مدلینگ برند ویکتوریا بکهام بهار 2024 ظرح خاکستری
کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام

کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام، با مدیریت همسر دیوید بکهام، مدتی پیش، رونمایی شد و همراهان همیشگی این برند بار دیگر از جذابیت طرح های ویکتوریا متعجب شدند. او در این برند تمرکز اصلی طرح هایش را بر لباس هایی اداری و مناسب محیط کار گذاشته است. تا افراد بدانند که می توانند در تمامی موقعیت های روزانه نیز استایل فوق العاده ای داشته باشند.

ویکتوریا بکهام با نام قبلی ویکتوریا آدامز، هرگز به مدرسه مد نرفت. او که یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز بود، از کودکی به تعلیم آواز و هنرهای نمایشی پرداخته بود. اما روزی تصمیم گرفت سرنوشت خودش را دگرگون کند. پس برندی را با نام خودش تاسیس کرد تا لباس هایی را در آن به فروش برساند که خودش همیشه به آن ها علاقه داشته است. او با هر بازگشت، تعریف جدیدی از لوکس بودن استایل را در دنیای مد مشخص می کند.

در کالکشن بهار 2024، وقار و جذابیت لباس های طراحی شده، باعث حیرت طرفداران این برند شده است. با ما همراه باشید تا برخی از لباس های کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام را بررسی و تحلیل کنیم.

 

جوراب های بلند تا زیر زانو

در کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام، تاکید زیادی بر جوراب هایی می شود که تا زانو بلندی دارند. این جوراب ها در گذشته توسط زنان دانشجو استفاده می شدند و تاریخچه ای طولانی دارند. اما در سالیان اخیر، بیشتر جوراب هایی که توسط بانوان استفاده می شوند، کوتاه هستند و نهایتا تا ساق پا بلندا دارند.

این جوراب های بلند به خصوص برای پوشیدن همراه دامن یا شلوارک پارچه ای، مناسب هستند. در کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام، لباس هایی متنوعی را بر تن مدل های این برند می بینیم و این جوراب های بلند را نیز به پا کرده اند.

ویکتوریا بکهام خود معتقد است یادآوری این جوراب ها نبوغ او در زمینه پوشاک را نشان می دهند؛ همچنین او دوست دارد به ما بیاموزد که با ساده ترین لباس ها می توانیم بهترین لباس ها را بپوشیم. حتی اگر استایل آن ها کمی دمده به نظر برسد. زیرا چه کسی تصورش را می کند که با یک جوراب ساده، می توان یک استایل شیک و بی نقص ساخت.

مشاهده کنید: کفش روزمره زنانه

کیف های دستی حجیم

اهمیت استفاده از کیف برای زنان غیر قابل چشم پوشی است. هر خانمی مجموعه ای از وسایل شخصی و ضروری دارد و ترجیح می دهد این وسایل را همیشه با خود داشته باشد. این مهم ترین دلیلی است که بانوان، برای حمل وسایلشان از کیف دستی استفاده می کنند. کیف های دستی به راحتی حمل می شوند؛ به همین دلیل در میان بانوان محبوبیت زیادی دارند.

از آنجایی که مدیر ویکتوریا بکهام نیز یک خانم است، اهمیت داشتن یک کیف دستی زنانه و بی نقص را می داند. در کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام، انواع ساده و در عین حال جذابی از کیف های دستیِ چرم و نسبتاً حجیم را در دست مدل ها مشاهده می کنید. ویکتوریا بکهام با این طراحی نشان می دهد که برای خوش پوش به نظر رسیدن، استفاده از چرم اصل، اهمیت دارد.

بانوان می توانند این کیف ها را به صورت روزمره استفاده کنند. به خصوص زنان کارمند و شاغل، به این کیف ها بیشتر نیاز دارند.

مشاهده کنید:  کفش پاشنه‌دار زنانه

جذابیت استایل تمام سفید

شاید از تنوع استایل هایی که با رنگ سفید می توانید بسازید، متعجب شوید. اما ویکتوریا بکهام می داند که رنگ سفید، چه ظرفیت هایی دارد. در استایل تمام سفید کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام معنی دقیق امروزی بودن را مشاهده می کنید.

ویژگی لباس سفید این است: با کمی ذوق در طراحی از یک ترکیب ساده فاصله می گیرد. ویکتوریا از این توانایی لباس های سفید استفاده می کند و پوشاکی را می دوزد که حتی طراحان دیگر نیز انگشت به دهان شوند.

دلیل موفقیت این لباس ها در بازار و محبوبیتاش در میان مردم نیز همین است. زیرا استایل تمام سفید به زیبایی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. همچنین این نوع لباس پس زمینه ای عالی برای نشان دادن جذابیت اندام یا اکسسوری بانوان است.

تنوع محصولات در استایل های مختلف

برند ویکتوریا بکهام این بار با ایده گرفتن از استایل های مختلف، لباس هایی رسمی و فوق العاده را برای بانوان تولید کرده است. بیشتر لباس های این کالکشن، در رنگ های نود یا خنثی هستند که احساسات مضاعفی به مخاطبین منتقل نمی کنند و بنابراین باعث دیده شدن چهره افراد می شوند.

عموم لباس های این کالکشن نسبتا پوشیده و راحت هستند. به علاوه ویکتوریا بکهام مرغوب ترین پارچه های ممکن را برای دوخت این لباس ها استفاده کرده است. می توان کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام را از این نظر، از بهترین کالکشن های امسال دانست.

مشاهده کنید: صندل زنانه

 

جذابیت استایل تمام طوسی

گاهی در استایل های رسمی، استفاده از لباس های تمام طوسی اجتناب ناپذیر است. در کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام  استفاده از عناصر طوسی رنگ و رنگ های سرد بیشتر به چشم می آید. گویی کسی که این لباس ها را به تن می کند، فردی سالم و قابل اعتماد است.

تمرکز بر استایل مونوکروم

کالکشن بهار 2024 ویکتوریا بکهام بیشترین تمرکزش را بر استایل مونوکروم گذاشته است. لباس هایی بلند و راحت، مخصوص فصل بهار که در عین سبکی و لطافت، برای خنکی این فصل نیز مناسب هستند. می توان در این کالکشن لباس های تک رنگ و بلندی به رنگ های طوسی، سفید و کرم را مشاهده کرد. این لباس ها همه از یک مغازه عتیقه فروشی قدیمی الهام گرفته اند و برخی از این طراحی ها، یادآور دستمال های مادربزرگ ها پدر بزرگ ها هستند.

بیشتر بخوانید: تفاوت ترنچ کت و پافر چیست ؟