هدبند ورزشی زنانه رنگبندی مختلف
کاربرد هدبند ورزشی

در این مقاله، می خواهیم شما را با یکی از انواع اکسسوری ورزشی آشنا کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد. چندین بار عرق کردن در زمان ورزش، باعث اختلال در تمرینات ورزشی شما شده است؟ آیا تا به حال به راه حل آن فکر کرده اید؟ خوشبختانه صنعت تجهیزات ورزشی پیشرفت خوبی داشته است، برای حل این مشکل شما می توانید از هدبند ورزشی استفاده کنید تا از عرق کردن پیشانی و خیس شدن صورت، جلوگیری کنید. اگر می خواهید بیشتر از کاربرد هدبند ورزشی بدانید با ما همراه باشید.

شما حتما بعد از خرید لباس زنانه و مردانه ورزشی یا کیف و کفش ورزشی فکر می کنید که خریدتان تمام شده است؛ اما خرید هدبند یکی از مهم ترین وسایل جانبی است که باید خریداری شود و در باشگاه استفاده شود.

 

کاربرد هدبند ورزشی در باشگاه

هدبند های ورزشی برای ورزشکاران تازه کار و حرفه ای، به عنوان عرق بند نیز شناخته می شود. کاربرد هدبند ورزشی این است که از لیز خوردن عرق داخل چشم جلوگیری می کند و نمی گذارد صورت ورزشکار خیس از عرق شود. از همه مهم تر هدبند باید هنگام ورزش، احساس راحتی بدهد تا بدون دغدغه به تمرینات خود برسید. بالاخره هدف هدبند دور نگه داشتن عرق از موهای روی صورت شما است.

آن زمان هایی که ورزشکاران در هنگام تمرین از پارچه های ضخیم و پهن برای جلوگیری از عرق کردن استفاده می کردند، گذشته است. به لطف تکنولوژی تجهیزات ورزشی پیشرفت خوبی برای ورزشکاران داشته است. در این جا با چند دلیلِ استفاده از هدبندهای ورزشی آشنا می شوید.

 

1- کاربرد هدبند ورزشی در دور نگه داشتن عرق

این که ورزشکاران باید از هدبند ورزشی استفاده کنند یک موضوع کاملاٌ مهم است. هیچ کسی نمی خواهد که صورتش از پس از تعیرق حالت لیزی داشته باشد، به همین دلیل بانوان از هدبند استفاده می کنند. و مهم ترین کاربرد هدبند ورزشی همین دور نگه داشتن عرق، از چشم و صورت است.

 

2- هدبند ورزشی موها را جمع می­ کند

 هدبند ورزشی زنانه کالباسی

در هنگام ورزش کاربرد هدبند ورزشی این است که از ریختن موها جلوی چشم جلوگیری کند. تا موهای ورزشکار در زمان تمرین های ورزشی، جلوی چشم او را نگیرد. و یتواند به راحتی و بدون دغدغه به ورزش خود برسد. شما باید هدبندی انتخاب کنید که باعث شکسته شدن موها نشود و به موهایتان آسیب نرساند.

 

3- خنک نگه داشتن شما توسط هدبند

عرق بند ها یا همان، هدبند ها شما را خنک نگه می دارند، و نمی گذارد شما احساس گرما بکنید. یعنی زمانی که قسمت موها و صورت شما عرق نکند، بدن شما خنک می ماند. یا اگر هم شما در هنگام ورزش عرق کردید توسط هدبند پاک می شود و جذب می شود و اینکه اگر شما سردرد داشته اید، هدبند روی سر داشتید در مقابل باد محافظت می کند که شما دچار سردرد بیشتر نشید.

 

4- استفاده هدبند ورزشی برای زیبایی

برخی از ورزشکاران، هدبند ورزشی را به دلیل زیبایی استفاده می کنند یا به لباسی که می پوشند ست می کنند تا استایلی زیبا داشته باشند. هدبند ورزشی رنگ ها و طرح های مختلفی برای ست کردن دارند. اکثر ورزشکاران از هدبند هایی استفاده می کنند که فقط روی زیبایی تاثیر داشته باشد، نه صرفاٌ برای محافظت از عرق نکردن باشد.

پیشنهاد ریبون: تجربه ای متفاوت از خرید لباس با کد تخفیف ریبون

سایز هدبند ورزشی

از کاربرد هدبند ورزشی، +. سایز مناسب برای هدبند خیلی مهم است. اگر هدبند گشاد باشد، در زمان ورزش باعث اذیت شدن شما می شود، یا جلوی چشمتان را می گیرد یا اینکه از سرتان به زمین می افتد. و اگر تنگ باشد، احتمال اینکه ورزشکار در هنگام ورزش دچار سردرد شود زیاد است. پس حتما در هنگام خرید حواستان به سایزی که انتخاب می کنید باشد تا با مشکلات این چنینی روبه رو نشوید.

 

رنگ هدبند ورزشی

 هدبند ورزشی زنانه سبز پهن

شما می توانید هر رنگی که به دل خواهتان است را برای خود انتخاب کنید، اما بهتر است از رنگ های شاد و روحیه بخش استفاده کنید، تا با روحیه و انرژی زیاد به ورزش خود بپردازید. می توانید رنگ هدبند را با لباس ورزشی تان ست کنید تا استایلی شیک داشته باشید.

 

خرید هدبند ورزشی

تنوع هدبندهای ورزشی در بازار بسیار زیاده شده است هم از نظر رنگ و هم از نظر طرح، شما می توانید از طریق سایت ریبون تنوع هدبند ها را مشاهده کنید. یکی از پرطرفدارترین هدبندها، هدبندهای تزئینی است که گستردگی مناسبی در طرح و رنگ دارد. خرید هدبندهای طبی نیز برای افرادی که سینوزیت دارند بسیار مناسب است. و در رنگ های رسمی تر تولید می شوند تا استفاده کنندگان در هر مراسمی بتوانند استفاده کنند.

 

چه کسانی می توانند از هدبند ورزشی استفاده کنند؟

همه می توانند از هدبند ورزشی استفاده کنند! ما برای انتخاب بهتر و راحتتر شما سایز مشخصی را گذاشته ایم تا سایز تان را داشته باشید و مشکلی برای شما ایجاد نشود. برای سرهای کوچکتر از 51 سانتی متر “کوچک”، برای سرهای بین 51-55 سانتی متر “متوسط”، برای سرهایی با دور بزرگتر از 60 سانتی متر است. شما با این سایزها می توانید خریدی با خیال آسوده داشته باشید.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.