی ارزان هستند که می توانید به عنوان کادو ولنتاین برای پسر هدیه دهید. یک دستکش چرمی مناسب، دست او را گرم نگه می دارد و هدیه ای فوق العاده شیک و دوست داشتنی برای فصل سرما خواهد بود.

کیف اداری به عنوان کادوی ولنتاین

کیف اداری

بسیاری از مردان شیک پوش به مدل های مختلف کیف اداری علاقه زیادی دارند. برخی از آن ها برای هر رنگ کت و شلوار خود، یک کیف اداری زیبا دارند و تیپشان را با همان تکمیل می کنند.

شما نیز می توانید یک مدل کیف اداری جدید را که می دانید به بیشتر لباس هایش می آید برای ولنتاین به پسر مورد علاقه خود هدیه دهید.

مطالعه کنید: تیپ رسمی با شلوار جین

پالتو رسمی به عنوان کادوی ولنتاین

پالتو رسمی

انواع پالتوهای رسمی هدایایی گرم و عالی برای ولنتاین به پسرها هستند. این پالتوها استایل فوق العاده او را تکمیل می کنند. دقت کنید که بیشتر چه رنگی را در لباس های رسمی اش استفاده می کند.

زیرا می توانید پالتوی رسمی برایش هدیه بخرید که به رنگ سایر لباس هایش می آید. اگر احساس می کنید که از رنگ های متنوعی استفاده می کند، می توانید رنگ پالتواش را برای فصل زمستان انتخاب کنید. یعنی دقت کنید کدام رنگ را بیشتر در زمستان می پوشد و برای همان رنگ پالتویی مناسب تهیه کنید.

روش بعدی این است که پالتوهایی که دارد را بررسی کنید تا ببینید چه رنگی را ندارد. سپس دلیلش را از او جویا شوید و اگر بدش نمی آمد یک لباس شیک در آن زمینه داشته باشد، پالتویی به همان رنگ برایش تهیه کنید.

خودنویس به عنوان کادوی ولنتاین

خودنویس

خودنویس نیز یک کادوی جالب برای مردانی است که علاوه بر شیک پوشی، خوش خط نیز هستند. او می تواند آن را در محل کار استفاده کند و تا سال ها به یادگار از شما داشته باشد.

دکمه سردست به عنوان کادوی ولنتاین

دکمه سردست

دکمه های سردست هدایایی بامزه برای تکمیل استایل شیک مردانه هستند. اگر یک دکمه سر دست مطابق سلیقه اش تهیه کنید، می تواند آن را با تمامی لباس هایش ست کند. دکمه سر دست یک اکسسوری پسرانه جالب برای کادو ولنتاین خواهد بود.

کراوات و گیره کراوات به عنوان کادوی ولنتاین

کراوات و گیره کراوات

کراوات مخصوص پسرهایی است که از آن استفاده می کنند. امروزه بسیاری از پسرها از کراوات خوششان می آید و در کنار کت و شلوار از آن استفاده می کنند. همچنین گیره کراوات نیز جذابیت زیادی دارد. زیرا می توانید یک گیره کراوات با هر طرحی که می پسندید در ولنتاین برای پسر کادو بگیرید.

کادو ولنتاین برای پسر در زمینه بازی و سرگرمی

برخی از مردان شیفته بازی های رایانه ای و بردگیم ها هستند. برای این پسرها نیز بهتر است کادویی بخرید که از آن خوشش می آید، با دوستان و خانواده اش از آن استفاده می کند. برخی انواع کادوهای ولنتاین برای پسر نشانگر این است که او را خوب می شناسید و به سلیقه اش احترام می گذارید. در ادامه این موارد را مطالعه کنید.

دسته بازی به عنوان کادوی ولنتاین

دسته بازی

مدل های زیبایی از دسته های بازی در بازار موجود است. برخی از انواع این دسته ها به حدی گران است که ممکن است از پس پرداخت هزینه اش بر نیایید. اگر قرار است یک دسته نامناسب تهیه کنید همان بهتر که به جای آن یک هودی بخرید. یک هودی با چاپ دسته بازی برند محبوبش می تواند بیشتر از یک دسته بازی بی کیفیت او را شاد کند.

لباس ورزشی (ویژه علاقمندان به بازی های تیمی) به عنوان کادوی ولنتاین

لباس ورزشی (ویژه علاقمندان به بازی های تیمی)

اگر پسری که دوستش دارید به بازی تیمی خاصی علاقه دارد، آن را دنبال می کند یا خودش بازی می کند، لباس ورزشی نیز ایده جالبی است. یک لباس ورزشی از بازی تیمی محبوبش می تواند کادویی عالی برای ولنتاین به او باشد.

مشاهده محصول: لباس ورزشی

هدبند ورزشی به عنوان کادوی ولنتاین

هدبند ورزشی

هدبندها انواع اکسسوری های ورزشی مردانه و زنانه با قیمت مناسب هستند. یک هدبند، در هنگام ورزش کاربردی خواهد بود. به ویژه اگر به پسری آن را در ولنتاین کادو می دهید که موهای کمی بلندی دارد. یک هدبند ورزشی هدیه ای کاملاً کاربردی است.

گجت پوشیدنی به عنوان کادوی ولنتاین

گجت پوشیدنی

امروزه بسیاری از گجت های پوشیدنی جذاب با امکانات فوق العاده تولید می شوند. این گجت ها زیبا و دوست داشتنی هستند و اکثراً جالب هستند. هدیه دادن این گجت ها به پسری برای روز ولنتاین مناسب است که هم طرفدار تکنولوژی است و هم ترندهای روز دنیا را دنبال می کند.

کنسول بازی (مثلاً پلی‌استیشن) به عنوان کادوی ولنتاین

کنسول بازی (مثلاً پلی‌استیشن)

کنسول های بازی می توانند مدل های آنتیک باشند یا مدل های جدید. بسته به سلیقه اش می توانید هر کدام را برای او بخرید تا با آن ها بازی کند و از گذراندن ساعاتش لذت ببرد.

تخته نرد به عنوان کادوی ولنتاین

تخته نرد

برخی پسرها بیشتر به برد گیم های کلاسیکی مانند تخته نرد و دومینو علاقه دارند. در این صورت یک تخته نرد جدید با مهره های زیبای چوبی می تواند هدیه ای دوست داشتنی برای ولنتاین به او باشد.

قمقمه اسپرت به عنوان کادوی ولنتاین

قمقمه اسپرت

قمقمه اسپرت را به پسری در ولنتاین کادو دهید که اهل ورزش و باشگاه است. اگر یک قمقمه زیبا و با کیفیت برایش تهیه کنید، می تواند هر روز از آن استفاده کند و به یاد شما باشد.

هودی با طرح مهره های شطرنج به عنوان کادوی ولنتاین

هودی با طرح مهره های شطرنج

اگر احساس می کنید هر بازی یا وسیله سرگرمی که فکرش را می کنید، خودش بهترش را دارد می توانید یک هودی به او هدیه بدهید. اگر روی هودی از بازی مورد علاقه اش چاپ کنید، به صورت روزمره از آن استفاده خواهد کرد. بنابراین این نیز یک هدیه اقتصادی و جالب برای ولنتاین خواهد بود.

تخته و مهره شطرنج به عنوان کادوی ولنتاین

تخته و مهره شطرنج

اگر دقت کرده اید که او چندین کتاب راهنمای شطرنج از نویسندگان بزرگ دنیا دارد، بازی های آنلاین و تورنمنت های شطرنج را دنبال می کند یا اسامی استادان بزرگ شطرنج را از بر است، این هدیه برای او فوق العاده است. به خصوص که طرح های مختلف مهره های شطرنج، قیمت های بسیار گسترده ای دارند.

پس اگر می خواهید یک هدیه لاکچری به او بدهید، به جای یک هودی با طرح شطرنج، خود شطرنج را به او هدیه کنید.

کادو ولنتاین عمومی و اقتصادی برای پسر

اگر احساس می کنید موارد گفته شده تا اینجا برای او مناسب نیست، توصیه می کنیم این بخش را مطالعه کنید. در این قسمت شما با کادوهایی ارزان و دم دستی برای ولنتاین به پسر آشنا می شوید.

ست چرمی به عنوان کادوی ولنتاین

ست چرمی

ست های چرمی با رنگ های مختلف و متنوع را می توانید به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر کادو بدهید. این ست ها در رنگ و قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند. حتی می توانید دو جفت کفش کاپلی تهیه کنید تا بتوانید کفش هایتان را با او ست کنید.

مشاهده محصول: کفش چرمی زنانه

کیک و شکلات طرح ولنتاین

کیک و شکلات طرح ولنتاین

یک کیک و جعبه شکلات نیز می تواند نشان دهنده این باشد که شما در این روز به یادش بوده اید. سعی کنید از شکلات با از طرح قلب و جملات عاشقانه غافل نشوید.

کفش مردانه به عنوان کادوی ولنتاین

کفش مردانه

برخی تصور می کنند خرید کفش مردانه حتماً باید با حضور خود فرد صورت گیرد. اما اگر شما اندازه دقیق پای همسرتان را می دانید می توانید یک کفش را به او به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر هدیه دهید. این کفش می تواند از هر مدلی باشد که احساس می کنید احتیاج دارد یا به آن علاقمند است.

تنها نکته ای که باید در خرید کفش به آن دقت کنید این است که اگر از فروشگاه اینترنتی ریبون _riboon_ کفش بخرید، می توانید تا 15 روز ضمانت بازگشت کالا را نیز داشته باشید.

در این صورت اگر کفشی که برای سورپرایزش خریده اید اندازه او نباشد، می توانید آن را با مدل های دیگر تعویض کنید.

کارت ولنتاین دست ساز به عنوان کادوی ولنتاین

کارت ولنتاین دست ساز

اگر بودجه محدودی دارید، نگران نباشید. چند عدد مقوا بخرید و خودتان برای او یک کارت ولنتاین زیبا درست کنید. در آن از جملاتی استفاده کنید که می دانید آو را خوشحال می کند. او قطعاً قدردان این هدیه خواهد بود.

ماشین اصلاح صورت به عنوان کادوی ولنتاین

ماشین اصلاح صورت

ماشین اصلاح صورت یک هدیه معمول است که می توانید در ولنتاین به پسر محبوبتان هدیه دهید. او نیز قطعاً از این هدیه استقبال می کند. فقط توجه کنید که مشابهش از همان برند را نداشته باشد.

مطالعه کنید: کادو ولنتاین برای دختر

کادوی ولنتاین گران قیمت و خاص برای پسر

برخی از شما هیچ محدودیت در بودجه ندارید و علاقه دارید با خرید چیزهای گران قیمت علاقه خود را به او نشان دهید. در این صورت نیز می توانید کادوهای جالبی به او بدهید مانند:

  • دستبند طلا
  • یک ساعت لاکچری
  • تابلوهای میناکاری گران قیمت
  • سازهای کلاسیک گران قیمت

چیزهایی مانند لپ تاپ و اتومبیل به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر معمول نیستند. اما باز نظر خود شما مهم تر است. در ادامه برخی هدایای خاص دیگر را که می توانید در ولنتاین هدیه دهید مطالعه کنید.

ست قمقمه لاکچری به عنوان کادوی ولنتاین

ست قمقمه لاکچری

یک ست قمقمه لاکچری گران قیمت می تواند یک هدیه گران، در عین حال زیبا، کاربردی و به صرفه باشد.

ادکلن‌های گران‌قیمت به عنوان کادوی ولنتاین

ادکلن‌های گران‌قیمت

انواع ادکلن های مختلف خارجی و از برندهای اصیل فرانسوی می توانند هدایایی فوق العاده به پسرها در ولنتاین باشند.

لباس برند به عنوان کادوی ولنتاین

لباس برند

انواع مدل های لباس برند از کالکشن های خارجی، هدایایی دوست داشتنی و عالی برای ولنتاین خواهند بود. به ویژه که اگرچه قیمت زیادی دارند، اما باز در میان همه این کادوها مقرون به صرفه تر هستند. زیرا کیفیت خوب آن ها باعث می شود مدت ها استفاده شوند. بنابراین یک لباس برند خارجی، کادویی قابل استفاده و مناسب است.

مطالعه کنید: فشن شوی 2023 لویی ویتون بر رودخانه هان

کیف پول کتی چرم به عنوان کادوی ولنتاین

کیف پول کتی چرم

کیف پول های کتی، کاربردی ترین هدیه این لیست است که با آن این مقاله را به اتمام می رسانیم. همه مردها از این نوع کیف پول های با کیفیت استفاده می کنند. داشتن یک مدل جدید که بتوانند آن را با سایر لباس هایشان ست کنند، اصلا خالی از لطف نیست. بنابراین می توانید یک کیف پول کتی چرم را در ولنتاین برای پسری که دوست دارید هدیه بخرید تا خوشحالش کنید.