کفش‌های پاییزی مناسب بانوان
کفش‌های پاییزی مناسب بانوان که هیچ گاه از مد نمی افتند

کفش‌های پاییزی مناسب بانوان ، تنوع زیادی دارند. بنابراین هر فردی با هر سلیقه ای می تواند کفش های مناسب این فصل را خریداری کند.

بالاخره فصل قشنگ پاییز از راه رسید. بانوان به دنبال خرید پوشاک مناسب برای این فصل زیبا هستند که مانند همیشه خوش تیپ باشند. یکی از گزینه های خرید آنها ، کفش پاییزی است. کفش هایی که برای این فصل مناسب هستند و همواره روی بورس هستند را معرفی می کنیم :

کفش کالج دخترانه برای پاییز

یکی از انواع کفش‌های پاییزی مناسب بانوان ، کفش های کالج است. کفش های کالج یا لوفر ، فوق العاده زیبا هستند و به هر استایلی جذابیت می دهند. کفش های کالج از جنس های مختلفی هستند. اغلب این کفش ها از جنس چرم هستند. کفش های کالج از مقاومت بالایی برخوردار هستند و به خوبی می توانند تا سالها برای شما عمر کنند.

کفش های کالج برای استایل روزانه و رسمی شما مناسب هستند. کف کفش های کالج ، تخت است. البته برخی از کفش های کالج دارای پاشنه بسیار کوتاهی هستند. سبکی کفش های کالج ، نداشتن بند ، نداشتن پاشنه و … موجب راحتی بسیار زیاد کالج ها شده است.

بیشتر بخوانید: تیشرت ورزشی مردانه

کفش های اسپرت ، از کفش‌های پاییزی مناسب بانوان

طرح و رنگ کفش های اسپرت بسیار متنوع است. اگر علاقمند به خرید کفش های رنگ و وارنگ و متنوع هستید ، به سراغ کفش های اسپرت بروید. حسن کفش های اسپرت این است که کاربردهای زیادی دارند و چندمنظوره هستند. شما با کفش های اسپرت می توانید به مسافرت ، تفریح ، خرید ، دانشگاه ، دورهمی و … بروید.

کفش های اسپرت هم از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و هم طول عمر زیادی دارند. تنوع کفش های اسپرت بسیار زیاد است. شما می توانید کفش های اسپرت مخصوص کوهنوردی ، کفش های اسپرت مخصوص پیاده روی ، کفش های مخصوص تنیس و … را خریداری کنید. این کفش ها ، مناسب ترین گزینه برای استایل کژوال است.

نیم بوت و بوت دخترانه برای پاییز

یکی از انواع کفش‌های پاییزی مناسب بانوان ، نیم بوت و بوت است که همیشه پرطرفدار بوده اند. محال است که خانمی برای پاییز و زمستان خود به خرید نیم بوت ها و بوت های زیبا اقدام نکند. البته طرفداران بوت ها کمتر از طرفداران نیم بوت ها است. چرا که برخی از خانم ها به دلیل ارتفاع بلند بوت ها ، با آنها زیاد راحت نیستند.

بوت ها بر اساس میزان ساق خود به چندین نوع شامل نیم بوت ، بوت نیم ساق ، بوت ساقدار ، بوت زیر زانو ، بوت بالا زانو و … تقسیم می شوند. در میان این کفش ها ، بهترین گزینه برای پاییز بوت هایی هستند که ارتفاع کمتری دارند. زیرا بوت هایی با ساق های بلند برای زمستان که هوا معمولاً سرد و برفی است ، مناسب هستند.

بوت ها علاوه بر اینکه جزء کفش‌های پاییزی مناسب بانوان هستند ، برای استایل های مجلسی آنها مناسب هستند. برخی از بانوان برای جشن های عروسی و تولد و … لباس های مجلسی را به همراه بوت می پوشند و استایل بی نظیری را رقم می زنند. بوت ها ممکن است بدون پاشنه و یا با پاشنه باشند. بنابراین طرفداران کفش های بدون پاشنه و پاشنه دار هر دو می توانند از بوت ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: دلایلی برای امتناع از خرید کفش ورزشی مردانه ارزان

انواع طرح های کفش‌های پاییزی مناسب بانوان

کفش هایی پاییزی در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند. برخی از طرح های کفش های پاییزه صرفاً مختص این فصل هستند.

طرح پوست حیوان : این طرح ها بسیار زیبا هستند. کفش هایی که طرح پوست حیوانات وحشی را دارند ، طرفداران زیادی دارند. این طرح ها از گذشته تاکنون بر روی کفش ها ثبت می شدند و هیچگاه از مد نمی افتند.

سنگ و جواهر بر روی کفش های پاییزی : سنگ و جواهراتی که بر روی کفش های پاییزه ثبت می شوند ، آنها را فوق العاده زیبا می کنند. این کفش ها ترند شده اند. برخی از کفش هایی پاییزه که دارای جواهرات و سنگ های درشت و رنگی هستند ، بسیار پرفروش هستند.

کفش‌های پاییزی مناسب بانوان به رنگ نقره متالیک : این کفش ها بسیار شیک و جذاب هستند و تمامی نگاه ها را به سمت خود جذب می کنند. این کفش ها برای استایل هایی رسمی ، بسیار مناسب هستند.

انواع پاشنه‌های کفش‌های پاییزه

کفش هایی پاییزه در چندین نوع پاشنه وجود دارند.

کفش پاشنه دار پاییزه : این کفش ها ، طرفداران زیادی دارند. به ویژه خانم هایی که قد متوسط تا کوتاهی دارند. این کفش ها ممکن است به صورت پاشنه مبلی ، پاشنه لژدار ، پاشنه سوزنی و … باشند.

کفش های تخت پاییزه : برخی از بانوان هرگز تمایلی به استفاده از کفش های پاشنه دار ندارند و صرفاً با کفش های پاشنه تخت و یا پاشنه مخفی می توانند راه بروند. کفش های پاییزه زیادی در بازار بدین صورت وجود دارند.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

فاکتورهای مهم برای خرید کفش‌های پاییزی مناسب بانوان

در خرید کفش پاییزه باید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • رنگ کفش پاییزه را به گونه ای انتخاب کنید که هم زیبا باشند و هم کیفیت ظاهر خود را با گذشت زمان از دست ندهند. رنگ های زرشکی ، قهوه ای و مشکی برای کفش هایی پاییزه بسیار مناسب هستند و با رنگ های مختلف سایر لباس ها ست می شوند.
  • جنس و مواد کفش : قیمت کفش هایی پاییزی مسلماً بالا است. پس باید به کیفیت متریال و جنس آنها اهمیت دهید و پول خود را با خرید کفش های بی کیفیت به هدر ندهید.
  • نوع کفش پاییزه باید با سایر لباس های شما هماهنگ باشد. برای مثال میان پالتو رسمی و کتونی ، هیچ هماهنگی وجود ندارد. پس به تناسب کفش و لباس توجه داشته باشید.
  • کفش‌های پاییزی مناسب بانوان را از فروشگاه های برند خریداری کنید که عرضه کننده محصولات باکیفیت و مقاومی هستند. فروشگاه ریبون ، عرضه کننده انواع کفش های مقاوم و باکیفیت است که از طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  • به انعطاف پذیری و راحتی کفش های پاییزه توجه داشته باشید و کفش های خشک و سنگین را هرگز خریداری نکنید.

مشاهده محصول: کتانی زنانه